Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie likwidacji studni i odwiert otworów zastępczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie likwidacji studni i odwiert otworów zastępczych

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o
ul. Wojska Polskiego 14
75-711 Koszalin
powiat: Koszalin
tel. 94 342-62-68 fax: 94 342-29-38, 94 342-66-70, 94 342-62-60
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: 30.000,00 PLN
Nr telefonu: tel. 94 342-62-68 fa
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie likwidacji dwóch studni 22a, 23a i odwiert otworów zastępczych 22az, 23az na terenie ujęcia wody w Koszalinie.

Dokument nr: IZP.221.2.2023.KK

Otwarcie ofert: Data, godz. i miejsce otwarcia ofert: MWiK Koszalin Ul. Wojska Polskiego 14 p.313, dnia 30.03.2023r. godz. 1015.

Składanie ofert:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. 75-711 Koszalin Ul. Wojska Polskiego 14 - Biuro Handlowe Spółki (sklep)
TERMIN SKŁADANIA ofert: 30.03.2023r. godz. 1000

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin realizacji zamówienia:

rozpoczęcie: z dniem przekazania placu budowy
zakończenie: do 30.11.2023 r.

Wymagania:
2. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej

3. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

4. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniającego
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:

zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów,
sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zdolności technicznej lub zawodowej.

Potwierdzenia wymagają następujące warunki:

Wykonawca posiada środki własne lub posiada zdolność kredytową wystarczającą do realizacji zamówienia w wysokości minimum 500 000,00 zł.

Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności .

Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Wykonawca musi udokumentować jedno zadanie o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia - tj. wykonania wiercenia co najmniej dwóch studni głębinowych - łącznie w jednym zadaniu - o głębokości minimum 50 m, odwierconych metodą ,,na sucho" bez użycia płuczki wiertniczej wraz z obudowami studziennymi oraz likwidacjami istniejących otworów.

Wykonawca udokumentuje zatrudnienie minimum: 1 osobę pełniącą funkcje kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, 1 osobę pełniącą funkcje kierownika robót z uprawnieniami w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoby te muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane: wpis w drodze decyzji do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane.

Ponadto Wykonawca udokumentuje zatrudnienie geologa z uprawnieniami kategorii IV lub V zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa geologicznego i górniczego. Geolog musi posiadać świadectwo wydane przez Ministerstwo Środowiska.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 18 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych MWiK Sp. z o.o.

Wykonawca może polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Podmiot ten przedstawia zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Wykonawcy mogą o udzielenie zamówienia ubiegać się wspólnie, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w postępowaniu.

Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Zamawiający oceni spełnienia tych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, a dokumenty w formie oryginału lub potwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela kopii.

Brak wymaganych oświadczeń i dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Formularz oferty

Załącznik nr 1

Oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu.

Załącznik nr 2

Wykaz wykonanych robót budowlanych i geologicznych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane i geologiczne zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.

Załącznik nr 3

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami geologicznymi i budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Załącznik nr 4

Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego oraz świadectwo wydane przez Ministerstwo Środowiska (dotyczy geologa).

Załącznik nr 5

Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Załącznik nr 6
Opłacona polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu każdego z warunków składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wspólnie.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca składa następujące dokumenty:

Załącznik nr 7

Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.

Na dzień składania ofert Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów przy realizacji zamówienia zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniach.

Ponadto należy do oferty załączyć następujące dokumenty:

Załącznik nr 8

Dowód wpłaty wadium

Załącznik nr 9

Harmonogram rzeczowy wykonywanych prac, który będzie załącznikiem do umowy na realizację

robót.

Załącznik nr 10
Szczegółowy kosztorys ofertowy z zestawieniem materiałów

Uwaga:

Wszystkie powyższe dokumenty muszą być, pod rygorem odrzucenia oferty, wypełnione i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub załączonym do oferty pełnomocnictwem.

Załącznik nr 11

Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - oświadczenie należy złożyć droga elektroniczną na adres: do trzech dni od dnia otwarcia ofert.

Załącznik nr 12

Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Wymagane wadium: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100)
VII. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena
Termin związania z ofertą: liczba dni - 30 od ostatecznego terminu otwarcia ofert.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.