Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
153z dziś
6246z ostatnich 7 dni
24704z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji elektrycznej

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o
Słowackiego 159b
80-298 Gdańsk
powiat: Gdańsk
dofinansowania@gpec.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150870
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie nr 39892497 na wykonanie instalacji elektrycznej i Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki (AKPiA) w komorze telemetrycznej K-18/1 Chopina/Moniuszki w Gdańsku
Powstaje w kontekście projektu
POIS.01.05.00-00-0017/18 - Modernizacja newralgicznych odcinków sieci ciepłowniczej w Gdańsku wraz z likwidacją węzłów grupowych oraz instalacją systemu telemetrii i telemechaniki

Część 1
Wykonanie instalacji elektrycznej AKPIA w komorze K-18/1

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznej i AKPiA, w komorze telemetrycznej K-18/1 Chopina/Moniuszki w Gdańsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ oraz w treści wzoru umowy i dołączonych do niej dokumentów stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących prac:
o Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu wykonawczego,
o Prace przygotowawcze -prefabrykacja szafy, wykonanie torów kablowych, układanie przewodów komunikacyjnych i zasilających
o DOSTAWA, montaż i uruchomienie instalacji elektrycznej i AKPiA wg uzgodnionego projektu wraz z dostarczeniem dokumentacji powykonawczej.
W każdym przypadku, gdy załączone do SWZ dokumenty wskazują nazwę własną producenta elementów infrastruktury ciepłowniczej dopuszcza się wykorzystanie elementów równoważnych, w tym wyprodukowanych przez innego producenta, o ile spełniają one wszystkie normy i wymagania wskazane w tych dokumentach. Wykonawca, który proponuje wykorzystanie rozwiązań równoważnych, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ewentualne wskazanie nazw własnych w załączonych do SWZ dokumentach uzasadnione jest koniecznością kompleksowego podejścia do projektowania sieci ciepłowniczych w jednym systemie technologicznym uwzględniając technologie zastosowane w istniejącej infrastrukturze.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ, umową, Polskimi normami i zasadami sztuki budowlanej oraz z zachowaniem wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa i z PFU stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnotowym Słownikiem Zamówień:
CPV 45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
CPV 45 31 10 00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych,
CPV 45 31 53 00-1 Instalacje zasilania elektrycznego,
CPV 45 31 73 00-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych.
Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązuje się dokonać wizji lokalnej w komorze K-18/1 Chopina/Moniuszki.
Ryzyko związane z brakiem dokonania wizji obciąża wyłącznie Wykonawcę.
Okres gwarancji
co najmniej 24 miesiące

CPV: 45310000-3

Dokument nr: 2023-3834-150870, 39892497

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-17

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2023-08-18
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Wykonawca powinien wykonać przedmiot zamówienia w terminach:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej - do 04.05.2023 r.
b) Prace przygotowawcze - prefabrykacja szafy, wykonanie torów kablowych, układanie przewodów komunikacyjnych i zasilających - do 20.06.2023 r.
c) Montaż szafy AKPiA - do 03.07.2023 r.
o Podłączanie nowych obwodów do szafy AKPiA
o Zakończenie i odebranie przez Zamawiającego bez uwag etapów nr a),b),c).
d) Badanie instalacji elektrycznych, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji - do 18.08.2023 r.
o Wykonanie wszystkich, uzgodnionych z Zamawiającym testów funkcjonalnych,
o Warunkiem zakończenia etapu nr d, jest pozytywny wynik wszystkich testów funkcjonalnych.
o Wykonanie niezbędnych modyfikacji i usunięcie usterek zauważonych podczas testów.
Całość Przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana nie później niż do dnia 18.08.2023r.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, obowiązany jest zawrzeć umowę na warunkach zawartych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy na warunkach określonych w ofercie, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów bez przeprowadzania ponownego badania i oceny oferty, chyba że zachodzą przesłanki zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
3. Dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści SWZ lub oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest możliwe o ile zmiana ta spełnia następujące warunki:
a) jeśli wskutek zmiany przepisów prawa po dacie zawarcia umowy koniecznym jest wprowadzenie zmian w umowie, zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa;
b) jeśli wskutek zmiany przepisów prawa podatkowego po dacie zawarcia umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług, wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie obliczone w oparciu o ceny netto wskazane w ofercie i podatek od towarów i usług w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa;
c) w przypadkach określonych w § 2.1 ust. 2 wzoru umowy, zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie wynikającym ze wskazanych okoliczności;
d) jeśli wskutek odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy w części, zgodnie z postanowieniami §16 wzoru umowy, niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia, zmianie mogą ulec zapisy umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, zapisy dotyczące wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy poprzez ograniczenie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy odpowiednio do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, a także zapisy dotyczące obowiązków Wykonawcy poprzez ich ograniczenie odpowiednio do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia i terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
e) w przypadku określonym w § 15 wzoru umowy po spełnieniu warunków określonych w tym postanowieniu, zmianie może ulec termin wykonania Prac, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z tego tytułu i bez przyznania Wykonawcy innych świadczeń z tego tytułu;
f) jeśli ze względów technologicznych lub nieprzewidzianych okoliczności zajdzie konieczność wprowadzenia robót dodatkowych lub zamiennych, w szczególności takich, bez których nie zostałyby zachowane zakładane przez Zamawiającego parametry techniczne inwestycji, zmianie może ulec sposób wykonania prac przewidzianych w Umowie, termin ich wykonania w zakresie wynikającym ze zmiany technologii oraz wynagrodzenie Wykonawcy. Wynagrodzenie za wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych zostanie ustalone jako różnica w kosztach wykonania robót i robót dodatkowych lub zamiennych, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego kosztorysu. Koszt robót i odpowiadających im robót dodatkowych lub zamiennych zostanie ustalony w kosztorysie na podstawie średnich cen rynkowych.
g) w przypadku, gdy ze względu na okoliczności niezależne od Wykonawcy mające lub mogące mieć istotny wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia nie jest możliwym zastosowanie do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów lub urządzeń zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie, dopuszcza się za zgodą Zamawiającego zmianę rodzaju stosowanych materiałów lub urządzeń na inne równoważne, spełniające wymogi określone w SWZ, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z tego tytułu;
h) w przypadkach wskazanych w sekcji 6.5.2. pkt 20 lit. b) - e) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 wydanych przez Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 21 grudnia 2020 roku
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu:
a) wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia określonych w art. 108 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1492 z późn. zm.);
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu:
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dostęp do potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu:
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia;
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu:
e) nie jest z Zamawiającym powiązany osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza osobę, podmiot lub Wykonawcę określonych w art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć osobę, podmiot lub Wykonawcę określonych w art. 109 ust. 1 pkt 1-3 i 5-10 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Z udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie złożył dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami SWZ.
4. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne.
5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jest niezgodna z ,,Procedurą wyboru dostawców i wykonawców, składania zamówień oraz zawierania umów w zakresie zakupu towarów, usług i robót budowlanych współfinansowanych z ,,Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko" stanowiącą Załącznik nr 6 do SWZ ;
b) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego wraz ze wszystkimi załącznikami, w szczególności technologia lub termin jest niezgodny z wymogami SWZ;
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, nie będące oczywistą omyłką;
g) Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
h) wadium nie zostało wniesione w kwocie wymaganej lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy;
i) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
j) Wykonawca nie udzielił wyjaśnień dotyczących złożonej oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
7. O odrzuceniu oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę, którego ofertę odrzucił, podając uzasadnienie faktyczne.
8. Z tytułu wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie VI SWZ. Z treści załączonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia ww. warunki.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-17
Data ostatniej zmiany
2023-03-17 14:53:15

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - 90%
Kryterium ceny oblicza się wg wzoru P1=(Cno/Cbo) x W x 100
gdzie:
P1 - ilość otrzymanych punktów
Cno - cena najniższej złożonej oferty
Cbo - cena oferty badanej
W - waga kryterium 90%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji -10%
Kryterium gwarancji oblicza się wg wzoru P2=(Gbo/Gno) x W x 100
gdzie:
P2 - ilość otrzymanych punktów
Gbo - okres gwarancji badanej oferty
Gno - najdłuższy okres gwarancji
W - waga kryterium 10%
Sumę punktów oblicza się wg wzoru P=P1+P2

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Magda Orłowska
tel.:
e-mail: dofinansowania@gpec.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.