Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace remontowo - budowlane oraz zakup i montaż platformy pionowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace remontowo - budowlane oraz zakup i montaż platformy pionowej

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Borzechów
Borzechów 1
24-224 Borzechów
powiat: lubelski
Tel. 81 511-17-02, -03, tel. 509 679 694, 727 943 520
ug@borzechow.eu
Województwo: lubelskie
Miasto: Borzechów
Wadium: nie wymagane nie żąda
Nr telefonu: Tel. 81 511-17-02, -
Termin składania ofert: 2023-03-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Prowadzone jest w ramach: umowy DSG/0168 o powierzenie grantu w ramach projektu ,,Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja
Rozwój 2014-2020
Wójt Gminy Borzechów zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej w sprawie zamówienia publicznego, którego łączna wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto. Zamówienie należy traktować jako jedno zamówienia z podziałem na dwa etapy tj.:
1. Etap I: ,,Prace remontowo - budowlane związane z montażem platformy pionowej przy budynku Szkoły Podstawowej w Kłodnicy Dolnej, Kłodnica Dolna 117".
2. Etap II: ,,Zakup i montaż platformy pionowej w szybie zewnętrznym przy budynku Szkoły Podstawowej w Kłodnicy Dolnej".
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - budowlane polegające dostosowaniu terenu przed wejściem do budynku szkoły w celu prawidłowego montażu i działania platformy pionowej. Zakres prac szczegółowo został określony w projekcie budowlanym, który stanowi załącznik do niniejszego postępowania.
Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy:
a) Etap I: ,,Prace remontowo - budowlane związane z montażem platformy pionowej przy budynku Szkoły Podstawowej w Kłodnicy Dolnej, Kłodnica Dolna 117".
Zakres zamówienia obejmuje - wykonanie prac remontowo - budowlanych przed wejściem do budynku szkoły, które są niezbędne dla prawidłowego montażu i działania platformy pionowej.
Budynek na chwilę obecną nie spełnia wymagań dostępności architektonicznej. Zakres prac obejmuje m.in. prace rozbiórkowe, elektro- instalacyjne, niwelacyjne terenu oraz likwidację progów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, STWiORB, Projekt Budowlany.
b) Etap II: ,,Zakup i montaż platformy pionowej w szybie zewnętrznym przy budynku Szkoły Podstawowej w Kłodnicy Dolnej".
Zakres zamówienia obejmuje - zakup i montaż platformy pionowej w szybie zewnętrznym przy budynku szkoły. Działanie skierowane jest do grupy osób z niepełnosprawnościami ruchowymi. Celem zadania jest zapewnienie wolnej od barier pionowych przestrzeni komunikacyjnej budynku Szkoły Podstawowej w zakresie wejścia do obiektu. Usunięcie barier pozwoli na umożliwienie osobom ze szczególnymi potrzebami swobodnego wejścia do budynku Szkoły, wejściem głównym oraz wejściem skierowanym do szatni. Obecnie obiekt jest pozbawiony dostępności architektonicznej w tym zakresie.;

CPV: 45111000-8, 45223500-1, 45223800-4, 45310000-3

Dokument nr: INFR.2600.4.2023

Otwarcie ofert: 3. Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert.
4. Informacje z otwarcia ofert zostaną udostępnione na stronie internetowej zamawiającego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 23.03.2023 r. o godz. 9:00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Borzechów, 24-224 Borzechów -sekretariat.

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin realizacji zamówienia do: 23 czerwca 2023 r.
2. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót określonych w przedmiarze robót winien wcześniej ustalić dokładny termin z dyrekcją szkoły.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy wybranemu w drodze procedury zapytania ofertowego, który złoży najkorzystniejszą cenowo ofertę. Postępowanie prowadzone jest wg procedury właściwej dla zamówień, których wartość nie przekracza 130 000 zł. Postępowanie, którego dotyczy niniejsze zapytanie oznaczone zostało przez Zamawiającego numerem sprawy: INFR.2600.4.2023.
Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na w/w oznaczenie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót wskazanych w pkt. III OPZ, zgodnie z załączonym do zapytania ofertowego przedmiarem robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zamówienie w swoim zakresie zawiera dwa etapy, które stanowią jedno zamówienie, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia jednej kompletnej oferty.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrom prawnej określone w przepisach ustawy Pzp. Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich' rozszerzeń.
6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta winna zawierać wszystkie pozycje określone w przedmiarze robót.
V. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY I SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU WYKONAWCY W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedze i doświadczenie,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej właściwej do wykonania zamówienia i złożą niżej opisane oświadczenie.
2. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu tj. brak podstaw wykluczenia na podstawie tzw. ,,polskiej ustawy antyrosyjskiej". Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie arf 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W celu podpisania umowy Zamawiający wymaga złożenia załącznika nr 1 - tj. oświadczenia Wykonawcy w tym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wpisany na listy sankcyjne, Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy z tego tytułu.
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wiedzy i doświadczenia, w realizacji podobnych zamówień, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej właściwej do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu i tym samym nie wymaga dokumentów na jego potwierdzenie. Składając ofertę, Wykonawca oświadcza (Załącznik nr 2), że posiada niezbędna wiedze i doświadczenie w realizacji zakresu robót opisanych w przedmiarze robót.
VI. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE WYKONAWCY ZOBOWIĄZANI SĄ ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Wykonawcy winni przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 1 i 2
b) formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym
VII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
1. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje w tym oferty, Zamawiający i Wykonawcy przekazują w dowolnej formie tj.: pisemnie należy składać na sekretariat lub równoważną formą drogą email na adres: ug@borzechow.eu.
2. Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu określonego do składania ofert.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał warunki zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, oraz zamieszcza tę informację na swojej stronie internetowej. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie oraz zamieszcza tę informację na swojej stronie internetowej.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane.
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą i tylko za zgodą Zamawiającego. Pod warunkiem, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z postanowieniami zaproszenia i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
2. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, a każda poprawka w ofercie musi być również podpisana przez osobę upoważnioną.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której zaoferuje ogólną cenę brutto za przedmiot zamówienia oraz wskaże w formularzu oferty, tj. kwoty brutto za etapy robót, odpowiednio dla Etapu I i Etapu II.
4. Wykonawca może wprowadzić przed upływem terminu składania ofert zmiany do oferty. Zmian} należy złożyć według takich samych zasad jakie dotyczą składania ofert - z dopiskiem ZMIANA.
5. Wykonawca może wycofać złożona przez siebie ofertę, pod warunkiem, że pisemne powiadomienie wpłynie do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Ofertę należy umieścić w zapieczętowanej kopercie oznaczonej napisem (wersja tradycyjna -papierowa): Oferta na: ,,Prace remontowo - budowlane polegające na dostosowaniu terenu przed wejściem do budynku szkoły w celu prawidłowego montażu i działania platformy pionowej. Znak: INFR.2600.4.2023" z dopiskiem: Nie otwierać przed dniem 23.03.2023 r.".
7. Na kopercie należy podać nazwę i adres wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej zamawiającemu po terminie.
8. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w postępowaniu ponosi wyłącznie wykonawca.
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową cz* kurierską.
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Niniejsze postępowanie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych ze względu na wartość zamówienia. Zamawiający kierując się zasadami szacowania wartości zamówienia dla podobnych dostaw szacuje, że po udzieleniu niniejszego zamówienia nie przekroczy kwoty 130 000,00 tysięcy zł netto (czyli kwoty, która ustawowo zobowiązuje do przeprowadzenia procedury przetargowej).
2. Zamawiający informuje, że w sytuacji gdy mowa jest o cenie - należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu arf 3 ust.l pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2023 r., poz. 168).
3. Cenę ofertową za wykonanie zamówienia należy obliczyć na podstawie informacji przedstawionych w zaproszeniu oraz na podstawie dokumentacji projektowej w tym przedmiaru robót stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.
4. Obliczoną cenę ofertową należy podać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego, odpowiednio określając wartość brutto dla Etapu I i Etapu II zadania.
5. W formularzu oferty należy podać ogólną wartość brutto wraz z należnym podatkiem VAT. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania i koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie.
6. Cenę ofertową należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I
SPOSOBU OCENY OFERT
1. Kryteria oceny ofert i ich waga: cena ofertowa w zł brutto o wadze 100%.
2. Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę oferty brutto (tj. cena w zł brutto za wszystkie pozycje określone w przedmiarze robót = cena oferty brutto).
3. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie określonego kryterium tj. posiada najniższą cenę brutto.
4. Obliczenie punktów w kryterium ,,najniższa cena brutto" zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C = (C min / C b) x 100
gdzie:
C - liczba punktów w kryterium najniższa cena C min - najniższa cena w zł brutto spośród złożonych ofert C b - cena oferty badanej w zł brutto
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw, tzw. zamówień uzupełniających.
7. Termin związania ofertą - 30 dni.
8. Zamawiający nie przewiduje negocjacji z Wykonawcami.
9. Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zaliczek.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
12. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
13. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14. Zamawiający nie dopuszcza do wystawiania ofert częściowych (jedna oferta z wyszczególnieniem wartości za elementy).
15. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
16. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadkach określonych w projekcie umowy.
XIV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO
1. O wyborze oferty najkorzystniejszej, z podaniem nazwy i adresu wybranego wykonawcy uzasadnieniem wyboru, zamawiający powiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieści informację na stronie internetowej prowadzonego zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
3. Zawarcie umowy nastąpi zgodnie z jej wzorem załączonym do zapytania.
XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY
Zapytanie ofertowe zawiera projekt umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia.

Kontakt:
3. W sprawach merytorycznych osoba wskazana do kontaktu:
- Pan Edward Jarzynka - tel. 509 679 694
- Pani Ewa Abramowicz - tel. 727 943 520

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.