Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa kruszywa kamiennego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa kruszywa kamiennego

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Krzywcza
Krzywcza 36
37-755 Krzywcza
powiat: przemyski
tel. +48 16 671 14 86
sekretariat@krzywcza.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krzywcza
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 16 671 14 8
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest:.: ,,Zakup i dostawa kruszywa kamiennego"

Dokument nr: SGI.271.1.27.2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 24 marca 2023r. o godz. 9:15.

Składanie ofert:
1. Miejscem składania ofert jest Urząd Gminy Krzywcza, Biuro Obsługi Mieszkańca (parter), Krzywcza 36, 37 ? 755 Krzywcza;
2. Oferty należy składać we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37 - 755 Krzywcza, z wyraźnym oznaczeniem sygnatury oraz postępowania;
3. TERMIN SKŁADANIA ofert: do 24 marca 2023r., do godz. 9:00.

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ IV
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć realizację przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy.
2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w terminie do:
25 dni od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
ROZDZIAŁ II
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł, prowadzone jest w trybie Rozeznania Rynku na podstawie §5 ust. 4 pkt 3 Regulaminu udzielania zamówień, wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, wprowadzonego Zarządzeniem Nr 7/2021 Wójta Gminy Krzywcza z dnia 19 stycznia 2021 r.
ROZDZIAŁ V
PODWYKONAWSTWO
Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonanie części zamówienia Podwykonawcom.
ROZDZIAŁ VI
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży wraz z ofertą:
1) dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej.
2. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w ust. 1, lub dokumenty te będą niekompletne, wówczas Zamawiający wezwie tego Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 2 dni kalendarzowych.
3. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
3.1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3.2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3.3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

ROZDZIAŁ VII
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Cena oferty musi obejmować pełny zakres zakupu i dostawy określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym.
2. Wykonawca w obliczonej cenie oferty winien uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz koszty związane z przygotowaniem i opracowaniem oferty.
3. Oferta winna zawierać cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia określonego w Rozdziale III Zapytania ofertowego.
4. Cena ma być wyrażona w złotych polskich brutto z uwzględnieniem obowiązującego podatku VAT.
5. Dla porównania ofert, Zamawiający przyjmie cenę ofertową brutto za realizację zamówienia, która będzie wynikała z wypełnionego Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do Zapytania Ofertowego.
6. Cena będzie obowiązywała w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.

ROZDZIAŁ VII
ROZLICZENIA I PŁATNOŚCI
1. Zamawiający ustala, że obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe.
2. Wynagrodzenie ryczałtowe wskazane przez Wykonawcę w ofercie będzie niezmienne w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Termin płatności wynosi 14 dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
4. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego protokołu odbioru bez uwag, dotyczący przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca wystawi fakturę nie później niż w 2 dniu od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag.
6. W przypadku gdy Wykonawca wystawi i dostarczy fakturę przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego bez uwag, wówczas faktura ta nie wywoła żadnych skutków prawnych ani finansowych dla Zamawiającego.
7. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
8. Płatności za dostawę dokonywane będą na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT, zgłoszony na ,,Białą listę podatników VAT", pod rygorem odmowy zapłaty. W przypadku braku rachunku bankowego wykazanego na fakturze w ,,Białej liście podatników VAT", zapłata nastąpi na jakiekolwiek inny rachunek bankowy Wykonawcy zgłoszony do ,,Białej listy podatników VAT".
ROZDZIAŁ VIII
OFERTA WSPÓLNA
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz umowy stanowiącej załącznik do niniejszego Zapytania Ofertowego.

ROZDZIAŁ IX
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym, niezmywalnym atramentem (tuszem), pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego.
4. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

ROZDZIAŁ X
SKŁADANIE OFERTY
1. Wykonawca w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego;
2) dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej.
3) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę o ile osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze;
4) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1;
5) oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, znajdujące się w treści formularza ofertowego.
W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO wykreśla treść oświadczenia z formularza ofertowego.
Wykonawca składa ofertę w zaklejonej kopercie, z naniesioną nazwą oraz adresem Wykonawcy oraz nazwą postępowania Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe: ,,Zakup i dostawa kruszywa kamiennego" Sygnatura akt SGI.271.1.27.2023.
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie z nazwą postępowania oraz dopiskiem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
3. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po wyznaczonym terminie składania ofert.

ROZDZIAŁ XI
KRYTERIUM I SPOSÓB OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium ceny.
2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną brutto.
3. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe.

ROZDZIAŁ XII
JĘZYK I FORMA POROZUMIEWANIA SIĘ
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej;
2. Zapytania oraz wnioski Wykonawcy przekazywać będą Zamawiającemu drogą elektroniczną na adres e - mail: sekretariat@krzywcza.pl.
3. Zamawiający będzie przekazywał wszelkie informacje, oświadczenia oraz zawiadomienia drogą elektroniczną.
4. Oferta wraz z wymaganymi przez Zamawiającego załącznikami może być złożona wyłącznie w formie pisemnej.
ROZDZIAŁ XIV
ZWIĄZANIE OFERTĄ
1. W niniejszym postępowaniu termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

ROZDZIAŁ XV
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego nie później niż na 4 dni przed terminem składania ofert.
2. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie wszystkim Oferentom, którzy o takowe wyjaśnienia zwrócili się, nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.

ROZDZIAŁ XVII
GWARANCJA I RĘKOJMIA
1. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 1 rok, liczonej od dnia następnego po dacie bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
2. Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w Projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego.
3. Okres gwarancji, o którym mowa w ust. 1 zrównuje się z okresem rękojmi.

ROZDZIAŁ XVIII
UBEZPIECZENIE WYKONAWCY
1. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto.
2. Szczegółowe uregulowania dotyczące ubezpieczenia Wykonawcy zostały określone w Projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego.
ROZDZIAŁ XIX
POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający informuje, że w przypadkach nieuregulowanych Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn.zm.);
2. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym projektem umowy, który stanowi Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany Zapytania Ofertowego, w tym warunków lub terminu prowadzonego postępowania;
2) zamknięcia postępowania bez wyboru;
3) odwołania postępowania, przed upływem terminu składania ofert, bez podania przyczyny;
4) unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uwagi:
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37 - 755 Krzywcza;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Krzywcza jest Pan Dariusz Surówka, kontakt: za pomocą poczty tradycyjnej:
Urząd Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37 - 755 Krzywcza,
za pomocą poczty elektronicznej:
adres e-mail: surowkalegal@surowka-legal.pl,
telefoniczny:
telefon: +48 16 671 14 86;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego SGI.271.1.27.2023;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od zakończenia roku, w którym postępowanie zostało przeprowadzone,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,*
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,**
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
9) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
10) w trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wykonywanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 - 3 Rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
ROZDZIAŁ XIII
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
W sprawach dotyczących niniejszego postępowania, osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest:
Przemysław Pilch tel.: 16/ 671-14-86 w 29, e-mail: p.pilch@ugkrzywcza.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.