Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa produktów betonowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa produktów betonowych

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Czudec
ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
powiat: strzyżowski
tel.: (17) 71 72 155
przetargi@czudec.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Czudec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (17) 71 72 155
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA produktów betonowych w 2023 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Nazwa zamówienia: ,,DOSTAWA produktów betonowych w 2023 roku"

3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa produktów betonowych takich jak:

- koryta betonowe;

- kręgi betonowe;

- płyty ,,Yumbo".

Szczegółowy zakres dostaw (specyfikację wyrobów betonowych określa załącznik nr 3):

Koryto duże - 30 szt.
Koryto duże typu ,,L" zbrojone - 30 szt.
Koryto średnie - 400 szt.
Koryto średnie typu ,,L" zbrojone - 150 szt.
Koryto małe - 400 szt.
Koryto rynnowe - 50 szt.
Koryto przejazdowe - 100 szt.
Przepust duży zbrojony - 10 szt.
Przepust średni zbrojony - 10 szt.
Płyta ,,Yumbo" zbrojona - 100 szt.
Płyta ażurowa zbrojona - 100 szt.

Minimalna klasa betonu dla każdego rodzaju elementu: C16/C20

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i asortymentu przedmiotu dostawy.

Dokument nr: ZP.271.2.2.2023

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2023-03-24, do godz. 12:00
Oferta może zostać przesłana w poniższy sposób:

za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@czudec.pl,
za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Czudec, Ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec,
osobiście w: Gmina Czudec, Ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec.

Miejsce i termin realizacji:
5) Termin wykonania zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2023 r.

Wymagania:
2) Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).
4) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6) Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - stosowne oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym.
8) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Cena - 100%

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą.

9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

10) Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl

Uwagi:
11) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO:

Kto wykorzystuje dane: Wójt Gminy Czudec. Kontakt: ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec; e-mail: ugczudec@czudec.pl, tel. +48 17 717 21 00. Pytania, wnioski, inspektor ochrony danych: daneosobowe@czudec.pl. Cel wykorzystania: prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł; składanie zapytań ofertowych; prowadzenie korespondencji; dokumentowanie przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; weryfikowanie wiarygodności biznesowej wykonawców; zawieranie i wykonywanie umów o realizację zamówienia publicznego; prowadzenie rachunkowości, zarządzanie roszczeniami; wykonywanie czynności kancelaryjnych. Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Polityka prywatności: https://www.czudec.pl zakładka ,,RODO" oraz https://bip.czudec.pl zakładka ,,Ochrona danych osobowych (RODO)".

Prawo do sprzeciwu: Prawo do sprzeciwu przysługuje w stosunku do danych osobowych, wykorzystywanych do prowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego, zarządzania roszczeniami oraz do wykonywania czynności kancelaryjnych. Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych, wykorzystywanych w danym postępowaniu. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach, z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse na jego uwzględnienie. Uzasadniając sprzeciw proszę dokładnie opisać na czym polega szczególny charakter sytuacji, w której się Państwo znajdujecie. Należy wyjaśnić czym różni się Państwa sytuacja od sytuacji innych osób, których dane wykorzystujemy w tych samych celach.

Kontakt:
12) Osoba upoważniona do kontaktów:

Andrzej Jastrzębski - inspektor ds. komunikacji

tel.: (17) 71 72 155

przetargi@czudec.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.