Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z wbudowaniem kruszywa |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Czudec ul. Starowiejska 6 38-120 Czudec powiat: strzyżowski tel.: (17) 71 72 155 przetargi@czudec.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Czudec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (17) 71 72 155 |
Termin składania ofert: | 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wraz z wbudowaniem kruszywa w drogi gminne w 2023 roku 17 marca 2023 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM Nazwa zamówienia: ,,DOSTAWA wraz z wbudowaniem kruszywa w drogi gminne w 2023 roku" 3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania są 3 zadania o łącznym zakresie prac: dostawa i wbudowanie kruszywa w drogi na terenie Gminy Czudec. Zadanie nr 1: Mieszanka kruszywa łamanego 5 - 63 mm: do 400 m3 Zadanie nr 2: Kliniec frakcja 5 - 31,5 mm: do 200 m3 Zadanie nr 3: Łupek kamienny, opcjonalnie gruz kruszony betonowo - ceglany frakcja 0 - 63 mm: do 400 m3 Szczegółowy zakres: Transport oraz ręczne wbudowanie kruszywa w drogi gminne wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Dokument nr: ZP.271.2.1.2023 Składanie ofert: 8. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2023-03-24, do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego Gmina Czudec ul. Starowiejska 6 38-120 Czudec Pokój nr 5 Miejsce i termin realizacji: 6. Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2023 r. Wymagania: 2. Określenie trybu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.). 5. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji dostaw o łącznej wartości minimum 50 000 zł brutto, polegających na transporcie oraz ręcznym wbudowaniu kruszywa, w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert, przy czym wartość pojedynczej dostawy nie może być mniejsza niż 15 000 zł brutto. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wypełniony załącznik nr 3 wraz z referencjami. 7. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - stosowne oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym. 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Cena - 100% Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria i podpisze umowę z wybranym Wykonawcą. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. 11. Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.bip.czudec.pl Uwagi: 12. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO: Kto wykorzystuje dane: Wójt Gminy Czudec. Kontakt: ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec; e-mail: ugczudec@czudec.pl, tel. +48 17 717 21 00. Pytania, wnioski, inspektor ochrony danych: daneosobowe@czudec.pl. Cel wykorzystania: prowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł; składanie zapytań ofertowych; prowadzenie korespondencji; dokumentowanie przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; weryfikowanie wiarygodności biznesowej wykonawców; zawieranie i wykonywanie umów o realizację zamówienia publicznego; prowadzenie rachunkowości, zarządzanie roszczeniami; wykonywanie czynności kancelaryjnych. Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Polityka prywatności: https://www.czudec.pl zakładka ,,RODO" oraz https://bip.czudec.pl zakładka ,,Ochrona danych osobowych (RODO)". Prawo do sprzeciwu: Prawo do sprzeciwu przysługuje w stosunku do danych osobowych, wykorzystywanych do prowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego, zarządzania roszczeniami oraz do wykonywania czynności kancelaryjnych. Z prawa do sprzeciwu można skorzystać w dowolnym momencie. Uznanie sprzeciwu skutkuje usunięciem danych osobowych, wykorzystywanych w danym postępowaniu. Sprzeciw uwzględnimy tylko w wyjątkowych przypadkach, z uwagi na Państwa szczególną sytuację. Proszę uzasadnić sprzeciw, aby zwiększyć szanse na jego uwzględnienie. Uzasadniając sprzeciw proszę dokładnie opisać na czym polega szczególny charakter sytuacji, w której się Państwo znajdujecie. Należy wyjaśnić czym różni się Państwa sytuacja od sytuacji innych osób, których dane wykorzystujemy w tych samych celach. Kontakt: 13. Osoba upoważniona do kontaktów: Andrzej Jastrzębski - inspektor ds. komunikacji tel.: (17) 71 72 155 przetargi@czudec.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2023