Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mietków
Ul. Kolejowa 35
55-081 Mietków
powiat: wrocławski
numer kierunkowy: 71 tel.: 316 81 13, faks: 316 81 84
urzad@mietkow.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Mietków
Wadium: ---
Nr telefonu: numer kierunkowy: 71
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Remont drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do Zbiornika Wodnego Mietków, położonej w obrębie Maniów Maniów Mały
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Remont drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do Ziornika Wodnego Mietków, położonej w obrębie Maniów Maniów Mały
Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych oraz warunki wykonania określają : SWZ z załącznikami, które stanowią integralną część niniejszego Zapytania (link do postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/724164 )
2. Obowiązki podmiotu pełniącego nadzór inwestorski:
Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351) tj. w szczególności:
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej
- sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie
- sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych
- kontrolowanie nadzorowanego obiektu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją, z przeprowadzonej kontroli należy dokonywać wpisu w dzienniku budowy
- przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu
- potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad
- kontrolowanie rozliczeń budowy
Po zakończeniu robót budowlanych do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało:
- finalizacja zadań wynikających z zakończenia budowy
- dokonywanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek
- współpraca z Zamawiającym dotycząca negocjacji w sprawie roszczeń i sporów
- udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych

3. Zakres usług pełnionych przez inspektora nadzoru powinien być realizowany wg wytycznych zawartych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) oraz wszystkimi przepisami w tym zakresie.

Dokument nr: Gk/Zw.271.10.2023

Otwarcie ofert: Oferty zostaną otwarte w siedzibie Gminy Mietków, Ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków, pok. nr 15 Sala Narad w dniu 24.03.2023 r. o godz. 10:30.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć:
w siedzibie Gminy Mietków, Ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków, pok. Nr 3 (Sekretariat), do dnia 24.03.2023 r. do godz. 10:00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego - oznaczenie opakowania: Gmina Mietków, Ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków, oznaczenie sprawy Gk/Zw.271.10.2023 Pełnienie fukcji inspektora nadzoru dla zadania: Remont drogi gminnej wewnętrznej prowadzącej do Ziornika Wodnego Mietków, położonej w obrębie Maniów Maniów Mały - OFERTA, Nie otwierać przed dniem 24.03.2023 r. godz. 10:30 oraz opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy,

lub za pomocą e-mail na adres: urzad@mietkow.pl do dnia 24.03.2023 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca będzie nadzorował realizację zadania inwestycyjnego od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia robót, ich odbioru końcowego i całkowitego rozliczenia zadania oraz w trakcie przeglądów w okresie rękojmi i gwarancji, a także w przypadku napraw będących wynikiem nienależytego wykonania umowy lub wykrycia wad. Wykonawca rozpoczyna wykonanie prac objętych niniejszą umowa z chwilą podpisania umowy. Wykonawca zakończy wykonywanie prac objętych niniejsza umową z chwila wykonania wszystkich czynności wynikających z gwarancji oraz usunięcia wad stwierdzonych w okresie gwarancyjnym.

Wymagania:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest z pominięciem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tejże ustawy oraz z zastosowaniem § 13 Zarządzenia nr UG-2/2021 Wójta Gminy Mietków z dania 28 stycznia 2021 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych do kwoty 130 000 zł .
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wybór Wykonawcy dokonany zostanie na podstawie złożonych ofert cenowych.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która spełnia wymagania określone przez Zamawiającego oraz przedstawia najniższą cenę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeżeli oferta najkorzystniejsza przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca składający ofertę powinien posiadać kompetencje lub uprawnienia, zdolność techniczną lub zawodową, znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (Załącznik nr 3 do zapytania) oraz wykazu osób wykonujących zamówienie (Załącznik nr 4 do Zapytania).

V. WARUNKI WYKLUCZENIA
Wykonawca nie może być w żaden sposób powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązanie między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi czynności związane z wyborem wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
o uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
o pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Powiązanie takie stanowi o wykluczeniu Wykonawcy z postępowania.

2. Wykluczeniu podlegają wykonawcy, którzy nie złożą oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

VI. ODRZUCENIE OFERTY
Odrzuceniu podlegają oferty:
o których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
o złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym.
o złożone oferty poprzez wykluczenie wykonawcy z postępowania,
o złożone po wyznaczonym terminie składania ofert.

VII. WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ PRZEDŁOŻYĆ WYKONAWCY:

Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
a) Wypełniony i podpisany Formularz ,,OFERTA" - Załącznik nr 1.
b) Oświadczenia - Załącznik nr 3
c) Oświadczenie o braku powiązań wykonawcy z zamawiającym opisanych w części V niniejszego Zapytania ofertowego (zawiera Formularz ,,OFERTA")
d) Wypełniony druk Wykazu osób wykonujących zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - Załącznik nr 4
e) Kserokopię uprawnień osób wykonujących zamówienie, odpowiadających wymogom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351)
f) Kserokopię zaświadczeń osób wykonujących zamówienie, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami rejestracji Wykonawcy czytelny podpis wskazujący imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli identyfikacji można dokonać w inny sposób (czytelnie napisane jest imię i nazwisko np. pieczęć imienna) - dopuszczalna jest forma skrócona.
Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów.
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia.
Wszystkie ceny i kwoty powinny być podane z dokładnością do jednego grosza.

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
o Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana pismem maszynowym, komputerowym lub nieścieralnym atramentem, własnoręcznie podpisana (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna) przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy.
o Dla sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz ,,Oferta".
o Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwo, z treści którego wynika umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników.
o Wszelkie poprawki powinny być dokonane czytelnie i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę.
o Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych, w szczególności więcej niż jednej ceny.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.

XIII. KRYTERIUM OCENY OFERT, SPOSÓB OCENY OFERT
Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania , jeżeli:
1. oferta spełnia wymagania określone niniejszym Zapytaniem,
2. oferta została złożona w określonym przez zamawiającego terminie,
3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.

Jedynym kryterium oceny ofert (o znaczeniu równym 100%) jest cena, tj. cena oferty (brutto).
Oferta z najniższą ceną zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

XIV. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający zawiadomi o miejscu i terminie zawarcia umowy.
3. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany przekazać informacje niezbędne do przygotowania umowy, zgodnie ze wzorem umowy.

XV. WZÓR UMOWY
Wzór umowy zawarty jest w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.

XVI
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYSTAWIANIA FAKTUR

Informujemy, iż Gmina Mietków stosuje wyłącznie mechanizm podzielonej płatności, w związku
z powyższym na fakturze należy wskazać numer rachunku bankowego właściwy dla prowadzonej działalności - umożliwiający płatność tą metodą. Rachunek winien znajdować się w elektronicznym wykazie prowadzonym przez szefa KAS ( tzw. Białej Liście Podatników VAT).
W przypadku, gdy rachunek bankowy Wykonawcy nie spełnia warunków określonych powyżej, opóźnienie w dokonaniu płatności w terminie określonym w fakturze nie stanowi dla Wykonawcy podstawy do żądania od Zamawiającego jakichkolwiek odsetek/odszkodowań lub innych roszczeń z tytułu dokonania nieterminowej płatności.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mietków, ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: iod@mietkow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B, c RODO w celu przeprowadzanie postępowania w trybie zapytania ofertowego na wykonanie zadania: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania:Remont drogi gminnej wewnętrznej prowadząceju do Ziornika Wodnego Mietków, położonej w obrębie Maniów Maniów Mały - (art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. r. Prawo zamówień publicznych) oraz - w przypadku wybranej oferty - w celu realizacji przedmiotu umowy.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a ewentualne konsekwencje nie podania danych to nie rozpatrzenie oferty w ww. postępowaniu.
5. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.
6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
7. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; prawo do sprostowania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, a dane nie będą poddawane profilowaniu

Kontakt:
OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują e-mailem lub pisemnie. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest Jerzy Franczyk tel. 71 316 81 13, 71 360 49 05, e-mail: jerzy.franczyk@mietkow.pl, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.