Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Karczowanie zakrzaczeń na nieruchomościach oraz cięcia pielęgnacyjne w koronach drzew...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Karczowanie zakrzaczeń na nieruchomościach oraz cięcia pielęgnacyjne w koronach drzew przy drogach gminnych

Data zamieszczenia: 2023-03-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Markowa
Markowa 1399
37-120 Markowa
powiat: łańcucki
tel. 17 226 53 52, fax: 17 226 56 57
sekretariat@markowa.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Markowa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 226 53 52, f
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Karczowanie zakrzaczeń na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Markowa, oraz cięcia pielęgnacyjne (sanitarne) w koronach drzew przy drogach gminnych"
I. Przedmiot zamówienia
1. Zamówienie obejmuje:
1) Świadczenie usługi w zakresie karczowania zakrzaczeń na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Markowa wraz z uprzątnięciem pozyskanego materiału,
2) Wykonanie cięć pielęgnacyjnych (sanitarnych) w koronach drzew rosnących przy drogach gminnych wraz z uprzątnięciem pozyskanego materiału, z zastrzeżeniem iż prace w obrębie korony drzewa nie mogą prowadzić do usunięcia gałęzi w wymiarze przekraczającym 30% korony, która rozwinęła się w całym okresie rozwoju drzewa.
2. Wykaz nieruchomości, w tym stanowiących drogi gminne, na których realizowany ma być przedmiot zamówienia określony jest w tabeli stanowiącej załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.
3. Szacunkowa wielkość zamówienia wynosi 80 roboczogodzin dla całego zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega, iż ostateczny zakres zamówienie może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości nieruchomości wskazanych do karczowania lub cięć pielęgnacyjnych) i będzie określony na podstawie faktycznej ilości roboczogodzin świadczenia usług przy realizacji przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: GN.6870.24.2023

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert w dniu 24.03.2023 r. o godz. 12.00.

Składanie ofert:
2. Sposób złożenia oferty:
1) za pośrednictwem e-PUAP https://epuap.gov.pl na adres skrytki: j47j3fmb4o lub
2) za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy Markowa, 37-120 Markowa 1399 lub
3) osobiście w Urzędzie Gminy Markowa, adres jak wyżej
XII. TERMIN SKŁADANIA ofert
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.03.2023 r. do godz. 11.00.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - od dnia podpisania umowy do 28.04.2023 r.

Wymagania:
w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 130.000,00 zł netto
2. W przypadku przesyłania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie powinna potwierdzić fakt ich otrzymania.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania Ofert wraz z załącznikami za pomocą poczty elektronicznej e-mail.
Ofertę należy złożyć zgodnie z zapisami rozdz. XI ust. 2 niniejszego zapytania.
IV. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających na realizację przedmiotu zamówienia.
VII. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie niniejszej usługi.
VIII. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
1) wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał minimum 2 usługi w zakresie karczowania, wycinki oraz wykonania cięć
pielęgnacyjnych (sanitarnych) w koronach drzew, dla jednostek administracji publicznej.
Dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe - spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
Realizacja usług winna być potwierdzona referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi.
Referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wykazanych usług winien być załączony do oferty. Dokumentami, o których mowa powyżej są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, bądź oświadczenie Wykonawcy o należytym wykonaniu wykazanych usług, ze wskazaniem danych podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane.
W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane. W sytuacji braku potwierdzenia wykonania usługi u wskazanego podmiotu, oferta zostanie odrzucona.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów:
? oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
? wykazu usług - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W celu udowodnienia powyższego faktu Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
IX. Wykluczenia oraz informacja o zakazie powiązań
1. Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykluczenie Wykonawcy będzie jednoznacznie z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
2. Zamawiający nie udzieli zamówienia podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo.
3. Poprzez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonywującymi w jej imieniu czynności
związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
4. Zamawiający uzna, że Oferent spełnia warunek dotyczący braku powiązań osobowych i kapitałowych, jeżeli Oferent złoży oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
X. Termin związania ofertą 1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z pierwszym dniem następującym po terminie zakończenia składania ofert.
XI. Opis sposobu składania ofert
1. Przygotowanie oferty
1) Na etapie składania ofert należy złożyć:
a) Formularz Ofertowy - wg wzoru załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
c) Wykaz wykonanych usług - wg wzoru załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
d) Oświadczenie o braku powiązań - wg wzoru załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;
e) Zapoznanie z klauzulą informacyjną - wg wzoru załącznik nr 5 do zapytania ofertowego;
f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia.
5) Oferta musi obejmować całość zamówienia i musi być sporządzona zgodnie z wymogami zawartymi w zapytaniu ofertowym.
6) Oferent może złożyć tylko jedną ważną ofertę.
7) Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty, środki dowodowe i oświadczenia wskazane w zapytaniu ofertowym.
8) Każda poprawka w ofercie musi być podpisana lub zaparafowana przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę.
9) Kopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez upoważnionego/ych przedstawiciela/li Wykonawcy wraz z datą poświadczenia.
10) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
4) Tytuł oferty (wiadomości): ,,Karczowanie zakrzaczeń na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Markowa oraz cięcia pielęgnacyjne (sanitarne) w koronach drzew przy drogach gminnych"
3. Zmiana i/lub wycofanie oferty
1) Wykonawca może zmienić lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.
2) Powiadomienie powinno być opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia, opieczętowane i dostarczone w zamkniętej kopercie oznaczonej dodatkowo napisem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
3) Po wycofaniu oferty wcześniejszej oferent może dokonać złożenia kolejnej oferty. Oferta wycofana nie podlega ocenie ofert.
XIII. Sposób opisu ceny i wynagrodzenie
1. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt.
2. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w trakcie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu pracy, w szczególności gdy wykonanie usługi ulegnie wydłużeniu lub niezbędne będą prace zamienne.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji usługi, w tym również koszty związane z zabezpieczeniem materiałów i środków niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszelkie formalności administracyjne i inne.
4. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferowana cena musi zawierać cenę brutto z wyszczególnieniem składowej ceny netto i podatku VAT.
6. Prawidłowe ustalenie stawki należytego podatku VAT od towarów i usług należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty.
7. W przypadku Wykonawcy niepodlegającemu opodatkowaniu podatkiem VAT, Wykonawca wskazuje cenę oferty w postaci kwoty brutto wraz z wyszczególnieniem kwot stanowiących wynagrodzenie netto oraz koszty zleceniodawcy i zleceniobiorcy.
8. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W razie wątpliwości przyjmuje się, iż Wykonawca podejmuje się wszystkich czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
XIV. Informacje dotyczące waluty
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej, w złotych (PLN).
XV. Ocena ofert
1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym;
2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone w zapytaniu ofertowym;
3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione;
4) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
2. Oferta niespełniająca wymagań zostanie odrzucona.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśnienia i uzupełniania złożonych ofert. Przy czym złożone na wezwanie Zamawiającego wyjaśnienia lub/i uzupełniania nie mogą prowadzić do zmiany oferty (w szczególności zaoferowanej ceny).
4. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe bądź wzywa oferenta do poprawienia tych omyłek. Oferent, który złożył ofertę zawierającą omyłki rachunkowe, zostanie poinformowany o ich poprawieniu bądź wezwany do poprawy omyłek, i jeżeli w terminie trzech dni od daty otrzymania zawiadomienia/wezwania nie zgodzi się na ich poprawienie, jego oferta zostanie odrzucona.
XVI. Kryterium wyboru oferty
1. Najniższa cena netto, za którą zostanie wykonany przedmiot zamówienia.
2. Waga punktowa przypisana do kryterium CENA - 100 punktów.
3. Oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru:
Ocena =
Cena netto oferty najniższej
x 100
Cena netto oferty badanej
Uwaga:
Cena brutto w przypadku oferenta będącego osobą fizyczną/nie prowadzącego działalności gospodarczej i składającego ofertę, stanowi kwotę całkowitych kosztów związanych z zawarciem umowy, tj. kwotę wynagrodzenia brutto [(czyli: netto ze wszystkimi pochodnymi od wynagrodzenia (narzutami zleceniodawcy i zleceniobiorcy)].
XVII. Dokonywanie zmian w umowie
Zamawiający przewiduje dokonywanie zmian w umowie zgodnie z zapisami projektowanych postanowieniami umowy (wzór umowy) - załącznik nr 6 do zapytania.
XVIII. Dodatkowe postanowienia i informacje
Zamawiający nie wyraża zgody na zlecanie całości lub części zadań podwykonawcy bądź osobom trzecim.

Kontakt:
III. Informacja o sposobie porozumiewania się (komunikacji) zamawiającego z wykonawcami
1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się może za pośrednictwem:
1) poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@markowa.pl
2) e-PUAP https://epuap.gov.pl/ na adres skrytki: j47j3fmb4o
3) operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe - adres Urząd Gminy Markowa, 37-120 Markowa 1399
z zastrzeżeniem ust. 3.
4. Do kontaktowania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
1) Łukasz Słupek tel. 17 226 53 52 wew. 25.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.