Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1181z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25803z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa elementów linii technologicznej do wytwarzania umywalek oraz linii technologicznej...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa elementów linii technologicznej do wytwarzania umywalek oraz linii technologicznej wytwarzania brodzików

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,Dremex" sp. z o.o
Pod Borem 15
36-060 Głogów Małopolski
powiat: rzeszowski
+48 693 619 201
wojciech.snuzik@dremex.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/148865
Województwo: podkarpackie
Miasto: Głogów Małopolski
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 693 619 201
Termin składania ofert: 2023-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA elementów linii technologicznej do wytwarzania umywalek oraz linii technologicznej wytwarzania brodzików
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-0133/21 - Opracowanie gamy ultralekkich, odpornych kształtek wyrobów sanitarnych dzięki stworzeniu innowacyjnej technologii wytwarzania produktów z nowych kompozytów mineralno-żywicznych

Część 1
Budowa dwóch linii technologicznych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż części mechanicznych i elektrycznych oraz uruchomienie i asysta w prototypie linii technologicznej do wytwarzania umywalek oraz do linii technologicznej wytwarzania brodzików. Dopuszczalne jest zaoferowanie rozwiązań zamiennych o parametrach lepszych lub równoważnych w stosunku zakresu podanego poniżej.
Część 1. Budowa dwóch niezależnych linii do produkcji umywalek i brodzików łączące w sobie część produkcyjną tzw. odlew wraz z częścią wykończeniową tzw. obróbka.
Zamawiający dopuszcza techniczne odpowiedniki wskazanych rozwiązań o parametrach/funkcjonalnościach równoważnych:
Minimalne założenia linii technologicznej do wytwarzania umywalek o średniej wadze wyrobu 16 kg i 14 kg (poniższe parametry przedstawiono odpowiednio dla wyrobów o powyższej wadze):
1. Planowana produkcja (netto) - szt.: 300; 300
2. Planowana produkcja (brutto) - szt. (Z uwzględnieniem kasacji): 310; 310
3. Ilość form na linii - szt.: 110; 110
4. Waga całkowita wyrobów (netto) - kg: 4800; 4200
5. Waga całkowita wyrobów (brutto) - kg: 4960; 4340
6. Waga całkowita wyrobów + ubytki masy dolomitowo- poliestrowej (ok. 90 kg) - kg: 5050; 4430
7. Dolomit (78%) od poz.6 - kg: 3940; 3455
8. Poliester (22%) od poz.6 - kg: 1111; 975
9. *Żelkot (5%) od poz.5 - kg: 248; 217
10. Żelkot + 20% ubytków - kg: 298; 260
11. Utwardzacz 1,8% od poz. 8 + poz. 10 - kg: 25,4; 22,2
12. Wydajność extrudera - kg/min: 11; 9,7
13. Czas pomalowania 1 formy o powierzchni około 1m2 1,00 ÷1,5
*Przyjęto w dużym przybliżeniu udział żelkotu w wyrobie. Należy określić dla każdej umywalki rzeczywisty udział żelkotu w wyrobie na podstawie wielkości powierzchni, która ma być pokryta żelkotem oraz naddatki technologiczne.
Minimalne parametry materiałów/osprzętu (dopuszczalne rozwiązania zamienne o parametrach lepszych lub równoważnych):
1. Zawieszanie form na transporter podwieszany
2. Zgrubne czyszczenie form
3. Dokładne czyszczenie form
4. Lakiernia (Pomieszczenie o następujących wymiarach: długość - 10m; szerokość - 5m; wysokość- 3,5m.)
5. Piec - Tunel suszenia (Wymiary tunelu: długość - 40m; szerokość wew. - 1,4m; wysokość - 2,5m.)
6. Kompletowanie form
7. Extruder (o możliwości czasowego wyłączania - do ok. 2 min.)
8. Utwardzanie wyrobu
9. Zdejmowanie górnej części formy
10.Wyjmowanie wyrobu z formy
11. Układanie wyrobu na ramie - wózku
12. Stabilizacja wyrobu
13. Szlifiernia (Pomieszczenie o następujących wymiarach: długość - 16m; szerokość - 8m; wysokość - 3,2m (4m - jeżeli warunki zabudowy hali pozwolą).
14. Naprawa uszkodzeń
15. Polerowanie
16. Kontrola Jakości
17. Pakowanie
Minimalne założenia linii technologicznej do wytwarzania brodzików o średniej wadze wyrobu 40 kg i 50 kg (poniższe parametry przedstawiono odpowiednio dla wyrobów o powyższej wadze):
1. Planowana produkcja (netto) - szt.: 300; 300
2. Planowana produkcja (brutto) - szt. (Z uwzględnieniem kasacji): 310; 310
3. Ilość form na linii - szt.: 110; 110
4. Waga całkowita wyrobów (netto) - kg: 12000; 15000
5. Waga całkowita wyrobów (brutto) - kg: 12400; 15500
6. Waga całkowita wyrobów + ubytki masy dolomitowo- poliestrowej (ok. 90 kg) - kg: 12490; 15590
7. Dolomit (78%) od poz.6 - kg: 7494; 9354
8. Poliester (22%) od poz.6 - kg: 2838; 3430
9. *Żelkot (3%) od poz.5 - kg: 372; 465
10. Żelkot (poz. 9) + 20% ubytków - kg: 446; 558
11. Utwardzacz 1,8% od poz. 8 + poz. 10 - kg: 59; 72
12. Wydajność extrudera - kg/min: 28,7; 34,6
13. Czas pomalowania 1 formy o powierzchni około 1,5m2- 1,3-1-8 min
*Przyjęto w dużym przybliżeniu udział żelkotu w wyrobie. Należy określić dla każdego brodzika rzeczywisty udział żelkotu w wyrobie na podstawie wielkości powierzchni, która ma być pokryta żelkotem oraz naddatki technologiczne.
Minimalne parametry materiałów/osprzętu (dopuszczalne rozwiązania zamienne o parametrach lepszych lub równoważnych):
1. Zawieszanie form na transporter podwieszany
2. Zgrubne czyszczenie form
3. Dokładne czyszczenie form
4. Lakiernia (Pomieszczenie ma następujące wymiary: długość - 10m; szerokość - 5m; wysokość - 3,5m.)
5. Piec - Tunel suszenia (Wymiary tunelu: długość - 40m; szerokość wew. - 1,4m; wysokość - 2,5m.)
6. Kompletowanie form
7. Extruder (o możliwości czasowego wyłączania - do ok. 2 min.)
8. Uzbrajanie napełnionych form
9. Utwardzanie wyrobu
10. Demontaż formy
11. Wyjmowanie wyrobu z formy
12. Odkładanie wyrobu na ramę i stabilizacja wyrobu
13. Szlifiernia (Pomieszczenie o następujących wymiarach: długość - 16m; szerokość - 8m; wysokość - 3,2m (4m - jeżeli warunki zabudowy hali pozwolą).
14. Naprawa uszkodzeń, Kontrola Jakości
15. Polerowanie
16. Pakowanie
Oczekiwany termin dostawy - maks. 30 tygodni od momentu podpisania umowy.
Okres gwarancji
1 rok

Część 2
Budowa systemu magazynowania zewnętrznego wypełniaczy

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż części mechanicznych i elektrycznych oraz uruchomienie i asysta w prototypie linii technologicznej do wytwarzania umywalek oraz do linii technologicznej wytwarzania brodzików. Dopuszczalne jest zaoferowanie rozwiązań zamiennych o parametrach lepszych lub równoważnych w stosunku zakresu podanego poniżej.
Część 2. Budowa systemu magazynowania zewnętrznego wypełniaczy dolomitowych wraz z systemem rozładunku wypełniaczy z autocystern, mieszalni oraz rozprowadzenie gotowej mieszanki do extruderów.
Zamawiający dopuszcza techniczne odpowiedniki wskazanych rozwiązań o parametrach/funkcjonalnościach równoważnych:
1. Zbiorniki zewnętrzne na surowce sypkie wykonane ze stali czarnej o poj. 60 m3 każdy - 3 szt.
o Materiał zbiornika - stal konstrukcyjna !=4 mm
o Dno stożkowe 2 częściowe przygotowane do montażu aktywnego dna wibracyjnego
o Rura do napełniania DN 100
o Izolacja całego zbiornika - piana 10 cm
o Kołnierz mocujący dna wibracyjnego i filtra odpylającego z dodatkowymi obejmami wzmacniającymi
o Sito na rurze do napełniania
o Oświetlenie komory podzbiornikowej
o W dolnej komorze zbiornika zamontowany grzejnik elektryczny
o Średnica wewn. walca 2 860 mm
o Średnica zewnętrzna (z izolacją) 3 100 mm
o Wysokość całkowita z wyposażeniem nie przekraczająca 14,5 m
Wyposażenie zbiorników:
o Filtr odpylający
o Zawór bezpieczeństwa
o Łopatkowy czujnik poziomu
o Zawór zaciskowy
o Wibrujący grzybek napowietrzający - 6szt.
o Dno wibracyjne
o Pomiar poziomu surowców - radarowy
Szafka sterowniczo-siłowa do załączania napełniania i kontroli 3 zbiorników magazynowych produktów sypkich
2. Przenośniki ślimakowe - 3 szt.
o dozujące rurowe spod zbiorników zewnętrznych do wagi
o Długość 500-500-800 cm
o Rura O168, (do uzgodnienia) grubość != 4 mm
o połączenia elastyczne do zbiornika i do wagi
o falownik do regulacji wydajności ślimaka dozującego
o wydajność 20t/h
3. Waga - 500 kg - 1szt.
o Waga umieszczona nad mieszalnikiem łopatkowym
o Wyposażona w rękaw odpowietrzający
o Wibrator sterowany pneumatycznie
o Elementy kompensacyjne pomiędzy ślimakami dozującymi a zbiornikiem wagowym
4.Mieszalnik łopatowy o pojemności 1100 litrów - 1szt.
o wykonany ze stali węglowej
o Przygotowanie jednego wsadu - zasyp, mieszanie, zsyp nie powinno przekraczać 15 min
o Jeden wsad minimum 1000 kg
o napęd - silnik elektryczny
o czas mieszania 2,5-5 min
o opróżnianie - zasuwa płaska otwierana pneumatycznie z czujnikami położenia
o boczne włazy rewizyjne z czujnikami bezpieczeństwa
5. Podnośnik kubełkowy PK20 - 1szt.
o Podnośnik kubełkowy wykonany ze stali konstrukcyjnej o wysokości podnoszenia ok. 8 m - do zasypu redlera podającego wymieszane nośniki do zbiorników buforowych
o Wydajność podnośnika ok. 20 t/h
o Czerpaki ze stali czarnej
o Taśma podnośnika 4 przekładkowa
o Koło pasowe drabinkowe - samooczyszczające się
6. Przenośnik łańcuchowy - redler - 1szt.
o redler o długości ok. 5 mb ze stali konstrukcyjnej
o Koryto redlera blacha !=3mm,
o łańcuch wyposażony w zgarniacze 5 szt./mb
o wzierniki rewizyjne z plexi
o napęd - silnik elektryczny z przekładnią,
7. Zasuwa płaska nad zbiornikowa - do zasypu zbiorników z redlera - 2 szt.
8. Zbiornik buforowe - 3 szt.
o wykonany ze stali czarnej o poj. 2 m3
o Materiał zbiornika - stal konstrukcyjna !=4 mm
o Dno stożkowe przygotowane do montażu aktywnego dna
o Dolna zasuwa ręczna pod dnem wibracyjnym
o Przejścia pomiędzy zbiornikami
o Właz górny o600, poniżej włazu kratka zabezpieczająca,
Wyposażenie zbiornika:
o Łopatkowy czujnik poziomu 24 VDC
o Wibrujący grzybek napowietrzający - 6 szt.
o Dno wibracyjne
o Pomiar poziomu surowców - radarowy
9. Dozowanie do ekstruderów poprzez transport pneumatyczny ze zbiorników buforowych - 7 szt. instalacji dozowania
o długość wszystkich instalacji około 200 mb
o konstrukcje wsporcze dla rurociągów
o Adaptery przyłączeniowe
o wydajność transportu pneumatycznego dla każdej z instalacji nie mniej jak 12 kg/min przesyłu gotowej mieszanki mineralnej na odległość kilkudziesięciu metrów (średnio 25-30m)
10. System wagowego dozowanie wypełniaczy lekkich o gęstości od 0,02 do do 0,2 kg/l.
o Pompa membranowa pneumatyczna o wydajności ok. 500 l/min do napełniania zbiornika buforowego - 1szt.
o Zbiornik buforowy wykonany ze stali czarnej o poj. 8 m3 - 1szt.
Wyposażenie zbiornika:
o Łopatkowy czujnik poziomu 24 VDC
o Wibrujący grzybek napowietrzający - 6 szt.
o Rurociąg DN50 do napełniania zbiornika - wprowadzony z boku zbiornika i sprowadzony do dołu dennicy dolnej
o Pompa membranowa pneumatyczna o wydajności ok. 500 l/min do dozowania do wagi
o Rurociąg DN50 do dozowania surowca do wagi - wprowadzony od góry do zbiornika wagowego i sprowadzony do dołu dennicy dolne
o Zbiornik wagowy - 1szt - zawieszony na 3 tensometrach, wykonany ze stali konstrukcyjnej wyposażona w jedną zasuwę obrotową pneumatyczną z rozdzielaczem pneumatycznym oraz w dennicy dolnej grzybki napowietrzające
o Pompa membranowa pneumatyczna o wydajności ok. 500 l/min z wagi do mieszalnika
o Rurociąg DN50 do dozowania exponcel z wagi do mieszalnika
11. Sterowanie
o Okablowanie zainstalowanych urządzeń: korytka siatkowe, przewody elektryczne i sterownicze
o System sterowania i wizualizacji linii produkcji zgodnie z schematem technologicznym.
o Szafa sterownicza z torami siłowymi i zabezpieczeniami linii produkcyjnej
o Panel obsługowy do obsługi systemu dozowania, ważenia, mieszania i dozowania do ekstruderów
o Do falowników kable ekranowane
o Obliczanie zużycia surowców w okresie
o Raportowanie i sumowanie produkcji za wybrany okres czasu.
o Całkowitą rejestrację procesu produkcji - każdego składnika w czasie rzeczywistym.
o Definiowanie receptur produktów.
Oczekiwany termin dostawy - maks. 30 tygodni od momentu podpisania umowy.
Okres gwarancji
1 rok

Część 3
Budowa stacji rozładunku żywicy z autocystern

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż części mechanicznych i elektrycznych oraz uruchomienie i asysta w prototypie linii technologicznej do wytwarzania umywalek oraz do linii technologicznej wytwarzania brodzików. Dopuszczalne jest zaoferowanie rozwiązań zamiennych o parametrach lepszych lub równoważnych w stosunku zakresu podanego poniżej.
Część 3. Budowa stacji rozładunku żywicy z autocystern wraz z system wewnętrznego magazynowania żywic w dwóch niezależnych zbiornikach oraz system transportu żywic do extruderów.
Zamawiający dopuszcza techniczne odpowiedniki wskazanych rozwiązań o parametrach/funkcjonalnościach równoważnych:
1. Zbiornik magazynowy żywic wewnętrzny - 2 szt.
o średnica 2900mm
o stal węglowa
o pojemność robocza 30 m3
Wyposażenie zbiornika:
o czujnik maksymalnego napełnienia, ATEX - 2 szt
o sonda ultradźwiękowa pomiaru poziomu w zbiorniku, ATEX - 2 szt.
o Zawory kulowe odcinające DN50 ręczne - 4 szt.
o czujnik ciśnienia, ATEX - 2 szt.
2. Stanowisko rozładunku produktów - 1szt.
3. Stanowisko rozładunkowe - przyłącze oparowe - 1szt.
4. Kontroler uziemienia cysterny - 1szt.
5. Pompa membranowa ,,procesowa", 1,5", ATEX - 2 szt.
6. Pompa mebranowa ,,rozładunkowa", 2", ATEX - 1 szt.
7. Rurociągi DN50 tzw. rozładunkowe ze stali węglowej, - 22m
8. Rurociągi DN40 tzw. instalacyjne ze stali węglowej na estakadzie, odcinki doprowadzające i powrotne dla 2 produktów ( 4 odcinki) - 288m - wydajność każdej instalacji nie mniejsza jak 20kg/min żywicy
9. Podpory
10. Zawory kulowe DN20 z siłownikiem pneumatycznym, ATEX - 4 szt.
11. Zawory kulowe DN40 ręczne - 4 szt.
12. Zawory kulowe DN15 z siłownikiem pneumatycznym, ATEX - 4 szt.
13. Zbiornik buforowy 100L z czujnikami poziomu max i min przy extruderach - 4szt. - dozowanie żywicy na extruder z wydajnością między 4-5kg/min
14. Rurociągi oparowe ze stali weglowej DN50 - 24m
15. Rurociągi oparowe ze stali węglowej DN32 z odejściami DN20 do czterech zbiorników buforowych - 63m
16. Zawór nadciśnieniowo - podciśnieniowy zabezpieczenia instalacji oddechowej - 1szt.
Oczekiwany termin dostawy - maks. 30 tygodni od momentu podpisania umowy.
Okres gwarancji
1 rok

Część 4
Budowa systemu wytw. i dostarczania sprężonego powietrza

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż części mechanicznych i elektrycznych oraz uruchomienie i asysta w prototypie linii technologicznej do wytwarzania umywalek oraz do linii technologicznej wytwarzania brodzików. Dopuszczalne jest zaoferowanie rozwiązań zamiennych o parametrach lepszych lub równoważnych w stosunku zakresu podanego poniżej.
Część 4. Budowa systemu wytwarzania i dostarczania sprężonego powietrza do poszczególnych etapów produkcji.
Zamawiający dopuszcza techniczne odpowiedniki wskazanych rozwiązań o parametrach/funkcjonalnościach równoważnych:
1. Śrubowa sprężarka stałoobrotowa - 1szt.
o przepustowość 23,5 m3/min @7,0 barg (ciśnienie atmosferyczne 1,013 bar, temp. Wlot. 20 oC i wilg. wzgl. 0%)
o maksymalne ciśnienie robocze 7,5 barg
o silnik elektryczny 110 kW, 400 V, 50 Hz, 3 Ph
o chłodzona powietrzem
o sprężarka dwustopniowa
o sterowanie modulacją górnego zakresu
o Współczynnik mocy specyficznej (7bar) 5.75 kW/m3/min
2. Osuszacz ziębniczy - 1szt.
o przepustowość 30,0 m3/min (przy ciśnieniu 7,0 barg, temp. spr. pow. 35 oC i temp. Otoczenia 25 oC)
o maksymalne ciśnienie robocze 14 barg
o ciśnieniowy punkt rosy 3 oC
o zabezpieczenie przed zamrożeniem
o wbudowany elektroniczny zawór spustu kondensatu
o przyłącze 3" BSP
3. Filtr główny - 1szt.
o przepustowość 30,58 m3/min (przy ciśnieniu 7,0 barg, temp. spr. pow. 35 oC i temp. Otoczenia 21 oC)
o maksymalne ciśnienie robocze 17,25 barg
o dokładność filtracji olejowej do 0,5 mg/m3
o dokładność filtracji cząsteczkowej do 1 um
4. Separator WODA-OLEJ - 1szt.
5. Zbiorniki wyrównawcze pionowe (sprężonego powietrza) - 2 szt.
o pojemność - 6000 L
o cuśnienie - 11 bar
o temperatura robocza - -20÷50 oC
o Przyłącze standardowe G - 2"
6. Armatura + rurociągi
o rurociągi główne oplatające hale 2" - 300 mb - stal węglowa
o rurociągi technologiczne 1,5" - 300 mb - stal węglowa
Oczekiwany termin dostawy - maks. 30 tygodni od momentu podpisania umowy.
Okres gwarancji
1 rok

Część 5
Budowa 4 nowych extruderów wraz z układami homogenizującymi

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż części mechanicznych i elektrycznych oraz uruchomienie i asysta w prototypie linii technologicznej do wytwarzania umywalek oraz do linii technologicznej wytwarzania brodzików. Dopuszczalne jest zaoferowanie rozwiązań zamiennych o parametrach lepszych lub równoważnych w stosunku zakresu podanego poniżej.
Część 5. Budowa 4 nowych extruderów wraz z nowymi układami homogenizującymi.
Zamawiający dopuszcza techniczne odpowiedniki wskazanych rozwiązań o parametrach/funkcjonalnościach równoważnych:
1. Sterowanie + elektronika
o sterownik wraz z dodatkowymi modułami.
o falowniki
o panel dotykowy wraz z oprogramowaniem.
o szafę elektryczna
o ramię obrotowe pulpitu.
o kable i przewody.
o zasilacze .
o styczniki ,przekaźniki ,zabezpieczenia elementów sterowania.
o oznaczniki, końcówki zaciskowe, dławiki elektryczne,korytka elektr.
o złącza przemysłowe do kolorów.
o wył. bezpieczeństwa , wył. główny.
o przyciski sterownicze.
o zewnętrzny wyświetlacz wydatku wylewarki.
o sterownik do wyświetlacza.
o aparatura sygnalizacyjna
2. Układ homogenizujący - składający się ze ślimaka homogenizującego i tzw. lufy czyli cylindra dwuczęściowego w którym zamontowany jest ślimak mieszający
o do napędu ślimaka zastosowany jest silnik elektryczny trójfazowy ze sprzęgłem
o wydajność układu homogenizującego dla mieszaniny żywicy poliestrowej i wypełniaczy mineralnych powinna wynosić od 5-10 l/min
o w obudowie tzw. lufy powinny się znajdować tzw. przyłącza technologiczne na utwardzacz MEKP, na żywicę poliestrową i na mieszaninę wypełniaczy
o ponadto układ homogenizujący powinien być przystosowany do podłączenia systemu vaccum
3. Motoreduktory - 4 szt.
o do napędu pompa utwardzacza - 1szt.
o do napędu pompy żywicy - 1szt.
o do napędu podajników z wypełniaczami - 2szt.
4. Pompa utwardzacza - 1szt
o pompa przeznaczona do dozowania nadtlenków organicznych MEKP
o wydajność pompy od 0,02 - 0,1 kg/min
o ATEX
5. Pompa żywicy - 1szt.
o pompa przeznaczona do dozowania nienasyconych żywic poliestrowych
o wydajność pompy od 1- 4l/min
o ATEX
6. Czujnik przepływu utwardzacza - 1szt.
o ATEX
o możliwość regulacji czułości czujnika w zależności od szybkości przepływu utwardzacza
7. Pompa próżniowa wraz z silnikiem smarowana olejem - 1szt.
o Wydajność nominalna - 16÷19 m3/h
o Ciśnienie końcowe - 0,5 mbar
o Nominalna moc silnika - 0,55kW (50Hz)
o Nominalne obroty silnika - 1500 min-1 (50 Hz)
8. Zbiorniki do magazynowa gotowej mieszanki nad extruderem - 2szt.
o Materiał wykonania stal węglowa
o Pojemność każdego pojemnika - 100-150l
o szczelna pokrywa
o budowa stożkowa zgodnie z kątami zsypu materiału
o u spodu zbiornika powinny się znajdować napędzane podajnika ślimakowe z możliwością regulacji, wydajność podajników regulowana falownikiem w zakresie od 0-15 kg/min gotowej mieszanki
9. System podgrzewania żywicy
o kaskada grzałek przepływowych
o temperatura medium od 45-65 stopni Celsjusza
o przepływ medium od 1 do 4 l/min
10. Wibrator elektryczny - 3szt.
o Napięcie robocze - 220-240 V
o Znamionowa liczba obrotów - 3000 U/min
o Siła odśrodkowa - 450 N
o moc znamionowa - 0,045 kW
Oczekiwany termin dostawy - maks. 30 tygodni od momentu podpisania umowy.
Okres gwarancji
1 rok

Część 6
System przyśpieszenia polimeryzacji żelkotu

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż części mechanicznych i elektrycznych oraz uruchomienie i asysta w prototypie linii technologicznej do wytwarzania umywalek oraz do linii technologicznej wytwarzania brodzików. Dopuszczalne jest zaoferowanie rozwiązań zamiennych o parametrach lepszych lub równoważnych w stosunku zakresu podanego poniżej.
Część 6. System przyśpieszenia polimeryzacji żelkotu (zamknięty tunel grzewczy wraz z promiennikami na podczerwień).
Zamawiający dopuszcza techniczne odpowiedniki wskazanych rozwiązań o parametrach/funkcjonalnościach równoważnych:
Dwa niezależne systemy grzewcze służące do ogrzania dwóch tuneli o wymiarach:
o długość tunelu: 40m
o szerokość wewnętrzna: 1,4m
o wysokość wewnętrzna 2,5m
o przewidywana temperatura w tunelu od 35-45 oC
Wymagana ilość zestawów - 2 komplety
Każdy zestaw powinien się składać:
o kaseta na podczerwień - 12 szt.
- moc znamionowa 3 kW
- napięcie znamionowe - 400 V
o panel sterowania z wyświetlaczem i oprogramowaniem - 2szt.
Cechy panelu:
- Awaryjny stop
- Wentylator chłodzący do chłodzenia jednostki sterującej
- Moc wyjściowa 0-100%
- Indywidualne programowanie mocy wyjściowej
o skrzynka podłączeniowa - 2szt.
- służy do podłączenia kaset do panelu sterowania
o zewnętrzny wentylator chłodzący - 2 szt.
- napięcie znamionowe - 230 V
- moc znamionowa - 105 W
o rozdzielacz powietrza - 2 szt.
- ilość przyłączy - 6 szt.
- średnica przyłącza - fi 50mm
o Fotokomórka do automatycznego startu / stopu lamp
Oczekiwany termin dostawy - maks. 30 tygodni od momentu podpisania umowy.
Okres gwarancji
1 rok

CPV: 42000000-6, 42000000-6, 42000000-6, 42000000-6, 42000000-6, 42000000-6

Dokument nr: 2023-19915-148865, 1/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-17

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
rzeszowski
Gmina
Głogów Małopolski
Miejscowość
Głogów Małopolski
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-04-24
Koniec realizacji
2023-11-20
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
DOSTAWA: do 30 tygodni od daty zawarcia umowy.

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
rzeszowski
Gmina
Głogów Małopolski
Miejscowość
Głogów Małopolski
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-04-24
Koniec realizacji
2023-11-20
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
DOSTAWA: do 30 tygodni od daty zawarcia umowy.

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
rzeszowski
Gmina
Głogów Małopolski
Miejscowość
Głogów Małopolski
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-04-24
Koniec realizacji
2023-11-20
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
DOSTAWA: do 30 tygodni od daty zawarcia umowy.

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
rzeszowski
Gmina
Głogów Małopolski
Miejscowość
Głogów Małopolski
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-04-24
Koniec realizacji
2023-11-20
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
DOSTAWA: do 30 tygodni od daty zawarcia umowy.

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
rzeszowski
Gmina
Głogów Małopolski
Miejscowość
Głogów Małopolski
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-04-24
Koniec realizacji
2023-11-20
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
DOSTAWA: do 30 tygodni od daty zawarcia umowy.

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
rzeszowski
Gmina
Głogów Małopolski
Miejscowość
Głogów Małopolski
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-04-24
Koniec realizacji
2023-11-20
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
DOSTAWA: do 30 tygodni od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zmawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do wartości 50% zamówienia podstawowego, jeżeli konieczna dostanie się dostawa dodatkowych Przedmiotów Zamówienia zgodnych ze specyfikacją opisaną powyżej.
Warunki zmiany umowy
Zmiana Umowy jest dopuszczalna w następujących sytuacjach:
1. Umowa może zostać zmieniona w którymkolwiek przypadku, o którym mowa w podrozdziale 6.5.2 pkt 20) lit. a) - e) Wytycznych;
2. jeżeli w toku realizacji Umowy okaże się, że sposób realizacji Przedmiotu Umowy lub sam Przedmiot Umowy musi zostać zmieniony z obiektywnych przyczyn technicznych lub ekonomicznych, zaś brak zmiany sposobu realizacji Przedmiotu Umowy będzie zagrażał brakiem możliwości jego efektywnego wykorzystania w Projekcie, Strony mogą zmienić sposób realizacji Umowy, jak i Przedmiot Umowy. Zmiana nie może jednak prowadzić do zasadniczej modyfikacji Przedmiotu Umowy;
3. jeżeli w toku realizowanych przez Zamawiającego prac badawczo-rozwojowych warunkujących realizację Umowy wystąpią nieprzewidziane opóźnienia lub w toku realizacji Umowy wystąpią nieprzewidziane wcześniej opóźnienia wynikające z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, zmieniony może zostać Harmonogram realizacji Umowy;
4. jeżeli w toku realizacji Umowy wystąpią opóźnienia leżące po stronie Wykonawcy, które jednak nie uniemożliwią dalszej realizacji Umowy, Harmonogram realizacji Umowy może zostać zmieniony, przy czym ewentualne wydłużenie końcowego terminu dostawy nie może być większe niż o 25% pierwotnie określonego terminu;
5. jeżeli w toku realizacji Umowy z jakichkolwiek przyczyn (w tym z przyczyn biznesowych zależnych od Zamawiającego) okaże się, że konieczna jest zmiana miejsca realizacji Projektu, Umowa może zostać zmieniona w zakresie zmiany miejsca realizacji zamówienia, przy czym nowe miejsce dostawy i uruchomienia będzie położone na terytorium Polski. W takim wypadku Strony będą mogły podwyższyć także wynagrodzenie Wykonawcy o dodatkowe koszty dojazdu lub transportu;
6. jeżeli w toku realizacji Umowy zmianie ulegną obowiązujące przepisy prawa wspólnotowego lub polskiego lub Wytyczne lub jakiekolwiek inne reguły obejmujące zasady realizacji i rozliczania Projektu, umowa może ulec zmianie w zakresie odpowiadającym zmianom we właściwych przepisach lub regułach;
7. jeżeli w toku realizacji Umowy, w szczególności na etapie odbiorów Przedmiotu Umowy, okaże się z jakichkolwiek przyczyn (w tym zależnych od Zamawiającego), że konieczne jest dodatkowe dostosowanie Przedmiotu Umowy, celem zapewnienia jego efektywności i celowości z punktu widzenia realizowanego Projektu, Zamawiający może zlecić Wykonawcy, wykonanie dodatkowych prac dostosowawczych w tym zakresie i wypłacić mu z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. Dodatkowe wynagrodzenie nie może być jednak wyższe niż 25% wartości wynagrodzenia Wykonawcy pierwotnie założonego w Umowie;
8. jeżeli w toku realizacji Umowy okaże się, że z przyczyn wynikających z przepisów prawa, wymagań norm (w szczególności właściwych Polskich Norm), certyfikatów jakościowych, homologacyjnych, standardów norm ISO, oznaczeń CE i innych podobnych, konieczne jest przeprowadzenie dodatkowych testów poszczególnych Przedmiotu Umowy, konieczne jest przeprowadzenie dodatkowych testów przez Wykonawcę, Umowa może ulec zmianie w zakresie dodatkowego wynagrodzenia Wykonawcy przeznaczonego na nabycie materiałów do dodatkowych testów lub przeprowadzenia dodatkowych testów/prac dostosowawczych. Dodatkowe wynagrodzenie nie może być jednak wyższe niż 15% wartości wynagrodzenia Wykonawcy pierwotnie założonego w Umowie;
9. jeżeli w toku oceny wniosku o dofinansowanie Projektu lub w związku z innymi pracami przygotowawczymi związanymi z Projektem, takimi jak planowanie harmonogramu prac badawczo-rozwojowych, w tym spowodowanymi decyzjami biznesowymi Zamawiającego albo też wynikających z warunków określonych przez Instytucję Pośredniczącą na etapie oceny wniosku o dofinansowanie Projektu okaże się, że celowa jest zmiana harmonogramu realizacji projektu lub zakresu Umowy, zmianie może ulec harmonogram realizacji lub zakres zamówienia;
10. sytuacje, o których mowa w punktach od 1 do 9 powyżej mogą wystąpić łącznie.
Ponadto Zamawiający informuje, że planuje finansowanie Przedmiotu Zamówienia w formie leasingu, dlatego umowa zostać zmieniona także w ten sposób, że w miejsce Zamawiającego, podmiotem nabywającym i zobowiązanym do zapłaty wynagrodzenia będzie wskazana przez Zamawiającego Instytucja Finansująca, zaś Zamawiając będzie korzystał ze sprzęt na mocy dodatkowej umowy zawartej z Instytucją Finansującą. Strony mogą także zawrzeć dalsze Porozumienie Trójstronne modyfikujące w zakresie wymaganym przez Instytucję Finansującą, zmieniając w szczególności postanowienia dotyczące warunków i terminów płatności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający wymaga, aby każdy z Oferentów posiadał uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie zbieżnym z przedmiotem zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku, Oferent powinien załączyć do oferty potwierdzenie wpisu do właściwego rejestru przedsiębiorców (w przypadku wykonawców polskich odpowiednio informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z KRS lub CEIDG, w przypadku wykonawców zagranicznych - odpowiednik takiej informacji wydawany w państwie Oferenta) lub wskazać numer wpisu, który Zamawiający będzie mógł sam zweryfikować w ogólnodostępnych bazach i rejestrach.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W postępowaniu ofertowym może wziąć udział oferent, który w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli jego czas działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował przynajmniej dwie dostawy maszyn przemysłowych analogicznych do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 0,5 mln PLN każde.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie podpisanego oświadczenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania referencji lub innych dokumentów potwierdzających faktyczne i należyte wykonanie usług, jeżeli poweźmie jakiekolwiek wątpliwości co do treści złożonego oświadczenia. Brak złożenia referencji lub innego dokumentu potwierdzającego posiadane doświadczenie na wezwanie Zamawiającego może skutkować odrzuceniem oferty.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Oferent dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym i zasobami ludzkimi do realizacji zamówienia. Posiada dostęp do sprzętu niezbędnego do realizacji zakresu wskazanego w przedmiocie zamówienia.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie podpisanego oświadczenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dokumentów potwierdzających informacje zawarte w oświadczeniu, jeżeli poweźmie jakiekolwiek wątpliwości, co do treści złożonego oświadczenia. Brak przedłożenia dokumentów potwierdzających na wezwanie Zamawiającego w ciągu 5 dni roboczych może skutkować odrzuceniem oferty.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta powinna zostać złożona za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności, na maila kontaktowego podanego w zapytaniu lub przesłana do siedziby Zamawiającego, z wykorzystaniem formularza ofertowego, którego wypełniony skan należy załączyć do oferty.
2. Zamawiający odrzuci oferty podmiotów powiązanych z Zamawiającym. Definicję powiązań zawiera podrozdział 6.5.2 pkt 3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, zgodnie z którym: ,,Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli".
3. Zamawiający odrzuci również oferty niespełniające wymogów formalnych oraz oferty Wykonawców niespełniających warunków udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający może również odrzucić oferty, których cena przekroczy budżet przeznaczony przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
5. Ponadto Zamawiający zastrzega, że jest uprawniony do unieważnienia postępowania w zakresie każdej z części zamówienia bez podania przyczyny. Unieważnienie postępowania jest możliwe na każdym etapie postępowania. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie zwróci Oferentom kosztów przygotowania ofert.
6. Oferta powinna być złożona w jednym egzemplarzu zaś wszystkie koszty związane z jej przygotowaniem i złożeniem ponosi oferent.
7. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Termin ważności oferty - 100 dni liczonych od dnia upływu terminu składania ofert.
9. Niekompletne oferty oraz oferty, które wpłyną o upływie wyznaczonego terminu mogą zostać odrzucone.
10. Cena netto oferty musi być wyrażona w złotych polskich. W przypadku otrzymania oferty w walucie innej niż złote polskie, wartość oferty zostanie przeliczona na złote polskie zgodnie z kursem NBP z dnia, w którym będzie upływał ostateczny termin składania ofert.
11. Cena oferty musi uwzględniać koszty transportu, nadzór montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany zostaną wprowadzone, a ich zamieszczenie nie będzie możliwe na łamach Bazy Konkurencyjności, Zamawiający doda w Opisie Przedmiotu Zamówienia link do strony Zamawiającego zawierającej zmienione informacje lub ewentualne odpowiedzi na pytania Wykonawców.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
DODATKOWE ISTOTNE INFORMACJE:
1. Zamawiający zastrzega, że jest uprawniony do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie postępowania jest możliwe na każdym etapie postępowania. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie zwróci Oferentom kosztów przygotowania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy lub odstąpienia od zawartej umowy warunkowej w sytuacji wycofania się z realizacji projektu, jeżeli pojawią się okoliczności uzasadniające podjęcie takiej decyzji.
3. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania takiej samej formy, jak złożenie oferty. Jeśli wystąpią techniczne trudności z dokonaniem tych czynności przez Bazę Konkurencyjności, Wykonawca może również cofnąć lub zmienić ofertę kontaktując się mailowo z Zamawiającym i dołączając scan oświadczenia o wycofaniu oferty lub zmienioną ofertę.
4. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy albo też ujawnią się okoliczności wskazujące na brak spełnienia warunków udziału w postępowaniu po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie uprawniony do dokonania ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z oferentami, którzy złożą oferty. Negocjacje będą prowadzone w sposób zapewniający równe traktowanie wszystkich podmiotów, które złożyły ważne (niepodlegające odrzuceniu) oferty.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
W odniesieniu do danych osobowych zawartych w ofertach, Zamawiający z chwilą złożenia oferty stanie się administratorem tych danych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO"). Zamawiający będzie przetwarzał te dane w celu oceny ofert, zawarcia umowy z wybranym wykonawcą oraz na potrzeby realizacji zawartej umowy, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
Zamawiający będzie przekazywał dane osobowe zawarte w złożonych ofertach, na podstawie właściwych przepisów prawa, upoważnionym organom i instytucjom uprawnionym do dokonywania kontroli projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Dane te zostaną przekazane w szczególności Instytucji Pośredniczącej - Narodowemu Centrum Badań i Rozwoju, zaś ich administratorem będzie minister właściwy ds. rozwoju na podstawie art. 71 ust. 1. Informacja dotycząca zakresu przetwarzania danych przez właściwe instytucje znajduje się na stronie:
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl
Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe w okresie, w jakim jest on zobowiązany z mocy właściwych przepisów prawa do przechowywania całej dokumentacji związanej z projektem współfinansowanym z budżetu UE.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-18
Data ostatniej zmiany
2023-03-18 23:59:24

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 30 punktów w ramach kryterium Ceny. Najtańsza złożona oferta otrzyma 30 punktów, zaś kolejne oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 30 punktów w ramach kryterium Gwarancji. Oferta o gwarancji wynoszącej 12 miesięcy lub krócej otrzyma 0 punktów. Oferta o czasie gwarancji od 13 do 24 miesięcy otrzyma 15 punktów. Oferta z okresem gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma 30 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna 30 punktów w ramach kryterium Terminu dostawy. Oferta z terminem dostawy zgodnym z minimalnym wymaganym otrzyma 0 punktów. Oferta z terminem dostawy >24 tygodni ale <30 tyg. otrzyma 7,5 punktów, >20 tyg. do 24 tyg. otrzyma 15 punktów, 20 tyg. lub <20 tygodni otrzyma 30 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna 10 punktów w ramach kryterium Gotowość serwisu. Oferta o gotowości serwisu powyżej 24 godzin otrzyma 0 punktów, do 24 godzin otrzyma 3,33 punktów, do 180 minut otrzyma 7,5 punktów, oferta o gotowości serwisu do 90 minut otrzyma 10 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 30 punktów w ramach kryterium Ceny. Najtańsza złożona oferta otrzyma 30 punktów, zaś kolejne oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 30 punktów w ramach kryterium Gwarancji. Oferta o gwarancji wynoszącej 12 miesięcy lub krócej otrzyma 0 punktów. Oferta o czasie gwarancji od 13 do 24 miesięcy otrzyma 15 punktów. Oferta z okresem gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma 30 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna 30 punktów w ramach kryterium Terminu dostawy. Oferta z terminem dostawy zgodnym z minimalnym wymaganym otrzyma 0 punktów. Oferta z terminem dostawy >24 tygodni ale <30 tyg. otrzyma 7,5 punktów, >20 tyg. do 24 tyg. otrzyma 15 punktów, 20 tyg. lub <20 tygodni otrzyma 30 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna 10 punktów w ramach kryterium Gotowość serwisu. Oferta o gotowości serwisu powyżej 24 godzin otrzyma 0 punktów, do 24 godzin otrzyma 3,33 punktów, do 180 minut otrzyma 7,5 punktów, oferta o gotowości serwisu do 90 minut otrzyma 10 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 30 punktów w ramach kryterium Ceny. Najtańsza złożona oferta otrzyma 30 punktów, zaś kolejne oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 30 punktów w ramach kryterium Gwarancji. Oferta o gwarancji wynoszącej 12 miesięcy lub krócej otrzyma 0 punktów. Oferta o czasie gwarancji od 13 do 24 miesięcy otrzyma 15 punktów. Oferta z okresem gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma 30 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna 30 punktów w ramach kryterium Terminu dostawy. Oferta z terminem dostawy zgodnym z minimalnym wymaganym otrzyma 0 punktów. Oferta z terminem dostawy >24 tygodni ale <30 tyg. otrzyma 7,5 punktów, >20 tyg. do 24 tyg. otrzyma 15 punktów, 20 tyg. lub <20 tygodni otrzyma 30 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna 10 punktów w ramach kryterium Gotowość serwisu. Oferta o gotowości serwisu powyżej 24 godzin otrzyma 0 punktów, do 24 godzin otrzyma 3,33 punktów, do 180 minut otrzyma 7,5 punktów, oferta o gotowości serwisu do 90 minut otrzyma 10 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 30 punktów w ramach kryterium Ceny. Najtańsza złożona oferta otrzyma 30 punktów, zaś kolejne oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 30 punktów w ramach kryterium Gwarancji. Oferta o gwarancji wynoszącej 12 miesięcy lub krócej otrzyma 0 punktów. Oferta o czasie gwarancji od 13 do 24 miesięcy otrzyma 15 punktów. Oferta z okresem gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma 30 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna 30 punktów w ramach kryterium Terminu dostawy. Oferta z terminem dostawy zgodnym z minimalnym wymaganym otrzyma 0 punktów. Oferta z terminem dostawy >24 tygodni ale <30 tyg. otrzyma 7,5 punktów, >20 tyg. do 24 tyg. otrzyma 15 punktów, 20 tyg. lub <20 tygodni otrzyma 30 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna 10 punktów w ramach kryterium Gotowość serwisu. Oferta o gotowości serwisu powyżej 24 godzin otrzyma 0 punktów, do 24 godzin otrzyma 3,33 punktów, do 180 minut otrzyma 7,5 punktów, oferta o gotowości serwisu do 90 minut otrzyma 10 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 30 punktów w ramach kryterium Ceny. Najtańsza złożona oferta otrzyma 30 punktów, zaś kolejne oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 30 punktów w ramach kryterium Gwarancji. Oferta o gwarancji wynoszącej 12 miesięcy lub krócej otrzyma 0 punktów. Oferta o czasie gwarancji od 13 do 24 miesięcy otrzyma 15 punktów. Oferta z okresem gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma 30 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna 30 punktów w ramach kryterium Terminu dostawy. Oferta z terminem dostawy zgodnym z minimalnym wymaganym otrzyma 0 punktów. Oferta z terminem dostawy >24 tygodni ale <30 tyg. otrzyma 7,5 punktów, >20 tyg. do 24 tyg. otrzyma 15 punktów, 20 tyg. lub <20 tygodni otrzyma 30 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna 10 punktów w ramach kryterium Gotowość serwisu. Oferta o gotowości serwisu powyżej 24 godzin otrzyma 0 punktów, do 24 godzin otrzyma 3,33 punktów, do 180 minut otrzyma 7,5 punktów, oferta o gotowości serwisu do 90 minut otrzyma 10 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 30 punktów w ramach kryterium Ceny. Najtańsza złożona oferta otrzyma 30 punktów, zaś kolejne oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 30 punktów w ramach kryterium Gwarancji. Oferta o gwarancji wynoszącej 12 miesięcy lub krócej otrzyma 0 punktów. Oferta o czasie gwarancji od 13 do 24 miesięcy otrzyma 15 punktów. Oferta z okresem gwarancji powyżej 24 miesięcy otrzyma 30 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna 30 punktów w ramach kryterium Terminu dostawy. Oferta z terminem dostawy zgodnym z minimalnym wymaganym otrzyma 0 punktów. Oferta z terminem dostawy >24 tygodni ale <30 tyg. otrzyma 7,5 punktów, >20 tyg. do 24 tyg. otrzyma 15 punktów, 20 tyg. lub <20 tygodni otrzyma 30 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna 10 punktów w ramach kryterium Gotowość serwisu. Oferta o gotowości serwisu powyżej 24 godzin otrzyma 0 punktów, do 24 godzin otrzyma 3,33 punktów, do 180 minut otrzyma 7,5 punktów, oferta o gotowości serwisu do 90 minut otrzyma 10 punktów.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Wojciech Snuzik
tel.: +48 693 619 201
e-mail: wojciech.snuzik@dremex.com.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.