Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
16z dziś
6217z ostatnich 7 dni
26585z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wyposażenie multimedialne oraz meblowe budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wyposażenie multimedialne oraz meblowe budynków

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Jemielno
56-209 Jemielno
powiat: górowski
annahrebenyk@wp.pl
https://jemielno.ezamawiajacy.pl/pn/jemielno/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jemielno
Wadium: 280.000,00 PLN
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wyposażenie multimedialne oraz meblowe budynków administracji publicznej i szkoły
.1.4)Krótki opis:
Wyposażenie multimedialne oraz meblowe budynków administracji publicznej i szkoły.

II.2.4)Opis zamówienia:

laptop -35,Projektor -5,Ekran projekcyjny - 5,Zestaw do nagłośnienia - 11KompLuter stacjonarny -4,Dysk sieciowy - 1 ,Router-6,Rejestrator - 1 ,Kamera nocna - 8

Okulary wirtualne - 2,Nagłośnienie radiowęzeł- 1, Urządzenie wielkofunkcyjne -3,Drukarka - 1 Niszczarka - 1, Laminator - 1, Monitor interaktywny - 6,Robot - 10, UPS - 5,Radiomagnetofon - 3,Niszczarka -3, komputer -30, zasilacz-30, serwer-1, urządzenie wielofunkcyjne-1, stojąca szafa rack serwerowa 19 - 2, serwer plików -1, urządzenie wielkofunkcyjn A4-1,monitor interaktywnuy ze stojakiem- 1 , system nagłośnienieniowy-1, głośnik przenośny - 1, czytnik kodów kreskowych-2, Zestaw meblowy- szt. 5, Biurko dla nauczyciela, Krzesła + stół (zestawy szkolne dla dzieci)-90, Ławki na korytarzszt. 5, Krzesła tapicerowane- szt. 30, regał do biblioteki, meble do pokoju nauczycielskiego, zabudowa recepcyjna- 1, kontener podbiurkowy-1, szafy na cokole metalowym - 4, szafa z drzwiami przesuwnymi w zabudowie-1, fotel obrotowy-1Dokładna specyfikacja sortymentowo-ilościowa zawarta w SWZ.
Wymagania techniczne, funkcjonalne i materiałowe zawarto w SWZ. Z postępowania Zamawiający obligatoryjnie wyklucza Wykonawców na zasadach opisanych w art. 108 ustawy

CPV: 30200000, 48820000, 39000000

Dokument nr: 2023/S 056-166000, IB.271.3.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 17/04/2023
Czas lokalny: 17:30
Miejsce:

https://jemielno.ezamawiajacy.pl

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Odszyfrowanie ofert po upływie terminu otwarcia nastąpi na stronie internetowej postępowania poprzez konto Anny Hrebenyk Wojta Gminy Jemielno. Informacja z otwarcia ofert opublikowana zostanie na stronie internetowej Zamawiającego oraz na Platformie w zakładce ,,Dokumenty zamówienia" w folderze ,,Informacja z otwarcia ofert" i zawierać będzie dane określone w art. 222 ust. 5 Pzp.
)Warunki otwarcia ofert
Data: 17/04/2023
Czas lokalny: 17:30
Miejsce:

https://jemielno.ezamawiajacy.pl

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Odszyfrowanie ofert po upływie terminu otwarcia nastąpi na stronie internetowej postępowania poprzez konto Anny Hrebenyk Wojta Gminy Jemielno. Informacja z otwarcia ofert opublikowana zostanie na stronie internetowej Zamawiającego oraz na Platformie w zakładce ,,Dokumenty zamówienia" w folderze ,,Informacja z otwarcia ofert" i zawierać będzie dane określone w art. 222 ust. 5 Pzp.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://jemielno.ezamawiajacy.pl

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://jemielno.ezamawiajacy.pl

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 17/04/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

gmina Jemielno, powiat górowski, województwo dolnośląskie
)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL516 Legnicko-głogowski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

gmina Jemielno, powiat górowski, województwo dolnośląskie

Wymagania:
W postępowaniu ustalono wadium w wysokości 28 000,00. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą ( wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik do SWZ ). Zamawiający nie wymaga złozenia JEDZ wraz z ofertą. Zgodnie z treścią Art. 63 ust. 1 ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej 7.2.2 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego )Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, jeżeli dotyczy;3)wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają, pełnomocnictwo. Informacja o ochronie danych osobowych w SWZ

Pzp.6.2. Zamawiający rozszerza katalog podstaw wykluczenia o przesłanki fakultatywne opisane w art. 109 ust. 1 Na mocy Rozporządzenia 2022/576, które ma zasięg ogólny i obowiązuje bezpośrednio we wszystkich państwach członkowskich zamówienie nie może zostać udzielonene podmiotom rosyjskim w rozumieniu przepisów rozporządzenia 833/2014 zmienionego rozporządzeniem 2022/576. Zakaz obejmuje również podwykonawców, dostawców i podmioty, na których zdolności wykonawca lub koncesjonariusz polega, w

przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,KorespondencjaNiezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości

nie mniejszejniż 512 kb/ s;Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; doklładny opis w SWZ. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w SWZ
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 6
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Art. 58 ust. 1 - ( ...) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie stawia warunku

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie stawia warunku

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający opisał warunek zdolności technicznej i zawodowej w następujący sposób

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, iż w badanym okresie wykonał w sposób należyty:
1) Przynajmniej jedną dostawę, obejmującą sprzęt komputerowy/multimedialny o wart. min. 700 000,00 zł

oraz przynajmniej jedną dostawę, obejmującą meble o wart. min. netto 200 000,00 zł

Wykonawca może również wykazać spełnianie warunku wykazując się należytym wykonaniem jednej dostawy obejmującej sprzęt komputerowy/multimedialny oraz meble o wart min. netto 900 000,00 zł

III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Nie przewidziano obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający wypłaci zaliczkę w wysokości 5% wynagrodzenia niezwłocznie po podpisaniu umowy na podstawie faktury zaliczkowej. Warunki i zakres dopuszczalnych zmian umowy przewidziano w SWZ.Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wprowadza, korzystając z legitymacji zawartej w art. 257 ustawy Pzp prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 15/06/2023
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

Podmiotowe środki dowodowe, do których złożenia Zamawiający wezwie Wykonawcę po upływie terminu składania ofert na zasadach opisanych w art. 126 ust. 1 ustawy Pzp: JEDZ, wykaz dostaw, 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, jeżeli nie Wykonawca nie wskazał odpowiednio w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp adresu bezpłatnej i ogólnodostępnej bazy danych, w której są one dostępne i Zamawiający może je pobrać samodzielnie/ 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa: 1) informację z odpowiedniego rejestru takiego jak rejestr sądowy albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich złożeniem. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1) lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio. 3.Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. 4. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 oraz 6 oraz aktualności oświadczenia w zakresie podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz na podstawie Rozporządzenia 2022/576 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: : Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: POstępu 17 A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587700
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Sąd Polubowny przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej
Adres pocztowy: Krucza 36/ Wspólna 6
Miejscowość: warszawa
Kod pocztowy: 00-522
Państwo: Polska
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Sposób korzystania oraz rozpatrywania środków ochrony prawnej regulują przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych Art. 513 - 590 ( Dz. U.z 2022 r. , poz. 1710 z późn. zm. )
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań Adres pocztowy:
Adres pocztowy: ul Posępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
15/03/2023

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 15/06/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
15/03/2023

Kontakt:
Osoba do kontaktów: Anna Hrebenyk
E-mail: annahrebenyk@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.