Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
236z dziś
6351z ostatnich 7 dni
24857z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja kotłowni

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja kotłowni

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
Al. Piłsudskiego 12
35-075 Rzeszów
powiat: Rzeszów
zampubl_rzeszow@zus.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja kotłowni - O/ZUS Rzeszów, Ul. Siemiradzkiego 10 i I/ZUS Tarnobrzeg, Ul. Sienkiewicza 145 d.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach modernizacji kotłowni w budynku O/ZUS w Rzeszowie przy Ul. Siemiradzkiego 10 należy: - zdemontować i zutylizować istniejący kocioł wraz z armaturą - wykonać montaż dwóch kotłów pracujących w układzie kaskadowym i niezbędnych urządzeń stanowiących wyposażenie kotłowni - dostosować pomieszczenie kotłowni do wymogów p.poż. - przebudować istniejącą instalację gazową do wymogów nowej kotłowni - przebudować istniejącą instalację elektryczną do wymogów nowej kotłowni - wykonać niezbędne roboty ogólnobudowlane - wymienić niedowymiarowane grzejniki - wymienić przygrzejnikowe zawory termostatyczne wraz z głowicami termostatycznymi - uruchomić i sprawdzić działanie urządzeń kotłowni i instalacji c.o. - wykonać dokumentację powykonawczą - przeszkolić osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi kotłowni - nieodpłatnie wykonać przeglądy kotłowni w okresie gwarancyjnym wg DTR. Wszystkie wymagania jakościowe odnoszące się do urządzeń zawarte są w Projekcie technicznym i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
W ramach modernizacji kotłowni w budynku w I/ZUS w Tarnobrzegu, Ul. Sienkiewicza 145 d należy:
- wykonać demontaż stolarki drzwiowej - wykonać rozbiórkę posadzek - rozebrać fundamenty pod kotły - wykonać montaż nowej stolarki drzwiowej - wykonać nowe posadzki - wykonać malowanie ścian - wykonać zamurowanie otworów wentylacyjnych - wykonać otwór w ścianie zewnętrznej - wykonać instalację elektryczną - wykonać montaż dwóch kotłów pracujących w układzie kaskadowym i niezbędnych urządzeń stanowiących wyposażenie kotłowni - przebudować instalację gazową - wykonać termoregulację instalacji c.o. - uruchomić i sprawdzić działanie urządzeń kotłowni i instalacji c.o. - wykonać dokumentację powykonawczą
- przeszkolić osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi kotłowni - nieodpłatnie wykonać przeglądy kotłowni w okresie gwarancyjnym wg DTR. Wszystkie wymagania jakościowe odnoszące się do urządzeń zawarte są w Projekcie technicznym i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

CPV: 45331000-6

Dokument nr: 2023/BZP 00142022, 350000/271/2/2023-ZAP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-04 11:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
portal.smartpzp.pl/zus
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: portal.smartpzp.pl/zus
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych. Platforma zakupowa jest dostępna pod
adresem: portal.smartpzp.pl/zus. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania
konta na platformie zakupowej, ani logowania do platformy zakupowej. Za pośrednictwem posiadanego na platformie zakupowej
konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy, odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w
postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce ,,Pytania do postępowania". Po otwarciu ofert, komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są
elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej, w zakładce ,,Korespondencja", która dla Wykonawcy jest widoczna w
Zakładce ,,Oferty", po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Do korzystania z platformy zakupowej przez Użytkowników
Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy
kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
Korzystanie z platformy zakupowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy
Wykonawcy wymagań technicznych i specyfiki połączenia określonych w SWZ. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z
usług platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników
platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców, pod adresem: portal.smartpzp.pl/zus.
W sytuacji awarii platformy zakupowej lub niedostępności platformy zakupowej, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i
Zamawiającego poprzez platformę zakupową, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres:
zampubl_rzeszow@zus.pl (nie dotyczy składania ofert). Oferty składa się wyłącznie poprzez platformę zakupową.
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem platformy zakupowej wynosi 100 MB. Za pośrednictwem
platformy zakupowej można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele
pojedynczych plików.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach
.png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar,.7z,
.eml, .msg. Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze platformy zakupowej. Aktualna data i godz.,
zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu platformy zakupowej.
Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Pozostałe wymagania określono w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: portal.smartpzp.pl/zus
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych,
obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio pozyskał, w szczególności: 1) Wykonawcy będącego osobą fizyczną; 2) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą; 3) pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe
zamieszczone w pełnomocnictwie); 4) członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe
zamieszczone w informacji z KRK); 5) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO"
Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w
Warszawie, Ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa; 2) ZUS wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Może się Pani/Pan z nim
kontaktować we wszystkich sprawach, które dotyczą przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z
przetwarzaniem danych: a) listownie na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektor Ochrony Danych Ul. Szamocka 3, 5 01-
748 Warszawa, b) przez e-mail: ODO@zus.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podst. art. 275
pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na wykonanie robót budowlanych dla zadań pn.: Modernizacja kotłowni - O/ZUS Rzeszów, Ul. Siemiradzkiego 10 i I/ZUS Tarnobrzeg, Ul. Sienkiewicza 145 d oraz w celu spełnienia obowiązku
prawnego wynikającego z przepisów ustawy; 4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia (okres przechowywania liczy się w pełnych latach kalendarzowych począwszy od dnia 1
stycznia roku następnego od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia); Pani/Pana dane zarejestrowane w wyniku
funkcjonowania monitoringu wizyjnego będą przechowywane przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy; 6) obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-04 11:00
Miejsce składania ofert: portal.smartpzp.pl/zus

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.