Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i instalacja kompletnego systemu zabudowy Clean room

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i instalacja kompletnego systemu zabudowy Clean room

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Robotic Medical Solutions sp. z o.o
Milionowa 37
93-193 Łódź
powiat: Łódź
785868422
biuro@roboticmedicalsolutions.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150964
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: 785868422
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i instalacja kompletnego systemu zabudowy pomieszczenia w celu jego adaptacji do pomieszczenia o podwyższonej czystości (Clean room) składającego się z części produkcyjnej, śluzy osobowo-towarowej i szatni. Zakładana klasa czystości pomieszczenia produkcyjnego ISO 7 według normy PN-EN ISO 14644-1.
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-0290/21 - Opracowanie nowego produktu - ortopedycznego miniaturowego ramienia pomiarowego do pomiarów śródoperacyjnych i przygotowanie jego produkcji

Część 1
DOSTAWA i instalacja kompletnego systemu zabudowy Clean room

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja kompletnego systemu zabudowy pomieszczenia w celu jego adaptacji do pomieszczenia o podwyższonej czystości (Clean room) składającego się z części produkcyjnej z zastosowaniem do montażu i kalibracji urządzeń medycznych klasy IIa, śluzy osobowo-towarowej i szatni. Zakładana klasa czystości pomieszczenia produkcyjnego ISO 7 według normy PN-EN ISO 14644-1.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- projekt i dostawę składającą się z elementów ściennych, drzwi, przeszkleń, systemu wentylacyjnego, oświetlenia
- montaż w siedzibie Zamawiającego z przygotowaniem do walidacji całego systemu niezbędnego do prawidłowej pracy pomieszczenia czystego
- pomiar cząstek w gotowym pomieszczeniu
- pełną dokumentację techniczno-użytkową wymaganą do uruchomienia pomieszczenia czystego.
Okres gwarancji
24-60 miesięcy

CPV: 31000000-6, 42500000-1, 42520000-7, 44100000-1, 45214631-2

Dokument nr: 2023-30605-150964, RMS_02/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-30

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
Łódź
Gmina
Łódź-Górna
Miejscowość
Łódź
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-04-03
Koniec realizacji
2023-05-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty.
- W przypadku zmiany wartości umowy, tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
- Zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany w celu należytej realizacji Projektu.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty Projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra Projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu Stron umowy.
- Wystąpienie siły wyższej.
- Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Oferenta np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu.
- Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu.
- W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenia wartości zamówienia).
- zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
- wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej podpisanej przez obie strony pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie umożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca musi być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca musi mieć zasoby dające możliwość wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie.
W przypadku korzystania z podwykonawców należy przedstawić oświadczenie podwykonawcy o posiadaniu takich zasobów.
Wykonawca korzystający z zasobów podwykonawców bierze odpowiedzialność za podwykonawców - jeśli dotyczy.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
3. Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych).
4. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
5. Podpisane oświadczenia - Załącznik nr 3, Załącznik nr 4, Załącznik nr 5
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Podpisane oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi - Załącznik nr 3
Podpisane oświadczenie o braku wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022r., poz. 835) - Załącznik nr 5

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-20
Data ostatniej zmiany
2023-03-20 11:33:30

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium Cena (C) - waga 70%; max. 70 pkt
Szczegółowy opis dotyczący przyznawania punktów został opisany w pliku "Zapytanie ofertowe pkt. XI.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium czas realizacji (R) - waga 30%; max. 30 pkt
Szczegółowy opis dotyczący przyznawania punktów został opisany w pliku "Zapytanie ofertowe pkt XI"

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Aleksandra Jońska
tel.: 785868422
e-mail: biuro@roboticmedicalsolutions.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.