warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
warmińsko-mazurskie (Elbląg)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
lubelskie (Puławy)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i instalacja kompletnego systemu zabudowy Clean room |
Data zamieszczenia: | 2023-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Robotic Medical Solutions sp. z o.o Milionowa 37 93-193 Łódź powiat: Łódź 785868422 biuro@roboticmedicalsolutions.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/150964 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 785868422 |
Termin składania ofert: | 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i instalacja kompletnego systemu zabudowy pomieszczenia w celu jego adaptacji do pomieszczenia o podwyższonej czystości (Clean room) składającego się z części produkcyjnej, śluzy osobowo-towarowej i szatni. Zakładana klasa czystości pomieszczenia produkcyjnego ISO 7 według normy PN-EN ISO 14644-1. Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-0290/21 - Opracowanie nowego produktu - ortopedycznego miniaturowego ramienia pomiarowego do pomiarów śródoperacyjnych i przygotowanie jego produkcji Część 1 DOSTAWA i instalacja kompletnego systemu zabudowy Clean room Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja kompletnego systemu zabudowy pomieszczenia w celu jego adaptacji do pomieszczenia o podwyższonej czystości (Clean room) składającego się z części produkcyjnej z zastosowaniem do montażu i kalibracji urządzeń medycznych klasy IIa, śluzy osobowo-towarowej i szatni. Zakładana klasa czystości pomieszczenia produkcyjnego ISO 7 według normy PN-EN ISO 14644-1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - projekt i dostawę składającą się z elementów ściennych, drzwi, przeszkleń, systemu wentylacyjnego, oświetlenia - montaż w siedzibie Zamawiającego z przygotowaniem do walidacji całego systemu niezbędnego do prawidłowej pracy pomieszczenia czystego - pomiar cząstek w gotowym pomieszczeniu - pełną dokumentację techniczno-użytkową wymaganą do uruchomienia pomieszczenia czystego. Okres gwarancji 24-60 miesięcy CPV: 31000000-6, 42500000-1, 42520000-7, 44100000-1, 45214631-2 Dokument nr: 2023-30605-150964, RMS_02/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-30 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat Łódź Gmina Łódź-Górna Miejscowość Łódź Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-04-03 Koniec realizacji 2023-05-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty. - W przypadku zmiany wartości umowy, tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. - Zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany w celu należytej realizacji Projektu. - Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty Projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra Projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu Stron umowy. - Wystąpienie siły wyższej. - Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Oferenta np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu. - Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu. - W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenia wartości zamówienia). - zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej podpisanej przez obie strony pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie umożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca musi być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. Typ Potencjał techniczny Opis Wykonawca musi mieć zasoby dające możliwość wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie. W przypadku korzystania z podwykonawców należy przedstawić oświadczenie podwykonawcy o posiadaniu takich zasobów. Wykonawca korzystający z zasobów podwykonawców bierze odpowiedzialność za podwykonawców - jeśli dotyczy. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 2. Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych). 4. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). 5. Podpisane oświadczenia - Załącznik nr 3, Załącznik nr 4, Załącznik nr 5 Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Podpisane oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi - Załącznik nr 3 Podpisane oświadczenie o braku wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022r., poz. 835) - Załącznik nr 5 Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-20 Data ostatniej zmiany 2023-03-20 11:33:30 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium Cena (C) - waga 70%; max. 70 pkt Szczegółowy opis dotyczący przyznawania punktów został opisany w pliku "Zapytanie ofertowe pkt. XI. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium czas realizacji (R) - waga 30%; max. 30 pkt Szczegółowy opis dotyczący przyznawania punktów został opisany w pliku "Zapytanie ofertowe pkt XI" Kontakt: Osoby do kontaktu Aleksandra Jońska tel.: 785868422 e-mail: biuro@roboticmedicalsolutions.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024