Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
838z dziś
7010z ostatnich 7 dni
24247z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Cisna
Cisna 49
38-607 Cisna
powiat: leski
13 468 63 38 / Fax. 13 468 63 54
gbilas@gminacisna.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Cisna
Wadium: ---
Nr telefonu: 13 468 63 38 / Fax.
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na zadanie pn. ,,Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego"
dla robót budowlanych w ramach zadania p.n.
,,Poprawa warunków komunikacji drogowej poprzez modernizację sieci dróg na terenie
Gminy Cisna"
Gmina Cisną zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zamówienia publicznego na zadanie pn. ,,Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego" dla robót budowlanych w ramach zadania p.n. ,,Poprawa warunków komunikacji drogowej poprzez modernizację sieci dróg na terenie Gminy Cisną"
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: ,,Poprawa warunków komunikacji drogowej poprzez modernizację sieci dróg na terenie Gminy Cisną" obejmującego następujące części: Część I ,,Poprawa warunków komunikacji drogowej poprzez modernizację sieci dróg na terenie Gminy Cisną - cześć I" obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiarami robót na następujących drogach:
1. Przebudowa ciągu drogi gminnej nr ewid. 265/2, 264/1, 308/5, 308/9, 309/1, 310/3, 311/1, 314/1 w miejscowości Cisną.
2. Przebudowa drogi nr ewid. 397/1 w miejscowości Cisną.
3. Przebudowa ciągu drogi gminnej nr ewid. 128/4, 29/4, 218/21, 128/2,125, 124/2 oraz ciągu drogi nr ewid 29/5, 131/2, 218/17, 132/4 w miejscowości Dołżyca.
4. Przebudowa drogi nr ewid. 111 w miejscowości Krzywe.
5. Przebudowa ciągu drogi gminnej nr ewid. 155/3, 205/22, 205/17, 155/2 w miejscowości Przysłup.
Część II ,,Poprawa warunków komunikacji drogowej poprzez modernizację sieci dróg na terenie Gminy Cisną - cześć II" obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiarami robót na następujących drogach:
1. Przebudowa drogi nr ewid. 20/1 w miejscowości Strzebowiska.
2. Przebudowa drogi nr ewid. 80/1 i 88 w miejscowości Strzebowiska.
3. Przebudowa ciągu drogi nr ewid. 89, 100 w miejscowości Strzebowiska.
4. Przebudowa ciągu drogi nr ewid. 515, 516 w miejscowości Smerek oraz na działkach nr ewid. 277, 38 w miejscowości Wetlina.
5. Przebudowa drogi nr ewid. 171 w miejscowości Wetlina.
6. Przebudowa ciągu drogi nr ewid. 172/3, 172/2 w miejscowości Wetlina.
7. Przebudowa ciągu drogi nr ewid. 175, 174, 173/2 w miejscowości Wetlina.
2. Zakres przedmiotu zamówienia został umieszczony na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: https://gminacisna.pl
3. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w zapytaniu ofertowym.
4. Do zakresu obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności:
a) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z zapisami art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.),
b) stała współpraca z Zamawiającym polegająca na informowaniu o wszystkich problemach technicznych i organizacyjnych pojawiających się w trakcie procesu budowlanego i o sposobie ich załatwienia,
c) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót,
d) wnioskowanie o akceptację Zamawiającego we wszystkich przypadkach związanych z koniecznością zaciągania dodatkowych zobowiązań finansowych, wynikających z żądań Wykonawcy robót budowlanych,
e) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich zaniedbaniach Wykonawcy robót budowlanych w realizacji robót, w tym o zmianach materiałowych i technologicznych oraz realizacji robót budowlanych przez Wykonawcę robót budowlanych niezgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
f) sprawdzenie jakości zastosowanych materiałów budowlanych w wykonywanych robotach budowlanych, w szczególności zapobieganie wykorzystanie przez Wykonawcę robót budowlanych materiałów o innych parametrach niż wynika to
z dokumentacji projektowej, wadliwych lub nie dopuszczonych do obrotu i stosowanie w budownictwie,
g) wydawanie poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających okrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
h) żądanie dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
i) potwierdzenie ilości i jakości faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad,
j) udział w sporządzaniu wniosków o potrzebie wykonania robót dodatkowych i zamiennych,
k) udział w naradach na budowie, polegający na omówieniu zgodności przebiegu budowy z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym, zgłaszaniu i rozwiązywaniu problemów technicznych wymagających decyzji uczestników procesu budowlanego,
1) uczestnictwo w spotkania zwoływanych w siedzibie Zamawiającego,
m) weryfikacja harmonogramu realizacji projektu w terenie (zgodność z ramami czasowymi określonymi w umowie, realność harmonogramu w kontekście przeznaczonych zasobów Wykonawcy oraz uwarunkowań zewnętrznych, spójność harmonogramu z punktu widzenia wykorzystywanej technologii wykonywania prac, zgodność wskazanych w harmonogramie terminów z uwarunkowaniami formalnymi, monitorowanie zgodności rzeczywistych terminów rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych działań z terminami planowanymi),
n) opiniowanie wniosków Wykonawcy robót budowlanych (zmiana technologii wykonania), przygotowywanie odpowiedzi na pisma Wykonawców dotyczące sytuacji panującej na budowie oraz wykonawstwa, dokonywania odpowiednich wpisów w dzienniku budowy oraz na rysunkach zamiennych,
o) sporządzenie sprawozdań z realizacji przekazywanych Zamawiającemu (protokołów z zaawansowania prac),
p) prowadzenie bieżących wpisów w dzienniku budowy potwierdzających zakres wykonanych prac,
q) udział w odbiorach robót wykonanych za pomocą podwykonawców, weryfikowanie pracowników Wykonawcy realizujących przedmiotowe zamówienie (kontrola nad wprowadzeniem niezatwierdzonych podwykonawców),
r) uczestnictwo w kontrolach (wizjach terenowych) organów nadzoru budowlanego,
organów kontroli oraz organów dofinansowujących przedmiotową inwestycję, s) na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, t) sprawdzanie prawidłowości prowadzenia dokumentacji budowy, u) pisemne zatwierdzanie odbioru prac zanikowych i ulegających zakryciu, v) weryfikacja dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych
wymaganych do złożenia zawiadomienia o zakończenia budowy, w) dokonanie wraz z przedstawicielem Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego wykonanych robót przez Wykonawcę robót budowlanych oraz udział przy odbiorach robót wykonanych przez podwykonawców,
x) udział przy usuwaniu przez Wykonawcę robót budowlanych wad stwierdzonych
w trakcie trwania okresu gwarancji (5 lat od daty odbioru końcowego), z) udział w przeglądach gwarancyjnych.
ź) rozstrzyganie kwestii technicznych dotyczących danej inwestycji w czasie trwania jak i w okresie gwarancji.
Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywania robót w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsc wykonywania przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: GGiB.IV.272.4.2023

Składanie ofert:
VII. Miejsce oraz termin składania ofert.
Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) w terminie: do dnia 28.03.2023r. do godz. 9.00 lub przesłać na adres: Urząd Gminy Cisną, 38-607 Cisną 49 albo przesłać na adres: gbilas@gminacisna.pl lub fax - 013 468 63 54

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: 14 miesięcy od podpisania umowy z wykonawcami robót+ okres przeglądów.

Wymagania:
I. Opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: - min. jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
Pozostałe warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, Posiadają wiedzę i doświadczenie,
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi potwierdzonymi wpisami do stosownych izb.
III. Opis sposobu przygotowania oferty.
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej. Oferty mogą być złożone również w formie pisemnej lub faxem.
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Oferta musi być napisana w języku polskim, sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli.
4) Każda strona kserokopii dokumentów wymaganych w ofercie przez zamawiającego ma być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty lub przez osobę posiadającą umocowanie prawne, czego dowód winien znaleźć się w ofercie.
5) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę z jedną ostateczną ceną na załączonym do zapytania formularzu - ofercie.
IV. Cena ofertowa i sposób jej podania.
1) Wykonawca określi cenę za wykonanie całego zamówienia. Cena ma charakter ryczałtowy i musi uwzględniać wszelkie koszty opłaty i podatki niezbędne do wykonania zamówienia. Tak określona cena stanowić będzie podstawę do dokonania oceny oferty oraz stanowić będzie podstawę określenia wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy.
2) Cenę ofertową wyrażoną w złotych polskich z wyodrębnieniem wartości podatku VAT Wykonawca poda na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
3) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4) Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia i uzyskać niezbędne do sporządzenia oferty informacje mające wpływ na wartość zamówienia, wyjaśnić wszelkie wątpliwości dotyczące przedmiotu zamówienia, zakresu robót oraz uwzględnić wszelkie czynniki mogące mieć wpływ na cenę ofertową.
5) Wynagrodzenie rozliczane będzie fakturami częściowymi, na podstawie faktury VAT/rachunku wystawionej przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia faktury do Zamawiającego.
V. Opis kryteriów i sposobu dokonania oceny ofert.
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następujący kryteriami i ich wagami:
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena 100 pkt
3. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką można osiągnąć wynosi: 100 pkt.
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następującego wzoru:
Kryterium ceny -- znaczenie 100 pkt
C n
KC=_x 100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Coc
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium ceny.
Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu, Coc -- cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi -- 100 pkt.
VIII. Termin związania ofertą.
Wykonawcy składający ofertę są związani jej treścią przez okres 30 dni. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.
X. Formalności jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu wykonywanych robót.
3) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.

Kontakt:
IX. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Grzegorz Biłaś w godz. - 730-1530

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.