Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą i montażem lamp solarnych LED

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą i montażem lamp solarnych LED

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Paszowice
Paszowice 137
59-411 Paszowice
powiat: jaworski
tel. 76 870 17 92, 76 870 17 93, faks: 76 870 17 91, telefon 76/870-60-97
przetarg@paszowice.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Paszowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 76 870 17 92, 7
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
na zakup 7 lamp ulicznych solarnych LED na słupie wraz z fundamentem i montażem oraz dostawą do
wskazanej lokalizacji na terenie Gminy Paszowice.
Gmina Paszowice
ma zamiar dokonać zakupu 7 szt. lamp ulicznych solarnych, wraz z fundamentami, montażem i dostawą do
wybranych lokalizacji na terenie Gminy Paszowice. Wydatek finansowany ze środków Funduszy Sołeckich, dla
Sołectw
- Bolkowice -2 szt;
- Kwietniki - 1 szt;
- Pogwizdów - 2 szt;
- Zębowice - 2 szt.
Zamawiający jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm., dalej jako: ,,PZP"), przy czym nie dotyczy to niniejszego
zamówienia, ze względu na fakt, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1
PZP.
2. Nazwa projektu
,,Zakup wraz z dostawą i montażem 7 szt lamp solarnych LED."
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, 7 lamp LED na słupie wraz z fundamentem i montażem:
Źródło energii: panel fotowoltaiczny o mocy min. 60 W/18V, regulacja 360° poziomo, 180° pionowo. Akumulator litowojonowy
o pojemności min. 15 Ah/12,8V (187 Wh).
Oświetlenie LED o mocy min. 20 W, 36V, strumień świetlny min 4000 lm, wraz z czujnikiem ruchu oraz co najmniej
dwoma trybami pracy; pełna moc i tryb oszczędzania.
Słup o wysokości 5-6 m wraz z prefabrykowanym fundamentem zapewniającym bezpieczną eksploatację dla trzeciej
strefy wiatrowej. DOSTAWA - wskazane wyżej lokalizacje na terenie Gminy Paszowic . Gwarancja na akumulator, panel
fotowoltaiczny oraz pozostałe elementy minimum 5 lat.
Do dostarczonych elementów dostawca będzie zobowiązany załączyć karty gwarancyjne, instrukcje montażu, atesty
numery fabryczne urządzeń oraz inne dokumenty wymagane prawem a będące w posiadaniu dostawcy.

CPV: 31527210-1

Składanie ofert:
Oferty - sporządzone na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania
Ofertowego, w języku polskim, w sposób czytelny, wraz ze wszystkimi załącznikami oraz dokumentami
wymienionymi w Zapytaniu Ofertowym, należy złożyć do dnia 31.03.2023 r. do godz. 12:00:
1) osobiście w siedzibie Zamawiającego - w dniach i godz.ch otwarcia Urzędu Gminy tj. od godz. 7.00 do
godz. 15.00 w poniedziałek, wtorek i czwartek, w godz. 7.00-16:00 w środę lub w godz. 7.00-14.00 w piątek (z
wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy przypadających w tym okresie) - w zamkniętej
nieprzeźroczystej kopercie z dopiskiem: ,,Zakup wraz z dostawą i montażem 7 szt lamp solarnych LED."
lub
2) kurierem lub przesyłką pocztową na adres siedziby Zamawiającego - w zamkniętej nieprzeźroczystej
kopercie z dopiskiem ,,Zakup wraz z dostawą i montażem 7 szt lamp solarnych LED."
lub,
3) w formie elektronicznej (skan podpisanej oferty i załączników w formie pliku .pdf) na adres
przetarg@paszowice.pl, w terminie do dnia 31.03.2023 r. do godz. 12:00, przy czym w tytule wiadomości email
należy wskazać: ,,Zakup wraz z dostawą i montażem 7 szt lamp solarnych LED."

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia:
60 dni od dnia podpisania umowy

Wymagania:
Termin płatności 30 dni od daty odbioru i prawidłowo wystawionej faktury.
6. Przygotowanie oferty:
Oferent, który jest zainteresowany realizacją zamówienia objętego Zapytaniem Ofertowym powinien
przygotować i złożyć u Zamawiającego w sposób opisany poniżej, ofertę zgodnie z formularzem ofertowym,
stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego, podając w szczególności:
a. cenę jednostkową netto,
b. podatek VAT,
c. całkowitą wartość brutto,
Specyfikacja wskazana w Zapytaniu Ofertowym jest wiążąca dla oferenta. W razie zawarcia umowy w wyniku
rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, przedstawienie w niniejszym postępowaniu jakichkolwiek
dodatkowych materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia lub jego części składowych nie wyłącza
obowiązku dostarczenia przez wykonawcę przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia
w pkt 3.
Ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszelkie dokumenty wskazane w treści Zapytania Ofertowego.
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach realizacji danego
zamówienia objętego opisem przedmiotu zamówienia, oraz zawierać wszelkie koszty związane z jego realizacją
przez okres i na warunkach określonych w ofercie oferenta i Zapytaniu Ofertowym.
Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia
między Zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł).
Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Musi być podpisana przez osobę/-y uprawnioną/-ne lub
upoważnioną/-ne do występowania w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony
pieczęcią imienną, a do oferty musi zostać dołączony dokument wykazujący umocowanie takiej osoby do
występowania w imieniu oferenta.
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą brane pod uwagę
przy ocenie ofert. Decyduje data wpływu ofert do Zamawiającego.
Ze względu na panującą pandemię COVID 19 Zamawiający preferuje dostarczenie ofert w sposób opisany w
punkcie 2 i 3. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwierania ofert.
9. Kryteria oceny oferty, informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do
poszczególnych kryteriów oceny oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych
w oparciu o następujące kryteria:
- CENA - całkowita wartość brutto dostawy materiałów wskazanych w opisie zapytania ofertowego - waga
kryterium:
Cena ofertowana brutto - 100% (max 100 pkt.);
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium ,,CENA" otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
całkowita wartość brutto oferty najtańszej
Liczba punktów = ----------------------------------------------------------*100
całkowita wartość brutto oferty ocenianej
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
13. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wyżej wymienionym
wymaganiom dotyczącym zamówienia i uzyska łącznie najwięcej punktów w oparciu o podane wyżej kryteria
oceny ofert. Oferta niespełniająca wymogów formalnych określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym
podlega odrzuceniu.
O wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający zawiadomi na swojej stronie internetowej tj.
www.bip.paszowice.pl
Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie
prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejszą spośród
pozostałych złożonych ofert.
W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie wyższa, aniżeli kwoty zapisane w budżecie Projektu
dopuszcza się możliwość przeprowadzenia negocjacji z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W
przypadku, gdy negocjacje z takim oferentem nie przyniosą efektu, Zamawiający ma prawo do unieważnienia
postępowania.
13. Postanowienia dodatkowe:
1. Zamawiający może unieważnić postępowanie w sytuacji, gdy:
a. nie złożono żadnej oferty;
b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia;
c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
d. jeżeli wykonawca biorący udział w postępowaniu wpłynął na jego wyniki w sposób sprzeczny z prawem
lub Wytycznymi.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia
Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych
w umowie;
b. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można
usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w
celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
3. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku
postępowania, także w przypadku jego unieważnienia z jakichkolwiek przyczyn.
4. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert określonego w ramach
Zapytania Ofertowego.
5. W przypadku wątpliwości co do treści oferty, Zamawiający może zwrócić się do oferenta o złożenie
stosownych wyjaśnień w zakresie treści złożonej oferty. Złożone wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany
treści oferty.
6. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie podpisana zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do
Zapytania Ofertowego.
7. Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.

Uwagi:
12. Dane osobowe
W związku z obowiązkami wynikającymi z art. 13 i 14 Rozporządzenia RODO, oferent składając ofertę w
ramach Zapytania Ofertowego, zobowiązany jest do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zapytania
Ofertowego, jak również dołączenia do składanej oferty podpisanego załącznika nr 2 do Zapytania
Ofertowego.

Kontakt:
8. Informacje na temat zamówienia objętego Zapytaniem Ofertowym:
Ewentualne dodatkowe informacje udzielane są przez pana Grzegorza Marchlewskiego, e-mailowo pod
adresem: g.marchlewski@paszowice.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.