małopolskie (Kraków)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
pomorskie (Malbork)
warmińsko-mazurskie (Elbląg)
lubelskie (Puławy)
wielkopolskie (Kalisz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą i montażem lamp solarnych LED |
Data zamieszczenia: | 2023-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Paszowice Paszowice 137 59-411 Paszowice powiat: jaworski tel. 76 870 17 92, 76 870 17 93, faks: 76 870 17 91, telefon 76/870-60-97 przetarg@paszowice.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Paszowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 76 870 17 92, 7 |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na zakup 7 lamp ulicznych solarnych LED na słupie wraz z fundamentem i montażem oraz dostawą do wskazanej lokalizacji na terenie Gminy Paszowice. Gmina Paszowice ma zamiar dokonać zakupu 7 szt. lamp ulicznych solarnych, wraz z fundamentami, montażem i dostawą do wybranych lokalizacji na terenie Gminy Paszowice. Wydatek finansowany ze środków Funduszy Sołeckich, dla Sołectw - Bolkowice -2 szt; - Kwietniki - 1 szt; - Pogwizdów - 2 szt; - Zębowice - 2 szt. Zamawiający jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm., dalej jako: ,,PZP"), przy czym nie dotyczy to niniejszego zamówienia, ze względu na fakt, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 PZP. 2. Nazwa projektu ,,Zakup wraz z dostawą i montażem 7 szt lamp solarnych LED." 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, 7 lamp LED na słupie wraz z fundamentem i montażem: Źródło energii: panel fotowoltaiczny o mocy min. 60 W/18V, regulacja 360° poziomo, 180° pionowo. Akumulator litowojonowy o pojemności min. 15 Ah/12,8V (187 Wh). Oświetlenie LED o mocy min. 20 W, 36V, strumień świetlny min 4000 lm, wraz z czujnikiem ruchu oraz co najmniej dwoma trybami pracy; pełna moc i tryb oszczędzania. Słup o wysokości 5-6 m wraz z prefabrykowanym fundamentem zapewniającym bezpieczną eksploatację dla trzeciej strefy wiatrowej. DOSTAWA - wskazane wyżej lokalizacje na terenie Gminy Paszowic . Gwarancja na akumulator, panel fotowoltaiczny oraz pozostałe elementy minimum 5 lat. Do dostarczonych elementów dostawca będzie zobowiązany załączyć karty gwarancyjne, instrukcje montażu, atesty numery fabryczne urządzeń oraz inne dokumenty wymagane prawem a będące w posiadaniu dostawcy. CPV: 31527210-1 Składanie ofert: Oferty - sporządzone na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, w języku polskim, w sposób czytelny, wraz ze wszystkimi załącznikami oraz dokumentami wymienionymi w Zapytaniu Ofertowym, należy złożyć do dnia 31.03.2023 r. do godz. 12:00: 1) osobiście w siedzibie Zamawiającego - w dniach i godz.ch otwarcia Urzędu Gminy tj. od godz. 7.00 do godz. 15.00 w poniedziałek, wtorek i czwartek, w godz. 7.00-16:00 w środę lub w godz. 7.00-14.00 w piątek (z wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy przypadających w tym okresie) - w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie z dopiskiem: ,,Zakup wraz z dostawą i montażem 7 szt lamp solarnych LED." lub 2) kurierem lub przesyłką pocztową na adres siedziby Zamawiającego - w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie z dopiskiem ,,Zakup wraz z dostawą i montażem 7 szt lamp solarnych LED." lub, 3) w formie elektronicznej (skan podpisanej oferty i załączników w formie pliku .pdf) na adres przetarg@paszowice.pl, w terminie do dnia 31.03.2023 r. do godz. 12:00, przy czym w tytule wiadomości email należy wskazać: ,,Zakup wraz z dostawą i montażem 7 szt lamp solarnych LED." Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy Wymagania: Termin płatności 30 dni od daty odbioru i prawidłowo wystawionej faktury. 6. Przygotowanie oferty: Oferent, który jest zainteresowany realizacją zamówienia objętego Zapytaniem Ofertowym powinien przygotować i złożyć u Zamawiającego w sposób opisany poniżej, ofertę zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego, podając w szczególności: a. cenę jednostkową netto, b. podatek VAT, c. całkowitą wartość brutto, Specyfikacja wskazana w Zapytaniu Ofertowym jest wiążąca dla oferenta. W razie zawarcia umowy w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, przedstawienie w niniejszym postępowaniu jakichkolwiek dodatkowych materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia lub jego części składowych nie wyłącza obowiązku dostarczenia przez wykonawcę przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia w pkt 3. Ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszelkie dokumenty wskazane w treści Zapytania Ofertowego. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach realizacji danego zamówienia objętego opisem przedmiotu zamówienia, oraz zawierać wszelkie koszty związane z jego realizacją przez okres i na warunkach określonych w ofercie oferenta i Zapytaniu Ofertowym. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł). Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Musi być podpisana przez osobę/-y uprawnioną/-ne lub upoważnioną/-ne do występowania w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną, a do oferty musi zostać dołączony dokument wykazujący umocowanie takiej osoby do występowania w imieniu oferenta. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Decyduje data wpływu ofert do Zamawiającego. Ze względu na panującą pandemię COVID 19 Zamawiający preferuje dostarczenie ofert w sposób opisany w punkcie 2 i 3. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwierania ofert. 9. Kryteria oceny oferty, informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium: Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych w oparciu o następujące kryteria: - CENA - całkowita wartość brutto dostawy materiałów wskazanych w opisie zapytania ofertowego - waga kryterium: Cena ofertowana brutto - 100% (max 100 pkt.); Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium ,,CENA" otrzyma najtańsza oferta według wzoru: całkowita wartość brutto oferty najtańszej Liczba punktów = ----------------------------------------------------------*100 całkowita wartość brutto oferty ocenianej Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 13. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wyżej wymienionym wymaganiom dotyczącym zamówienia i uzyska łącznie najwięcej punktów w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Oferta niespełniająca wymogów formalnych określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym podlega odrzuceniu. O wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający zawiadomi na swojej stronie internetowej tj. www.bip.paszowice.pl Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert. W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie wyższa, aniżeli kwoty zapisane w budżecie Projektu dopuszcza się możliwość przeprowadzenia negocjacji z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku, gdy negocjacje z takim oferentem nie przyniosą efektu, Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania. 13. Postanowienia dodatkowe: 1. Zamawiający może unieważnić postępowanie w sytuacji, gdy: a. nie złożono żadnej oferty; b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego; d. jeżeli wykonawca biorący udział w postępowaniu wpłynął na jego wyniki w sposób sprzeczny z prawem lub Wytycznymi. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach: a. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie; b. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony. 3. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania, także w przypadku jego unieważnienia z jakichkolwiek przyczyn. 4. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert określonego w ramach Zapytania Ofertowego. 5. W przypadku wątpliwości co do treści oferty, Zamawiający może zwrócić się do oferenta o złożenie stosownych wyjaśnień w zakresie treści złożonej oferty. Złożone wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty. 6. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie podpisana zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego. 7. Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad. Uwagi: 12. Dane osobowe W związku z obowiązkami wynikającymi z art. 13 i 14 Rozporządzenia RODO, oferent składając ofertę w ramach Zapytania Ofertowego, zobowiązany jest do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zapytania Ofertowego, jak również dołączenia do składanej oferty podpisanego załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego. Kontakt: 8. Informacje na temat zamówienia objętego Zapytaniem Ofertowym: Ewentualne dodatkowe informacje udzielane są przez pana Grzegorza Marchlewskiego, e-mailowo pod adresem: g.marchlewski@paszowice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024