Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa i remonty dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa i remonty dróg

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZARZĄD DRÓG MIASTA KRAKOWA
ul. Centralna 53
31-586 Kraków
powiat: Kraków
tel. +48 12 61 67 000, tel. (12) 616 70 52
sekretariat@zdmk.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 12 61 67 00
Termin składania ofert: 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprasza do składania ofert w ramach procedury ,,rozeznania rynku" prowadzonej w trybie Zarządzenia nr 16/2022 Dyrektora Zarządu Dróg Miasta Krakowa z dnia 28 stycznia 2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa. I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ ISTOTNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA ,,Naprawa i remonty dróg zarządzanych przez ZDMK w Krakowie oraz terenów należących do Gminy Miejskiej Kraków w zakresie infrastruktury drogowej - Obszar 2 Podgórze część 1 obejmująca Dzielnice VIII, IX i X" Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot umowy obejmuje roboty i prace mające na celu wykonanie napraw i remonty dróg zarządzanych przez ZDMK w Krakowie oraz terenów należących do Gminy Miejskiej Kraków w zakresie infrastruktury drogowej na terenie dzielnic VIII, IX i X - zgodnie z załączonym wykazem ulic prace konserwacyjne i naprawcze polegające na bieżącym usuwaniu uszkodzeń na drogach, powstających w wyniku ich eksploatacji, wypadków, awarii itp. w zakresie: jezdni, placów, chodników, poboczy, rowów odwadniających drogi, kratek ściekowych i przykanalików /bez utrzymywania ich drożności/, ścieków przykrawężnikowych, przepustów Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty dla pozycji zawartych w Załączniku nr 1 przedmiar robót oraz wartość stosownego podatku VAT. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości wskazanych w przedmiarze robót, do wysokości posiadanych środków finansowych.

Zasady gwarancji i rękojmi określone są w załączniku nr 2 - Projektowane Postanowienia Umowy
Oferent dostarczy pisemne oświadczenie o posiadaniu (dysponowaniu) wytwórnią mas bitumicznych zapewniającym ciągłość produkcji 24/7 h o minimalnej wydajności 120t/h dla potrzeb wykonywanych prac w odległości do 20 km od granic Krakowa.
Oferent będzie dysponował bazą dyspozytorsko-magazynowo-sprzętową na terenie Krakowa lub w odległości do 10 km od granic miasta Krakowa wyposażoną w telefon stacjonarny oraz telefony komórkowe i Internet, czynne 24 godz. na dobę również w dni wolne od pracy.
Oferent będzie dysponował 4 brygadami do wykonywania robót bitumicznych oraz 2 brygadami do wykonywania prac brukarskich, mogących wykonywać pracę jednocześnie w różnych miejscach, których skład osobowy zagwarantuje terminową realizacje zleconych prac.
UWAGA:
Należy Każdorazowo informować Zamawiającego o dokładnym czasie rozpoczęcia i zakończenia robót poprzez:
- przekazywanie informacji w godz.ch pracy Zamawiającego, tj. od godz. 7.30 do godz. 15.30 inspektorowi nadzorującemu pracę.
- poza godz.mi pracy Zamawiającego informację o dokładnym czasie rozpoczęcia i zakończenia robót należy przekazywać do Centrum Sterowania Ruchem - Tel. (12) 616 75 55 fax - (12) 616 74 61
Roboty niezgłoszone będą traktowane jak bezprawne zajęcie pasa drogowego.
- Wykonawca robót w celu prawidłowego oznakowania placu budowy będzie stosował wyłącznie certyfikowane znaki drogowe oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Przy wykonywaniu połączeń technologicznych bitumicznej warstwy ścieralnej należy w kalkulacjach przyjąć uszczelnienie przy użyciu taśm bitumicznych.

CPV: 45 23 31 42-6, 45.23.31.40-2

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 22.03.2023 r. do godz. 15:30
2. Ofertę w postaci elektronicznej jako formularz oferty w PDF podpisany podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym lub w formie skanu formularza oferty podpisany przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy należy przesłać mailem na adres: sekretariat@zdmk.krakow.pl oraz dkozlowski@zdmk.krakow.pl

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2023r.

Wymagania:
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Oferent przedstawi wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Oferent winien wykazać się co najmniej następującą ilością robót zrealizowanych w miastach/aglomeracjach miejskich powyżej 100.000 mieszkańców:
? remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych / Zabezpieczenie nawierzchni bitumicznych masami na zimno / Likwidacja ubytków asfaltem lanym lub asfaltobetonem - 75 ton / 500 m2
2) Oferent przedstawi formę dysponowania sprzętem wraz z zawartym w niej zapisem mówiącym o możliwości jego użycia nie później niż do 48 godzin na wezwanie zamawiającego i gwarantującym w przypadku wybrania jego oferty terminową realizację zadania.
Oferent będzie dysponował następującą ilością sprzętu:
? termosy do transportu betonu asfaltowego min. 8 t. 4 szt.
? walec stalowo-gumowy 1-3 ton 3 szt.
? walec ogumiony 3 szt.
? walec stalowy wibracyjny 6-8 ton (w tym 1 z koszem) 3 szt.
? rozkładarka do mas bitumicznych 2 szt.
? koparko-ładowarka 4 szt.
? samochody samowyładowcze min. 10t. w tym 3 szt. spełniające normy
spalania EURO 6, pozostałe nie mniejsze niż EURO 4 6 szt.
? samochody ciężarowe z HDS (hydrauliczny dźwig samochodowy) 2 szt.
? frezarka do mas bitumicznych 0,5 m (do remontów cząstkowych) 2 szt.
? frezarka do mas bitumicznych szerokości 1 - 2 m z podajnikiem 2 szt.
? skrapiarka do nawierzchni 2 szt.
? zagęszczarki płytowe 8 szt.
? agregat prądotwórczy 4 szt.
? piła do cięcia asfaltu i betonu 4 szt.
? młoty do kucia asfaltu i betonu 4 szt.
? zamiatarka elewatorowa lub samojezdna 1 szt.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji warunków umowy wraz z określeniem formy dysponowania.
Wykaz sprzętu należy umieścić w tabeli według załączonego poniżej wzoru (Tabela 1).
(Tabela 1)
Lp.
Nazwa sprzętu
numer *
forma dysponowania **
*- należy wpisać numer sprzętu: rejestracyjny, seryjny, produkcyjny, inwentarzowy lub inny trwale umieszczony na sprzęcie pozwalający na jego jednoznaczne zlokalizowanie w terenie.
**- należy wpisać rodzaj dysponowania: własność, dzierżawa, lizing, umowa najmu.
3) Oferent przedstawi iż dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie i kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej: drogowej bez ograniczeń, posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie, które nabyły pełniąc funkcję kierownika budowy co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontów utrzymaniowych o zakresie zbliżonym/porównywalnym do przedmiotu zamówienia (np. miasto/aglomeracja miejska o liczbie ludności pow. 100 000 mieszkańców).
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania w zakresie podstaw określonych w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
IV. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Formularz oferty - wg. zał. nr 1
2. Kosztorys Ofertowy opracowany na podstawie załączonego Przedmiaru Robót - zał. nr 3
3. Referencje - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z pkt III-d-1
4. Kierownik Budowy - dokumenty poświadczające kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej: drogowej bez ograniczeń, posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie zgodnie z pkt III-d-3
5. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji warunków umowy wraz z określeniem formy dysponowania zgodnie ze wzorem - Tabela nr 1 - pkt III-d-2
Do uzupełnienia pozostałych dokumentów niezbędnych do spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
2. Przekazywanie zapytań do treści niniejszego zaproszenia, dokumentów i oświadczeń może nastąpić za pośrednictwem e-mail: sekretariat@zdmk.krakow.pl
3. Komunikacja ustna (np. telefoniczna) dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą wyjaśnienia treści opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych warunków realizacji zamówienia oraz warunków udziału w postepowaniu.
3. Oferty przesłane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Oferent winien przedstawić kosztorys robót opracowany dla obszaru utrzymaniowego na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego przedmiaru robót.
Kosztorys powinien zawierać cenę jednostkową netto i wartość netto do każdej pozycji, dla której została określona w przedmiarze ilość jednostek.
Ceny jednostkowe winny być wyliczone na podstawie szczegółowych specyfikacji technicznych, w oparciu o katalogi norm lub kalkulację indywidualną.
Ceny jednostkowe netto winny być wstawione do tabeli. Mnożąc cenę jednostkową netto przez ilość jednostek otrzyma się wartość robót w pozycji netto. Suma wartości netto będzie ceną ofertową robót.
Cenę ofertową netto należy pomnożyć przez obowiązującą stawkę podatku VAT oraz uzupełnić wartość brutto
Oferta zostanie również odrzucona w przypadku pominięcia w wycenie ofertowej jakiejkolwiek pozycji z przedmiaru robót lub niezgodności ilości z danymi tego przedmiaru.
C - cena brutto - 100%
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali wykonawcy - odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru:
cena minimalna
C = ---------------------------------- x 100 pkt
cena badanej oferty
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszym zaproszeniu oraz otrzyma największą liczbę punktów.
VIII. UMOWA
1. Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą umowę zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do niniejszego zaproszenia.
2. W przypadku wykonawców występujących jako konsorcjum Zamawiający przed zawarciem umowy będzie wymagał przedłożenia przez wykonawcę umowy konsorcjum regulującej zasady współpracy oraz wzajemnej odpowiedzialności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia na rzecz ZDMK.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Okres związania ofertą przez Wykonawcę wynosi 30 dni.
2. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Damian Kozłowski - Dział Utrzymania Dróg tel. (12) 616 70 52, mail: dkozlowski@zdmk.krakow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.