Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wyposażenia obiektu kultury (stoły, ławki, sprzęt IT itp.)

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wyposażenia obiektu kultury (stoły, ławki, sprzęt IT itp.)

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kluczewsko
Spółdzielcza 12
29-120 Kluczewsko
powiat: włoszczowski
44 781 45 23
m.wyrwal@kluczewsko.gmina.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142018
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kluczewsko
Wadium: ---
Nr telefonu: 44 781 45 23
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zakup wyposażenia obiektu kultury (stoły, ławki, sprzęt IT itp.)"
Powstaje w kontekście projektu
RPSW.06.05.00-26-0015/17 - ,,Kompleksowe wsparcie potencjału Gminy Kluczewsko - rewitalizacja"

Część 1
,,Zakup wyposażenia obiektu kultury (stoły, ławki, sprzęt IT

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie obiektu kultury w ramach zadania pn. ,,Zakup wyposażenia obiektu kultury (stoły, ławki, sprzęt IT itp.)" będącego częścią projektu ,,Kompleksowe wsparcie potencjału Gminy Kluczewsko - rewitalizacja" wraz z dostawą i montażem/instalacją.
Zamawiany sprzęt/wyposażenie musi być nowy, nieużywany.
W ramach zamówienia, wyposażone zostanie biuro na parterze oraz sala górna a także kuchnia w budynku pełniącym funkcje kulturowe. Zakupione zostaną również zakupy różne, takie jak sztalugi, ramy na zdjęcia.
W skład nowego wyposażenia wchodzą takie elementy jak biurka i fotele w ilości sztuk 3, jedno na parterze, dwa na Piętrze, przeznaczone dla pracowników obiektu. Dla pracowników zakupione zostaną również szafki i regały i stoliki dla petentów. Dla kierownika obiektu zakupiony zostanie komputer stacjonarny wyposażony w oprogramowanie pozwalające na wykonywanie rożnego rodzaju ulotek, broszur, i materiałów promocyjnych. Zakupione zostanie również urządzenie wielofunkcyjne, tablica interaktywna, oraz 3 laptopy, dla pozostałych pracowników oraz do obsługi tablicy interaktywnej. Dodatkowo sala górna wyposażona zostanie w regały, komody, szafki służące do eksponowania oraz przechowywania prac, rękodzieł, materiałów informacyjnych, promocyjnych, wszystkiego co wypracowane zostanie w ramach funkcjonowania obiektu kultury.
Obiekt pełnił będzie również funkcję miejsca spotkań większej grupy ludzi, do tego celu zakupione zostaną składane stoły i krzesła, nagłośnienie a także tablica suchościeralna.
Na zabytkowych ścianach zawisną duże ramy ze zdjęciami z plenerów naszej gminy wywołanymi na zamówienie.
W ramach kosztów niekwalifikowanych wyposażone zostanie pomieszczenie kuchenne. Zakupiony zostanie zestaw mebli z piekarnikiem i płytą indukcyjną. Wśród urządzeń elektrycznych zakupiona zostanie lodówka, mikrofalówka, czajnik oraz warnik. Wśród naczyń zakupione zostaną filiżanki, talerzyki, łyżeczki. Półmiski, dzbanki na mleko i herbatę oraz cukiernice. Kuchnia zostanie wyposażona w stół oraz krzesła. Szczegółowy opis i specyfikacja przedmiotów znajdują się w Załączniku nr 5 do ogłoszenia.

Okres gwarancji
24 miesiące

CPV: 30190000-7, 30200000-1, 30232150-0, 32342410-9, 39130000-2, 39141000-2

Dokument nr: 2023-47455-142018

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-03

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
świętokrzyskie
Powiat
włoszczowski
Gmina
Kluczewsko
Miejscowość
Kluczewsko
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-04-04
Koniec realizacji
2023-04-17
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Podpisanie umowy na realizację dostawy
Etap 2
Początek realizacji
2023-04-17
Koniec realizacji
2023-05-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
DOSTAWA sprzętu i wyposażenia (w datach/terminach dziennych uzgodnionych z Zamawiającym)
Etap 3
Początek realizacji
2023-04-17
Koniec realizacji
2023-06-14
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Zakończenie dostaw, potwierdzenie odbioru przez Zamawiającego, przekazanie Zamawiającemu faktury, dokonanie płatności

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zmiany postanowień zawartych w umowie mogą nastąpić w przypadkach, gdy ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają obustronnej zgody oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
Informacje o zmianach warunków umowy znajdują się w załączniku nr 2 do Ogłoszenia
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy prowadzą swoją działalność minimum przez 12 miesięcy liczona od daty ogłoszenia Zamówienia. Działalność nie wymaga specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowe
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowe
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowe
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca musi spełnić wymagania takie jak w punkcie dotyczącym "wiedzy i doświadczenia". Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowe
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udziale zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający odstępuje od szczegółowego sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Formularz ofertowy wykonawcy
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Oświadczenie
Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - Załącznik nr 2 do ogłoszenia

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-20
Data ostatniej zmiany
2023-03-20 12:16:43

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Przy dokonywaniu oceny ofert zastosowanie będą miały następujące wzory
C =C minx80 pkt/Co
gdzie: C-liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Cena"
C-min cena brutto oferty najtańszej wśród ofert nie odrzuconych
Co-cena brutto oferty ocenianej
80 pkt - maksymalna liczba punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
G=(Gb/48)x20pkt Gdzie
G-liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Gwarancja"
Gb-długość terminu gwarancji oferty badanej wśród ofert nieodrzuconych
48-najdłuższy punktowany przez Zamawiającego termin gwarancji w miesiącach
20 pkt-maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Monika Wyrwał
tel.: 44 781 45 23
e-mail: m.wyrwal@kluczewsko.gmina.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.