Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i nadzór eksploatacyjny instalacji i urządzeń klimatyzacji i wentylacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i nadzór eksploatacyjny instalacji i urządzeń klimatyzacji i wentylacji

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa - Sąd Okręgowy w Tarnowie
ul. Jarosława Dąbrowskiego 27
33-100 Tarnów
powiat: Tarnów
telefon: (14) 688-74-05
gospodarczy@tarnow.so.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: (14) 688-74
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zadania: Konserwacja i nadzór eksploatacyjny instalacji i urządzeń klimatyzacji i wentylacji w Sądzie Okręgowym w Tarnowie, Sądzie Rejonowym w Dąbrowie Tarnowskiej, Sądzie Rejonowym w Bochni oraz w Sądzie Rejonowym w Tarnowie
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Konserwacja i nadzór eksploatacyjny instalacji i urządzeń klimatyzacji i wentylacji w Sądzie Okręgowym w Tarnowie, Sądzie Rejonowym w Dąbrowie Tarnowskiej, Sądzie Rejonowym w Bochni oraz w Sądzie Rejonowym w Tarnowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy - Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wykaz urządzeń stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień: 21 marca 2023 roku o godz. 10.00 we wszystkich lokalizacjach.

Dokument nr: BG 26-10/23

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 24 marca 2023 r. o godz. 10.15.
4. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
2. Ofertę składa się za pośrednictwem poczty, kuriera/gońca lub osobiście pod adresem: Sąd Okręgowy w Tarnowie, Ul. Jarosława Dąbrowskiego 27, 33-100
Tarnów w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 marca 2023 r. do godz. 10.00 z dopiskiem: ZAPYTANIE OFERTOWE ZNAK BG 26-10/23

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia
Od dnia 01 kwietnia 2023 roku do dnia 31 października 2023 roku.

Wymagania:
ZAPYTANIE OFERTOWE
w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości zamówienia poniżej 130 000 złotych netto
Zamówienie jest udzielane na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)
Zamawiający działa w imieniu i na własną rzecz oraz na podstawie art. 21a. § 1. Ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku - Prawo o ustroju sądów powszechnych (t.j. Dz.U z 2023 roku, poz. 217) w imieniu i na rzecz:
1. Skarbu Państwa - Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej,
z siedzibą przy ul. Jakuba Bojki 2, 33-200 Dąbrowa Tarnowska,
NIP 871-177-11-09, REGON 000570708-00033
2. Skarbu Państwa - Sądu Rejonowego w Bochni,
z siedzibą przy ul. Tadeusza Kościuszki 4, 32-700 Bochnia,
NIP 868-102-22-18, REGON 000570708-00040
oraz na podstawie upoważnienia z dnia 17 marca 2023 roku w imieniu i na rzecz:
3. Skarbu Państwa - Sądu Rejonowego w Tarnowie
z siedzibą przy ul. Jarosława Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów,
NIP 869-103-57-48, REGON 00032287.
IV. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia
1. Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
2. Wykonawca musi posiadać kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Oświadczenia dotyczące posiadanych uprawnień i certyfikatów zawiera wzór umowy - Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Strona 3 z 11
3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej, umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
4. Wykonawca musi posiadać zdolności techniczne lub zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia.
Oświadczenia dotyczące posiadanej zdolności zawodowej zawiera wzór umowy - Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Na każde wezwanie Zamawiający Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na potwierdzenie powyższych okoliczności.
6. Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
a. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.), na okres trwania okoliczności wymienionych w tym przepisie;
b. który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
c. który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania,
d. który we wcześniej prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uchylił się od podpisania umowy,
jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia.
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie całości zamówienia.
5. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W sytuacji reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji nie wynika wprost z wpisu do KRS lub CEIDG.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
8. Zamawiający dopuszcza przesyłanie ofert w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w postaci zarchiwizowanego pliku z rozszerzeniem .zip zabezpieczonego hasłem. Nazwa pliku powinna zawierać znak sprawy i nazwę oferenta. Hasło do pliku należy przesłać w dniu składania i otwarcia ofert pomiędzy godziną 10.00, a 10.15. na adres e-mail:
gospodarczy@tarnow.so.gov.pl Nazwa pliku powinna zawierać znak sprawy i nazwę oferenta.
9. Oferta złożona w postaci elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, która nie została zabezpieczona hasłem nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
10. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty obcojęzyczne, Wykonawca winien złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Polska wersja językowa jest wersją wiążącą dokumentu.
11. Poprawki, zmiany, wykreślenia w treści oferty winny być naniesione czytelnie, datowane i parafowane przez osobę(y) upoważnioną(e).
12. Zamawiający może żądać dodatkowych dokumentów lub oświadczeń.
13. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
14. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.
Strona 5 z 11
15. Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena oferty musi wynikać z kalkulacji przedstawionej w formularzu ofertowym.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, związane z realizacją zamówienia, obejmować wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z dokumentacji zapytania ofertowego, jak również w niej nie ujęte z powodu wad spowodowanych jej niezgodnością z zasadami wiedzy technicznej lub stanem faktycznym, a bez których nie można wykonać przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadzie ryzyka z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany ceny oferty.
3. Cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku braku cyfr po przecinku Zamawiający przyjmuje, że występują zera. Ceny zawierające trzy lub więcej cyfr po przecinku zostaną zaokrąglone przez Zamawiającego do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wszystkie wartości cenowe w ramach niniejszego postępowania, określane są w PLN.
5. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy. jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
VII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie kryterium:
1) Cena - waga 60
Ocena dokonana będzie wg wzoru: ,,mniej = lepiej"
cena ofertowa najniższa/cena oferty badanej x 60
2) Przejęcie gwarancji innego Wykonawcy - waga 40
Ocena dokonana będzie wg wzoru: ,,zgoda - brak zgody"
Zgoda na przejęcie gwarancji = 40 pkt
Brak zgody na przejecie gwarancji = 0 pkt
Przejęcie gwarancji innego Wykonawcy oznacza dokonywanie wszystkich czynności określonych przedmiotem zamówienia bez porozumienia z gwarantem i zamawiającym w przypadku urządzeń objętych gwarancją innego Wykonawcy.
2. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uznaje ofertę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów, obliczonych w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert.
3. Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będzie taką samą najwyższą liczbę punktów, zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę zawierającą najniższą cenę.
4. Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w zakresie ceny, jeżeli dwie lub więcej ofert zawierających najwyższą liczbę punktów zawierać będą taką samą cenę.
5. Wykonawca, składając ofertę dodatkową, nie może zaoferować ceny wyższej niż w złożonej ofercie.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny oferty najkorzystniejszej.
VIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej.
2. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta zgodnie z postanowieniami niniejszego zapytania, załączonego wzoru umowy oraz treścią złożonej oferty, w miejscu i terminie podanym przez Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie elektronicznej lub pisemnej.
3. Jeżeli Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu i czy spełnia warunki udziału w prowadzonym zapytaniu ofertowym Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, jeśli zostały złożone.
4. W razie konieczności pilnego udzielenia zamówienia, w sytuacji, gdy nie wpłynęła żadna oferta lub jedyny oferent uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający ma prawo udzielić zamówienia bez ponownego ogłaszania zapytania ofertowego.
5. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
IX. Pozostałe informacje:
1. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Oferty złożone po terminie składania ofert nie podlegają ocenie.
3. Oferty złożone po terminie nie podlegają zwrotowi i dołączane są do dokumentacji zamówienia.
4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
c) oferta dodatkowa zawiera cenę wyższą niż zawarta w ofercie,
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
e) posiada uzasadnione obawy nienależytego wykonania zamówienia,
f) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania,
g) została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający unieważni zapytanie ofertowe jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) oferty dodatkowe zawierają takie same ceny,
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie zapytanie ofertowe nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
6. W razie zaistnienia wątpliwości co do wskazanej przez Wykonawcę ceny wykonania zamówienia, Zamawiający może zbadać cenę oferty. Obowiązek
wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
7. Procedura badania rażąco niskiej ceny:
Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów - Zamawiający żąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych, w szczególności w zakresie:
1) zarządzania procesem produkcji, świadczonych usług lub metody budowy;
2) wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo korzystnych warunków dostaw, usług albo związanych z realizacją robót budowlanych;
3) oryginalności dostaw, usług lub robót budowlanych oferowanych przez wykonawcę;
4) zgodności z przepisami dotyczącymi kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub przepisów odrębnych właściwych dla spraw, z którymi związane jest realizowane zamówienie;
5) zgodności z prawem w rozumieniu przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej;
6) zgodności z przepisami z zakresu prawa pracy i zabezpieczenia społecznego, obowiązującymi w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie;
7) zgodności z przepisami z zakresu ochrony środowiska.
8. W przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30 % od:
a) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia;
b) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, zaktualizowanej z uwzględnieniem okoliczności, które nastąpiły po wszczęciu postępowania, w szczególności istotnej zmiany cen rynkowych, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień w przedmiotowym zakresie.

Uwagi:
X. Obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych w procesie udzielania zamówień publicznych w Sądzie Okręgowym w Tarnowie
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - RODO informujemy, że:
1. Dane kontaktowe administratora - Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Sądu Okręgowego w Tarnowie z siedzibą przy ul. J. Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych - Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Sądzie Okręgowym w Tarnowie możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: Sąd Okręgowy w Tarnowie, ul. J. Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów lub poprzez e-mail: iod@tarnow.so.gov.pl. Funkcję pełni Pani Sylwia Wardzała.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych - Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) lub b) w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przewidzianym ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych - dalej ,,ustawa Pzp" lub zgodnie z regulacjami wewnętrznymi zamawiającego oraz w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy.
4. Informacje o odbiorcach danych - Odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Państwa mogą być wyłącznie organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów lub podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora Danych.
Strona 10 z 11
5. Informacja o zamiarze przekazywania danych do państw trzecich - Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w przepisach prawa.
6. Okresy przechowywania danych i kryteria ich ustalania - Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do dochodzenia lub obrony roszczeń, następnie zostaną zarchiwizowane, a usunięte zostaną zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi kwestię archiwizacji dokumentów. W tym celu będziemy postępować zgodnie z obowiązującą w Sądzie Okręgowym w Tarnowie Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
7. Informacje o przysługujących podmiotom danych prawach na podstawie RODO - Posiadają Państwo:
7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących,
7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Państwa danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa),
7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia),
7.4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Państwu:
8.1. prawo do usunięcia danych osobowych zgodnie z przepisem art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,
8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
8.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) lub b) RODO.
9. Informacja o obowiązku podania danych - Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów określonych w pkt 3.
10. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji - Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.