Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
589z dziś
6668z ostatnich 7 dni
24974z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dachu kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dachu kościoła

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Ewangelicko Augsburska we Włocławku
ul. Brzeska 20
87-800 Włocławek
powiat: Włocławek
wloclawek@luteranie.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
Wadium: 9.000,00 zł.
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont dachu kościoła Ewangelicko Augsburskiego we Włocławku b/ opis przedmiotu zamówienia :
Remont konserwatorski dachu kościoła Parafii Ewangelicko Augsburskiej we Włocławku. Prace konserwatorskie, ciesielskie i dekarskie, obejmujące wszystkie dachy kościoła, poza dachem wieży. Szczegółowy zakres prac remontowych przy dachach kościoła określa przedmiar prac (załączniki).

CPV: 454 53 000 -7, 454 53 100 -8, 452 61 900 -3

Składanie ofert:
f/ termin składania ofert
Oferty należy złożyć listownie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
Parafia Ewangelicko Augsburska, Ul. Brzeska 20 ; 87-800 Włocławek , do dnia 04.04.2023. Decyduje data wpływu. Koperta powinna być opatrzona w nazwę i adres Oferenta z dopiskiem ,,OFERTA NA REMONT DACHU KOŚCIOŁA EWANGELICKO AUGSBURSKIEGO WE WŁOCŁAWKU".

Ofertę należy składać na formularzu oferty stanowiącym załącznik 2 niniejszego zapytania ofertowego. Oferta powinna być przygotowana w oparciu o przedstawiony w załączniku 1 przedmiar prac.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji prac stanowiących przedmiot zamówienia, po uprzednim umówieniu terminu wizyty z Zamawiającym.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji każdego etapu do 31 października danego roku. Przewiduje się, iż realizacja ostatniego etapu - końcowego, będzie miała miejsce do 31.10.2028 r. - termin końcowy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania terminu realizacji poszczególnych etapów zamówienia (data rozpoczęcia i zakończenia). Zastrzeżenie to będzie egzekwowane z uwagi na dopasowanie harmonogramu funkcjonowania kościoła do realizacji każdego etapu.

O terminie realizacji każdego etapu Wykonawca zostanie poinformowany, przed podpisaniem umowy cząstkowej na każdy etap.

Wymagania:
d/ warunki udziału w postępowaniu:
Warunek 1 : Podmiot prowadzi działalność gospodarczą Ocena spełnienia warunku :
W oparciu o aktualny odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu)
Warunek 2 : Podmiot posiada polisę OC za szkody spowodowane przy realizacji robót objętych zakresem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 600.000,00 zł.

Ocena spełnienia warunku :
W oparciu o załączoną do oferty kserokopię aktualnej polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Polisa powinna być ważna co najmniej do 31 października 2023. Ponadto Oferent złoży oświadczenie o przedłużeniu polisy OC na takich samych warunkach na kolejne lata realizacji zamówienia.

Warunek 3 : Podmiot wpłaci wadium na konto Zamawiającego w wysokości 9.000,00 zł. Wadium należy wpłacić na konto Zamawiającego nr 25 1020 5170 0000 1102 0050 9125, tytułem ,,wadium i nazwa oferenta". Wykonawcy wybrani na podstawie niniejszego
postępowania otrzymają zwrot wadium, przelewem na konto niezwłocznie po podpisaniu umowy ramowej. Pozostali Wykonawcy otrzymają zwrot wadium, przelewem na konto, niezwłocznie po ogłoszeniu w sprawie wyboru wykonawcy.
Ocena spełnienia warunku :
Zaksięgowanie na koncie Zamawiającego kwoty wadium w terminie do 04.04.2023. oraz potwierdzenie wpłaty wadium.
Warunek 4 : Podmiot posiada doświadczenie w realizacji robót konserwatorskich w architektonicznych, sakralnych obiektach zabytkowych - w przeciągu 4 lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał w sposób należyty przynajmniej 4 usługi polegające na wykonaniu remontów (prace ciesielskie i wymiana pokrycia) dachów kościołów krytych blachą w zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, w tym co najmniej jeden obiekt powinien pochodzić z ostatniej ćwierci XIX w.
Ponadto wartość prac przy ww. obiektach powinna wynosić co najmniej 600.000,00 zł brutto Ocena spełnienia warunku :
W oparciu o kopie protokołów odbioru prac wraz z referencjami.
Ww. dokumenty powinny być wystawione przez właściciela obiektu zabytkowego na rzecz którego wykonywana była usługa i zawierać informację na temat przedmiotu zamówienia, zakresu wykonanych prac (szczegółowo określony), ich terminów oraz wartości.
Ponadto należy złożyć wypełniony wykaz usług - załącznik 3
Warunek 5 : Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności osobą będącą dyplomowanym konserwatorem sztuki przewidzianą do kierowania lub wykonywania prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach, spełniającą wymagania określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity z późn. zm.)
Ponadto osoba ta powinna wykazać, iż w przeciągu 4 lat przed terminem składania ofert, kierowała pracami konserwatorskimi, w trakcie realizacji co najmniej 4 remontów dachów kościołów krytych blachą wpisanych do rejestru zabytków, w tym co najmniej jeden z nich był wybudowany w ostatniej ćwierci XIX w.
Ocena spełnienia warunku :
W oparciu o załączoną do oferty kserokopię uprawnień potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oświadczenie konserwatora zabytków, który będzie prowadził prace, deklarujące przyjęcie obowiązków kierownika prac konserwatorskich. Ponadto zaświadczenia potwierdzające doświadczenie zawodowe wg. opisu warunku 5. Zaświadczenia powinny być wystawione przez właściciela obiektu zabytkowego zlecającego remont lub przez urzędową instytucję sprawującą nadzór konserwatorski.
Warunek 6 : Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności osobą przewidzianą do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, spełniającą wymogi określone w art. 37 c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i nad zabytkami, posiadającą doświadczenie wymagane w/w ustawą.
Ponadto kierownik budowy powinien wykazać, iż w przeciągu 4 lat przed terminem składania ofert kierował robotami w trakcie realizacji co najmniej 4 remontów dachów kościołów
krytych blachą wpisanych do rejestru zabytków, w tym co najmniej jeden z nich był wybudowany w ostatniej ćwierci XIX w.
Ocena spełnienia warunku :
W oparciu o załączoną do oferty kserokopię uprawnień potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oświadczenie osoby, która będzie sprawować funkcje na budowie, deklarujące przyjęcie obowiązków kierownika budowy. Ponadto zaświadczenia potwierdzające doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy według opisu warunku 6. Zaświadczenia powinny być wystawione przez właściciela obiektu zabytkowego, zlecającego remont lub przez urzędową instytucję sprawującą nadzór konserwatorski.
Wszystkie oferty, które wpłyną po terminie będą odrzucone i odesłane oferentom. Dodatkowe informacje o przygotowaniu oferty:
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę całkowitą netto oraz brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawcy, którzy złożą więcej niż jedna ofertę lub przedstawią więcej niż jedną cenę zostaną wykluczeni z postępowania.
Po zakończeniu postępowania ofertowego, wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kosztorysu ofertowego, którego wartość będzie zgodna z cena podana w formularzu oferty.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę :
- Oferta cenowa - formularz oferty (załącznik 2)
- Wykaz usług (załącznik 3)
- Oświadczenia i zaświadczenia, o których mowa w pkt. lid niniejszego zapytania ofertowego Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
- Oświadczenie w zakresie powiązań osobowych i kapitałowych (załącznik 4)
g/ termin realizacji umowy
Prace remontowe przy dachu realizowane będą w etapach. Wielkość poszczególnych etapów uzależniona jest od możliwości finansowych Zamawiającego i od pozyskanych zewnętrznych źródeł finansowania.

h/ informację o zakazie powiązań
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe, o których
mowa powyżej, rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa
drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Dopuszcza się zmianę terminu realizacji zadania w przypadku gdy będzie ona następstwem wykonania prac dodatkowych wskazanych przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji zadania w przypadku wystąpienia braków w dostawach towarów niezbędnych do realizacji zadania lub innych trudności których nie można przewidzieć na etapie ogłoszenia, spowodowanych zdarzeniami niezależnymi od stron postępowania.
Dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji zadania z uwagi na pozyskanie niewystarczających środków na jego realizację.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo skrócenia terminu realizacji zadania, w przypadku pozyskania wystarczających środków na jego realizację.
Zakres/cena.
Zmiana cen dopuszczalna jest po spełnieniu warunków określonych w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zakresu robót w przypadku gdy będzie ona następstwem konieczności wykonania prac dodatkowych lub zmian technologicznych, których strony nie mogły przewidzieć wcześniej, w szczególności w związku z zaleceniami lub uzgodnieniami WUOZ.
Realizacja prac dodatkowych, o których mowa powyżej, wykonywana będzie na podstawie aneksów umowy ramowej.
Dopuszcza się zmiany cen ofertowych w stosunku do zamówienia podstawowego o wysokość nie większą niż o wskaźnik wzrostu cen robót i usług budowlanych w okresie pomiędzy zawarciem umowy ramowej a umowy na dany etap.
Zamawiający musi wyrazić zgodę na zmianę cen poszczególnych etapów w stosunku do umowy ramowej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie podpisania umowy cząstkowej na kolejny etap, jeżeli zwiększenie ceny zamówienia przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
Po podpisaniu umowy na dany etap nie ma możliwości zmiany ceny tej umowy.
k/ informacje dodatkowe o zamówieniu
Prace konserwatorskie przy dachach kościoła będą realizowane etapami, które uzależnione będą od pozyskanych zewnętrznych źródeł finansowania - dotacji. Zamawiający będzie zawierał umowy na każdy etap osobno.
W przypadku niedotrzymania terminów realizacji lub braku odbioru prac, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co będzie skutkować utratą przyznanych dotacji, Zamawiający zastrzega sobie do pomniejszenia wynagrodzenia dla Wykonawcy w wysokości co najmniej utraconej dotacji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niepodpisania umowy na poszczególne etapy, w przypadku nieuzyskania dofinansowania na realizację zadania w kolejnych latach.
Płatności za poszczególne etapy realizowane będą przelewem na podstawie prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur. Podstawą wystawienia faktur będzie protokół odbioru prac każdego etapu.
Płatności za wystawione faktury mogą być opłacone w terminie nawet do 30 dni od daty otrzymania dotacji.
Zastrzeżenia Zamawiającego
Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Wykonawca ponosi koszty związane z rusztowaniami, logistyką, noclegami pracowników, zapleczem socjalnym dla pracowników, utylizacją gruzu oraz zabezpieczeniem terenu budowy, w tym również koszt ochrony fizycznej terenu budowy. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualne straty Zamawiającego wynikające z niedostatecznej ochrony terenu budowy.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w czynnym kościele, dlatego też realizacja zadania wymaga bieżących uzgodnień z Zamawiającym w celu zapewnienia optymalnych warunków osobom w nim przebywającym.
W szczególności: prowadzenie prac i robót w sposób uwzględniający porządek nabożeństw, uroczystości religijnych, świąt kościelnych itp. (przerwy w realizacji zadania), oraz dołożenia wszelkich starań zmierzających do minimalizacji zakurzenia i zabrudzenia kościoła poprzez odpowiednie osłonięcie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót. Kosztami dodatkowego sprzątania, wynikającego z niedopatrzenia Wykonawcy podczas realizacji zamówienia, obarczony zostanie Wykonawca.
Do obowiązków Wykonawcy należy m.in. zabezpieczenie energii elektrycznej, wody i innych mediów niezbędnych przy realizacji przedmiotu umowy (na koszt Wykonawcy), naprawa uszkodzonych w toku prac urządzeń w obrębie placu budowy (w szczególności nagrobków i zieleni-rekultywacja terenów zielonych), uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac i przekazania zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego każdego z etapów.
Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi związanymi z realizacją przedmiotowego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą. Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze oferenta, odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego wyboru.
załączniki zapytania ofertowego

Kontakt:
Osoba do kontaktu : Dawid Mendrok Email do kontaktu : wloclawek@luteranie.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.