Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa boisk do badmintona wraz z utwardzeniem terenu wokół boisk

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa boisk do badmintona wraz z utwardzeniem terenu wokół boisk

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stowarzyszenie GRYF
ul. Rynek 2
38-350 Bobowa
powiat: gorlicki
tel. 18 351-43-00 wew. 25
b.mucha.bobowa@gmail.com
Województwo: małopolskie
Miasto: Bobowa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 18 351-43-00 we
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Budowa 2 boisk do badmintona wraz z utwardzeniem terenu wokół boisk na działce 399/4 w Bobowej"
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Budowa 2 boisk do badmintona wraz z utwardzeniem terenu wokół boisk na działce 399/4 w Bobowej"
2. Zakres zadania obejmuje budowę 2 boisk do badmintona wraz z utwardzeniem terenu wokół boisk na działce 399/4 w Bobowej.
3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został w załącznikach do zapytania ofertowego obejmujących:
a) projekt budowlany - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego zapytania,
b) przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do niniejszego zapytania,

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 27.03.2023 r. o godz. 10.10 w Urzędzie Miejskim w Bobowej, pokój nr 18.

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać do dnia: 27.03.2023 r. do godz. 10.00 w Urzędzie Miejskim w Bobowej, Ul. Rynek 21,38-350 Bobowa lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miej ski w Bobowej, Ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa z dopiskiem Oferta na realizację zadania pn.: ,,Budowa 2 boisk do badmintona wraz z utwardzeniem terenu wokół boisk na działce 399/4 w Bobowej".

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania całości prac związanych z realizacją zadania upływa 31 lipca 2023 r.

Wymagania:
Zadanie współfinansowane
z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
w ramach naborów do LGD Beskid Gorlicki, poddziałanie 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność".
II. Tryb udzjelenia zamówienia
Zamówienie o wartości szacunkowej nieprzekraczającej łącznej kwoty 130 000,00 zł udzielone zostanie na podstawie art. 2 pkt. 1 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz.1710 ze zm.).
4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonane roboty przewidziane przedmiotem zamówienia.
5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu zadania.
6. Zamawiający wymaga udzjelenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego.
7. Szczegółowe warunki zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Załączniku Nr 2 - Wykaz osób zespołu pracowników skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w składzie co najmniej :
1) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wraz z ofertą należy złożyć uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia przez osoby wskazane w wykazie osób (w tym uwierzytelnione kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności wskazanej osoby, do właściwej izby samorządu zawodowego itp.).
V. Opis przygotowania oferty
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Oferta Wykonawcy winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz zawierać nazwę Wykonawcy lub pieczątkę nagłówkową firmy.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty w oryginale, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
5. Oferta winna być przygotowana na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Wszystkie pola i pozycje winny być wypełnione, a w szczególności musi zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów.
6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie i opatrzone własnoręcznym podpisem osoby podpisującej ofertę. Poprawki cyfr i liczb należy pisać słownie.
7. Do oferty pod rygorem jej odrzucenia należy załączyć:
a) wypełniony formularz oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 1,
b) wykaz osób, którymi Wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia - wg wzoru określonego w załączniku nr 2,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenie o spełnianiu warunków - załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,
d) parafowany projekt umowy - stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego,
e) kosztorys ofertowy.
VII. Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, j eżeli:
1) oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone w niniejszym zapytaniu ofertowym,
3) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
4) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium najniższej ceny - 100%.
3. W przypadku, gdy kwoty przedstawione w ofertach, przesłanych w odpowiedzi na zapytanie ofertowe będą wyższe od kwoty zabezpieczonej przez Zamawiającego na realizację niniejszego zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
VIII. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach postępowania. Przekazuje wybranemu Wykonawcy informację o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie również umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej strony internetowej Gminy Bobowa.
IX. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Po wyborze oferty Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o miejscu i terminie podpisania umowy.
2. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia (realizacji umowy) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. W tym celu Wykonawca sporządzi po podpisaniu umowy wykaz telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
X. Inne istotne warunki zamówienia:
1) okres gwarancji - 60 miesięcy.
2) termin płatności: do 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT
3) kary umowne: zgodne z zapisami w projekcie umowy
4) warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
5. Do Wykonawcy należeć będzie wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi, normami i przepisami prawa, a w szczególności z załączoną dokumentacją.

Uwagi:
XII. Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie GRYF, reprezentowane przez Prezesa Stowarzyszenia, z siedzibą ul. Rynek 2, 38-350 Bobowa.
2) Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy cywilnoprawnej.
3) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
4) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
6) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
-dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7) Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
8) Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Kontakt:
XI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest Barbara Mucha tel. 18 351-43-00 wew. 25, e-mail: b.mucha.bobowa@gmail.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.