Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lublin- Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
ul. Wolska 5
20-411 Lublin
powiat: Lublin
tel./fax.: 81 466-49-91
mzz@zlobki.lublin.eu
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax.: 81 466-49
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Lublin- Miejski Zespół Żłobków w Lublinie z siedzibą przy Ul. Wolskiej 5 w
Lublinie, w imieniu którego działa Małgorzata Momont - Dyrektor Miejskiego Zespołu
Żłobków w Lublinie zaprasza do złożenia oferty na kompleksową dostawę gazu ziemnego
wysokometanowego typu E, przy ciśnieniu nie niższym niż 1,8kPa, obejmująca sprzedaż oraz
dystrybucję do ośmiu placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. do Żłobka nr 9 w
Lublinie, mieszczącego się przy Ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie, o szacunkowej wartości
poniżej kwoty 130 000,00zł netto, wyłączonej ze stosowania ustawy z dnia 11 września
2019r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. - dalej zwaną
ustawą PZP).
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego
typu E, przy ciśnieniu nie niższym niż 1,8 kPa, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do
ośmiu placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Zamawiający
informuje, że wszystkie informacje dotyczące punktu poboru znajduje się w tabeli w
załączniku nr 2 do zapytania ofertowego - Wykaz punktów poboru gazu.
3. Podane zużycie gazu w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego ma jedynie charakter
orientacyjny, służący tylko do obliczania i porównania ofert. Nie stanowi ono dlaZamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości. Rozliczanie zobowiązań
wynikających z tytułu sprzedaży gazu odbywać się będzie według cen i stawek
określonych w złożonej ofercie oraz na podstawie faktycznych wskazań układu
pomiarowego. Dostawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie
pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości gazu.

Dokument nr: MZŻ. 252-5/23

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w Miejskim Zespole Żłobków w Lublinie przy Ul. Wolska 5, 20-411
Lublin w dniu 27.03.2023r. o godz.13:45. w pokoju Pani Dyrektor Miejskiego Zespołu
Żłobków w Lublinie

Składanie ofert:
Ofertę należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Wolskiej 5,
20-411 Lublin lub przesłać pocztą na adres: Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
ul. Wolska 5, 20-411 Lublin do dnia 27.03.2023r. do godz. 13:30
W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego do dnia
27.03.2023r. do godz. 13:30 na adres wskazany w punkcie 26 lit. d zapytania ofertowego.

Miejsce i termin realizacji:
2.Termin realizacji dostawy:
- od dnia 01.05.2023r. do dnia 30.04.2024r. z zastrzeżeniem pkt 7 -istotnych postanowień
umowy.

Wymagania:
4. Zamawiający wymaga, aby okres rozliczeniowy wynosił 1 miesiąc lub zgodnie z
czasookresami odczytów gazomierzy przez dystrybutora gazu, na podstawie odczytu
rzeczywistego wskazań układu pomiarowego, wg cen określonych w ofercie Dostawcy.
5. Wykonawca będzie dostarczał paliwo zgodnie z obowiązującymi standardami
jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy z dnia
10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (j.t. Dz.U. Dz.U. 2022 poz. 1385 ze zm.) oraz
polskimi normami.
6. Dostawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi oraz umowę z
siecią dystrybucyjną o świadczenie usług dystrybucji, ważną w okresie dostawy
(sprzedaży) gazu ziemnego dla Zamawiającego.
7. Dostawca zobowiązuje się dostarczać paliwo gazowe gaz ziemny wysokometanowy E,
przy ciśnieniu nie niższym niż 1,8 kPa do instalacji znajdujących się w obiektach
Zamawiającego szczegółowo wskazanym w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz
przenieść na Odbiorcę własność dostarczanego mu paliwa gazowego.
8. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami
dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość gazu według cen
określonych w ofercie Dostawcy.
9. Zamawiający informuje, że jest zwolniony od akcyzy za wyroby gazowe (zgodnie z ustawą
z dnia 6 grudnia 2008 roku o podatku akcyzowym (j.t. Dz.U. Dz.U. 2022 poz. 143 ze
zm.)).
10. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia odrębnych umów dla każdego punktu poboru
gazu, szczegółowo określonego w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
211. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a)
posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu (sprzedaży) gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo
energetyczne (j j.t. Dz.U. 2022 poz. 1385 ze zm.) ważną co najmniej do 30.04.2024r.
b)
posiadał umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na
świadczenie usług dystrybucyjnych gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje
się miejsce dostarczenia gazu ziemnego ważną co najmniej do 30.04.2024r. -
wymagane w przypadku Wykonawcy nie będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej.
c)
był podmiotem uprawnionym, o którym mowa w ustawie o szczególnej ochronie
niektórych odbiorców paliw gazowych w 2023 r. w związku z sytuacją na rynku gazu
( Dz.U. 2022 poz. 2687).
12. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu
ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, łącznej ceny
ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
13. Podana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego
określone w zapytaniu ofertowym, obejmować wszystkie koszty, jakie Wykonawca
poniesie z tytułu prawidłowego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami
wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Podane w formularzu ofertowym ilości paliw są wielkościami prognozowanymi
umożliwiającymi wybór najkorzystniejszej oferty. Zamówienie będzie realizowane
zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
15. Ceny jednostkowe za sprzedaż gazu, opłaty abonamentowe, opłaty za usługę dystrybucji
(opłaty stałe i zmienne) nie mogą być wyższe niż ceny obowiązujące na dzień składania
oferty (zgodnie z obowiązującą Wykonawcę taryfą zatwierdzoną przez Prezesa Urzędu
Regulacji
Energetyki).
Ostateczna
wysokość
wynagrodzenia
wynikać
będzie
z rzeczywistego zużycia (według wskazań licznika) i cen jednostkowych podanych na
3formularzu ofertowym (którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
Ceny jednostkowe za usługi dystrybucji podane w ofercie mogą ulec zmianie tylko w
przypadku zmiany taryfy OSD zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji i Energetyki
lub zmiany przepisów prawa.
16. Ceny zawarte w formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego, muszą być wyrażone w złotych, z dokładnością do pięciu miejsc po
przecinku.
17. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z obowiązującymi przepisami, Zamawiający w celu
dokonania oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej ceny podatek od towarów i usług.
W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór
oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie
prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
18. Istotne warunki umowy zostały zawarte w załączniku nr 4 stanowiącym integralną część
do zapytania ofertowego.
19. Na fakturze należy wskazać Zamawiającego Gmina Lublin, Plac Króla Władysława
Łokietka 1, NIP 9462575811 i Odbiorcę (Miejski Zespół Żłobków w Lublinie, ul. Wolska
5, 20-411 Lublin, NIP 7122338057) i Adres dostawy: (adres placówki, której dostawa
będzie dotyczyła, wykaz placówek wskazany został w załączniku nr 2 do zapytania
ofertowego). Faktura może być wystawiona oddzielnie dla każdej jednostki.
20. Cena za dostarczony towar będzie opłacona przez Zamawiającego przelewem w terminie
14 dni od daty prawidłowo wystawionej Zamawiającemu faktury VAT, zawierającej nr
konta, na który należność za dostawę powinna zostać uiszczona.
21. Informacje dotyczące treści umowy i warunków, na jakich Wykonawca zawrze umowę
z Zamawiającym zostały określone w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego -
postanowienia dotyczące umowy, który stanowi integralną część zapytania ofertowego.
422. Składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć z Zamawiającym umowę, która
zawierać będzie postanowienia określone w postanowieniach dotyczących umowy tj. w
załączniku nr 4 do zapytania ofertowego.
23. Zamawiający oświadcza, że spełnia kryteria określone w art. 62b ust. 1 pkt 2 lit. d ustawy z
dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz.U. 2022 poz. 1385 ze zm.).
Zamawiający zobowiązuje się przed zawarciem umowy z wykonawcą złożyć
oświadczenie, o którym mowa w art. 62 bb ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo
energetyczne (j.t. Dz.U. 2022 poz. 1385 ze zm.) o spełnieniu warunków pozwalających na
uznanie go za odbiorcę, o którym mowa w art. 62b ust. 1 pkt 2 lit. ustawy z dnia 10
kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz.U. 2022 poz. 1385 ze zm.). Rozliczenia
między Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą według stawek wynikających z
taryfy obowiązującej zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego oświadczeniem o którym
mowa w art. 62 bb ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz.U. 2022
poz. 1385 ze zm.) z uwzględnieniem ustawy o szczególnej ochronie niektórych odbiorców
paliw gazowych w 2023 r. w związku z sytuacją na rynku gazu (Dz.U. 2022 poz. 2687)
24. Jeżeli Wykonawca najkorzystniejszej oferty uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający
może zbadać, czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył
ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
25. Kryterium wyboru:
a) Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia - waga kryterium 100%
26. Sposób wyliczenia kryterium:
a) Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty
niezbędne do realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia towaru do ośmiu
placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie.
b) Sposób przyznawania punktów w kryterium:
5? Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia - oferta z najniższą ceną
uzyska 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej punktów. Punkty za cenę
zostaną wyliczone według następującego wzoru:
Cn
Cr= ------------------------------------------------------- *100 pkt
Co
gdzie:
Cr - Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem taryfy
wynikającej ze złożenia przez Zamawiającego oświadczenia, o spełnieniu
warunków pozwalających na uznanie go za odbiorcę, o którym mowa w art. 62b ust.
1 pkt 2 lit. d ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( j.t. Dz.U. 2022
poz. 1385 ze zm.),
Cn - najniższa cena ofertowa (brutto), uwzględniająca taryfę w wynikającą ze
złożonego oświadczenia o którym mowa w art. 62bb ustawy z dnia 10 kwietnia
1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz.U. 2022 poz. 1385 ze zm.), spośród
wszystkich podlegających ocenie ofert,
Co - cena oferty ocenianej (brutto), uwzględniająca taryfę w wynikającą ze
złożonego oświadczenia o którym mowa w art. 62bb ustawy z dnia 10 kwietnia
1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz.U. 2022 poz. 1385 ze zm),
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium
wynosi 100 punktów.
c) Ofertę należy obliczyć uwzględniając pełny szacowany zakres zamówienia podany
przez Zamawiającego.
d) Zamawiający wybierze ofertę z największą liczbą punktów uzyskaną w wyniku
oceny ofert na podstawie kryterium określonym w pkt. 24 zapytania ofertowego.
6e) Wybór oferty na podstawie zawartych informacji ma na celu wskazanie oferty
najbardziej korzystnej, oszczędnej i gospodarnej.
27. Sposób przygotowania oferty:
a) Ofertę należy sporządzić według wzoru formularza ofertowego, załącznik nr 2 do
zapytania ofertowego wraz z uzupełnionych formularzem cenowym (załącznik
nr 1 do formularza ofertowego) załączonego do zaproszenia do składania ofert
wraz następującymi dokumentami:
aa) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu (sprzedaży) gazu ziemnego, wydana przez Prezesa Urzędu
Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami z dnia 10 kwietnia 1997r. -
Prawo energetyczne (j.t. Dz.U. 2022 poz. 1385 ze zm.), ważna co najmniej
do 30.04.2024r.
ab) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
dystrybucji gazu ziemnego, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. -
Prawo Energetyczne (j.t. Dz.U. 2022 poz. 1385 ze zm.) ważna co najmniej
do 30.04.2024r. - w przypadku Wykonawcy będącego właścicielem sieci
dystrybucyjnej
lub
umowa
generalna
z
Operatorem
Systemu
Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych gazu
ziemnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu
ziemnego ważna co najmniej do 30.04.2024r. - w przypadku Wykonawcy
nie będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej.
b) Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
c) Oferta winna być złożona w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie, oznakowanej
w następujący sposób: ,,Oferta na kompleksową dostawę gazu ziemnego
wysokometanowego typu E, przy ciśnieniu nie niższym niż 1,8kPa do ośmiu
placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie" - nie otwierać przed
7terminem 27.03.2023r. do godz. 13:30" oraz pieczęcią firmową Wykonawcy z
adresem i telefonem kontaktowym.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina
wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy
kurierską.
28. Formularz ofert i jego załączniki muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do
reprezentacji i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (podpis i pieczątka imienna
lub czytelny podpis). Upoważnienie/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy
musi być dołączone do oferty w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.
30. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki
rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek
i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego
oferta została poprawiona.
31. Wykonawca w terminie 3 dni może złożyć sprzeciw, co do dokonanej poprawy.
Niezłożenie sprzeciwu przez Wykonawcę w wyżej wskazanym terminie jest jednoznaczne
z wyrażeniem zgody na dokonaną poprawę. Wykonawca przed upływem 3 dni od
dokonania poprawy oczywistej pomyłki może złożyć informacje o jej akceptacji.
832. Wykonawca najkorzystniejszej oferty zostanie poinformowany e-mailem o wynikach
postępowania.
33. Osoba reprezentująca Wykonawcę przed podpisaniem umowy powinna posiadać ze sobą
pełnomocnictwo do podpisania umowy, o ile nie będzie ono wynikało z dokumentów
załączonych do oferty.
34. Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835 ze zm.), Zamawiający informuje, że
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę
lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została
wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3
ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz.
217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt
3.
935. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 33.
36. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt. 33
Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie
zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie
zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty
dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a
także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o
dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie
przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia
zamówienia.
37. Wykonawca zostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
38. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający za pomocą e-mail informuje wszystkich
Wykonawców, którzy złożyli ofertę, oraz umieszcza rozstrzygnięcie na stronie
internetowej
Miejskiego
Zespołu
Żłobków
w
Lublinie
pod
adresem:
https://zlobki.lublin.eu/zapytania-ofertowe/
39. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie bez podawania przyczyny do chwili
rozstrzygnięcia zapytania ofertowego. Zamawiający w przypadku unieważnienia
postępowania zawiadamia o tym fakcie Wykonawców zaproszonych do składania ofert jak
również Wykonawców, którzy złożyli ofertę, a także umieszcza informację na stronie
internetowej
Miejskiego
Zespołu
Żłobków
w
Lublinie
https://zlobki.lublin.eu/zapytania-ofertowe/
40. Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania oferty.
41. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
42. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
43. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
44. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcami za pośrednictwem
telefonu.
45. Zapytanie ofertowe umieszczone jest na stronie internetowej Miejskiego Zespołu Żłobków
w Lublinie tj. https://zlobki.lublin.eu/zapytania-ofertowe/ w dniu skierowania zapytania do
Wykonawców w formie pisemnej. Zapytanie umieszczane jest na stronie internetowej co
najmniej na 5 dni przed upływem terminu do składania ofert.
48. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w
art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
12informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
49. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
50. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w
art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych
informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Uwagi:
47. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zespół Żłobków w
Lublinie ul. Wolska 5, 20-411 Lublin Tel (81) 466-91-91 mail: mzz@zlobki.lublin.eu,
posiadający REGON: 430910203, nr NIP 946-25-75-811
b) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych osobowych w Miejskim
Zespole Żłobków w Lublinie, kontakt: adres e-mail: iod@zlobki.lublin.eu, telefon: 81
466-49-91;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr MZŻ.252-
5/23, o wartości szacunkowej poniżej 130 000zł;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
11f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
46. Osobą do kontaktowania się z Oferentami jest Pani Justyna Stawecka i Iwona Puchala,
adres e-mail: zamowienia@zlobki.lublin.eu , i.puchala@zlobki.lublin.eu

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.