dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
małopolskie (Wolbrom)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku głównego (IV ETAP) |
Data zamieszczenia: | 2023-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Świdnicki ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7 58-100 Świdnica powiat: świdnicki starostwo@powiat.swidnica.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Świdnica |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. (IV ETAP) z podziałem na zadania Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy przy Ul. Kościelnej 32 celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. (IV ETAP) z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1: DROGA. Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania nr 1 obejmują przede wszystkim: 1) korytowanie terenu pod drogę; 2) wykonanie warstw podbudowy zgodnie z projektem, 3) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm w kolorze szarym; 4) ograniczenie drogi krawężnikami układanymi na ławie z oporem; 5) regulacja wysokości studzienek kanalizacyjnych; 6) przeróbka (poszerzenie) istniejącej bramy wjazdowej; 7) wywóz i utylizacja gruzu. Uwaga do zadania nr 1 - Przedmiot umowy został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót, z zastrzeżeniem, że zakres prac do wykonania opisany w tej dokumentacji projektowej obejmuje wyłącznie roboty branży budowlanej w zakresie drogi p.poż. Zadanie nr 2: ELEKTRYKA I MALOWANIE Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania nr 2, obejmują: 1) wykonanie rozdzielnic piętrowych; 2) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych; 3) rozprowadzenie przewodów instalacji elektrycznej w korytarzach i ciągach komunikacyjnych wraz z niezbędnymi wyprowadzeniami obwodów przewidzianych w projekcie; 4) demontaż i ponowny montaż oprawa oświetleniowych na korytarzach; 5) zaprawienie bruzd z przewodami elektrycznymi, 6) wykonanie pomiarów powykonawczych; 7) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie; 8) wyrównanie (wygładzenie) powierzchni ścian i sufitów pod malowanie; 9) malowanie emulsyjne ścian i sufitów wraz z uprzednim zagruntowaniem podłoży; 10) malowanie olejne, jednostronne stolarki drzwiowej; 11) mycie i sprzątanie obiektu po wykonanych pracach Uwaga do zadania nr 2- Przedmiot umowy został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót, z zastrzeżeniem, że zakres prac do wykonania opisany w tej dokumentacji projektowej obejmuje wyłącznie roboty w zakresie korytarzy i ciągów komunikacyjnych z ponownym montażem istniejących opraw oświetleniowych. CPV: 45233120-6, 45233226-9, 45000000-7, 45310000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00142687, WI.272.4.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-04 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".4 Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,f. platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.ZALECENIA:Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z ,,OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych"1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu , zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.8. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu SHA2 zamiast SHA1.9. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.10. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych. - klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 23.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Świdnicki Ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7 58-100 Świdnica tel. (074) 85 00 400, fax (074) 853 09 27; 23.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Świdnickim jest Pan Wojciech Chudziński, e-mail - iodo@powiat.swidnica.pl; 23.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. (IV ETAP) z podziałem na zadania, nr WI.272.4.2023 prowadzonym w trybie podstawowym; 23.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art.19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz.1710 ze zm, dalej ,,ustawa Pzp"; 23.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 23.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 23.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 23.8 posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 23.9 nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-04 11:00 Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024