Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wdrożenie nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego w modelu wirtualnej centrali VoIP...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wdrożenie nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego w modelu wirtualnej centrali VoIP opartego o system telefoniczny VoIP wraz ze świadczeniem usługi telekomunikacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Chełm
Lubelska 65
22-100 Chełm
powiat: Chełm
zamowienia@umchelm.pl
https://umchelm.ezamawiajacy.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Chełm
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wdrożenie nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego w modelu wirtualnej centrali VoIP opartego o system telefoniczny VoIP wraz ze świadczeniem usługi telekomunikacyjnej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego w modelu wirtualnej centrali VoIP opartego o system telefoniczny VoIP wraz ze świadczeniem usługi telekomunikacyjnej
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu ,,Cyfryzacja Urzędu Miasta Chełm oraz wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Miasta Chełm", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Cyfrowe Lubelskie, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.Zamawiający dzieli przedmiot umowy na dwa etapy:ETAP 11) DOSTAWA:a) skonfigurowanych aparatów telefonicznych w ilości 177 sztuki, w tym: 169 sztuk aparatów telefonicznych bezprzewodowych VoIP - typ standard,
5 sztuk aparatów telefonicznych VoIP - typ menadżerski I,
3 sztuki aparatów telefonicznych VoIP - typ menadżerski II,
b) bramek fax (w ilości 6 szt.).2) Usługa wdrożenia systemu telefonicznego VoIP:a) wdrożenie nowych numerów stacjonarnych (w ilości 47 szt.),b) przeniesienie obecnie działających numerów stacjonarnych Zamawiającego (w ilości 130 szt.),c) uruchomienie systemu telefonicznego VoIP, w tym uruchomienie wirtualnej centrali VoIP umieszczonej w infrastrukturze Wykonawcy (Wirtualna centrala PBX musi być dostępna według koncepcji wysokiej dostępności z pełną redundancją i automatyczną detekcją błędów oraz bezprzerwowym przejęciem 100% obciążenia przez jedną z dwóch równoległych instancji), d) uruchomienie usługi telekomunikacyjnej.3) Przeprowadzenie instruktarzu stanowiskowego dla 4 administratorów i 300 użytkowników.ETAP 21) Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w technologii VoIP dla minimum 177 szt. numerów abonenckich w tym dla Zamawiającego 134 szt. (130 szt. obecnie działających numerów stacjonarnych oraz 4 szt. nowych numerów stacjonarnych) oraz dla jednostek podległych Zamawiającemu 43 szt. (nowych numerów stacjonarnych). Dodatkowo na 6 numerach Zamawiającego świadczenie usługi transmisji danych - fax.
Termin wykonania zamówienia ustala się na:ETAP 1 - DOSTAWA, usługa wdrożenia systemu telefonicznego VoIP i instruktarz stanowiskowy - wykonanie etapu maksymalnie do 35 dni od dnia podpisania umowy. Etap zakończy się protokołem końcowym, podpisanym bez uwag przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
ETAP 2 - Świadczenie usługi telekomunikacyjnej - wykonanie etapu rozpocznie się od dnia podpisania umowy telekomunikacyjnej, o której mowa w § 3 ust. 8 PPU (w terminie 1 dnia roboczego od daty podpisania protokołu końcowego Etapu 1) przez kolejne 24 miesiące w rozliczeniu miesięcznym.

CPV: 64200000-8, 32550000-3,32552100-8,80500000-9,80510000-2

Dokument nr: 2023/BZP 00142715, BZP.271.5.12.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umchelm.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków przewidzianych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://umchelm.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ogólne zasady korzystania z Platformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://umchelm.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".3) rejestracja Wykonawcy: rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub - jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie - konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Za datę przekazania ofert, dokumentów lub oświadczeń przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja".
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Nazwa Jednostki tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
9.8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9.9. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Oferta winna być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn.: Wdrożenie nowoczesnego systermu telekomunikacyjnego w modelu wirtualnej centrali VoIP opartego o system telefoniczny VoIP wraz ze świadczeniem usługi telekomunikacyjnej,
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. ustawy Pzp;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umchelm.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy pod adresem https://umchelm.ezamawiajacy.pl, ściśle według wymagań określonych w SWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 763 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.5.12.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego w modelu wirtualnej centrali VoIP opartego o system telefoniczny VoIP wraz ze świadczeniem usługi telekomunikacyjnej
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu ,,Cyfryzacja Urzędu Miasta Chełm oraz wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Miasta Chełm", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Cyfrowe Lubelskie, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.Zamawiający dzieli przedmiot umowy na dwa etapy:ETAP 11) Dostawa:a) skonfigurowanych aparatów telefonicznych w ilości 177 sztuki, w tym: 169 sztuk aparatów telefonicznych bezprzewodowych VoIP - typ standard,
5 sztuk aparatów telefonicznych VoIP - typ menadżerski I,
3 sztuki aparatów telefonicznych VoIP - typ menadżerski II,
b) bramek fax (w ilości 6 szt.).2) Usługa wdrożenia systemu telefonicznego VoIP:a) wdrożenie nowych numerów stacjonarnych (w ilości 47 szt.),b) przeniesienie obecnie działających numerów stacjonarnych Zamawiającego (w ilości 130 szt.),c) uruchomienie systemu telefonicznego VoIP, w tym uruchomienie wirtualnej centrali VoIP umieszczonej w infrastrukturze Wykonawcy (Wirtualna centrala PBX musi być dostępna według koncepcji wysokiej dostępności z pełną redundancją i automatyczną detekcją błędów oraz bezprzerwowym przejęciem 100% obciążenia przez jedną z dwóch równoległych instancji), d) uruchomienie usługi telekomunikacyjnej.3) Przeprowadzenie instruktarzu stanowiskowego dla 4 administratorów i 300 użytkowników.ETAP 21) Świadczenie usługi telekomunikacyjnej w technologii VoIP dla minimum 177 szt. numerów abonenckich w tym dla Zamawiającego 134 szt. (130 szt. obecnie działających numerów stacjonarnych oraz 4 szt. nowych numerów stacjonarnych) oraz dla jednostek podległych Zamawiającemu 43 szt. (nowych numerów stacjonarnych). Dodatkowo na 6 numerach Zamawiającego świadczenie usługi transmisji danych - fax.
Termin wykonania zamówienia ustala się na:ETAP 1 - Dostawa, usługa wdrożenia systemu telefonicznego VoIP i instruktarz stanowiskowy - wykonanie etapu maksymalnie do 35 dni od dnia podpisania umowy. Etap zakończy się protokołem końcowym, podpisanym bez uwag przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
ETAP 2 - Świadczenie usługi telekomunikacyjnej - wykonanie etapu rozpocznie się od dnia podpisania umowy telekomunikacyjnej, o której mowa w § 3 ust. 8 PPU (w terminie 1 dnia roboczego od daty podpisania protokołu końcowego Etapu 1) przez kolejne 24 miesiące w rozliczeniu miesięcznym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
32552100-8 - Zestawy do aparatów telefonicznych
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 763 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru :
I. Cena ofertowa brutto (C) 60 %, 60 pkt.
C = Cena najtańszej oferty/ Cena badanej oferty x 60 pkt
II. Okres gwarancji na telefony (OG) 20%, 20pkt.:
1) 24 miesiące - 0 pkt
2) 36 miesięcy - 10 pkt,
3) 48 miesięcy - 20 pkt
III. Czas usunięcia awarii (CUA) 20%, 20 pkt.:
1) do 6 godzin - 0 pkt
2)do 4 godzin - 10 pkt,
3) do 2 godzin - 20 pkt
Ocena punktowa złożonych ofert w kryterium ,,Cena ofertowa brutto"
Ocena punktowa złożonych ofert w kryterium ,,Cena ofertowa brutto" (C) zostanie dokonana na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w Formularza ofertowego, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ i będzie przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 60,00.
Punkty w kryterium ,,Okres gwarancji na telefony" (OG) - punkty w kryterium gwarancji na zaoferowane telefony w ofercie będą przyznawane wg. wzoru - przedział miesięcy możliwy do zadeklarowania np. 24 najkrótszy możliwy - 48 najdłuższy możliwy okres gwarancji. Ter-min gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach. Sposób przyznawania punktów:
o Wykonawca, który zaoferuje 24 miesiące - otrzyma 0 punktów w niniejszym kryterium.
o Wykonawca, który zaoferuje 36 miesięcy - otrzyma 10 punktów w niniejszym kryterium.
o Wykonawca, który zaoferuje 48 miesiące - otrzyma 20 punktów w niniejszym kryterium.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 20,00 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci.
Punkty w kryterium ,,Czas usunięcia awarii" (CUA) - punkty w ramach tego kryterium będą przyznawane za poszczególne zadeklarowane warianty w zakresie czasu usunięcia awarii odpowiednio, jak poniżej
o do 6 godzin - 0 pkt
o do 4 godzin - 10 pkt
o do 2 godzin - 20 pkt
W [przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu usunięcia awarii Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie deklaruje czasu usunięcia awarii i ofertę odrzuci.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 20,00 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
P = C + OG + CUA
gdzie:
P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej,
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena ofertowa brutto,
OG- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancji na telefony
CUA - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Czas usunięcia awarii
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na telefony
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca winien posiadać zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.1648 z późn.zm.).
2) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczyli lub świadczą co najmniej 2 usługi telekomunikacyjne świadczone w systemie VoIP o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną w ramach jednej umowy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, których wykonywania jeszcze nie zakończono, Zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy dotychczasowa wartość wykonanej umowy będzie nie mniejsza niż 40 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
1. zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U z 2022 r. poz. 1648 z późn.zm.) - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.1.2. SWZ;
2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.1.4. SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.1. SWZ,
2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.2. SWZ (jeżeli dotyczy),
3) Kalkulację ceny oferty, sporządzoną zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 7.4 SWZ (jeżeli dotyczy),
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 6.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 6.4. a) SWZ, składa odpowiednio Wykonawca/y, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących sytuacjach:1) W zakresie zmian osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia o kwalifikacjach nie mniejszych niż wskazane w umowie.
2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia oraz wysokości wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy na skutek zawarcia lub zmian uprzednio zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu (dotyczącej współfinansowania przez Unię Europejską przedmiotu Umowy) lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu,
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia (do 15 szt.) jaki i zmniejszenia (do 15 szt.) ilości linii telefonicznych / ilości użytkowników oraz wypowiedzenia (skróceniem) umowy w tym okresie.4) z powodu zmian technologicznych, w szczególności ze względu na konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w OPZ, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia. W takim przypadku: Umowa będzie podlegać zmianie w zakresie niezbędnym do wprowadzenia odmiennych rozwiązań technicznych/technologicznych zapewniających należytą realizację zamówienia; odpowiedniemu zmniejszeniu lub zwiększeniu ulec może cena umowna, jeżeli będzie to uzasadnione zmniejszeniem lub wzrostem kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w następstwie wprowadzonych rozwiązań
5) gdy z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie zawierania Umowy, w szczególności: z powodu siły wyższej (za siłę wyższą będzie się uważać okoliczności o charakterze wyjątkowym, których strony w trakcie zawierania umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec),
wystąpienia konieczności zmiany zakresu przedmiotu zamówienia lub wykonania prac dodatkowych lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem zamówienia,
wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze, niezależnych i niezawinionych przez żadną ze Stron, w szczególności skutki wywołane epidemią koronawirusa SARS-COV-2, zmiany stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
okoliczności leżących po stronie osób trzecich, z powodu działań lub zaniechań jakichkolwiek organów państwowych, administracji lub innych, także sądowych, w tym z powodu wydanych przez nie decyzji, postanowień, wyroków lub innych rozstrzygnięć, konieczności ich uzyskania lub też odmowy wydania przez właściwe organy wymaganych decyzji, zezwoleń lub uzgodnień lub przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów do ich wydania, zaistniała konieczność wstrzymania wykonywania Umowy lub przesunięcia terminu jej realizacji. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w niniejszym podpunkcie, termin realizacji Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy w tym zmian wynikających z art. 436 ustawy zawiera par. 11 Projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru :
I. Cena ofertowa brutto (C) 60 %, 60 pkt.
C = Cena najtańszej oferty/ Cena badanej oferty x 60 pkt
II. Okres gwarancji na telefony (OG) 20%, 20pkt.:
1) 24 miesiące - 0 pkt
2) 36 miesięcy - 10 pkt,
3) 48 miesięcy - 20 pkt
III. Czas usunięcia awarii (CUA) 20%, 20 pkt.:
1) do 6 godzin - 0 pkt
2)do 4 godzin - 10 pkt,
3) do 2 godzin - 20 pkt
Ocena punktowa złożonych ofert w kryterium ,,Cena ofertowa brutto"
Ocena punktowa złożonych ofert w kryterium ,,Cena ofertowa brutto" (C) zostanie dokonana na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w Formularza ofertowego, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ i będzie przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 60,00.
Punkty w kryterium ,,Okres gwarancji na telefony" (OG) - punkty w kryterium gwarancji na zaoferowane telefony w ofercie będą przyznawane wg. wzoru - przedział miesięcy możliwy do zadeklarowania np. 24 najkrótszy możliwy - 48 najdłuższy możliwy okres gwarancji. Ter-min gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach. Sposób przyznawania punktów:
o Wykonawca, który zaoferuje 24 miesiące - otrzyma 0 punktów w niniejszym kryterium.
o Wykonawca, który zaoferuje 36 miesięcy - otrzyma 10 punktów w niniejszym kryterium.
o Wykonawca, który zaoferuje 48 miesiące - otrzyma 20 punktów w niniejszym kryterium.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 20,00 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci.
Punkty w kryterium ,,Czas usunięcia awarii" (CUA) - punkty w ramach tego kryterium będą przyznawane za poszczególne zadeklarowane warianty w zakresie czasu usunięcia awarii odpowiednio, jak poniżej
o do 6 godzin - 0 pkt
o do 4 godzin - 10 pkt
o do 2 godzin - 20 pkt
W [przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie deklarowanego czasu usunięcia awarii Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie deklaruje czasu usunięcia awarii i ofertę odrzuci.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 20,00 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
P = C + OG + CUA
gdzie:
P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej,
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena ofertowa brutto,
OG- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancji na telefony
CUA - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Czas usunięcia awarii
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na telefony
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-04-29

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.