Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup robót budowlano - instalacyjnych mających na celu wykonanie modernizacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup robót budowlano - instalacyjnych mających na celu wykonanie modernizacji energetycznej budynków

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pawex Sp. z o.o
Kolejowa 16
22-500 Hrubieszów
powiat: hrubieszowski
pawexhrubieszow@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151045
Województwo: lubelskie
Miasto: Hrubieszów
Wadium: 10 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
RPLU.15.01.00-06-0409/22 - Termomodernizacja budynków firmy PAWEX sp. z o.o. w Hrubieszowie

Część 1
Termomodernizacja dwóch budynków biurowo-magazynowych

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Zadanie obejmuje zakup robót budowlano - instalacyjnych mających na celu wykonanie modernizacji energetycznej dwóch budynków, tj. budynku biurowo - magazynowego o powierzchni 1 482,99 m2 (Kolejowa 16, 22-500 Hrubieszów) i budynku biurowo - magazynowego o powierzchni 366,24 m2 (Dworcowa 4a, 22-500 Hrubieszów).
2. Zakres robót budowlano - instalacyjnych budynku biurowo - magazynowego na Ul. Kolejowej obejmuje:
a) Modernizacja c.o. polegająca na zastąpieniu istniejących źródeł ciepła pompą (pompami) ciepła typu powietrze-powietrze o mocy ok. 60 kW, demontażu istniejącej instalacji wodnej nagrzewnic gazowych i rozprowadzaniem ciepła kanałami. Instalacja opomiarowana oraz wyposażona w automatykę umożliwiającą bieżącą kontrolę i regulacją temperatury w pomieszczeniach oraz stosowanie osłabieni dziennych i tygodniowych;
b) Ocieplenie od spodu 548,46 m2 stropodachu warstwą wełny lamelowej o współczynniku przewodzenia ciepła ? = 0,036 W/m*K wraz z wykonaniem warstwy zabezpieczającej (tynk cienkowarstwowy lub farba fasadowa)
c) Wymiana 4 szt. drzwi/bram o łącznej pow. 27,20 m2 na drzwi/bramy o współczynniku przenikania ciepła U<= 1,3 W/m2*K
d) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW
3. Zakres robót budowlano - instalacyjnych budynku biurowo - magazynowego na Ul. Dworcowej obejmuje:
a) Modernizacja c.o. polegająca na zastąpieniu istniejących źródeł ciepła pompą (pompami) ciepła typu powietrze-powietrze o mocy ok. 12 kW. Instalacja opomiarowana oraz wyposażona w automatykę umożliwiającą bieżącą kontrolę i regulacją temperatury w pomieszczeniach oraz stosowanie osłabieni dziennych i tygodniowych.
b) Ocieplenie od spodu 381,89 m2 dachu warstwą 22 cm wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepłą ? = 0,036 W/m*K. wraz zabezpieczeniem blacha trapezową.
c) Wymiana bramy o łącznej pow. 13,32 m2 na bramę o współczynniku przenikania ciepła U<= 1,3 W/m2*K
d) Wymiana 30% oświetlenia wbudowanego (7 szt.) na oświetlenie typu LED
e) Ocieplenie 334,48 m2 ściany zewnętrznej warstwą 14 cm styropianu o współczynniku przewodzenia ciepła ?=0,032 W/m*K
f) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 6 kW
4. Wszystkie materiały budowlane (np. kolory farb, kolor oklein stolarki i inne), które zostaną zamontowane należy uzgodnić z Zamawiającym.
5. Szczegółowy zakres prac oraz przyjęte rozwiązania techniczne konieczne do uwzględniania w ramach projektu zostały przedstawione w następujących dokumentach stanowiących integralną część opisu przedmiotu zamówienia i stanowiących załącznik do zapytania ofertowego, tj.:
a) Audyt energetyczny budynku biurowo - magazynowego na Ul. Kolejowej
b) Audyt energetyczny budynku biurowo - magazynowego na Ul. Dworcowej
c) Przedmiar robót budynku biurowo - magazynowego na Ul. Kolejowej
d) Przedmiar robót budynku biurowo - magazynowego na Ul. Dworcowej
6. Wykonanie robót budowlano - instalacyjnych ma na celu osiągnięcie znacznej redukcji zapotrzebowania na energię cieplną, pierwotną oraz końcową w budynkach, co zostało określone w Audytach energetycznych (efekty energetyczne).
7. Jeżeli jakiekolwiek prace zostały pominięte w dostarczonych przedmiarach robót, a ich wykonanie jest niezbędne w celu osiągniecia efektów energetycznych określonych w Audytach energetycznych, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych prac w ramach przedstawionej w ofercie ceny.
8. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w dokumentacji stanowiącej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wskazane zostały w opisie tego przedmiotu znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktów, materiałów, technologii, itp. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie w ofercie rozwiązań równoważnych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
9. Zamawiający dopuszcza zmianę określonych w opisie przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń pod warunkiem, że wprowadzone zmiany zapewnią osiągnięcie efektów energetycznych określonych w audytach efektywności energetycznej.
Okres gwarancji
minimum 3 lata

CPV: 09332000-5, 44220000-8, 45000000-7, 45210000-2, 45300000-0, 45311000-0, 45320000-6, 45400000-1, 45450000-6

Dokument nr: 2023-48652-151045

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-03

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
hrubieszowski
Gmina
Hrubieszów
Miejscowość
Hrubieszów
6. Czas realizacji zamówienia: maksymalnie do 31 października 2023.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Informacje na temat możliwych zmian umowy znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wszystkie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy powinny posiadać ważne uprawnienia niezbędne przy wykonywaniu prac związanych z wykonywaniem robót budowlanych w ramach realizowanego zakresu prac (dotyczy, jeśli przepisy prawa wymagają posiadania odpowiednich uprawnień do wykonywania prac przy realizacji zamówienia).
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca wykaże na formularzu wg. wzoru (załącznik nr 2 Wykaz robót) że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w okresie prowadzenia działalności) wykonał min 2 roboty budowlane dotyczące termomodernizacji o wartości min. 900 tys. zł. brutto każda, potwierdzone referencjami/protokołami odbioru lub innymi dokumentami potwierdzającymi, iż roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca powinien dysponować zasobami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia w wyznaczonym czasie.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadać będą wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W szczególności wymagane będzie dysponowanie na cały okres trwania projektu minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia odpowiednie do zakresu planowanych robót
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;
- Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie dostarczonych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca/-y jest/są ubezpieczony/-eni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł;
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Formularz oferty wraz z listą oświadczeń Wykonawcy (wg. wzoru - załącznik 1);
2. Dokument/y potwierdzający/e, że Wykonawca/-y jest/są ubezpieczony/-eni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1 000 000 zł;
3. Wykaz robót (wg. wzoru - załącznik 2) wraz z dokumentami potwierdzającymi jakość wykonanych prac (np. referencje/protokoły odbioru);
4. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (wg. wzoru - załącznik nr 3). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik obowiązkowy dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium;
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na cały przedmiot Projektu w tym na roboty budowlano - instalacyjne, zamontowane materiały i urządzenia na okres minimum 3 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego
2. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert;
b) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego (rachunek nr: 28 1090 2590 0000 0001 5341 4208, prowadzony w: Bank Santander) z adnotacją: Wadium - termomodernizacja budynku
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
c) szczegółowe informacje w zakresie wadium znajdują się w Zapytaniu ofertowym
3. Z postępowania wykluczenie są m.in. Wykonawcy posiadający powiazania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
- istnieniu relacji gospodarczych lub osobowych pomiędzy wykonawcą a beneficjentem, w ramach której jeden w wymienionych podmiotów wywiera dominujący wpływ na drugi, przy czym dominujący wpływ istnieje również wówczas, gdy beneficjent i wykonawca pozostają w takich relacjach z osobą fizyczną lub grupą osób fizycznych działających wspólnie.
- szczegółowe informacje nt. wykluczenia z udziału w postępowaniu znajdują się w punkcie M. Informacje dodatkowe w Zapytaniu ofertowym
4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto oferty (z podatkiem VAT).
5. Czas związania ofertą wynosi 30 dni (licząc do dnia następnego po dniu zakończenia składania ofert określonego w Zapytaniu ofertowym w punkcie I.3).
7. Za rozpoczęcia realizacji zamówienia uznaje się dzień następujący po dniu podpisania umowy z Wykonawcą
8. Za datę wykonania przez Wykonawcę zobowiązania wynikającego z niniejszej Umowy, uznaje się datę protokołu końcowego robót przyjętego bez uwag
9. Płatności na rzecz Wykonawcy zrealizowana zostanie po wykonaniu przedmiotu umowy w całości;
10. Zamawiający dopuszcza możliwość płatności częściowych za wykonane prace, przy czym maksymalna liczba płatności wynosić będzie 3 (tj. dwie płatności częściowe i 1 płatność końcowa). Płatności częściowe muszą dotyczyć wykonania min. 30% wartości ofertowej robót budowlanych (dotyczy każdej płatności częściowej).
11. Termin płatności faktur na rzecz Wykonawcy to 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowej faktury VAT;
12. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie miał obowiązek przygotować kosztorys ofertowy na podstawie przedmiarów robót (stanowiących załącznik do niniejszego postępowania). Wartość robót w kosztorysach ofertowych musi zgadzać się z wartością oferty podaną na formularzu ofertowym.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-20
Data ostatniej zmiany
2023-03-20 13:49:58

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena ofertowa brutto (C) o znaczeniu 70% (70 pkt.);
Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Długość okresu gwarancji na cały zakres projektu (roboty budowlano - instalacyjne, zamontowane urządzenia i materiały) (G) o znaczeniu 30% (30 pkt.);

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Paweł Zirebiec
tel.:
e-mail: pawexhrubieszow@gmail.com
Mariusz Świerk
tel.:
e-mail: biuro@bipu.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.