dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Zgierz)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup robót budowlano - instalacyjnych mających na celu wykonanie modernizacji energetycznej budynków |
Data zamieszczenia: | 2023-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Pawex Sp. z o.o Kolejowa 16 22-500 Hrubieszów powiat: hrubieszowski pawexhrubieszow@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151045 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Hrubieszów |
Wadium: | 10 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu RPLU.15.01.00-06-0409/22 - Termomodernizacja budynków firmy PAWEX sp. z o.o. w Hrubieszowie Część 1 Termomodernizacja dwóch budynków biurowo-magazynowych Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis 1. Zadanie obejmuje zakup robót budowlano - instalacyjnych mających na celu wykonanie modernizacji energetycznej dwóch budynków, tj. budynku biurowo - magazynowego o powierzchni 1 482,99 m2 (Kolejowa 16, 22-500 Hrubieszów) i budynku biurowo - magazynowego o powierzchni 366,24 m2 (Dworcowa 4a, 22-500 Hrubieszów). 2. Zakres robót budowlano - instalacyjnych budynku biurowo - magazynowego na Ul. Kolejowej obejmuje: a) Modernizacja c.o. polegająca na zastąpieniu istniejących źródeł ciepła pompą (pompami) ciepła typu powietrze-powietrze o mocy ok. 60 kW, demontażu istniejącej instalacji wodnej nagrzewnic gazowych i rozprowadzaniem ciepła kanałami. Instalacja opomiarowana oraz wyposażona w automatykę umożliwiającą bieżącą kontrolę i regulacją temperatury w pomieszczeniach oraz stosowanie osłabieni dziennych i tygodniowych; b) Ocieplenie od spodu 548,46 m2 stropodachu warstwą wełny lamelowej o współczynniku przewodzenia ciepła ? = 0,036 W/m*K wraz z wykonaniem warstwy zabezpieczającej (tynk cienkowarstwowy lub farba fasadowa) c) Wymiana 4 szt. drzwi/bram o łącznej pow. 27,20 m2 na drzwi/bramy o współczynniku przenikania ciepła U<= 1,3 W/m2*K d) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW 3. Zakres robót budowlano - instalacyjnych budynku biurowo - magazynowego na Ul. Dworcowej obejmuje: a) Modernizacja c.o. polegająca na zastąpieniu istniejących źródeł ciepła pompą (pompami) ciepła typu powietrze-powietrze o mocy ok. 12 kW. Instalacja opomiarowana oraz wyposażona w automatykę umożliwiającą bieżącą kontrolę i regulacją temperatury w pomieszczeniach oraz stosowanie osłabieni dziennych i tygodniowych. b) Ocieplenie od spodu 381,89 m2 dachu warstwą 22 cm wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepłą ? = 0,036 W/m*K. wraz zabezpieczeniem blacha trapezową. c) Wymiana bramy o łącznej pow. 13,32 m2 na bramę o współczynniku przenikania ciepła U<= 1,3 W/m2*K d) Wymiana 30% oświetlenia wbudowanego (7 szt.) na oświetlenie typu LED e) Ocieplenie 334,48 m2 ściany zewnętrznej warstwą 14 cm styropianu o współczynniku przewodzenia ciepła ?=0,032 W/m*K f) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 6 kW 4. Wszystkie materiały budowlane (np. kolory farb, kolor oklein stolarki i inne), które zostaną zamontowane należy uzgodnić z Zamawiającym. 5. Szczegółowy zakres prac oraz przyjęte rozwiązania techniczne konieczne do uwzględniania w ramach projektu zostały przedstawione w następujących dokumentach stanowiących integralną część opisu przedmiotu zamówienia i stanowiących załącznik do zapytania ofertowego, tj.: a) Audyt energetyczny budynku biurowo - magazynowego na Ul. Kolejowej b) Audyt energetyczny budynku biurowo - magazynowego na Ul. Dworcowej c) Przedmiar robót budynku biurowo - magazynowego na Ul. Kolejowej d) Przedmiar robót budynku biurowo - magazynowego na Ul. Dworcowej 6. Wykonanie robót budowlano - instalacyjnych ma na celu osiągnięcie znacznej redukcji zapotrzebowania na energię cieplną, pierwotną oraz końcową w budynkach, co zostało określone w Audytach energetycznych (efekty energetyczne). 7. Jeżeli jakiekolwiek prace zostały pominięte w dostarczonych przedmiarach robót, a ich wykonanie jest niezbędne w celu osiągniecia efektów energetycznych określonych w Audytach energetycznych, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych prac w ramach przedstawionej w ofercie ceny. 8. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w dokumentacji stanowiącej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wskazane zostały w opisie tego przedmiotu znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktów, materiałów, technologii, itp. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie w ofercie rozwiązań równoważnych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza zmianę określonych w opisie przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń pod warunkiem, że wprowadzone zmiany zapewnią osiągnięcie efektów energetycznych określonych w audytach efektywności energetycznej. Okres gwarancji minimum 3 lata CPV: 09332000-5, 44220000-8, 45000000-7, 45210000-2, 45300000-0, 45311000-0, 45320000-6, 45400000-1, 45450000-6 Dokument nr: 2023-48652-151045 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-03 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo lubelskie Powiat hrubieszowski Gmina Hrubieszów Miejscowość Hrubieszów 6. Czas realizacji zamówienia: maksymalnie do 31 października 2023. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy Informacje na temat możliwych zmian umowy znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Wszystkie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy powinny posiadać ważne uprawnienia niezbędne przy wykonywaniu prac związanych z wykonywaniem robót budowlanych w ramach realizowanego zakresu prac (dotyczy, jeśli przepisy prawa wymagają posiadania odpowiednich uprawnień do wykonywania prac przy realizacji zamówienia). Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca wykaże na formularzu wg. wzoru (załącznik nr 2 Wykaz robót) że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w okresie prowadzenia działalności) wykonał min 2 roboty budowlane dotyczące termomodernizacji o wartości min. 900 tys. zł. brutto każda, potwierdzone referencjami/protokołami odbioru lub innymi dokumentami potwierdzającymi, iż roboty budowlane zostały wykonane należycie. Typ Potencjał techniczny Opis Wykonawca powinien dysponować zasobami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia w wyznaczonym czasie. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadać będą wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W szczególności wymagane będzie dysponowanie na cały okres trwania projektu minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia odpowiednie do zakresu planowanych robót Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia; - Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie dostarczonych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca/-y jest/są ubezpieczony/-eni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł; Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Formularz oferty wraz z listą oświadczeń Wykonawcy (wg. wzoru - załącznik 1); 2. Dokument/y potwierdzający/e, że Wykonawca/-y jest/są ubezpieczony/-eni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1 000 000 zł; 3. Wykaz robót (wg. wzoru - załącznik 2) wraz z dokumentami potwierdzającymi jakość wykonanych prac (np. referencje/protokoły odbioru); 4. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (wg. wzoru - załącznik nr 3). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik obowiązkowy dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium; Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na cały przedmiot Projektu w tym na roboty budowlano - instalacyjne, zamontowane materiały i urządzenia na okres minimum 3 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego 2. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert; b) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego (rachunek nr: 28 1090 2590 0000 0001 5341 4208, prowadzony w: Bank Santander) z adnotacją: Wadium - termomodernizacja budynku -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). c) szczegółowe informacje w zakresie wadium znajdują się w Zapytaniu ofertowym 3. Z postępowania wykluczenie są m.in. Wykonawcy posiadający powiazania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, -posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, -pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, - istnieniu relacji gospodarczych lub osobowych pomiędzy wykonawcą a beneficjentem, w ramach której jeden w wymienionych podmiotów wywiera dominujący wpływ na drugi, przy czym dominujący wpływ istnieje również wówczas, gdy beneficjent i wykonawca pozostają w takich relacjach z osobą fizyczną lub grupą osób fizycznych działających wspólnie. - szczegółowe informacje nt. wykluczenia z udziału w postępowaniu znajdują się w punkcie M. Informacje dodatkowe w Zapytaniu ofertowym 4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto oferty (z podatkiem VAT). 5. Czas związania ofertą wynosi 30 dni (licząc do dnia następnego po dniu zakończenia składania ofert określonego w Zapytaniu ofertowym w punkcie I.3). 7. Za rozpoczęcia realizacji zamówienia uznaje się dzień następujący po dniu podpisania umowy z Wykonawcą 8. Za datę wykonania przez Wykonawcę zobowiązania wynikającego z niniejszej Umowy, uznaje się datę protokołu końcowego robót przyjętego bez uwag 9. Płatności na rzecz Wykonawcy zrealizowana zostanie po wykonaniu przedmiotu umowy w całości; 10. Zamawiający dopuszcza możliwość płatności częściowych za wykonane prace, przy czym maksymalna liczba płatności wynosić będzie 3 (tj. dwie płatności częściowe i 1 płatność końcowa). Płatności częściowe muszą dotyczyć wykonania min. 30% wartości ofertowej robót budowlanych (dotyczy każdej płatności częściowej). 11. Termin płatności faktur na rzecz Wykonawcy to 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowej faktury VAT; 12. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie miał obowiązek przygotować kosztorys ofertowy na podstawie przedmiarów robót (stanowiących załącznik do niniejszego postępowania). Wartość robót w kosztorysach ofertowych musi zgadzać się z wartością oferty podaną na formularzu ofertowym. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-20 Data ostatniej zmiany 2023-03-20 13:49:58 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena ofertowa brutto (C) o znaczeniu 70% (70 pkt.); Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Zapytaniu ofertowym Czy kryterium cenowe NIE Opis Długość okresu gwarancji na cały zakres projektu (roboty budowlano - instalacyjne, zamontowane urządzenia i materiały) (G) o znaczeniu 30% (30 pkt.); Kontakt: Osoby do kontaktu Paweł Zirebiec tel.: e-mail: pawexhrubieszow@gmail.com Mariusz Świerk tel.: e-mail: biuro@bipu.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024