Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pokoju mieszkalnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pokoju mieszkalnego

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Miechowie
ul. Warszawska 49a
32-200 Miechów
powiat: miechowski
tel. 41 38 314 90, 38 318 07
dps.miechow@interia.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Miechów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 38 314 90, 3
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Powiał Miechowski - Dom Pomocy Społecznej w Miechowic Ul. Warszawska 49 A, 32-200 Miechów zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest remont pokoju mieszkalnego wraz z łazienki).
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont pokoju mieszkalnego wraz z łazienką o pow. 92.88 m2 położonego w Domu Pomocy Społecznej w Miechowic, Ul. Warszawska 49 A. Szczegółowy opis zamówienia stanowi przedmiar robót stanowiąc)' załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Możliwa wizja lokalna pomieszczenia po uprzednim ustaleniu terminy z osobą podaną do kontaktu.

Dokument nr: DPS 4/PZPU/2023

Otwarcie ofert: VI. Termin otwarcia ofert: 31.03.2023 r. godz. 12:00

Składanie ofert:
V. Miejsce i termin złożenia oferty: do 31.03.2023 r. do godz. 9:00
a..........................w formie pisemnej w siedzibie: Domu Pomocy Społecznej w Miechowie
ul. Warszawska 49A. 32-200 Miechów tel. 41-383-14-90. lub
b..........................w formie elektronicznej na adres email: dps.miechow@interia.pl

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia: do 15.06.2023 r.

Wymagania:
I. Tryb udzjelenia zamówienia:
I. Art. I pkt. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019. poz. 2019 ze zm).

VII. Warunki płatności: przelew 21 dni od dnia otrzymania doręczenia prawidłowej faktury VAT

X. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku ód towarów i usług) oraz ewentualnych upustów i rabatów. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie dane z przedmiaru robót oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzania wizji lokalnej w pomieszczenia.
W związku z powyższym cena oferty winna zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy, w tym także opłaty związane z kosztem robocizny, materiałów, pracy, sprzętu, transportu niezbędnego do wykonania robót, koszt nakładów, prac i robót nieprzewidzianych, a niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które będą musiały być poniesione przy wykonaniu zamówienia w zakresie opisanym w dokumentacji.
Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przy obliczaniu ceny należy uwzględnić, że cena będzie obowiązywać strony przez cały okres realizacji zamówienia. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym we wnątrzwspól not owego nabycia towarów. Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pisemne pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawcę.
Wykonawca, składając ofertę jest zobowiązany dołączyć do niej następujące dokumenty:
ł. Formularz oferty.
2. Parafowany projekt umowy,
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeśli Wykonawca zastępowany jest przez pełnomocnika.

XI. Uprawnienia z tytułu rękojmi i gwarancji jakości:
Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za Wady przedmiotu Umowy
na zasadach określonych w KC.
Okres gwarancji będzie wynosił: min. 36 miesięcy.

XII. Unieważnienie bądź zamknięcie postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert oraz zawiadomienia w tym zakresie
1. Zamawiający unieważni postępowanie w następujących sytuacjach:
1) nie złożono żadnej oferty na wykonanie zamów ienia niepodlegającej odrzuceniu, lub
2) cena najkorzystniejszej oferty na wykonanie zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, lub
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
2. Zamawiający może zamknąć postępowanie o udzielenie zamówienia bez wybrania którejkolwiek z ofert (zamknięcie przetargu w rozumieniu art. 70' § ł Kodeksu Cywilnego).
3. Zamawiający zawiadomi Wykonawców o unieważnieniu postępowania bądź zamknięciu postępowania bez wybrania którejkolwiek z oferl. w sposób w: jaki zostało udostępnione Zapylanie Ofertowe.
4. W razie unieważnienia Postępowania bądź jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert. Wykonawcom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, w szczególności roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu oraz kosztów przygotowania oferty.

XIII. Pozostałe informacje:
1. Zamawiając) zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożoną ofertą, w tym również poprzez wezwanie Wykonawcy do wyjaśnienia treści dokumentów lub przedłożenia dodatkowych dokumentów. W szczególności Zamawiający będzie miał prawo żądać wyjaśnień w przypadku podejrzenia rażąco niskiej ceny.
2. Złożona oferta będzie jawna i może podlegać udostępnieniu na podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej, z zastrzeżeniem informacji podlegających ochronie w zakresie i na zasadach przewidzianych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo
chronionych bądź ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy. Wykonawca zobowiązany jest poinformować o takim fakcie Zamawiającego, składając wraz z ofertą stosowne oświadczenie. Oświadczenie powinno zostać uzasadnione oraz wyraźnie wskazywać, które dokumenty podlegają ochronie. Brak oświadczenia nie będzie skutkował uznaniem oferty za niekompletną ale spowoduje brak ochrony i pełną jawność dokumentu.
3. Do spraw nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału W postępowaniu.
5. Treść zapytania ofertowego może zostać zmieniona przed upływem terminu składania ofert przez publikację w sposób w* jaki zostało udostępnione zapytanie ofertowe.

Uwagi:
VIII. Kryteria oceny ofert: 100% cena
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
XIV. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UH) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/Wfi (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. I), dalej ,,RODO". informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Miechowie - Dom Pomocy Społecznej w Miechowie, ul. Warszawska 49a. 32-200 Miechów
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest możliwy pod adresem email: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.l 8 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan. że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b. d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych: prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO:
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
IX. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dyrektor DPS - Małgorzata Wachacka

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.