Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów i akcesoriów malarskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów i akcesoriów malarskich

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
powiat: Kielce
tel.: 41 3497277, faks: 41 3445615
magdalena.szymkiewicz@ujk.edu.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 41 3497277, fa
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
W związku z zamiarem udzjelenia zamówienia na podstawie § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) - art. 2 ust. 1 pkt 1), zapraszamy do złożenia oferty pn.: ,,DOSTAWA materiałów i akcesoriów malarskich".
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów malarskich na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania - Opis przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do:
- transportu przedmiotu zamówienia do budynków Zamawiającego w Kielcach;
- wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego;
- dostarczenia przedmiotu zamówienia w oryginalnych opakowaniach, środkami transportu Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania.
III. WYMAGANIA DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Dostarczone produkty muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, posiadać niezbędne certyfikaty, dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski oraz spełniać wymagania wymienione w załączniku nr 1.
2. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz spełniać wymagania techniczno -jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
3. Dostarczone produkty muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
4. Dostarczone produkty muszą być dostarczone w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, bez pośrednictwa firm kurierskich lub spedycyjnych oraz wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
6. Wymagany okres gwarancji/rękojmi: 24 m-ce. Okres rękojmi jest krótszy niż 24 miesiące w przypadku, gdy okres ważności (przydatności do użycia) jest krótszy. Okres rękojmi na dostarczone produkty, kończy się wraz ze wskazanym na nich terminem przydatności do użycia.
7. Wymagany minimalny termin ważności (przydatności do użytku): 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego.
8. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, patenty lub znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu dookreślenie oczekiwanej jakości.
9. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy produktu, to dopuszcza się zaoferowanie produktu równoważnego pod warunkiem zachowania norm, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się produkt wskazany przez Zamawiającego.
10. W przypadku, o którym mowa powyżej na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że zaoferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest sporządzić i załączyć specyfikację techniczną oferowanego produktu jako załącznik do formularza ofertowego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów porównania, z którego musi wynikać, iż produkt oferowany jako równoważny jest taki sam bądź lepszy niż opisywany przez Zamawiającego.
11. Niespełnienie którejkolwiek z cech wymaganych przez Zamawiającego dla poszczególnych pozycji wymienionych w specyfikacji technicznej oferowanego produktu spowoduje odrzucenie oferty.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
16. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (jeżeli są znani).
17. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

CPV: 44111000-1

Dokument nr: ADP.2302.18.2023, ADP.2302.18.2023

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.03.2023 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
VIII. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail: magdalena.szymkiewicz@ujk.edu.pl do dnia 28.03.2023 r. do godz. 10:00. W temacie e-maila należy wpisać ,,Oferta na dostawę materiałów i akcesoriów malarskich ", numer sprawy ADP.2302.18.2023"
2. Jeżeli oferta dotrze do Zamawiającego po upływie w/w terminu zostanie odrzucona.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Zamówienie powinno być realizowane sukcesywnie w terminie od daty zawarcia umowy do 31.12.2023 r. , na zasadach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
2. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Miejsce realizacji zamówienia: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do UJK w Kielcach do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.

Wymagania:
V. WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O ZAMÓWIENIE:
1. Zamówienia może został udzielone wykonawcy, który:
1) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego1 (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 ze zm.) 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT:
I. Podstawą wyboru oferty będą następujące kryteria:
,,Cena brutto" - stanowiąca wagę 100% (maksymalnie 100 punktów),
1) maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto
2) pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, według następującego wzoru:
cena brutto oferty najniższa Ilość pkt. =x 100 cena brutto oferty badanej
5. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która w sumie uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
6. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9. Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II. Zamawiający odrzuci ofertę, w szczególności, jeżeli została złożona po upływie terminu składania ofert, jest niezgodna z wymaganiami zapytania ofertowego.
12. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy oferta najkorzystniejsza będzie podlegała odrzuceniu, badanie ofert zostanie przeprowadzone w stosunku do kolejnej oferty w rankingu.
13. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami Zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
14. Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w szczególności w przypadku, jeżeli nie zostanie złożona żadna oferta lub wszystkie złożone oferty zostaną odrzucone, bądź zaistnieją inne uzasadnione okoliczności.
15. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
1 Zgodnie z treścią art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1)wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006i rozporządzeniu 269/2014 ani wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 ani wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 cyt. Ustawy.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych formatach
danych, zgodnie ze wzorem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana (podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym) przez Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
4. Do oferty należy dołączyć:
1) Wypełniony załącznik nr 1 do oferty - formularz rzeczowo-cenowy
2) Pełnomocnictwo - jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach rejestrowych.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści niniej szego zapytania ofertowego.
6. Cenę oferty należy podać w kwocie brutto wraz z należnym podatkiem VAT, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku.
7. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
8. Cena ostateczna powinna obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia.
9. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę będą obowiązywały przez cały okres realizacji umowy.
IX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres podmiotu, którego ofertę wybrano. W razie unieważnienia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści na swojej stronie internetowej, informację o unieważnieniu zamówienia.
2. Wykonawca, którego oferta została wybrana przystępuje do zawarcia umowy z Zamawiającym na realizację zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zakres dopuszczalnych zmian umowy przewiduje wzór umowy - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, zapytania oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem umowy, która musi być złożona na piśmie.
2. Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu pytania do treści ogłoszonego zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione co najmniej na 3 dni przed upływem terminu
składania ofert. Pytania wniesione po tym terminie, Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
3. W korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy - ADP.2302.18.2023.

Uwagi:
5. Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwane dalej ,,RODO" w związku z art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. Urz. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwana dalej ,,p.z.p." niniejszym informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.
2) podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest: art. 6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) podanie przez Państwa danych osobowych stanowi wymóg ustawowy określony w przepisach ustawy p.z.p., który wiąże się z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Skutkiem niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udzjelenia zamówienia publicznego.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (jeżeli wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga, od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart.18 ust. 2 RODO**;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
10) posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego -Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
11)w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.
*skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu a także jego załączników. **prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Kontakt:
4. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest Magdalena Szymkiewicz tel. 41 349 72 96, e-mail: magdalena.szymkiewicz@uj k.edu.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.