Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Sztuki w Łodzi
ul. Więckowskiego 36
90-734 Łódź
powiat: Łódź
tel. (00 48) 42 639 12 58
a.schiewe@msl.org.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (00 48) 42 639
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
Muzeum Sztuki w Łodzi zaprasza do złożenia ofert na świadczenie usługi pn. ,,Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych - zadaszenie dziedzińca msl"
II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1] Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (w skrócie PFU] dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w zakresie zadaszenia dziedzińca msl wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dostosowaniem do obowiązujących przepisów (w tym p.poż], zastosowaniem OZE i nowoczesnych oraz.energooszczędnych rozwiązań, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
2] Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w 4 egzemplarzach papierowych oraz w formie cyfrowej nieedytowalnej i edytowalnej.
3] Wykonawca przewidzi w PFU wykonanie, przez Generalnego Wykonawcę projektu i robót, wszelkich niezbędnych badań, w tym badań architektonicznych, konstrukcyjnych, geologicznych i wszelkich innych niezbędnych do wykonania zamierzenia inwestycyjnego Zamawiającego oraz szczegółowo określi zakres i zasięg tych badań.
4] Na podstawie zakresu robót Wykonawca ustali planowane koszty prac projektowych i robót budowlanych. Część kosztowa powinna zawierać zestawienie planowanych kosztów, w szczególności:
a] Kosztów dokumentacji projektowej: projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwoleń oraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego na etapie realizacji,
b] Kosztów badań architektonicznych, konstrukcyjnych, geologicznych i innych niezbędnych do wykonania zamierzenia inwestycyjnego,
c] Kosztów wykonania robót budowlanych
5] Część kosztowa oraz wstępna wersja PFU zostanie dostarczona Zamawiającemu do weryfikacji przed ostatecznym zatwierdzeniem, zgodnie z zapisami ust. 10.
6] W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wystąpi o wytyczne do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi do przygotowania dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej.
7] Program Funkcjonalno-Użytkowy powinien być kompletny i obejmować całość zamierzenia inwestycyjnego oraz powinien być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021 póz. 2*454).
8] Zgodnie z art. 34 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt.2 oraz art. 103 ust 2 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych, w skrócie ustawy Pzp, opracowany Program Funkcjonalno - Użytkowy będzie podstawę do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiotem którego będzie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zamierzenia inwestycyjnego, opisanego w ust. 1 i 2.
9] Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia do weryfikacji Zamawiającemu w terminie do 2D dni od dnia podpisania umowy wstępnej wersji przedmiotu umowy. Zamawiający zaakceptuje wstępną wersję PFU bądź wniesie do niego uwagi w terminie nie przekraczającym 10 dni od jego doręczenia. W razie przekroczenia 10 dniowego terminu na weryfikację, 50 dniowy termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przedłużony odpowiednio o okres przekroczenia.
10] W przypadku konieczności uaktualnienia dokumentacji, Wykonawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o konieczności uaktualnienia, dostosuje ją do aktualnych wytycznych na polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w razie potrzeby trzy razy uaktualnić dokumentację nieodpłatnie. Każda następna aktualizacja będzie wykonana odpłatnie.
11] Wykonawca zobowiązany jest do udziału w naradach koordynacyjnych, jeśli zaistnieje konieczność ich zwoływania, w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.
12] Przedmiot umowy należy zrealizować zgodnie z aktualnym stanem prawnym.
13] W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty projektowo - budowlane, aż do momentu wyłonienia Realizującego roboty projektowo - budowlane, Wykonawca będzie przygotowywał pisemne propozycje odpowiedzi na pytania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
14] Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. W czasie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych wad lub błędów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym jednak niż 7 dni od daty ich wykrycia i zgłoszenia przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma wskazanego terminu, wykonawca zostanie obciążony karami umownymi.
15] Zamawiający może usunąć w zastępstwie Wykonawcy i na jego koszt wady nieusunięte w uzgodnionym terminie po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy. Powierzenie usunięcia wad innemu podmiotowi (wykonanie zastępcze) nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy bez utraty przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji na co Wykonawca wyraża zgodę.
16] Dane obiektu:
Obiekt usytuowany między ulicami Więckowskiego, Gdańską, Żeromskiego i Zieloną jest wpisany do Rejestru Zabytków. Zabudowa wokół dziedzińca obejmuje następujące budynki:
- bud. A pałac,
- bud. B biurowo-edukacyjny,
- bud. C biblioteka, archiwum
Budynki są wyposażone w następujące instalacje:
a) wodociągowa
b) kanalizacyjna
c) elektryczna
d) teletechniczna
e) odgromowa
f) centralnego ogrzewania
17] Założenia:
a] Zadaszony i przeszklony dziedziniec ma stać się, sercem budynku, miejscem spotkań. Będzie to nowa wielofunkcyjna przestrzeń o powierzchni kubaturze (ok. 360 m2] pozwalającej na organizację wydarzeń gromadzących wiele osób, prezentację wielokubaturowych dzieł sztuki oraz realizację kameralnych koncertów muzycznych. W myśl tych założeń idea zakłada, że przestrzeń dziedzińca będzie dodatkową powierzchnią ekspozycyjną, będzie pełnić funkcję reprezentacyjną jako foyer muzeum, ale będzie to zarazem dodatkowa przestrzeń ,,codzienna". Dziedziniec zyska zadaszenie, nową aranżację oraz powiązanie komunikacyjne kondygnacji.
b] W ramach robót budowlanych przy zabytku wykonane zostanie:
- szklane zadaszenie, którego wysokość zostanie dostosowana do ostatnich kondygnacji budynków A, B, C siedziby msl.
przeszklona fasada zamykać będzie podwórko od strony zachodniej, lekką i nowoczesną formą korespondując z zabytkową architekturą. Na części elewacji wewnątrz powstaną tarasy, na których będą prezentowane dzieła sztuki lub służyć będziejako inna perspektywa do oglądania dzieł prezentowanych na zadaszonym dziedzińcu.
- zadaszenie wraz z obudową dziedzińca msl ma odgrywać istotną rolę, nie tylko estetyczną, ale i użytkową cechującą się przede wszystkim multifunkcjonalnością.
- dla spełnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa zastosowane zostaną szyby ognioochronne, pokryte powłoką selektywną przepuszczającą promienie światła (z funkcją topnienia śniegu], co zapewni doskonałe doświetlenie dziedzińca.
- jednocześnie powłoka będzie pełniła także funkcje termoizolacyjne - w upalne letnie dni będzie ograniczała nagrzewanie pomieszczeń, a zimą zatrzyma cenne ciepło wewnątrz, ponadto zostaną zastosowane szyby monolityczne, laminowane, co ma istotny wpływ na bezpieczeństwo bierne. Oznacza to, że nawet w przypadku uszkodzenia szyby, nie rozpadnie się na kawałki i nie zrani osób przebywających wewnątrz.
- oparciem zadaszenia będą słupy, które również będą bazą do montażu w razie konieczności konstrukcji pomocniczych do mocowania elementów takich jak ekrany, plansze, oświetlenie, nagłośnienie, niezbędnych dla wydarzeń organizowanych przez Muzeum Sztuki w Łodzi.
na dziedzińcu stanie mobilna scena, miejsca do siedzenia, całość zamykać będzie całoroczna zieleń.
dziedziniec będzie wyposażony w system wentylacji i klimatyzacji.
18] Szczegółowy zakres zamówienia, określony został także w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszego Zaproszenia.
19] Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania niezbędnych danych do przygotowania rzetelnej oferty. Na wniosek zainteresowanych wykonawców Zamawiający wyznaczy termin przeprowadzenia wizji lokalnej.

Dokument nr: AG.271.09.2023.Z0

Składanie ofert:
3, Ofertę należy oznaczyć w tytule maila wpisać: Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych - zadaszenie dziedzińca msl -AG.E71.09.E0E3.Z0
VII FORMA, TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (skan podpisanych dokumentów lub w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym] na adres email: a.schiewe@msl.org.pl
w terminie do 24.03.2023 r.

Miejsce i termin realizacji:
III TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia:
a] termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 50 dni licząc od dnia wskazanego jako data zawarcia umowy
b] termin przedłożenia wstępnej koncepcji PFU - do BO dni od dnia wskazanego jako data zawarcia umowy

Wymagania:
IV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udział w postępowaniu mogę ubiegać Wykonawca który w ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie] wykonał należycie co najmniej jednego usługę polegającą na sporządzeniu przynajmniej 1 Programu Funkcjonalno - Użytkowego dotyczącego szklanego zadaszenia o powierzchni min 300 mE dla obiektu objętego ochroną konserwatorską lub sporządzeniu przynajmniej jednego Projektu budowlano-wykonawczego dotyczącego szklanego zadaszenia dla zrealizowanego zadania inwestycyjnego o powierzchni min 300 mE dla obiektu objętego ochroną konserwatorską.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada Wykaz usług (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert] wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Należy dołączyć zdjęcia zrealizowanego zadaszenia.
V SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY:
1. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu zamówienia E. Cena brutto oferty powinna zostać wskazana w Formularzu ofertowym (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert], i podana cyfrowo w złotych (zł], z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana
przez niego cena ofertowa brutto, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, należnym podatkiem VAT oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4. Zaoferowana cena pozostanie niezmienna przez cały okres trwania umowy, zawartej z wybranym
wykonawcą.
VI OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje.
E. W formularzu należy podać ceny jednostkowe netto i brutto za 1 sztukę przedmiotu, wartość netto i brutto za podaną w formularzu ilość i cenę ofertową brutto.
E. Oferty dostarczone po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu składania ofert.
4. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
5. Termin związania ofertą: 30 dni
6. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji ceny.
7. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
VIII DOKUMENTY JAKIE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY:
1 Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania.
2. Wykaz usług - załącznik nr 3 do zapytania.
3. Podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie Wykonawcy składane w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2023r. póz. 129 ze zm.j, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 do zapytania.
4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona.
IX OCENA OFERT, WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium:
LP. KRYTERIUM SPOSÓB OBLICZENIA WAGA
1. Cena ofertowa: Cena = cena najtańszej oferty/cenę badanej ofert x 100 100
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto.
XI INFORMACJA 0 WYNIKU POSTĘPOWANIA:
0 wyniku postępowania Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej www.msl.org.pl.
XII POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od prowadzonego postępowania, na każdym jego etapie.
2. Informujemy, że złożone w wyniku zapytania oferty mają na celu rozpoznanie rynku i nie mogą stanowić skutecznego roszczenia do zlecenia dostawy lub zawarcia umowy. Niemniej, mogą stać się podstawą do zlecenia zamówienia bądź zawarcia umowy w zakresie realizacji zlecenia.
3. Zamawiający odrzuci oferty, jeśli ich treść nie będzie odpowiadała treści zapytania.
4. Zamawiający ma prawo wezwać do uzupełnienia i doprecyzowania ofert.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji ceny oraz zapisów projektu umowy.
6. Do prowadzonego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. [t.j. Dz. U. z 2022 póz. 1710 ze zm.).

Kontakt:
X KONTAKT ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Wszelkie zapytania do treści niniejszego zapytania należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej na
adres siedziby Zamawiającego lub w formie elektronicznej e-mail: a.schiewe@msl.org.ol.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.