Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja instalacji elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja instalacji elektrycznej

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Bankowa 18
72-010 Police
powiat: policki
Telefon: 91 431 13 00, 91- 43-11-350
wduzy@zqkim.police.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Police
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 91 431 13 0
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
zaprasza do złożenia oferty na:
USŁUGI
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA KWOTY 130 000 NETTO, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na zadanie pn.:
Opracowanie skróconej dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Modernizacja instalacji elektrycznej w budynkach
administrowanych przez ZGKiM Policach"
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie skróconej dokumentacji w zakresie modernizacji instalacji elektrycznej wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej dla następujących budynków administrowanych przez ZGKiM w Policach:
a) budynek gminny przy Ul. Kościuszki 7A-7B,
b) budynek wspólnoty mieszkaniowej przy Ul. Wojska Polskiego 93
c) budynek wspólnoty mieszkaniowej przy Ul. Bankowej 35-37
2. Skrócona dokumentacja obejmuje:
a) opracowanie i zatwierdzenie u właściwego operatora schematów jednokreskowych,
b) opracowanie szczegółowych kosztorysów inwestorskich - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej pdf, ATH.
Kosztorys inwestorski powinien być opracowany w oparciu o średnie stawki robocizny kosztorysowej dla województwa zachodniopomorskiego, średnie ceny materiałów budowlanych, średnie ceny pracy i najmu sprzętu budowlanego, średnie kalkulacyjne wskaźniki narzutów (Kp, Z) - publikowane przez wydawnictwo SEKOCENBUD - obowiązujące w danym kwartale.
c) opracowanie przedmiarów robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej pdf, ATH - dla każdego budynku odrębnie.
Przedmiar robót zawierający zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych.
d) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej pdf, doc.
Dokumentację w wersji elektronicznej należy dostarczyć w wyżej opisanej ilości egzemplarzy na nośniku CD, DVD lub pendrive.
3. Czynności nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej obejmują:
1) protokolarne przekazanie placu budowy,
2) prowadzenie dokumentacji technicznej (certyfikaty, atesty itp.),
3) nadzór nad prowadzonymi robotami,
4) co najmniej jednokrotna wizyta w tygodniu na zadaniu inwestycyjnym w trakcie prowadzonych robót oraz w każdej sytuacji tego wymagającej,
5) w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń na placu budowy reakcja w ciągu 24 h od dnia wezwania,
6) sprawdzanie jakości zastosowanych materiałów budowlanych w wykonywanych robotach budowlanych oraz podjęcie niezbędnych działań w celu zapobiegania wykorzystania przez Wykonawcę robót budowlanych materiałów o innych parametrach niż wynika to z dokumentacji lub dokumentów zamówienia dla zadania inwestycyjnego, wadliwych lub niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
7) udział w przygotowaniu korespondencji prowadzonej z wykonawcą robót budowlanych, w tym sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu pisemnych projektów odpowiedzi na pisma składane przez wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia przekazania pisma Wykonawcy przez Zamawiającego,
8) na wniosek Zamawiającego - pisemne opiniowanie wniosków składanych przez wykonawcę robót budowlanych w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego,
9) rozstrzyganie kwestii technicznych dotyczących zadania inwestycyjnego w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia przekazania wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego.
10) udział w odbiorze robót elektrycznych,
11) co najmniej jednokrotna wizyta na zadaniu inwestycyjnym w okresie gwarancji - na pisemny wniosek Zamawiającego,
12) nadzór nad zadaniami w okresie gwarancji.

Dokument nr: ZGKIM.DP.261.7.2023.WD

Składanie ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie - pokój nr 311 w terminie do dnia 28.03.2023 r. do godz. 11:00
Zamawiający dopuszcza składanie ofert drogą elektroniczną na e- mail wduzy@zqkim.police.pl
W ślad za ofertą złożoną drogą elektroniczną, Wykonawca ma obowiązek złożenia oferty w siedzibie Zamawiającego - na jego wezwanie.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. PŁATNOŚĆ
1. Termin wykonania zamówienia:
- od podpisania umowy do 15.05.2023 r. - opracowanie i przekazanie kompleksowej dokumentacji,
- od dnia protokolarnego przekazania placu budowy - do dnia odbioru końcowego robót - z zastrzeżeniem wykonywania nadzoru w okresie gwarancji.
2. Przewidywany termin zakończenia robót: 30.11.2023 r.

Wymagania:
TRYB POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie uproszczone prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasad określonych w Zarządzeniu nr 4A//D/2022 z dnia 10.05.2022 r.
2. Na podstawie złożonych ofert Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie warunków i kryteriów wskazanych w przedmiotowym zapytaniu ofertowym.
3. Wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
3. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonywanych prac.
4. Rozliczenie stron następować będzie dwuetapowo:
- I etap: za opracowanie skróconej kompleksowej dokumentacji - odrębnie dla każdego zadania inwestycyjnego
- z zastrzeżeniem, że wartość I etapu stanowi nie więcej niż 60 % wartości całego zadania
- II etap: po dokonaniu czynności odbiorowych - odrębnie dla każdego zadania inwestycyjnego
IV. PODWYKONAWCY
1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
b) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia,
2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła ,,spełnia - nie spełnia", na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- w celu potwierdzenia posiadania potencjału technicznego, wykonawca musi załączyć do oferty Wykaz osób/ potencjału technicznego, stanowiący załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia minimum:
?) minimum 1 osobą przeznaczoną do wykonania przedmiotu zamówienia, która posiada uprawnienia SEP kat. D oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Kserokopie odpowiednich uprawnień, potwierdzone za zgodność z oryginałem, będą wymagane od Wykonawcy
- przed podpisaniem umowy.
VI. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1) Oświadczenia wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna.
3) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: 50.000 zł.
2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
1) Oferta cenowa, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
VJ przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2) Odpowiednie pełnomocnictwa,
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale IV ust. 2 lit, b
3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców),
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
4) Oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do zapytania ofertowego,
5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych wart. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 8 do zapytania ofertowego,
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
?) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA
Wykonawca, składając ofertę, pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.
VIII. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU
1. Zamawiający dopuszcza przekazywanie korespondencji w niżej wymienionych formach:
1) pisemnie,
2) drogą elektroniczną.
2. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie nie mniej niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. Modyfikacja może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert.
W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Lp. Opis kryteriów oceny Znaczenie kryterium
1. Cena oferty brutto 100 %
2. Wybrana zostanie oferta ważna, najkorzystniejsza cenowo.
3. Wynagrodzenie naliczane będzie według cen przedstawionych w Ofercie cenowej, stanowiącym załącznik nr 1
do niniejszej umowy i stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych badań oraz cen przedstawionych w Ofercie
cenowej.
3. O wyborze oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie.
4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
XI. OCENA WIARYGODNOŚCI WYKONAWCY
Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem Nr 163/2018 Burmistrza Polic z dnia 29 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów, usług w transakcjach krajowych dokona sprawdzenia wiarygodności Wykonawcy w zakresie:
1) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) https://ekrs.ms.gov.pl/web/wvszukiwarka-krs. lub wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) https://prod.ceidq.gov.pl/ceidq.cms.enqine. oraz że profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia.
2) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany jako podatnik VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług zwaną ,,ustawą o VAT" (t. j. Dz. U. 2022 póz. 931 ze zm.)
3) czy podmiot składający ofertę nie jest wpisany do prowadzonego przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) wykazu podmiotów, które zostały wykreślone przez naczelnika urzędu skarbowego z rejestru jako podatnicy VAT lub, których rejestracja jako podatników VAT została przywrócona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług zwaną ,,ustawą o VAT" (t. j. Dz. U. 2022 poz. 931 ze zm.) Nr 54 póz. 2164 ze zmianami https://www.podatki.gov.pl/wvkaz-podatnikow-vat-wvszukiwarka/
W przypadku negatywnej oceny, zgodnie z ww. Zarządzeniem Zamawiający odmówi podpisania umowy.
XII. ZAWARCIE UMOWY
Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego, na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu.
Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisaniu umowy, powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzjelenia zamówienia, umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Kontakt:
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Emilia Senderowska 91 43 11 351; Tomasz Prymon tel. 91 43 11 390

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.