Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa kruszywa drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kruszywa drogowego

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzeziny w Kaletniku
Kaletnik ul. Główna 3
95-040 Koluszki
powiat: łódzki wschodni
tel.: +48 44 714-15-51, fax: +48 44 714-15-52
brzeziny@lodz.lasy.gov.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Koluszki
Wadium: 2 400,00 zł
Nr telefonu: tel.: +48 44 714-15-
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
dostawa kruszywa drogowego
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
DOSTAWA kruszywa drogowego w ilości 850 ton celem bieżącego utrzymania
infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Brzeziny w Kaletniku.
PLANOWANY ZAKRES DOSTAWY OBEJMUJE:
DOSTAWA kruszywa drogowego o frakcji 0 - 31,5 mm w ilości 425 ton i 31,5 - 63 mm w
ilości 425 ton wraz z dowozem na miejsce wskazane przez nadleśnictwo.

Dokument nr: SA.270.40.2023

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.03.2023 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego
pokój nr 14.

Składanie ofert:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
1. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub złożyć w
Nadleśnictwie Brzeziny w Kaletniku Ul. Główna 3, 95-040 Koluszki w pokoju nr 8
(sekretariat) do dnia 24.03.2023 r. do godz. 1500.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: w nieprzekraczalnym terminie do 28.04.2023 r.
MIEJSCE PODPISANIA ZLECENIA: siedziba Zamawiającego, tj. Nadleśnictwo
Brzeziny w Kaletniku, Ul. Główna 3, 95-040 Koluszki.

Wymagania:
TERMIN PODPISANIA ZLECENIA: do 5 dni roboczych od rozstrzygnięcia
postępowania.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Oferent w złożonej ofercie winien zamieścić:
a) wypełniony formularz oferty (zał. nr 1) z ceną (netto i brutto).
b) zaakceptowany wzór zlecenia (zał. nr 2).
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. Wykonawca zobowiązany jest przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami,
określonymi w niniejszym ogłoszeniu. Oferent winien zapoznać się z całością
ogłoszenia. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego
Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierające rozwiązania alternatywne,
spowoduje jej odrzucenie.
4. Ofertę należy sporządzić z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności,
w języku polskim.
5. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej nieprzejrzystej
kopercie/opakowaniu. Koperta powinna posiadać nazwę i adres oferenta, aby można
było odesłać ją bez otwierania w przypadku stwierdzenia opóźnienia złożenia oferty
lub jej wycofania przez Wykonawcę. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były
ponumerowane i parafowane oraz spięte (zszyte) w sposób uniemożliwiający ich
zdekompletowanie.
8. Cenę oferty należy podać w walucie polskiej (z dokładnością do jednego grosza) w
formularzu ofertowym (zał. nr 1) z uwzględnieniem aktualnie obowiązującej stawki
podatku VAT. W celu właściwego skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zdobycia wszelkich informacji, które mogą
być konieczne do prawidłowej wyceny wartości dostawy, ponieważ roszczenia
oferenta związane z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów
cenotwórczych niezbędnych do wykonania zamówienia nie będą uwzględnione.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji terenowej
obszaru objętego dostawą.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 2 400,00 zł. brutto.
2. Wadium należy wnieść w pieniądzu na rachunek bankowy (wraz z podaniem nazwy
zamówienia): 28 1240 3161 1111 0010 4359 5669.
3. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą
wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
4. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku gdy wykonawca, którego oferta została
wybrana odmówi podpisania zlecenia na warunkach określonych w ogłoszeniu.
2. Koperta/opakowanie zawierające ofertę powinno być złożone w nieprzejrzystej i
zamkniętej kopercie/opakowaniu zaadresowanej na adres Zamawiającego:
Nadleśnictwo Brzeziny w Kaletniku ul. Główna 3, 95-040 Koluszki z dopiskiem
,,Oferta na wykonanie dostawy kruszywa w Nadleśnictwie Brzeziny w Kaletniku,
nie otwierać przed 27.03.2023 r. godz. 1000".
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY:
1. Zamawiający uzna ofertę za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego
rozpatrywania jeżeli oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego
terminie.
2. Do realizacji dostawy zostanie wybrany Wykonawca oferujący najniższą cenę.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
1. W toku oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty.
2. Zamawiający udzieli zamówienia i podpisze zlecenie z Wykonawcą, którego oferta
odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ogłoszeniu i została oceniona
jako najkorzystniejsza.
3. Zamawiający powiadomi na wniosek zainteresowanych oferentów o wynikach
postępowania.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdej
chwili bez podania przyczyny.
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, 1812, 1933, 2185) do
niniejszego zamówienia z uwagi na jego wartość nie stosuje się przepisów tej
ustawy.

Kontakt:
OSOBY UPRAWNIONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DO KONTAKTU Z
DOSTAWCAMI:
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest Pan
Mariusz Noga w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400, e-mail:
brzeziny@lodz.lasy.gov.pl, telefon: (44) 714 15 51.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.