Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wynajem wraz z dostawą/transportem i montażem/demontażem zadaszenia sceny

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem wraz z dostawą/transportem i montażem/demontażem zadaszenia sceny

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury
ul. Dąbrowszczaków 3
10-538 Olsztyn
powiat: Olsztyn
tel. 89/5221355,, tel. 89/5221363,, tel. 604607701
e.fedorowska@mok.olsztyn.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 89/5221355,, te
Termin składania ofert: 2023-05-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wynajem wraz z dostawą/transportem i montażem/demontażem zadaszenia sceny Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie przy Ul. Zamkowej, róg Ul. Okopowej
w sezonie letnim 2023

III. Opis przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem wraz z dostawą i montażem/demontażem zadaszenia sceny Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie przy Ul. Zamkowej, róg
ul. Okopowej w sezonie letnim 2023.
2. Dane techniczne:
1) konstrukcja zadaszenia wykonana w oparciu o kratownice aluminiowe, wymiarami osłaniająca całkowicie po obwodzie podesty sceny o wymiarach 12x10 metrów,
o łukach z kraty 290x290 i obwiedni 390x390,
2) konstrukcja oparta na minimum 4 słupach - Zamawiający wskazuje w przypadku słupów przednich wykorzystanie istniejących fundamentów kotwiczenia zadaszenia, miejsca kotwiczenia wskazuje rzut sytuacyjny (zaznaczone na czerwono) stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,
3) nie dopuszcza się wykorzystania obciążeń balastowych,
4) ze względu na zakotwiczenie słupów w istniejących fundamentach, zadaszenie
w przedniej części ma wychodzić minimum 2 m przed linię przednich słupów w stronę widowni,
5) wysokość dolnej krawędzi zadaszenia musi znajdować się minimum 8 metrów nad poziomem podłogi sceny o wysokości 71 cm (minimalny wymiar okna sceny 12m x 8m - jako wymiar okna rozumiana jest odległość pomiędzy wewnętrznymi krawędziami słupów przednich zadaszenia sceny oraz odległość pomiędzy powierzchnią podłogi sceny a dolną krawędzią kratownicy stanowiącej obwiednię zadaszenia scenicznego),
6) możliwość zawieszenia na konstrukcji ładunku o obciążeniu przedniej kreski obwiedni minimum 150 kg. Tył obwiedni obciążony może być minimalnym ciężarem 400 kg rozłożony równomiernie; dodatkowo w razie potrzeby dopuszcza się obciążenie boczne kreski obwiedni w odległości od 150 cm od tylnego wózka, minimalnie 150 kg z prawej i lewej strony w celu zawieszenia dodatkowej kreski - dodatkową kreskę i jej montaż obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia. Miejsca zawieszenia systemu nagłośnieniowego minimum 550 kg na stronę po zewnętrznych stronach przednich słupów,
7) konstrukcja ma posiadać możliwość podnoszenia i opuszczania zadaszenia za pomocą wciągarek elektrycznych (4 sztuki) sterowanych z jednego punktu wskazanego przez Zamawiającego; wciągarki elektryczne leżą po stronie Wykonawcy,
8) Wykonawca zapewni 2 sztuki wciągarek elektrycznych dla sprzętu dźwiękowego Zamawiającego - 480 kg na każdą wciągarkę,
9) wciągarki mają spełniać wszelkie obowiązujące normy dla tego typu urządzeń
i wymagania obciążeniowe Zamawiającego; podlegają dozorowi technicznemu na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu oraz Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń
transportu bliskiego,
10) plandeka w kolorze czarnym, plandeka wykonana będzie z materiału wodoszczelnego i trudno zapalnego, nie nosząca oznak naprawy (łaty, klejenia itp.),
11) siatki tylne i boczne w kolorze czarnym z materiału trudno zapalnego zawieszone na linach z możliwością zsunięcia do boku w razie silnego wiatru.
4. Usługa montażu i demontażu musi być zrealizowana w oparciu o niezbędną wiedzę
i zaplecze techniczne.

CPV: 44400000-4

Dokument nr: ADM.211.2.2023

Otwarcie ofert: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.03.2023 r. o godz. 13:15.

Składanie ofert:
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zamówień publicznych Gminy Olsztyn, który dostępny jest pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu
termin składania ofert, tj. do dnia 25.05.2023 r.
. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27.03.2023 r. do godz. 13:00.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia.

13 czerwca 2023 r. jako dzień montażu zadaszenia z odbiorami UDT (dozór techniczny) do dnia demontażu zadaszenia (dzień montażu i demontażu nie jest wliczany do okresu realizacji) - przewidywany termin 4 września 2023 r. (łącznie 82 dni) Zapisy projektu umowy dopuszczają skrócenie lub wydłużenie terminu wykonania zamówienia.

Wymagania:
3. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3. Do oferty należy dołączyć wizualizację-rysunek zawierający rzut techniczny.
5. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej za uprzednim powiadomieniem pod
nr telefonu: 604607701.
6. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami BHP, normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach.
7. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu prac.
8. Niezbędne jest dostarczenie atestu zakładowego na całość konstrukcji, atesty trudnozapalności na plandekę i siatki oraz deklarację zgodności producenta na kompletne zadaszenie.
9. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej.
10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji montażu i użytkowania oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie zabezpieczania konstrukcji zadaszenia przed zakończeniem wydania przedmiotu umowy.
11. Wykonawca jest zobowiązany do usuwania wszelkich usterek wynikłych niezależnie od Zamawiającego w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia.
12. Transport konstrukcji leży po Stronie Wykonawcy i odbędzie się na koszt Wykonawcy.
13. Zamawiający zobowiązuje się do uzyskania zezwoleń na wjazd pojazdów i niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia oraz innych niezbędnych zezwoleń.

V. Projektowane postanowienia umowy.

Wszelkie przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, istotne dla stron postanowienia, w tym wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do Ogłoszenia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi kserokopię polisy ubezpieczenia OC.

VI. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

1. W postępowaniu komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie zapytań do treści Ogłoszenia, oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn pod adresem https://zamowienia.olsztyn.eu oraz poczty elektronicznej email e.fedorowska@mok.olsztyn.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto na stronie Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem zamówienia.olsztyn.eu . Utworzenie konta Użytkownika jest równoznaczne z upoważnieniem Platformy Przetargowej do przetwarzania danych osobowych Użytkownika przekazanych za pośrednictwem Platformy podczas zakładania Konta Użytkownika, a także w późniejszym czasie w ramach korzystania z Platformy.
3. Wykonawca posiadający konto na Platformie Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na Platformie Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn Instrukcja użytkownika - Wykonawca w zakładce Pomoc. Przystępując do postępowania, Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z instrukcją użytkownika systemu Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn oraz z regulaminem korzystania z systemu Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę złożenia kompletu dokumentów w systemie Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn.

7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Ogłoszenia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Ogłoszenia wpłynął do zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści Ogłoszenia nie wpłynął w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
9. Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Ogłoszenia.
Termin związania ofertą.

60 dni, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do Ogłoszenia,
2) należy dołączyć wizualizację-rysunek zawierający rzut techniczny,
3) należy dołączyć atesty wskazane w rozdziale III punkcie 8 niniejszego zapytania,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę (pełnomocnika) - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
5) pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu - w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy.
2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Ogłoszenia.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca.
7. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(Dz. U. z 2022 poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa", a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część powinien ten plik zaszyfrować.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz 7 minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247), przy czym Zamawiający zaleca, aby oferta sporządzona była w formacie danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn oraz w Instrukcja użytkownika - Wykonawca. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
4. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika - Wykonawca.
5. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
2. Pliki wchodzące w skład oferty załączone i zapisane przez wykonawcę na platformie zakupowej widoczne są w systemie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po ich odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach, miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte,
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
4. Zamawiający najpóźniej przed otwarciem ofert może udostępnić na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

XI. Opis sposobu obliczenia ceny.

1) cena musi obejmować wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
2) cenę wykonania przedmiot umowy wraz ze składowymi cenami jednostkowymi, należy przedstawić w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.

XII. Opis kryteriów oceny ofert, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

1) cena - 60%, ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:

oferowana wartość minimalna
wartość punktowa oferty = ________________________________________ x 10x 60%
oferowana wartość

2) wielkość zadaszenia - 20%, punkty przyznaje się w skali od 0 do 1 w następujący sposób: wielkość zadaszenia osłaniająca całkowicie scenę - 1 punkt, wielkość zadaszenia nie osłaniająca całkowicie scenę - 0 punktów,
? ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:

liczba punktów przypisana danej ofercie
wartość punktowa oferty = ________________________________________ x 10x 20%
przyznana maksymalna liczba punktów

3) techniczne rozwiązanie - 10%, punkty przyznaje się w skali od 0 do 1 w następujący sposób: zakotwiczenie konstrukcji z wykorzystaniem istniejących przednich fundamentów - 1 punkt, brak zakotwiczenia w istniejących przednich fundamentach - 0 punktów,
? ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
liczba punktów przypisana danej ofercie
wartość punktowa oferty = ________________________________________ x 10x 10%
przyznana maksymalna liczba punktów

4) możliwości obciążeniowe - 10%, punkty przyznaje się w skali od 0 do 2 w następujący sposób:
a) wykonawca oferujący obciążenia poniżej wymaganych przez Zamawiającego w dziale I pkt 2 ppkt 6 otrzyma 0 punktów,
b) wykonawca oferujący obciążenia równe wymaganym przez Zamawiającego w dziale I pkt 2 ppkt 6 otrzyma 1 punkt,
c) wykonawca oferujący obciążenia powyżej wymaganych przez Zamawiającego w dziale I pkt 2 ppkt 6 otrzyma 2 punkty,
d) ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:

liczba punktów przypisana danej ofercie
wartość punktowa oferty = ________________________________________ x 10x 10%
przyznana maksymalna liczba punktów

5) informacje dotyczące ceny, wielkości zadaszenia, montażu i możliwości obciążeniowych wykonawca poda w formularzu oferty - załączniku nr 1 do Ogłoszenia.

XIII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XIV. Zmiany Ogłoszenia i przesłanki unieważnienia.

1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
1) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
3) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie i dalsze negocjacje nie przynoszą wyłonienia oferty najkorzystniejszej,
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
5) wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione,
6) wystąpiły inne istotne okoliczności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian warunków Ogłoszenia oraz unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny.

Kontakt:
6. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Edyta Fedorowska, tel. 89/5221355,
Aneta Palińska, tel. 89/5221363,
osoba do kontaktu w tematach technicznych: Mariusz Kaczor, tel. 604607701.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.