Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa okresowych przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa okresowych przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Wojska Polskiego 27
73-110 Stargard
powiat: stargardzki
Telefon: 91/578 92 92, Faks: 91/391 18 83, 91/578 92 03, 091 57 89 222, tel. 533 367 013
przetargi@zozstargard.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Stargard
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 91/578 92 9
Termin składania ofert: 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zapytania (nazwa):
Usługa okresowych (rocznych oraz co 6-miesięcznych) przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń gazowych w obiektach SPWZOZ w Stargardzie świadczonych przez okres 36 miesięcy
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa okresowych (3 rocznych i 6 co 6-miesięcznych) przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń gazowych w obiektach szpitala, polegająca na sprawdzenie stanu technicznego sprawności instalacji gazowej oraz wszystkich urządzeń związanych z instalacją gazową (kotły gazowe, palniki, zawory, sterowniki, węzły cieplne), na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2019 poz. 1186) art. 62 pkt 1 lit. c, w obiektach użytkowanych przez SPWZOZ w Stargardzie, świadczona przez okres 36 miesięcy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 oraz Elementy instalacji systemu gazowego i co. stanowiący Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna zamówienia stanowiąca Załącznik Nr 2 oraz Elementy instalacji systemu gazowego i CO. stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3) Wszelkie miejsca w opisie przedmiotu zamówienia, gdzie zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, że dopuszcza się składanie ofert równoważnych:
a) we wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia,
b) w sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentami postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych,
c) ilekroć w treści niniejszym zapytaniu ofertowym lub w załącznikach do niego, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
4) Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

CPV: 50531200-8, 71356100-9

Dokument nr: 8/ZO/2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.03.2023r. o godz. 9.10.

Składanie ofert:
1) Ofertę należy złożyć na adres e-mail: przetargi@zozstargard.pl do dnia 27.03.2023r. do godz. 9.00

Miejsce i termin realizacji:
1) Termin realizacji umowy: 36 miesięcy
2) Termin wykonania usługi: zgodnie z Harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

Wymagania:
4) Wykaz urządzeń podlegających przeglądom w ramach niniejszego zapytania ofertowego stanowi Załącznik nr 3.
5) Podstawa prawna: art. 62 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2019 r., poz. 1186) - w związku z następującym okresowym przeglądem technicznym budynków.
6) Przeglądy wykonywane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 14:30.
7) Zamówienie nie jest podzielone na części.
8) Realizacja zamówienia będzie następowała na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego odbioru wykonanych przeglądów okresowych (odrębnie dla każdego przeglądu rocznego i co 6-miesięcznego) potwierdzonego protokołem/raportem z przeprowadzonego przeglądu okresowego lub innych czynności objętych zamówieniem (naprawa) zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę wzorem Załącznika nr 9 i Załącznika nr 10 do zapytania ofertowego i wystawionej na tej podstawie faktury (odrębnie dla każdego przeglądu i naprawy).
9) Ceny jednostkowe za przeglądy, naprawy i awarie zawarte w ofercie Wykonawcy będą stałe w trakcie trwania umowy.
10) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
11) Miejscem wykonania zamówienia jest Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Wojska Polskiego 27 w Stargardzie, zgodnie z wykazem zawartym w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
12) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
13) Zalecana wizja lokalna w celu sporządzenia oferty cenowej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z panem Markiem Komornickim tel. 533 367 013, adres e-mail: m.komornicki@zozstargard.pl
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybraną/wybrane części zamówienia.
3) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
4) Termin płatności: 60 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
5) Przeglądy i kontrole będą wykonywane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 -14.30.
6) Dokumentem potwierdzającym wykonanie- prac będzie protokół/raport odbioru sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z Załącznikiem nr 9 (wzór Wykonawcy) do zapytania ofertowego i podpisany bez uwag przez obie Strony. Treść wzoru protokołu/raportu odbioru będzie podlegała akceptacji Zamawiającego.
7) Wykonawca do oferty załączy własny wzór protokołu przeglądu dla poszczególnych urządzeń jako Załącznik nr 10. Treść wzoru protokołu zgodna z obowiązującymi przepisami i opisem przedmiotu zamówienia będzie podlegała akceptacji Zamawiającego.
8) Wszystkie prace wykonane w ramach realizacji przeglądu będą prowadzone przez osoby uprawnione do wykonywania czynności z należytą starannością z uwzględnieniem zawodowego charakteru swojej działalności, zgodnie ze sztuką, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawnymi i zasadami wiedzy technicznej.
5. Warunki udziału Wykonawcy w realizacji zamówienia
1) W celu realizacji zamówienia Wykonawca musi spełnić następujące warunki:
a) wykazać wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń zainstalowanych w kotłowni gazowej dla pieców VIESSMANN o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto;
b) wykazać co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu rocznego przeglądu gazowego o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto;
c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł;
d) posiadać certyfikat autoryzowanego serwisu dla kotła VIESSMANN o mocy powyżej 50kW. 2) Spełnienie warunku odbędzie się poprzez:
a) wypełnienie i podpisanie wykazu stanowiącego Załącznik nr 6 oraz Załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) dołączenie do oferty Oświadczenia Wykonawcy, że do wykonywania niniejszego przedmiotu zamówienia, dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikację, wiedzę i doświadczenie;
c) dołączenie do oferty potwierdzenia wykonania co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń zainstalowanych w kotłowni gazowej dla pieców VIESSMANN- referencje bądź inny dokument potwierdzający kwotę i fakt należytego wykonania bądź wykonywania wykazanej usługi, minimalna wartość wykonanej lub wykonywanej usługi nie może być niższa niż 30 000,00 zł brutto;
d) dołączenie do oferty potwierdzenia wykonania co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu rocznego przeglądu gazowego- referencje bądź inny dokument potwierdzający kwotę i fakt należytego wykonania bądź wykonywania wykazanej usługi, minimalna wartość wykonanej lub wykonywanej usługi nie może być niższa niż 2 000,00 zł brutto;
e) załączenie do oferty kopii odpisu z właściwego rejestru z działalności gospodarczej,
f) załączenie do oferty kopii ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł;
g) załączenie do oferty kopii certyfikatu autoryzowanego serwisu dla kotła VIESSMANN o mocy powyżej 50kW;
h) podpisanie oświadczeń, o których mowa w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
i) wzór protokołu/raportu odbioru prac jako Załącznik nr 9;
j) wzór protokołu z przeglądu okresowego, rocznego/ naprawy jako Załącznik nr 10.
3) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
a) Grupa 1 (minimum 1 osoba)- Eksploatacja. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające i zużywające energię elektryczną.
b) Grupa 2 (minimum 1 osoba)- Eksploatacja. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50kW.
c) Grupa 3 (minimum 1 osoba)- Eksploatacja. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla sieci gazowe rozdzielcze o ciśnieniu powyżej 0,5 MPa (gazociągi, stacje gazowe, tłoczenie gazu), przemysłowe odbiorniki paliw gazowych o mocy powyżej 50kW.
4) Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie w formie: ryczałtowej za przeglądy okresowe każdorazowo po wykonaniu każdego przeglądu i przedłożeniu raportu/protokołu Zamawiającemu oraz stawki roboczogodziny za naprawy, które obejmować będzie wszelkie koszty jakie musi ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zapytania ofertowego w zakresie przeglądu, drobnych napraw 'w szczególności koszty dojazdu, robocizny oraz niezbędnych materiałów eksploatacyjnych -złączki, zawory, filtry, kurki, pakuły, przewody, smary, uszczelki, farby i inne drobne materiały.
5) W przypadku napraw i usuwania awarii części zamienne i materiały konieczne do usunięcia awarii lub koniecznej naprawy pokrywa Zamawiający z zastrzeżeniem, że zabezpieczenie awarii następuje niezwłocznie zgodnie z zapisem w umowie, natomiast naprawa odbędzie się po akceptacji kalkulacji cenowej przedłożonej przez Wykonawcę. Przedstawiając Zamawiającemu do akceptacji kalkulację cenową Wykonawca wykaże ceny materiałów według cen zakupu od dostawcy (kopia dokumentu zakupu) i do wyceny zastosuje stawkę roboczogodziny wskazaną w ofercie. Wykonawca ma prawo zastosować w stosunku do zakupionych materiałów narzut w wysokości 10% ceny ujawnionej na dokumencie zakupu, o którym mowa w zdaniu powyżej. Naprawa/usuwanie awarii może nastąpić tylko po pisemnym zleceniu Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie Strony
6) W przypadku korzystania z zasobów innych osób, należy wskazać z jakich zasobów Wykonawca zamierza korzystać, do realizacji jakiej części zamówienia oraz na jakich zasadach zostały
udostępnione Wykonawcy w. zasoby. W Załączniku nr 6 Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
6. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena - waga 60%,
b) Stawka za roboczogodzinc -waga 10%
c) Czas reakcji na zgłoszoną awarię (nie dłuższy niż 120 minut) - waga 10%
d) Gwarancja (nie krótsza niż 12 miesięcy) -- waga 20%
Kryterium Waga kryterium Max. ilość punktów jaką może uzyskać oferta za dane kryterium
1. Cena 60% 60pkt
2. Stawka za roboczogodzinc 10% lOpkt
3. Czas reakcji na zgłoszoną awarię (nie dłuższy niż 120 minut) 10% lOpkt
5. Gwarancja (nie krótsza niż 12 miesięcy) 20% 20pkt
a) cena -- waga 60%
-- Ocenia podlega łączna cena oferty brutto za wszystkie przeglądy okresowe (roczne i co 6-miesięczne) w okresie trwania umowy (36 miesięcy). Cena musi być zgodna z sumą szczegółowego wyliczenia dla poszczególnych przeglądów instalacji i urządzeń gazowych w obiektach szpitala z Załącznika nr 8 do niniejszego zapytania ofertowego dla całego okresu realizacji umowy.
-- Cena ofertowa przedstawiona przez Wykonawcę musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz będzie ceną ofertową z uwzględnieniem należnego podatku VAT według stawki obowiązującej Wykonawcę, zgodnej z aktualnym stanem prawnym na dzień wyznaczony na złożenie ofert.
-- Obliczanie ceny odbywać się będzie według wzoru:
Cena oferty najniższej
Liczba punktów oferty badanej = ----------------------------- x 60% pkt x 100 = liczba punktów za
Cena oferty badanej kryterium cena
- Cena oprócz podatku VAT zawierać musi wszelkiego rodzaju opłaty i koszty związane z realizacją zamówienia, w tym: koszty dojazdu, ubezpieczenia, wszystkie rabaty, upusty i inne jeżeli występują.
- Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglenia.
- Cenę należy przedstawić w OFERCIE -- oświadczeniu Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
b) Stawka roboczogodziny-- waga 10%
Cena oferty najniższej
Liczba punktów oferty badanej = ----------------------------- x 10% x 100 = liczba punktów za
Cena oferty badanej kryterium cena
- Ocenia podlega stawka 1 roboczogodziny brutto, zgodnie ze szczegółowym wyliczeniem dla
poszczególnych przeglądów instalacji i urządzeń gazowych stanowiącym Załącznik nr 8 do niniejszego zapytania ofertowego.
- W przypadku naprawy za koszty materiałów Wykonawca otrzyma wynagrodzenie przedstawione w kosztorysie.
- Kosztorys powinien uwzględnić stawkę roboczogodziny określonej w ofercie oraz wyszczególnienie cen materiałów do akceptacji Zamawiającego.
- Stawkę roboczogodziny należy przedstawić w OFERCIE - oświadczeniu Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
c) Czas reakcji na zgłoszoną awarię (nie dłuższy niż 120 minut) - waga 10%
- od 61 do 120 minut - 0 pkt
- od 31 do 60 minut - 5 pkt
- do 30 minut - 10 pkt
- Czas reakcji w przypadku awarii należy przedstawić w OFERCIE - oświadczeniu Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
d) Gwarancja (nie krótsza niż 12 miesięcy) - waga 20%
- 12 miesięcy - 0 pkt
- 24 miesiące - 10 pkt
- 36 miesięcy -- 20 pkt
- Gwarancję należy przedstawić w OFERCIE - oświadczeniu Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny brutto i pozostałych kryteriów.
3) W przypadku wystąpienia w ofercie błędów rachunkowych/obliczeniowych Zamawiający dokona ich poprawy, na co Wykonawca wyraża zgodę.
4) W przypadku kiedy ilość uzyskanych punktów przez dwie lub więcej ofert będzie taka sama, Zamawiający dokona wyboru oferty i uzna za najkorzystniejszą -- ofertę z najniższą ceną brutto za przeglądy, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie brutto Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
7. Termin związania ofertą
1) Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Instrukcja składania ofert
1) Zgłoszenie do postępowania wymaga przesłania na adres e-mail: przetargi@zozstargard.pl. we wskazanym w pkt 8 terminie oferty wraz z załącznikami w postaci elektronicznej (podpisanej w formie pdf lub opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym).
2) Na ofertę składają się:
A. wypełniona i podpisana OFERTA -- oświadczenie Wykonawcy, który należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, bądź zgodnie z jego treścią.
a) Wykonawca nie powinien dokonywać żadnych istotnych zmian (merytorycznych) we wzorze oferty, opracowanym przez Zamawiającego. OFERTĘ -- oświadczenie Wykonawcy -- dołącza jako załącznik podpisany przez osoby umocowane (wymienione w dokumentach rejestracyjnych np. KRS lub CEilDG). W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.
b) Niezastosowanie wzoru określonego w Załączniku nr 1 nie spowoduje odrzucenia oferty, jednakże Zamawiający wymaga, żeby w złożonej ofercie znalazły się wszystkie oświadczenia zawarte we wzorze oferty.
B. inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym w punkcie Warunki udziału Wykonawcy w realizacji zamówienia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy).
3) Zamawiający nie wymaga odręcznego podpisania Formularza oferty wraz z załącznikami w przypadku opatrzenia dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4) O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpłynięcia oferty na adres e-mailowy Zamawiającego przetargi@zozstargard.pl.
5) Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę poprzez przesłanie do Zamawiającego e-mailem pisma (podpisanego skanu w formie pdf lub opatrzonego kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) z informacją o wycofaniu złożonej oferty. Pismo Wykonawcy powinno być podpisane przez upoważnione osoby. Oferta podlegająca wycofaniu na wniosek Wykonawcy zostanie usunięta i nie będzie podlegała ocenie.
6) Oferty, które wpłyną po upływie terminu składania ofert nie będą podlegać ocenie, z uwzględnieniem okoliczności określonych ust. 11 pkt. 7.
7) W przypadku określonym w pkt. 6, Wykonawca otrzyma e-mailem informację zwrotną od Zamawiającego, że oferta wpłynęła po terminie i nie będzie podlegać ocenie.
8) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty zostaną odrzucone.
9) Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w formie pisemnej.
10. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1) Wszelkie informacje, dokumenty, oświadczenia, które Zamawiający zobowiązany jest umieszczać będą publikowane na stronie internetowej postępowania pod adresem https:/ / zozstargard.pl/category/ zamowienia-publiczne-2023/.
2) Wszelkie informacje Zamawiający przekazuje za pośrednictwem strony internetowej postępowania. Możliwe jest także dodatkowo przekazywanie Wykonawcy informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3) Wszelkie oświadczenia, wnioski oraz informacje, przekazywane przez Wykonawcę odbywają się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: przetargi@zozstargard.pl. W tytule wiadomości Wykonawca podaje numer referencyjny sprawy (zapytania ofertowego), której ona dotyczy.
4) Oświadczenia, wnioski lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu.
5) Za datę i godzinę wpływu oświadczeń, wniosków oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę i godzinę dostarczenia wiadomości na adres e-mail przctargi@zozstargard.pl.
6) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej zapytania@zozstargard.pl. W tytule wiadomości Wykonawca podaje numer referencyjny sprawy (zapytania ofertowego), której ona dotyczy.

7) Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie z zastrzeżeniem zapisów ust. 11 pkt 2) Zapytania ofertowego.
8) Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami, bądź informacje o dokonaniu modyfikacji Zapytania ofertowego, Zamawiający zamieści na stronie internetowej postępowania
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany terminu składania ofert,
2) nie udzjelenia odpowiedzi na pytania Wykonawców,
3) zmiany treści zapytania ofertowego,
4) poprawienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie,
5) wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,
6) unieważnienia prowadzonego zapytania bez podania przyczyny przed terminem wyznaczonym na składanie ofert oraz w uzasadnionych przypadkach leżących w interesie Zamawiającego, po terminie wyznaczonym na składanie ofert,
7) rozpatrzenia ofert złożonych po terminie składania ofert w uzasadnionej sytuacji, leżącej w interesie Zamawiającego.
12. Zamawiający nie przewiduje
1) aukcji elektronicznej,
2) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
3) zaliczek dla Wykonawców,
4) prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
14. Rozstrzygnięcie postępowania
1) Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte niezwłocznie po otwarciu ofert.
2) Protokół z wyboru Wykonawcy bądź Protokół z unieważnienia postępowania zostanie zamieszczony na stronie internetowej postępowania i w trybie określonym w ust. 10 niniejszego zapytania ofertowego.
3) Z wybranym Wykonawcą zamówienia zostanie zawarta umowa według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

Uwagi:
13. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
1) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
2) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowi Załącznik nr 11 do Zapytania ofertowego.

Kontakt:
9) Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
o w sprawach formalnych Monika Zielińska, Karolina Idryjan, tel. służbowy 091 57 89 222, e-mail służbowy: przetargi@zozstargard.pl
o w sprawach merytorycznych Marek Komornicki, tel. służbowy nr tel. 533 367 013, e-mail: m.komornicki@zozstargard.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.