dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
małopolskie (Wolbrom)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELENI |
Data zamieszczenia: | 2023-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA JARACZEWO ul. Jarocińska 1 63-233 Jaraczewo powiat: jarociński 62 747 41 02, faks 62 747 41 02 ug@jaraczewo.pl https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo/proceedings |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Jaraczewo |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 62 747 41 02, faks 6 |
Termin składania ofert: | 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELENI W GMINIE JARACZEWO W 2023 ROKU Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi utrzymania i pielęgnacji zieleni na terenie Gminy Jaraczewo w 2023 roku. Opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) zawarty jest w załączniku nr 9 SWZ. Zakres zamówienia obejmuje trzy grupy terenów: Grupa I Pielęgnacja i utrzymanie trawników na powierzchni 36 874 m2 przy salach wiejskich na terenie Gminy Jaraczewo (szczegółowy zakres załącznik nr 1a do SWZ). Część II Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni urządzonej na obszarze Gminy Jaraczewo na powierzchni 22 206 m2 (szczegółowy zakres załącznik nr 1b do SWZ). Część III Pielęgnacja żywopłotów, drzew, krzewów i roślin wieloletnich na terenie gminy, na terenach ujętych w załączniku nr 1c do SWZ. Dotyczy wszystkich grup terenów: Wykonawca ponosi wszelkie koszty w zakresie: 1) Wszelkich środków i materiałów, które mają być wykorzystane do realizacji prac w ramach zawartej umowy. 2) Całkowitego zagospodarwowania odpadów. Zagospodarowanie uzyskanej biomasy i innych odpadów po zakończeniu każdorazowego etapu prac. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument przekazania odpadów uprawnionemu podmiotowi lub ich zagospodarowania w zgodny z obowiązującymi przepisami prawa sposób. 3) Wszelkich zadań logistycznych: załadunku, rozładunku i transportu materiałów, urządzeń oraz przedmiotów koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia. CPV: 77300000-3, 77310000-6,77211500-7,77314100-5 Dokument nr: 2023/BZP 00143247, P-zp.271.01.03.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 09:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo/proceedings 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo/proceedings 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-29 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jaraczewo/proceedings Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31 Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Jarocinie Oddział Jaraczewo nr rachunku 95 8427 0009 0303 7823 2000 0003 z dopiskiem ,,Wadium - P-zp.271.01.03.2023" UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jaraczewo 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.03.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 236000,00 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi utrzymania i pielęgnacji zieleni na terenie Gminy Jaraczewo w 2023 roku. Opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) zawarty jest w załączniku nr 9 SWZ. Zakres zamówienia obejmuje trzy grupy terenów: Grupa I Pielęgnacja i utrzymanie trawników na powierzchni 36 874 m2 przy salach wiejskich na terenie Gminy Jaraczewo (szczegółowy zakres załącznik nr 1a do SWZ). Część II Pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni urządzonej na obszarze Gminy Jaraczewo na powierzchni 22 206 m2 (szczegółowy zakres załącznik nr 1b do SWZ). Część III Pielęgnacja żywopłotów, drzew, krzewów i roślin wieloletnich na terenie gminy, na terenach ujętych w załączniku nr 1c do SWZ. Dotyczy wszystkich grup terenów: Wykonawca ponosi wszelkie koszty w zakresie: 1) Wszelkich środków i materiałów, które mają być wykorzystane do realizacji prac w ramach zawartej umowy. 2) Całkowitego zagospodarwowania odpadów. Zagospodarowanie uzyskanej biomasy i innych odpadów po zakończeniu każdorazowego etapu prac. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument przekazania odpadów uprawnionemu podmiotowi lub ich zagospodarowania w zgodny z obowiązującymi przepisami prawa sposób. 3) Wszelkich zadań logistycznych: załadunku, rozładunku i transportu materiałów, urządzeń oraz przedmiotów koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 80,00%; 2) Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego wykonania prac (Z) - waga kryterium 20%. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: Nr kryterium Wzór 1 C= (Cmin/Cof) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie - C - punkty badanej oferty 2 Przez czas reakcji należy rozumieć czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego konieczności wykonania prac uwzględnionych w opisie zamówienia. Minimalny czas reakcji - 2 dni Maksymalny czas reakcji - 6 dni Wykonawca na formularzu ofertowym wskazuje odpowiednio czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego - 2/4/6 dni. Punkty przyznane za kryterium ,,Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego wykonania prac - Z" będą liczone w następujący sposób: Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego wykonania prac uwzględnionych w opisie zamówienia wynoszący: o 2 dni od zgłoszenia - 20 pkt, o 4 dni od zgłoszenia - 10 pkt, o 6 dni od zgłoszenia - 0 pkt. UWAGA: Wykonawca uzyska punkty w przypadku wpisania w Formularzu Ofertowym czasu reakcji określonego w dniach. W przypadku braku wypełnienia oświadczenia w Formularzu Ofertowym, Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje najdłuższy, tzn. 6 dni i przyzna mu 0 punktów w tym kryterium. W przypadku wpisania czasu reakcji innego niż odpowiednio 2/4/6 dni od zgłoszenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje czas reakcji najdłuższy, tj. 6 dni i przyzna 0 punktów w tym kryterium. Wykonawca może skrócić czas reakcji, jednak nie spowoduje to naliczenia dodatkowych punktów za to kryterium. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego wykonania prac 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, nie mniejszą niż 50.000,00 zł ( pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, jeżeli posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową: 4.1 W zakresie potencjału technicznego dysponuje: - samochód dostawczy o masie całkowitej do 3,5 t - 1 szt. - kosiarki samojezdne - szt.1 - kosiarki samobieżne - szt.2 - kosy spalinowe - 2 szt. - opryskiwacz plecakowy - szt. 1 - nożyce spalinowe do żywopłotów - szt. 2 - dmuchawy/odkurzacze spalinowe - szt. 1 4.2 W zakresie dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, spełniającymi minimalne wymogi, tj.: - osoby, które w zakresie realizacji niniejszego zamówienia będą wykonywać czynności polegające na obsłudze pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia (tj. operatorzy sprzętu, kierowcy), - wykonawca powinien posiadać min. 1 osobę do nadzorowania prawidłowości prac, która posiada doświadczenie w nadzorowaniu prac związanych z utrzymaniem terenów zieleni tj. posiadającej uprawnienia Inspektora Nadzoru Prac na Terenach Zieleni lub min. wykształcenie średnie ogrodnicze (lub w kierunku architektura krajobrazu). Załącznik nr 5 do SWZ 4.3 W zakresie zdolności zawodowej Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w zakresie utrzymania zieleni na terenach publicznych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy suma wynagrodzenia wykonawcy za świadczenie usług wymienionych w załączonym wykazie wyniesie co najmniej 150 000,00 zł brutto. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ; 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia następujących dokumentów: a) wykazu narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w formie załącznika nr 6 do SWZ; b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w formie załącznika nr 5 do SWZ; c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w zakresie utrzymania zieleni na terenach publicznych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał dostarczenia następujących dokumentów: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, , albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ; 3) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: NIE DOTYCZY 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: NIE DOTYCZY SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Jarocinie Oddział Jaraczewo nr rachunku 95 8427 0009 0303 7823 2000 0003 z dopiskiem ,,Wadium - P-zp.271.01.03.2023" UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jaraczewo 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 80,00%; 2) Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego wykonania prac (Z) - waga kryterium 20%. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: Nr kryterium Wzór 1 C= (Cmin/Cof) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie - C - punkty badanej oferty 2 Przez czas reakcji należy rozumieć czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego konieczności wykonania prac uwzględnionych w opisie zamówienia. Minimalny czas reakcji - 2 dni Maksymalny czas reakcji - 6 dni Wykonawca na formularzu ofertowym wskazuje odpowiednio czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego - 2/4/6 dni. Punkty przyznane za kryterium ,,Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego wykonania prac - Z" będą liczone w następujący sposób: Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego wykonania prac uwzględnionych w opisie zamówienia wynoszący: o 2 dni od zgłoszenia - 20 pkt, o 4 dni od zgłoszenia - 10 pkt, o 6 dni od zgłoszenia - 0 pkt. UWAGA: Wykonawca uzyska punkty w przypadku wpisania w Formularzu Ofertowym czasu reakcji określonego w dniach. W przypadku braku wypełnienia oświadczenia w Formularzu Ofertowym, Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje najdłuższy, tzn. 6 dni i przyzna mu 0 punktów w tym kryterium. W przypadku wpisania czasu reakcji innego niż odpowiednio 2/4/6 dni od zgłoszenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje czas reakcji najdłuższy, tj. 6 dni i przyzna 0 punktów w tym kryterium. Wykonawca może skrócić czas reakcji, jednak nie spowoduje to naliczenia dodatkowych punktów za to kryterium. 2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego wykonania prac 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-04-27 |
© eurobudowa.pl 2004-2024