łódzkie (Łódź)
łódzkie (Bełchatów)
małopolskie (Łapsze Niżne)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
śląskie (Jaśkowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana drzwi wewnętrznych stalowych bez przegrody termicznej w wiatrołapach klatek schodowych w budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Na Skarpie " w Toruniu Ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6 87-100 Toruń powiat: Toruń 56 648 67 84 do 6 Fax: 56 648 61 00, (56) 466-67-45 wew. 219, tel. (56) 466-67-97, 508-206-733. smnaskarpie@smnaskarpie.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | 500 zł |
Nr telefonu: | 56 648 67 84 do 6 Fa |
Termin składania ofert: | 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie: wymiany drzwi wewnętrznych stalowych bez przegrody termicznej w wiatrołapach klatek schodowych w budynku przy Ul. Olimpijskiej 2-2c w Toruniu. CZĘŚĆ II: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany drzwi wewnętrznych stalowych bez przegrody termicznej w wiatrołapach klatek schodowych w budynku przy Ul. Olimpijskiej 2-2c w Toruniu. 2. Zakres prac został określony w projekcie umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przetarg jest organizowany w oparciu o dostępny na stronie internetowej Zamawiającego ,,Regulamin organizowania i przeprowadzania przetargów na wykonanie robót w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Na Skarpie" w Toruniu". Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.03.2023r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: CZĘŚĆ VIII: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. TERMIN SKŁADANIA ofert ustala się do dnia 30.03.2023r. do godz. 9.00 2. Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z ust. 4 należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Toruniu przy Ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6. Miejsce i termin realizacji: CZĘŚĆ III: TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wymagany termin wykonania zamówienia - w roku 2023. Wymagania: Przy określaniu terminu rozpoczęcia prac należy uwzględnić 14 dni od daty przetargu na podpisanie umowy. CZĘŚĆ IV: WYKAZ OŚWIADCZEŃ POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK POSTAW DO WYKLUCZENIA W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 1a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. CZĘŚĆ V: INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Strony mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną za wyjątkiem oferty (zał. nr 1) oraz oświadczeń (zał. nr 1a), które muszą być złożone w formie pisemnej. CZĘŚĆ VI: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych). 2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w mBank S.A. nr konta: 22 1140 2088 00005970 8100 1001. Wadium uznaje się za skuteczne wniesione z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium podlega utracie w razie cofnięcia oferty po upływie terminu składania ofert lub w razie uchylenia się Wykonawcy, który wygrał przetarg od zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 2). 4. Wadium w wysokości wpłaconej (bez odsetek) podlega zwrotowi, zgodnie z obowiązującym Regulaminem organizowania i przeprowadzania przetargów na wykonanie robót w Spółdzielni Mieszkaniowej Na Skarpie w Toruniu. CZĘŚĆ VII: OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a. Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 1a, b. Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego*/zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej* (dokumenty wystawione lub z potwierdzoną aktualnością nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia oferty) *załączyć właściwe c. Referencje inwestorów potwierdzające wykonywanie w poprzednich 2 latach prac objętych przetargiem, określające rodzaj i miejsce wykonywanych robót, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, określające czy te roboty zostały wykonane należycie (w ustalonym terminie i jakościowo dobrze), d. Karty katalogowe oferowanych drzwi, potwierdzające wymagania Zamawiającego, e. Dowód wpłaty wadium. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie. 3. Kserokopie dokumentów należy poświadczyć własnoręcznym podpisem -za zgodność z oryginałem. Pozostałe dokumenty należy przekazać podpisane przez Wykonawcę lub odpowiednią instytucję. 4. Zaleca się, aby cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona oraz zawierała spis treści. 5. Poprawki lub zmiany w ofercie powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do złożenia oferty. 4. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: ,,Przetarg - drzwi w wiatrołapach". CZĘŚĆ IX: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY 1. Kryteria, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert: Cena robót netto 95 % Okres gwarancji 5 % 2. Zamawiający ma prawo nie rozpatrywać ofert złożonych przez Wykonawców, którzy otrzymali negatywną opinię odnośnie wcześniej wykonywanych prac na rzecz Zamawiającego, wykonywali w sposób niewłaściwy w zakresie terminowości, jakości lub fachowości. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana do realizacji przedmiotu zamówienia uchyla się od zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonej umowie (załącznik nr 2), Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. CZĘŚĆ X: WZÓR UMOWY I INFORMACJE DOTYCZĄCE UMOWY 1. Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ i jest jego integralną częścią. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zawrze umowę z Zamawiającym na warunkach określonych we wzorze umowy. Kontakt: 2. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w/s przetargu są: a. Kierownik Działu Technicznego - w sprawach formalnych, tel. (56) 466-67-45 wew. 219, b. Inspektor Nadzoru - w sprawach technicznych tel. (56) 466-67-97, 508-206-733. |
© eurobudowa.pl 2004-2024