Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1180z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25802z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Ocena skuteczności środków technicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Ocena skuteczności środków technicznych

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach
ul. I. Paderewskiego nr 43/45
25-950 Kielce
powiat: Kielce
tel. 41 34 03 932
pstepien@gddkia.gov.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 34 03 932
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nr sprawy: GDDKiA - O/Ki.I-2.2431.2.2023
OGŁOSZENIE
o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod
stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych

Przedmiot zamówienia:
Ocena skuteczności środków technicznych zapewniających drożność korytarzy
migracji zwierząt, zastosowanych przy odcinku drogi ekspresowej S7 granica
województwa - Skarżysko-Kamienna - etap IIIa

Dokument nr: GDDKiA - O/Ki.I-2.2431.2.2023

Składanie ofert:
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach
ul. Paderewskiego 43/45
Punkt Obsługi Interesanta pok. 26
25-950 Kielce
z dopiskiem O/Ki.I-2.2431.2.2023 OFERTA
lub
e-mail pstepien@gddkia.gov.pl do dnia 28.03.2023 r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2023r.

Wymagania:
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli
dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego.
Warunki udziału:
doświadczenie przyrodnika - wykształcenie wyższe
Minimalne doświadczenie: doświadczenie zdobyte przy realizacji - co najmniej 2 zadań w
ramach, których wykonał monitoring przejść dla zwierząt lub opracował minimum 2 raporty
o oddziaływaniu inwestycji na środowisko/kartę informacyjną dla nowobudowanej lub
przebudowywanej drogi o klasie min. GP, w którym dokonywano analizy funkcjonalności
przejść dla zwierząt oraz rozwiązań projektowych dotyczących zminimalizowania
oddziaływania na faunę.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem o wartości mniejszej niż 130 000,00 PLN
2
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
A K C E P T U J Ę
Dokument podpisany elektronicznie przez:
Krzysztof Strzelczyk
dnia 20-03-2023 r
imię i nazwisko Dyrektora lub osoby upoważnionej
Zasady przetwarzania danych osobowych
przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad
w związku z realizacją zamówień publicznych o wartości mniejszej niż
130.000,00 PLN (netto) oraz wyłączonych spod stosowania przepisów
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad

Uwagi:
Inne dane:
Cena - 100%
I. Administrator
Administratorem Państwa danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych
i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail:
kancelaria@gddkia.gov.pl.
II. Inspektor Ochrony Danych
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych w GDDKIA, za pośrednictwem adresu e-mail:
iod@gddkia.gov.pl
III. Cel przetwarzania danych
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu wyłonienia Wykonawcy
oferującego najkorzystniejsze warunki oraz zawarcia z nim, realizacji i rozliczenia
zamówienia wyłączonego spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień
publicznych oraz w celu archiwizacji.
Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez Administratora także w celu
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
IV. Podstawa prawna przetwarzania
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe:
1) w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, polegających
na wyłonieniu Wykonawcy oferującego najkorzystniejsze warunki oraz zawarciu
3
z nim i realizacji zamówienia oraz obrony przed roszczeniami - art. 6 ust. 1 lit f
RODO1
2) w celu zawarcia i realizacji umowy z Państwem (dotyczy przetwarzania danych
osobowych osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą
lub będących wspólnikami spółki cywilnej - art. 6 ust. 1 lit b RODO
3) w celu realizacji obowiązku prawnego nałożonego na Administratora na podstawie
ustawy o rachunkowości (rozliczenie zamówienia), ustawy o finansach publicznych
(ustalenie i dochodzenie roszczeń) oraz ustawy o archiwizacji i archiwach
państwowych - art. 6 ust. 1 lit c RODO
4) w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, polegających
na prowadzeniu analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi -
art. 6 ust. 1 lit f RODO
V. Rodzaje przetwarzanych danych
Administrator zbiera i przetwarza następujące dane osobowe:
o Imię i nazwisko
o Adres e-mail, nr telefonu
o Stanowisko służbowe, nazwa firmy, nazwa podmiotu, nazwa pracodawcy
o Nr PESEL, nr NIP
o Adres zamieszkania, Adres do korespondencji, adres wykonywanej działalności
o Informacje o Państwa aktywności w ramach strony internetowej (m.in. logi i pliki
cookies),
o Dane zawarte w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) lub w Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG),
o doświadczenie zawodowe,
o wykształcenie, zawód, rodzaj i nr uprawnień zawodowych,
o nr rachunku bankowego
VI. Źródło pochodzenia danych
Administrator otrzymuje Państwa dane osobowe od Wykonawców składających oferty,
w tym od Wykonawcy, z którym zawarto umowę na realizację zamówienia.
VII. Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych przez osoby reprezentujące Wykonawców jest warunkiem
przyjęcia i rozpatrzenia oferty. Skutkiem niepodania tych danych może być wykluczenie
wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty złożonej przez Wykonawcę.
VIII. Okres przechowywania danych
Administrator będzie przechowywał Państwa dane osobowe:
1) pozyskane od Wykonawców, których oferty nie zostały uznane za najkorzystniejsze
- przez okres 5 lat
2) pozyskane od Wykonawców, z którymi zawarto umowę lub podjęto współpracę bez
zawierania umowy na realizację zamówienia - przez okres realizacji i rozliczenia
umowy lub współpracy, a następnie przez okres 5 lat
3) przetwarzane w wyniku realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa -
przez okres określony w tych przepisach.
Po zakończeniu ww. okresów dane osobowe podlegają weryfikacji i brakowaniu,
a następne w zakresie w jakim wymagają tego przepisy o archiwizacji są przekazywane do
archiwum.
IX. Dostęp do danych osobowych
Dostęp do Państwa danych osobowych mają pracownicy i współpracownicy Generalnej
Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Ponadto Państwa dane osobowe są powierzane
podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi związane z obsługą i rozwojem
systemów IT, i udostępniane instytucjom kontrolującym Zamawiającego na mocy
obowiązujących przepisów (np.: NIK, CUPT, CBA) oraz innym podmiotom uczestniczącym
1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
4
w postępowaniu o zamówienie publiczne lub występującym do Zamawiającego o wgląd do
dokumentów na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej
W ramach funkcjonowania systemów teleinformatycznych Administratora dane osobowe
mogą zostać przekazane do państwa trzeciego. Podstawą takiego przekazania są
standardowe klauzule umowne (art. 46 ust. 2 lit c RODO). Szczegółowe informacje
na temat warunków przekazania Państwa danych osobowych do państw trzecich możne
udzielić Inspektor Ochrony Danych - kontakt iod@gddkia.gov.pl
X. Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługują Państwu następujące prawa:
1) prawo dostępu do danych osobowych i ich sprostowania
Realizując to prawo, możecie Państwo zwrócić się do Administratora z pytaniem
m.in. o to czy przetwarza on Państwa dane osobowe, jakie dane osobowe
przetwarza i skąd je pozyskał, a także jaki jest cel przetwarzania, jego podstawa
prawna oraz jak długo dane te będą przetwarzane.
W przypadku, gdy przetwarzane dane okażą się nieaktualne, możecie Państwo
zwrócić się do Administratora z wnioskiem o ich aktualizację.
2) prawo żądania ograniczenia przetwarzania - jeżeli spełnione są przesłanki
określone w art. 18 RODO
Ograniczenie przetwarzania danych osobowych powoduje, że Administrator może
jedynie przechowywać dane osobowe. Nie może on przekazywać tych danych innym
podmiotom, modyfikować ich ani usuwać.
Ograniczanie przetwarzania danych osobowych ma charakter czasowy i trwa
do momentu dokonania przez Administratora oceny, czy dane osobowe są
prawidłowe, przetwarzane zgodnie z prawem oraz niezbędne do realizacji celu
przetwarzania.
Ograniczenie przetwarzania danych osobowych następuje także w przypadku
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - do czasu rozpatrzenia przez
Administratora tego sprzeciwu.
3) prawo żądania usunięcia danych osobowych - jeżeli spełnione są przesłanki
określone w art. 17 RODO
Żądanie usunięcia danych osobowych realizowane jest m.in. gdy dalsze
przetwarzanie danych nie jest już niezbędne do realizacji celu w jakim zostały
zebrane lub dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem. Szczegółowe
warunki korzystania z tego prawa określa art. 17 RODO.
4) prawo otrzymania danych osobowych w ustrukturyzowanym powszechnie
używanym formacie, przenoszenia tych danych do innych administratorów
lub żądania, o ile jest to technicznie możliwe, przesłania ich przez administratora
innemu administratorowi - w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych
jest realizacja umowy z osobą, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
5) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych -
w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest realizacja prawnie
uzasadnionych interesów administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
Wniesienie sprzeciwu powoduje zaprzestanie przetwarzania danych osobowych
przez Administratora, chyba że wykaże on istnienie ważnych, prawnie
uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw
i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia
lub obrony roszczeń.
6) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
XI. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu.

Kontakt:
Osoba prowadząca sprawę: Paulina Stępień-Kumor tel. 41 34 03 932

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.