Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów okresowych rocznych oraz świadectw energetycznych obiektów budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów okresowych rocznych oraz świadectw energetycznych obiektów budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-03-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Markach
ul. Lisa Kuli 3
05-270 Marki
powiat: wołomiński
Tel. 22 781 33 73, Fax: 22 781 11 01
marcin.dabrowski@marki.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Marki
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 22 781 33 73, F
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na
wykonanie
przeglądów
okresowych
rocznych
oraz
świadectw
energetycznych obiektów budowlanych stanowiących mieszkaniowy zasób
gminy Marki i obiektów użytkowych stanowiących mienie komunalne

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi przeglądu budynków, polegające na
okresowej kontroli stanu technicznego budynków, wykonanej co najmniej raz w roku,
polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli
i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania
czynników występujących podczas użytkowania obiektu oraz instalacji i urządzeń
służących
z
ochronie
zakresem,
o
środowiska,
którym
instalacji
mowa
w
art.
gazowych
62
ust.
wykonywanej
1
pkt
zgodnie
1
ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
W ramach usługi należy m.in.:
- skontrolować elementy budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe
wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących
podczas użytkowania obiektu;
- skontrolować instalacje służące ochronie środowiska tj. instalacje i urządzenia
usuwające zanieczyszczenia powietrza (filtry, itp.), urządzenia kanalizacyjne,
urządzenia zabezpieczające przed przenikaniem zanieczyszczeń do wód
i gleby, urządzenia przeciwdźwiękowe (ekrany), systemy antywibracyjne
eliminujące rozchodzenie się drgań, ekrany i urządzenia zabezpieczające
przed niebezpiecznym promieniowaniem, urządzenia zabezpieczające przed
polami elektromagnetycznymi, instalacje i urządzenia do usuwania,
gromadzenia i utylizacji odpadów stałych (jeżeli występują);
- wykonać świadectwa energetyczne budynków.
W ramach usługi należy w szczególności:
- szczegółowo zbadać stan techniczny zewnętrznych przegród (warstw
fakturowych), elementów ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy) oraz
balustrad, loggi i balkonów, urządzeń zamontowanych do ścian i dachu
obiektu, (np. anteny, reklamy, oprawy oświetleniowe itp.), kominów, ław
kominiarskich, murów ogniowych, instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej
wody użytkowej, urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe
obiektu, elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z
budynku, przejść przyłączy instalacyjnej przez ściany obiektu, wszystkich
pozostałych elementów budynków, skontrolować elementy zewnętrzne
wspólne (nawierzchnie, ogrodzenia, małą architekturę, śmietniki, trzepaki,
piaskownice);
- sprawdzić urządzenia zamocowane do ścian i dachu budynku;
- sprawdzić elementy odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich, pokryć
dachowych;
- szczegółowo skontrolować elementy wewnętrzne wspólne (klatki schodowe,
korytarze, poddasza, piwnice, pomieszczenia gospodarcze, balustrady
schodowe, posadzki, podłogi, stolarkę okienną, kraty, drzwi wejściowe);
- sprawdzić elementy instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynku
oraz przejścia wszystkich przyłączy przez ściany budynku;
- wymienić zakres wszystkich prac niezbędnych do wykonania przed kolejnym
przeglądem, poczynając od tych zagrażających życiu ludzi lub mienia;
- sporządzić Świadectwo energetyczne budynku (certyfikat lub paszport
energetyczny) - dokument na podstawie oceny energetycznej budynku,
polegającej na obliczeniu zapotrzebowania domu na energię potrzebną do:
ogrzewania i wentylacji, przygotowania ciepłej wody, a także klimatyzacji i
oświetlenia.
Ilość lokali i budynków mieszkalnych oraz użytkowych, w których będą wykonywane
przeglądy została określona w załączniku nr 1 do niniejszej zapytania ofertowego.

Dokument nr: WZMK.271.6.2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 marca 2023 r. o godz. 12.30

Składanie ofert:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, kuriera lub
też dostarczona osobiście na adres: Zakład Usług Komunalnych, Ul. Lisa Kuli 3,
05-270 Marki do dnia 31 marca 2023r. do godz. 12.00 Oferty po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do dnia 31 marca 2023 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postepowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.).
Szacunkowa wartość zamówienia jest poniżej wyrażonej w złotych równowartości
kwoty 30 000 euro.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli:
1. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum
2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia o łącznej wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto.
2. Dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia
wymagane przepisami prawa odpowiednie do zakresu wykonywanych przez te
osoby czynności, tj: branży budowlanej - posiadają zgodnie z art.62 ust.4 stawy
Prawo budowlane uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności do
przeprowadzenia kontroli.
WYMAGANIA OD OFERENTÓW:
1. Przed przystąpieniem do wykonania oferty Oferent zobowiązany jest do
dokonania wizji w terenie i zapoznania się z przedmiotem zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą harmonogramu prac
będących przedmiotem niniejszego zamówienia i załącznikiem do umowy.
3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia, należy z wykonanych przeglądów
sporządzić protokoły z okresowej kontroli stanu technicznego budynku, wg.
wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego, dla każdego
obiektu odrębnie. Możliwa zmiana wzoru po akceptacji przez Zamawiającego.
Protokół winien uwzględniać wszystkie wymagane prawem budowlanym
informacje oraz dokumentację fotograficzną. Dokumentacja fotograficzna ma
przedstawiać każdą stronę budynku (w tym elewację), jego otoczenia, części
wspólnych (piwnice, strychy, korytarze), wszystkie okna, drzwi zewnętrzne i drzwi
do lokali. W rogu fotografii - znacznik czasowy wykonania zdjęcia. Protokół
winien być podpisany przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i
uprawnienia zawodowe i doręczony, za potwierdzeniem odbioru w wersji
papierowej i elektronicznej - do siedziby Zakładu Usług Komunalnych w Markach
ul. Lisa Kuli 3, we wskazanym w umowie terminie. Protokół należy wypełnić
pismem maszynowym, komputerowym lub pisemnie literami drukowanymi, w
sposób czytelny, aby informacje zawarte w protokole nie budziły wątpliwości
czytających osób trzecich (wszelką dokumentację prosimy dostarczyć w wersji
papierowej oraz elektronicznej w formacie *pdf. Załącznik nr 7 dodatkowo proszę
przekazać w edytowalnym arkuszu oraz w wersji papierowej, elektronicznej w
formacie *pdf - podpisane).
4. Osoba prowadząca kontrolę okresową budynku winna przed jej rozpoczęciem

zapoznać się z protokołami z poprzedniej kontroli, z protokołami robót
remontowych wykonanych w danym budynku w okresie od poprzedniej kontroli
oraz zgłoszeniami użytkowników lokali, dotyczącymi usterek, wad uszkodzeń lub
zniszczeń elementów obiektów budowlanych, a także opiniami i ekspertyzami
technicznymi.
5. Przeglądy okresowe należy wykonywać w dni robocze w godz. 9:00 - 20:00 oraz
w weekendy.
6. W przypadku zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców budynku oraz
konieczności natychmiastowej interwencji, należy niezwłocznie powiadomić
Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia w trakcie prowadzonej kontroli
nieprawidłowości mogących zagrażać zdrowiu i życiu użytkowników, Wykonawca
zobowiązany będzie do sporządzenia dokumentacji fotograficznej stwierdzonej
nieprawidłowości. Dokumentację tą należy dołączyć do protokołu pokontrolnego.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
1. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania
przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zamawiający żąda dokumentów:
a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia
minimum 2-ch usług, o wartości łącznej minimalnej 30 000,00 zł brutto,
opisu przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów
potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie;

b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia minimalnego 3 -
letniego i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego
zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową;
- posiadać datę sporządzenia;
- posiadać dane firmy: siedzibę oferenta, nr telefony, nr NIP, REGON;
- być podpisana czytelnie przez wykonawcę.
2. Oferta powinna zawierać:
a) dane podmiotu składającego ofertę i kopię dokumentów rejestrujących firmy;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
-działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
c) poświadczone kopie posiadania niezbędnych kwalifikacji i uprawnień przez

osoby skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do
zapytania ofertowego;
d) formularz ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
e) dokumenty (np. referencje, poświadczenia) potwierdzające, że Wykonawca
wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a
jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, przynajmniej dwie usługi
polegające na wykonaniu usługi dla obiektów o podobnym przeznaczeniu o
wartości łącznej min. 30 000.00 zł brutto - Załącznik nr 6 do zapytania
ofertowego;
f) zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego plus
harmonogram prac;
g) ofertę na załączonym wzorze - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz
ze wszystkimi załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie. Na
kopercie należy umieścić: adres Zamawiającego wskazany w pkt. I oraz
napis:
,,OFERTA NA PRZEGLĄDY OKRESOWE ROCZNE OBIEKTÓW
BUDOWLANYCH - 2023".
X. OCENA OFERT
Wybrana zostanie oferta która uzyska najwyższą sumę punktów przyznawanych za

Cena ofertowa - znaczenie 100%
gdzie:
OCmin
KCBad = ------ x 100
OCBad
KCBad - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
OCmin - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert niepodlegających
odrzuceniu
OCBad - cena zaoferowana w ofercie badanej
XI. INFORMACE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, którzy złożyli
ofertę za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej, bądź inny sposób przyjęty
zwyczajowo przez Zamawiającego, wskazując jednocześnie datę i miejsce
podpisania umowy.

Kontakt:
Dodatkowych informacji udziela: Marcin Dąbrowski - Naczelnik Wydziału Zarządu
Mieniem Komunalnym pod nr tel. 22 781 33 73 oraz adresem ul. Lisa Kuli 3, 05-270
Marki w godz. 7.00 - 15.00.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.