Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Skucie odpadających tynków elewacji frontowej, bocznej oraz tylnej budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Skucie odpadających tynków elewacji frontowej, bocznej oraz tylnej budynku

Data zamieszczenia: 2023-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Bytomiu
ul. Parkowa 2
41-902 Bytom
powiat: Bytom
tel. 32 77 98 722 fax 32 389 14 44
kr@um.bytom.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 77 98 722 fa
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dotyczy: konkursu ofert pn. ,,Skucie tynku w budynku Przedszkola Miejskiego nr 24 w Bytomiu"
3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których przedmiotem jest skucie odpadających tynków elewacji frontowej, bocznej oraz tylnej budynku Przedszkola Miejskiego nr 24 w Bytomiu.
3.2. Zakres przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Przedmiar robót
- stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia oraz Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Ogłoszenia.

CPV: 45410000-4, 44212310-5, 45111220-6

Dokument nr: KR.271.2.3.2023

Otwarcie ofert: 9.5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.03.2023 r. o godz. 10:15. w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Bytomiu, Ul. Smolenia 35, Wydział Realizacji Inwestycji i Remontów (pok. 129).
7. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
9.1.Oferta winna być złożona w jednej zaklejonej kopercie opisanej
w następujący sposób:
Nazwa wykonawcy .........................
Adres ...............................................
tel./fax, e-mail..................................

Urząd Miejski w Bytomiu
41-902 Bytom, Ul. Parkowa 2
Kancelaria Urzędu (pokój nr 128)
OFERTA
dot. konkursu ofert na:
,,Skucie tynku w Przedszkolu Miejskim nr 24 w Bytomiu"
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM: 24.03.2023 r. do godz. 10:15
9.2. Tak opisaną i zabezpieczoną przed rozklejeniem ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Bytomiu, Ul. Parkowa 2, Kancelaria Urzędu pokój 128, do dnia 24.03.2023 r., do godz. 9:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia określony w pkt 3.1 w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia
Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz konkursu ofert przeprowadzonego na podstawie § 6 ust. 1 pkt 1 załącznika nr 2 do Zarządzenia nr 571/20 Prezydenta Bytomia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia zasad regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Bytomiu
5. Warunki udziału w postępowaniu
Warunek dotyczący kwalifikacji i uprawnień osoby/osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Wykonawca musi dysponować:
jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie.

6. Wykaz wymaganych dokumentów
6.1. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu.
6.2. Wykaz osoby/osób skierowanych do realizacji zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku w zakresie kwalifikacji wykonawcy, określonych w pkt 5 niniejszego Ogłoszenia (wzór wykazu - załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu).
6.3. Aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - o ile ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot wpisany do ww. rejestrów
6.4. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do
reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną
z mocy prawa - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność
z oryginałem, przez notariusza (jeżeli dotyczy).
8. Sposób przygotowania oferty
8.1. Wykonawca winien wypełnić formularz oferty stanowiący Załącznik nr 3
do niniejszego Ogłoszenia.
8.2. Oferta, oświadczenia oraz wszelkie dokumenty winny być sporządzone
w języku polskim. .
8.3. Oferta, oświadczenia oraz wszelkie dokumenty winny być opatrzone podpisem osoby/osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Upoważnienie musi być dołączone do oferty
(np. pełnomocnictwo), w oryginale lub poświadczonej kopii, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę.
8.4. Przez poświadczone kopie dokumentów Zamawiający rozumie dokumenty podpisane i opieczętowane przez Wykonawcę oraz opatrzone klauzulą:
,,za zgodność z oryginałem", z zastrzeżeniem notarialnego poświadczenia pełnomocnictw.
8.5. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego.
9.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewpłynięcie oferty
w terminie lub niezgodnie z ww. opisem. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i podlegają zwróceniu Wykonawcy.
9.4. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca może zmienić, poprawić lub uzupełnić ofertę, na zasadach i w sposób, w jaki jest składana oferta, z odpowiednim dopiskiem: ,,ZMIANA OFERTY", ,,POPRAWA OFERTY" lub ,,UZUPEŁNIENIE OFERTY". Ponadto, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawcy przysługuje prawo do wycofania złożonej oferty.
9.6. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert odczytana zostanie: nazwa i siedziba Wykonawców, informacje dotyczące ceny ofert, terminu realizacji zamówienia, warunki płatności oraz inne informacje oceniane w ramach kryterium oceny ofert.

10. Kryteria oceny ofert i sposób oceny ofert.
10.1. Do oceny ofert dopuszcza się oferty spełniające wymagania wskazane
w treści niniejszego Ogłoszenia.
10.2. Spośród ofert podlegających ocenie za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
Uwagi:
1. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać ryzyka związane z wykonaniem niniejszego zamówienia.
2. Cena ofertowa winna być wyrażona w złotych polskich, niezależnie
od wchodzących w jej skład elementów, z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
3. Wykonawca winien skalkulować oferowaną cenę uwzględniając 23% podatek VAT.
4. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
5. Ocenie nie będą podlegały oferty złożone przez wykonawcę, który:
naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość,
a w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego zaniedbania nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie,
co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał lub nienależycie wykonał przedmiot zamówienia, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania,
jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

11. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie, o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszone
w Bytomskim Biuletynie Zamówień Publicznych oraz przekazane pisemnie do Wykonawcy, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą.

12. Postanowienia końcowe.
12.1. Postępowanie prowadzi się na zasadach określonych w Instrukcji stanowiącej załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 571/20 Prezydenta Bytomia z dnia 30 grudnia 2020 r. w ustalenia zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Bytomiu.
12.2. Postępowanie prowadzi się w języku polskim.
12.3. Przy realizacji zamówienia strony zobowiązane są do porozumiewania się (składania dokumentów) w języku polskim, koszt ewentualnych tłumaczeń jest elementem realizacji zamówienia.
12.4. Wszelkie ustalenia dotyczące dat (godzin) stosowane dla potrzeb niniejszego postępowania przyjmuje się zgodnie z czasem lokalnym właściwym dla siedziby Zamawiającego.
12.5. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. W przypadku oferty składanej przez osobę fizyczną konieczne jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania.

Uwagi:
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Prezydent Miasta Bytomia
41-902 Bytom, ul. Parkowa 2
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Bytom:
Biuro Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2
e-mail: pi@um.bytom.pl

Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora danych:
1. W celu realizacji zadań Administratora na podstawie przepisów prawa.
2. Odbiorcami danych osobowych są osoby fizyczne i prawne na podstawie przepisów prawa.
3. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas określony przepisami prawa
w szczególności w celach archiwalnych; soba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do Organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (UE 2016/679). Dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opiera się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
4. Podawanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu realizacji zadań objętych przepisami prawa niezbędne.

Kontakt:
7. Informacja o sposobie porozumiewania się i przekazywania korespondencji
7.1. Strony postępowania porozumiewają się i przekazują korespondencję z wyłączeniem oferty cenowej:
a) pisemnie, na adres:
Urząd Miejski w Bytomiu, Wydział Realizacji Inwestycji i Remontów, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, w godzinach pracy urzędu, tj.:
poniedziałek 7.30 - 17.30
wtorek - piątek 7.30 - 15.00.
b) elektronicznie, na adres: kr@um.bytom.pl
7.2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami, w imieniu Zamawiającego jest Ewa Szczyszczaj nr tel. 32 77 98 722.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.