Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa profesjonalnego sprzątania pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa profesjonalnego sprzątania pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2023-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A
KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1
78-100 Kołobrzeg
powiat: kołobrzeski
Tel.: +48 943548802, Faks: +48 943522516
m.zasasda@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Kołobrzeg
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 943548802,
Termin składania ofert: 2023-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Usługa profesjonalnego sprzątania pomieszczeń w obiektach Sanatorium Uzdrowiskowego MEWA oraz Budynku Zarządu w Kołobrzegu

Numer referencyjny: DPZ.271.11.2023
II.1.2)Główny kod CPV
90910000 Usługi sprzątania
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Łączne powierzchnie i częstotliwości ich sprzątania: -sprzątanie codzienne - 2.175,75 m? -sprzątanie co drugi dzień - 104,10 m? -sprzątanie 1 raz w tygodniu - 311,01 m? -sprzątanie 5 razy w tygodniu - 682,00 m? -sprzątanie 6 razy w tygodniu - 6.580,67 m? w tym 251,25 m? /przybasenie i szatnia/ -sprzątanie 1 raz w m-cu - 1.092,33 m? -raz na kwartał - 158,72 m? RAZEM ŁĄCZNA POWIERZCHNIA - 11.104,58 m? 2. Zakres prac i obowiązków obejmuje m. in.: a) mycie, dezynfekcję pokoi mieszkalnych, gabinetów zabiegowych i ciągów komunikacyjnych, elementów ścian i wyposażenia, usuwanie odpadków (segregacja odpadów), mycie okien, b) wymianę pościeli, ręczników oraz firan i zasłon, ścielenie łóżek zgodnie z instrukcją Zamawiającego, c) uzupełnianie dozowników na mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy; na żądanie Zamawiającego wózek serwisowy: woda, szampon, mydło wykładane w łazienkach dla gości pełnopłatnych. d) odśnieżanie balkonów i wszelkich wejść do budynków e) zapewnienie i stosowanie do wykonania usługi profesjonalnego sprzętu przeznaczonego do sprzątania w zakładach leczniczych, przydzielonego na stałe do oddziałów/działów, obiektów bez możliwości jego migracji pomiędzy oddziałami, w asortymencie i ilościach nie mniejszym niż wymagane minimum zawarte w załączniku nr 8 do SWZ - ilości zostaną potwierdzone protokołem sporządzonym w obecności obu stron w dniu rozpoczęcia usługi. f) profesjonalne, mechaniczne doczyszczanie powierzchni (podłogi, posadzki), w zależności od rodzaju powierzchni oraz ich konserwacja i zabezpieczanie powłokami ochronnymi: akrylowymi, polimerowymi lub odpowiednimi, preparaty do konserwacji podłóg o udokumentowanych właściwościach antypoślizgowych, g) utrzymanie sprzętu używanego do świadczenia usługi w nienagannej czystości oraz odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym przez cały okres świadczenia usługi.. h) wprowadzenie zapisów potwierdzających wykonanie prac codziennych, zapisów mycia i dezynfekcji toalet ogólnodostępnych, i) ponoszenie kosztów wynikających z niedostatecznego wywiązywania się z obowiązku świadczenia usługi, oraz zaniedbań w zakresie przepisów sanitarno-epidemiologicznych, przed np. Państwowym Inspektorem Sanitarnym. j) gospodarka bielizną płaską o Segregacja, liczenie i przygotowanie do transportu bielizny brudnej i czystej o Magazynowanie i przechowywanie bielizny czystej i brudnej w pomieszczeniu magazynowym wyznaczonym przez Zamawiającego o Dystrybucja bielizny czystej i brudnej do pokoi kuracjuszy o Transport wewnętrzny czystej i brudnej bielizny o Przekazanie bielizny brudnej do pralni oraz odbiór bielizny czystej z pralni o Liczenie ilości asortymentu bielizny płaskiej brudnej przed przekazaniem do pralni o Liczenie ilości asortymentu bielizny płaskiej czystej po odbiorze z pralni o Liczenie ilości asortymentu bielizny płaskiej podczas sprzątania gruntownego pokoi po wymeldowaniu kuracjuszy o Przekazywanie 1 raz w miesiącu Zamawiającego raportu o ilości asortymentu bielizny płaskiej o Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za ubytki ilości asortymentu bielizny płaskiej wynikających z ich zużycia, różnicy w ilości bielizny czystej oraz brudnej w przekazywanej do pokoi kuracjuszy, pralni lub na potrzeby personelu Zamawiającego.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 3 908 960.00 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Kołobrzeg

II.2.4)Opis zamówienia:

Łączne powierzchnie i częstotliwości ich sprzątania: -sprzątanie codzienne - 2.175,75 m? -sprzątanie co drugi dzień - 104,10 m? -sprzątanie 1 raz w tygodniu - 311,01 m? -sprzątanie 5 razy w tygodniu - 682,00 m? -sprzątanie 6 razy w tygodniu - 6.580,67 m? w tym 251,25 m? /przybasenie i szatnia/ -sprzątanie 1 raz w m-cu - 1.092,33 m? -raz na kwartał - 158,72 m? RAZEM ŁĄCZNA POWIERZCHNIA - 11.104,58 m?

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: koncepcja świadczenia usługi sprzątania / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: zastosowanie elektronicznej aplikacji monitorującej realizację usługi / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 3 908 960.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 32
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

CPV: 90910000

Dokument nr: 168650-2023, DPZ.271.11.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 08/05/2023
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

e-zamówienia

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.uzdrowisko-kolobrzeg.ires.pl/8298/8298/

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 08/05/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Kołobrzeg

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 06/07/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
16/03/2023

Kontakt:
"UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 000288171
KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1
Kołobrzeg
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
78-100
Polska
Osoba do kontaktów: Marek Zasada
E-mail: m.zasasda@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Tel.: +48 943548802
Faks: +48 943522516

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.