Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
49z dziś
6214z ostatnich 7 dni
26596z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów dydaktycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów dydaktycznych

Data zamieszczenia: 2023-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE "BAŚNIOWA KRAINA" W BŁASZKACH
ul. Pomorska 1
98-235 Błaszki
powiat: sieradzki
przedszkoleblaszki@interia.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Błaszki
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA materiałów dydaktycznych dla przedszkola ,,BAŚNIOWA KRAINA" w Błaszkach
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna. w część 1. DOSTAWA pomocy dydaktycznych - Mali przyrodnicy. 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkola w Część 2 DOSTAWA pomocy dydaktycznych do zajęć z zakresu -Matematyka dla każdego smyka. 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 3 DOSTAWA pomocy dydaktycznych do zajęć z zakresu języka polskiego oraz zajęć wyrównawczych dla dzieci z Ukrainy. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 4. DOSTAWA pomocy dydaktycznych do zajęć z zakresu muzykoterapii. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 5 DOSTAWA pomocy dydaktycznych do zajęć z zakresu logorytmiki. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 6. DOSTAWA pomocy dydaktyczncznych do zajęć z arteterapii. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 7 DOSTAWA pomocy dydaktycznych do zajęć rozwijających kompetencje cyfrowe. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 8 DOSTAWA pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z fizjoterapii. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 9 Zakup materiałów plastycznych do zajęć z logorytmiki. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 10 Zakup materiałów plastycznych do zajęć z muzykoterapii. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 11. Zakup mebli do sali terapeutycznej. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 12 Zakup wyposażenia do sali wyciszającej, sali muzykoterapii i sali arteterapii. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 13 Zakup wyposażenia do sali terapeutycznej. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 14. Zakup wyposażenia do sali wyciszającej. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach dla potrzeb realizacji projektu pn.: ,,RAZEM Z NAMI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa: XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI. Wysokoa Jakość Edukacji ", Poddziałanie: Xi.1.1. Edukacja przedszkolna w Część 15. Zakup sprzętu Tik wraz z akcesoriami do sal dydaktycznych Przedszkola. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami.

CPV: 39162100-6, 39162000-5,39162200-7,37500000-3, 39162200-7, 39162000-5,39162110-9,39162200-7,37500000-3, 39161000-8

Dokument nr: 2023/BZP 00143852, 261.1.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6687f7cd-a845-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Jolanta Filipiak. Tel. 43 829 20 45, przedszkoleblaszki@interia.pl.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-6687f7cd-a845-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. Regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
11. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
CIĄG DALSZY W SEKCJI RODO (ograniczenia stosowania)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak RIZ.271.33.22 pn.,, DOSTAWA żywności na potrzeby stołówki przy Przedszkolu Samorządowym ,,Baśniowa Kraina" w Błaszkach", prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)
1) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmianami), dalej ,,ustawa Pzp"; a także odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (Dz.U.2020.2176 t.j. ) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych;
1) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
2) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
3) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
4) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
5) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
6) Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art.16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dotyczy sekcji: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej
12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną
za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze"
(,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji"
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym3 lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio
podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości
widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem
Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego
dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
18. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację
wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: e-mail: przedszkoleblaszki@interia.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu). (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
19. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
20. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-30 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.