dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa sanitariatów i wyposażenia łazienki, sprzętu AGD i komputerowego, wyposażenia gabinetu hortiterapii oraz sali rekreacyjnej żłobka |
Data zamieszczenia: | 2023-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Grudziądzki Ośrodek Edukacji SPINAKER S.C. Iwona Majorke, Sebastian Dróbka, Sandra Krauze Ludwika Waryńskiego 104 86-300 Grudziądz powiat: Grudziądz 791871464 info@edukacja.grudziadz.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151166 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Grudziądz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 791871464 |
Termin składania ofert: | 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA sanitariatów i wyposażenia łazienki, sprzętu AGD i komputerowego, wyposażenia gabinetu hortiterapii oraz sali rekreacyjnej żłobka. Powstaje w kontekście projektu RPKP.06.01.01-04-0019/19 - Rozbudowa budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego PROMYK o budynek Żłobka na działkach nr 31/59, 31/58, 31/13 w obrębie 73 położonych przy Ul. Waryńskiego w Grudziądzu Część 1 SANITARIATY I WYPOSAŻENIE ŁAZIENKI -CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka. Przedmiot zamówienia w części I stanowią SANITARIATY I WYPOSAŻENIE ŁAZIENKI . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 6 do zapytania ofertowego. Okres gwarancji 24 Część 2 SPRZĘT AGD -CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka. Przedmiot zamówienia w części II stanowi SPRZĘT AGD . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Okres gwarancji 24 Część 3 SPRZĘT KOMPUTEROWY -CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA Przedmioty zamówienia DOSTAWA Sprzęt IT Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka. Przedmiot zamówienia w części III stanowi SPRZĘT KOMPUTEROWY . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Okres gwarancji 24 Część 4 WYPOSAŻENIE SALA REKREACYJNA - CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka. Przedmiot zamówienia w części IV stanowi WYPOSAŻENIE SALI REKREACYJNEJ . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Okres gwarancji 24 Część 5 WYPOSAŻENIE GABINETU HORTITERAPII - CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka. Przedmiot zamówienia w części V stanowi WYPOSAŻENIE GABINETU HORTITERAPII . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Okres gwarancji 24 CPV: 39290000-1, 44411000-4, 44411700-1, 39710000-2, 42716120-5, 42716200-0, 30200000-1, 30213100-6, 30216110-0, 30232110-8 Dokument nr: 2023-41733-151166, 4/Ż/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-03-30 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat Grudziądz Gmina Grudziądz Miejscowość Grudziądz Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat Grudziądz Gmina Grudziądz Miejscowość Grudziądz Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat Grudziądz Gmina Grudziądz Miejscowość Grudziądz Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat Grudziądz Gmina Grudziądz Miejscowość Grudziądz Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat Grudziądz Gmina Grudziądz Miejscowość Grudziądz Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy Zgodnie z punktami 17.1-17.5 zapytania ofertowego: 17.1. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy. 17.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 17.3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku: a) zaistnienia okoliczności nieprzewidzianych, niezależnych od woli Stron umowy, którym Strona nie mogła zapobiec przy dołożeniu należytej staranności (wystąpienie siły wyższej), w wyniku czego niemożliwy do zachowania będzie termin realizacji umowy; b) konieczności zmiany zaoferowanego towaru w sytuacji zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących brakiem dostępności zaoferowanych towarów, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zastąpienie go innym o parametrach nie gorszych niż pierwotnie zaoferowany. Przy czym sytuacja taka nie powoduje wydłużenia jakichkolwiek terminów oraz zmiany wynagrodzenia określonych w umowie. 17.4. Zmiany umowy nie mogą naruszać Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 21 grudnia 2020 roku i mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie w formie aneksów do niniejszej umowy. 17.5. Zmiany stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 z późń. zm.), zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 z późn.zm.) nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy i nie stanowią podstawy do zmiany treści zawartej umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Zgodnie z pkt.7.1.2. zapytania ofertowego o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający poniższe warunki dopuszczenia do udziału w postępowaniu: a) znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 7.1.2. zapytania ofertowego nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem (zamawiającym) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym w ramach którego finansowane lub współfinansowane jest zamówienie, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku wyżej wymienionych powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym złożonym na wzorze stanowiącym załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego. W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 7.1.1. zapytania ofertowego, Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. Zgodnie z pkt. 7.2. zapytania ofertowego, zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu: 7.2.1. wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia; 7.2.2. wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7.2.3. wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu; 7.2.4. wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; 7.2.5. wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544); 7.2.6. wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 7.2.7. wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.); 7.2.8. wykonawcę oraz wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej Ustawa o przeciwdziałaniu agresji) (Dz.U. 2022 poz. 835 z późn. zm.); 7.2.9. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu agresji. 7.2.10. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu agresji Wykluczenie wykonawcy następuje, w przypadkach, o których mowa: a) w pkt 7.2.5, jeżeli nie upłynął okres, na jaki został prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne b) w pkt 7.2.6 jeżeli nie upłynął okres obowiązywania zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne c) w pkt 7.2.8- 7.2.10 wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art.7 ust. 1 Ustawy o przeciwdziałaniu agresji Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. podstaw wykluczenia według załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis W celu wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym przygotowane na wzorze stanowiącym załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego. 2. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia przygotowane na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego. Dodatkowo wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do Zapytania ofertowego - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 5. Zdjęcia i/lub grafiki oferowanych towarów powinny zostać dołączone do oferty. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-21 Data ostatniej zmiany 2023-03-21 11:46:57 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryteria oceny: cena zamówienia-100 punktów Najwyżej punktowana jest oferta z najniższą ceną brutto. Punkty będą wyliczone według wzoru: PO = Cn:Cbx100 gdzie: PO-liczba punktów przyznanych ofercie Cn-cena najniższej oferty, Cb-cena badanej oferty. Wynik będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryteria oceny: cena zamówienia-100 punktów Najwyżej punktowana jest oferta z najniższą ceną brutto. Punkty będą wyliczone według wzoru: PO = Cn:Cbx100 gdzie: PO-liczba punktów przyznanych ofercie Cn-cena najniższej oferty, Cb-cena badanej oferty. Wynik będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryteria oceny: cena zamówienia-100 punktów Najwyżej punktowana jest oferta z najniższą ceną brutto. Punkty będą wyliczone według wzoru: PO = Cn:Cbx100 gdzie: PO-liczba punktów przyznanych ofercie Cn-cena najniższej oferty, Cb-cena badanej oferty. Wynik będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryteria oceny: cena zamówienia-100 punktów Najwyżej punktowana jest oferta z najniższą ceną brutto. Punkty będą wyliczone według wzoru: PO = Cn:Cbx100 gdzie: PO-liczba punktów przyznanych ofercie Cn-cena najniższej oferty, Cb-cena badanej oferty. Wynik będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryteria oceny: cena zamówienia-100 punktów Najwyżej punktowana jest oferta z najniższą ceną brutto. Punkty będą wyliczone według wzoru: PO = Cn:Cbx100 gdzie: PO-liczba punktów przyznanych ofercie Cn-cena najniższej oferty, Cb-cena badanej oferty. Wynik będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Kontakt: Osoby do kontaktu Iwona Majorke tel.: 791871464 e-mail: info@edukacja.grudziadz.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024