Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa sanitariatów i wyposażenia łazienki, sprzętu AGD i komputerowego, wyposażenia...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa sanitariatów i wyposażenia łazienki, sprzętu AGD i komputerowego, wyposażenia gabinetu hortiterapii oraz sali rekreacyjnej żłobka

Data zamieszczenia: 2023-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Grudziądzki Ośrodek Edukacji SPINAKER S.C. Iwona Majorke, Sebastian Dróbka, Sandra Krauze
Ludwika Waryńskiego 104
86-300 Grudziądz
powiat: Grudziądz
791871464
info@edukacja.grudziadz.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151166
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Grudziądz
Wadium: ---
Nr telefonu: 791871464
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA sanitariatów i wyposażenia łazienki, sprzętu AGD i komputerowego, wyposażenia gabinetu hortiterapii oraz sali rekreacyjnej żłobka.
Powstaje w kontekście projektu
RPKP.06.01.01-04-0019/19 - Rozbudowa budynku Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego PROMYK o budynek Żłobka na działkach nr 31/59, 31/58, 31/13 w obrębie 73 położonych przy Ul. Waryńskiego w Grudziądzu

Część 1
SANITARIATY I WYPOSAŻENIE ŁAZIENKI -CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka. Przedmiot zamówienia w części I stanowią SANITARIATY I WYPOSAŻENIE ŁAZIENKI .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 6 do zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
24

Część 2
SPRZĘT AGD -CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka. Przedmiot zamówienia w części II stanowi SPRZĘT AGD .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
24

Część 3
SPRZĘT KOMPUTEROWY -CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Sprzęt IT
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka. Przedmiot zamówienia w części III stanowi SPRZĘT KOMPUTEROWY .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
24

Część 4
WYPOSAŻENIE SALA REKREACYJNA - CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka. Przedmiot zamówienia w części IV stanowi WYPOSAŻENIE SALI REKREACYJNEJ .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
24

Część 5
WYPOSAŻENIE GABINETU HORTITERAPII - CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka. Przedmiot zamówienia w części V stanowi WYPOSAŻENIE GABINETU HORTITERAPII .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
24

CPV: 39290000-1, 44411000-4, 44411700-1, 39710000-2, 42716120-5, 42716200-0, 30200000-1, 30213100-6, 30216110-0, 30232110-8

Dokument nr: 2023-41733-151166, 4/Ż/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-30

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
Grudziądz
Gmina
Grudziądz
Miejscowość
Grudziądz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
Grudziądz
Gmina
Grudziądz
Miejscowość
Grudziądz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
Grudziądz
Gmina
Grudziądz
Miejscowość
Grudziądz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
Grudziądz
Gmina
Grudziądz
Miejscowość
Grudziądz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
Grudziądz
Gmina
Grudziądz
Miejscowość
Grudziądz

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
Zgodnie z punktami 17.1-17.5 zapytania ofertowego:
17.1. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy.
17.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
17.3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku:
a) zaistnienia okoliczności nieprzewidzianych, niezależnych od woli Stron umowy, którym Strona nie mogła zapobiec przy dołożeniu należytej staranności (wystąpienie siły wyższej), w wyniku czego niemożliwy do zachowania będzie termin realizacji umowy;
b) konieczności zmiany zaoferowanego towaru w sytuacji zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących brakiem dostępności zaoferowanych towarów, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zastąpienie go innym o parametrach nie gorszych niż pierwotnie zaoferowany. Przy czym sytuacja taka nie powoduje wydłużenia jakichkolwiek terminów oraz zmiany wynagrodzenia określonych w umowie.
17.4. Zmiany umowy nie mogą naruszać Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 21 grudnia 2020 roku i mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie w formie aneksów do niniejszej umowy.
17.5. Zmiany stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 z późń. zm.), zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 z późn.zm.) nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy i nie stanowią podstawy do zmiany treści zawartej umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zgodnie z pkt.7.1.2. zapytania ofertowego o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający poniższe warunki dopuszczenia do udziału w postępowaniu: a) znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 7.1.2. zapytania ofertowego nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem (zamawiającym) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym w ramach którego finansowane lub współfinansowane jest zamówienie,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku wyżej wymienionych powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym złożonym na wzorze stanowiącym załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego. W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 7.1.1. zapytania ofertowego, Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
Zgodnie z pkt. 7.2. zapytania ofertowego, zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu:
7.2.1. wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
7.2.2. wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7.2.3. wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
7.2.4. wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; 7.2.5. wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544);
7.2.6. wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
7.2.7. wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
7.2.8. wykonawcę oraz wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej Ustawa o przeciwdziałaniu agresji) (Dz.U. 2022 poz. 835 z późn. zm.); 7.2.9. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu agresji.
7.2.10. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu agresji Wykluczenie wykonawcy następuje, w przypadkach, o których mowa: a) w pkt 7.2.5, jeżeli nie upłynął okres, na jaki został prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne b) w pkt 7.2.6 jeżeli nie upłynął okres obowiązywania zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne c) w pkt 7.2.8- 7.2.10 wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art.7 ust. 1 Ustawy o przeciwdziałaniu agresji Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. podstaw wykluczenia według załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
1.Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym przygotowane na wzorze stanowiącym załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.
2. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia przygotowane na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.
Dodatkowo wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do Zapytania ofertowego - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.
5. Zdjęcia i/lub grafiki oferowanych towarów powinny zostać dołączone do oferty.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-21
Data ostatniej zmiany
2023-03-21 11:46:57

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryteria oceny:
cena zamówienia-100 punktów
Najwyżej punktowana jest oferta z najniższą ceną brutto. Punkty będą wyliczone według wzoru:
PO = Cn:Cbx100
gdzie: PO-liczba punktów przyznanych ofercie
Cn-cena najniższej oferty,
Cb-cena badanej oferty.
Wynik będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryteria oceny:
cena zamówienia-100 punktów
Najwyżej punktowana jest oferta z najniższą ceną brutto. Punkty będą wyliczone według wzoru:
PO = Cn:Cbx100
gdzie: PO-liczba punktów przyznanych ofercie
Cn-cena najniższej oferty,
Cb-cena badanej oferty.
Wynik będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryteria oceny:
cena zamówienia-100 punktów
Najwyżej punktowana jest oferta z najniższą ceną brutto. Punkty będą wyliczone według wzoru:
PO = Cn:Cbx100
gdzie: PO-liczba punktów przyznanych ofercie
Cn-cena najniższej oferty,
Cb-cena badanej oferty.
Wynik będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryteria oceny:
cena zamówienia-100 punktów
Najwyżej punktowana jest oferta z najniższą ceną brutto. Punkty będą wyliczone według wzoru:
PO = Cn:Cbx100
gdzie: PO-liczba punktów przyznanych ofercie
Cn-cena najniższej oferty,
Cb-cena badanej oferty.
Wynik będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryteria oceny:
cena zamówienia-100 punktów
Najwyżej punktowana jest oferta z najniższą ceną brutto. Punkty będą wyliczone według wzoru:
PO = Cn:Cbx100
gdzie: PO-liczba punktów przyznanych ofercie
Cn-cena najniższej oferty,
Cb-cena badanej oferty.
Wynik będzie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Iwona Majorke
tel.: 791871464
e-mail: info@edukacja.grudziadz.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.