łódzkie (Dmosin)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
małopolskie (Miechów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż szafek |
Data zamieszczenia: | 2023-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7 33-380 Krynica-Zdrój powiat: nowosądecki tel. 18 472 55 00 urzad@umkrynica.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Krynica-Zdrój |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 18 472 55 00 |
Termin składania ofert: | 2023-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ogłoszenia o przetargu pod nazwą ,,Remont Hali Lodowej w Krynicy-Zdroju" (Etap VII) 2. ZASADY UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Gmina Krynica-Zdrój ogłasza przetarg na realizację przedsięwzięcia pod nazwą ,,Remont Hali Lodowej" (Etap VII), na dostawę i montaż szafek dla sportowców wraz z osprzętem, których wymogi techniczne zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do Ogłoszenia o przetargu. Zamawiający wyznacza końcowy termin dostawy, montażu przedmiotu zamówienia do dnia 31.05.2023 r. Zamawiający w dacie ogłoszenia przetargu posiada wstępną informację z Ministerstwa Sportu dotyczącą dodatkowego dofinansowania zadań związanych z przedsięwzięciem pod nazwą ,,Remont hali lodowej", w kwocie 2.000.000,00 PLN, które będą wydatkowane w 2023 roku. Zamawiający na zakres prac ujęty w niniejszym etapie postępowania (Etap VII) zamierza przeznaczyć nie więcej niż kwotę 465.000 PLN. Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację tego przedsięwzięcia ze środków Skarbu Państwa, co wynika, z podpisanej umowy z Ministerstwem Sportu i Turystyki w dniu 06.06.2022 r. o dofinansowanie ze środków Budżetu Państwa zadania inwestycyjnego w ramach programu wsparcia przygotowania III Igrzysk Europejskich w 2023 r. w zakresie realizacji inwestycji sportowych. Dokument nr: IiM.7021.1.24.2023 Składanie ofert: Zamawiający wyznacza 7-dniowy termin na składanie ofert od daty publikacji Ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Krynica-Zdrój, w zakładce ,,Zamówienia Publiczne i Ogłoszenia/Zamówienia Publiczne - Ogłoszenia/2023". W związku z powyższym termin składania ofert upływa 27.03.2023 r. o godz. 16.00. Oferty będą składane pisemnie, w zapieczętowanych kopertach, na dziennik podawczy znajdujący się w Urzędzie Miejskim w Krynicy-Zdroju. Koperta będzie opisana w następujący sposób: ,,Oferta na remont hali lodowej Etap VII". MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - adres: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7 33-380 Krynica-Zdrój pokój nr 11 - parter (Dziennik podawczy) w terminie do dnia 27.03.2023 r. do godz. 16:00 Dziennik podawczy jest czynny: poniedziałek: od 8.00 do 16.00 wtorek-piątek: od 7.30 do 15.30 2. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. Wymagania: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Gmina Krynica-Zdrój, w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 2 grudnia 2021 r. o wsparciu przygotowania III Igrzysk Europejskich w 2023 roku będzie miejscem, w którym będą się odbywały konkurencje sportowe w ramach III Igrzysk Europejskich Kraków- Małopolska 2023. Zamówienie jest kwalifikowane jako ,,przedsięwzięcie niezbędne do przeprowadzenia Igrzysk" w rozumienie ww. Ustawy. Zadanie pod nazwą ,,Remont hali lodowej" w Krynicy-Zdroju znajduje się w Załącznikach do Rozporządzeń Rady Ministrów z dnia 12 stycznia 2022 r. w sprawie wykazu przedsięwzięć III Igrzysk Europejskich oraz z dnia 30 sierpnia 2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu przedsięwzięć III Igrzysk Europejskich w 2023 roku. Zgodnie z zapisami art. 5 tejże Ustawy zamówienie dotyczące ,,przedsięwzięć" są wyłączone za stosowania przepisów ustawy z 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych. Postępowanie niniejsze jest prowadzone zgodnie z zapisami znajdującymi się w Ustawie z dnia 2 grudnia 2021 r. o wsparciu przygotowania III Igrzysk Europejskich w 2023 roku. Specyfikacja Warunków Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o przetargu. Do prawidłowego złożenia oferty koniecznym jest złożenie kompletu dokumentacji opisanej w punkcie 3. Hala lodowa jest dostępna do przeprowadzona wizji w godzinach 7.30- 15.30 od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerem 18 472 38 24. Oferta stanowi Załącznik nr 3 do Ogłoszenia o przetargu. 3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 PLN, na dowód czego przedłoży wraz z ofertą kopię policy OC potwierdzoną za zgodność z oryginałem; 2) wobec, którego nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 129 ze zm.). 4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT 1. Oferent może złożyć jedną ofertę - wzór oferty stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. 2. Ofertę sporządza się w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem. 3. Oferta powinna być podpisana przez upoważnione do tego osoby, które musi wynikać z załączonych do Oferty dokumentów. 4. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. 5. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna. 6. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualny wydruk informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, a w przypadku składania oferty przez pełnomocnika lub prokurenta stosowne pełnomocnictwo lub potwierdzenie udzielenia prokury, jeżeli nie wynika ona z aktualnego wydruku informacji z Krajowego Rejestru Sądowego. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie pisemnej. 8. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. 9. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do zamawiającego, która będzie posiadać następujące oznaczenia: Nazwa i adres wykonawcy (ewentualnie pieczęć) Znak sprawy: IiM.7021.1.16.2023 ,,OFERTA na Remont Hali Lodowej w Krynicy-Zdroju" (Etap VII) 5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. DOKUMENTACJA KONIECZNA DO PRAWIDŁOWEGO ZŁOŻENIA OFERTY Oferent jest zobowiązany złożyć ofertę, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Ogłoszenia o przetargu z dołączonymi następującymi załącznikami: Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną i stanem faktycznym, w tym przeprowadzeniem wizji w terenie, stanowiące Załącznik nr 4 do Ogłoszenia o przetargu, Oświadczenie o braku podstaw do wyłączenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 5 ust. 3 Ustawy z dnia 2 grudnia 2021 r. o wsparciu przygotowania III Igrzysk Europejskich w 2023 roku, stanowiące Załącznik nr 5 do Ogłoszenia o przetargu, Oświadczenie, że oferowany produkt jest zgodny z wymaganiami technicznymi Zamawiającego, które wynikają z Opisu Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 2 do ogłoszenia o przetargu, Aktualny wydruk informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, a w przypadku składania oferty przez pełnomocnika lub prokurenta stosowne pełnomocnictwo lub potwierdzenie udzielenia prokury, jeżeli nie wynika ona z aktualnego wydruku informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Kserokopia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Oferenta na kwotę co najmniej 200.000,00 PLN, Oferta powinna być podpisana przez upoważnione do tego osoby, które musi wynikać z załączonych do Oferty dokumentów. 8. ZASADY OCENY I WYBORU OFERTY Otwarcie ofert nastąpi w dniu28.03.2023 r. o godzinie 10.00, w Urzędzie Miejskim w Krynicy-Zdroju (Sala Ślubów, sala nr 14); Przetarg zostanie rozstrzygnięty przez komisję przetargową powołaną przez Burmistrza Krynicy-Zdroju, która dokona wyboru ważnej oferty na podstawie następujących kryteriów: a. Kryterium cena (Kc) - 100% cena wskazana przez Oferenta, waga ta będzie oceniania w ten sposób, że ofercie najtańszej będzie przyznane 100 punktów; waga ta będzie wyliczana wg następującego wzoru: Kryterium cena (Kc), najniższa cena spośród ocenianych ofert Kc = ---------------------- ------------------------------- x 100 cena ocenianej oferty Maksymalna liczba punktów, jaką w tym kryterium uzyska oferta wynosi 100. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. b. Zamawiający wybierze wykonawcę, którego oferta uzyska najwyższy wskaźnik wynikowy: /W/ wg wzoru: W = Kc Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Przetarg może zostać unieważniony w przypadku nie złożenia żadnej oferty. Przetarg może zostać unieważniony w przypadku złożenia oferty na kwotę wyższą niż Zamawiający zamierza przeznaczyć na ten Etap prac- 465.000,00 PLN. Przetarg może zostać unieważniony w przypadku gdy wstępna informacja z Ministerstwa Sportu o przyznaniu dodatkowego dofinansowania nie zostanie potwierdzona przez Ministra Finansów właściwą promesą. W przetargu zostanie wyłoniona oferta, która dla Zamawiającego będzie najkorzystniejsza tj. osiągnie najwyższą sumę punktów. Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu procedury odwoławczej. Komisja spisuje protokół oraz informację o udzieleniu zamówienia, która niezwłocznie jest publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Krynica-Zdrój, w zakładce ,,Przetargi". 9. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 1. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o wyniku postępowania podając nazwę wybranego wykonawcy, jego siedzibę oraz cenę zamówienia. 2. W przypadku rozstrzygnięcia przetargu podpisanie umowy nastąpi w ciągu siedmiu dni roboczych od dokonania wyboru Wykonawcy projektów. 3. Zamawiający niezwłocznie zamieści na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę o realizację zamówienia, albo informację o nieudzieleniu zamówienia. 10. PŁATNOŚCI Zamawiający przewiduje jedną płatność końcową, która zostanie dokonana po spisaniu bezusterkowego końcowego odbioru. Faktura będzie płatna w terminie do 30 dni od daty jej wystawienia. 11. INNE W umowie z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta klauzula rękojmi i gwarancji za wykonaną dostawę i montaż, która będzie obowiązywać przez 60 miesięcy. W umowie zostaną określone kary umowne oraz zastrzeżenie o możliwości dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, jeżeli kwota kary umownej nie będzie pokrywać wysokości szkody. 12. POSTANOWIIENIA KOŃCOWE 1. Ogłoszenie może zostać zmienione przed upływem terminu składnia ofert przewidzianym w niniejszym ogłoszeniu. W takiej sytuacji Zamawiający w opublikowanym ogłoszeniu uwzględni informację o zmianie. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. 2. Treść pytań dotyczących ogłoszenia wraz z wyjaśnieniami Zamawiający opublikuje w miejscu, w którym opublikował ogłoszenie. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Adres poczty elektronicznej zamawiającego: urzad@umkrynica.pl 6. Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl 7. W przypadku gdy wybrany wykonawca odstąpi od zawarcia umowy z zamawiającym, zamawiający zawrze umowę z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. Uwagi: 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO": 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Krynicy-Zdroju, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, adres e-mail: ugukry@ns.onet.pl; 2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, e-mail: iod@umkrynica.pl, nr tel. 18 472 55 60; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn. ,,Remont Hali Lodowej w Krynicy-Zdroju" (Etap VII), znak: IiM.7021.1.24.2023, prowadzonym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 grudnia 2021 r. o wsparciu przygotowania III Igrzysk Europejskich w 2023 roku.; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów prawa; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z realizowanych projektów, albo do upływu terminu przedawnienia roszczeń z umowy, oraz w celach archiwizacyjnych przez okres przewidziany prawem; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych jest nieuwzględnienie oferty; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024