Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa, przebudowa budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa, przebudowa budynku

Data zamieszczenia: 2023-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI
pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
powiat: grudziądzki
+48 56 6886010
przetargi@radzynchelminski.eu
https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Radzyń Chełmiński
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: +48 56 6886010
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa, przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa, przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim", które stanowi etap I realizacji inwestycji w zakresie: rozbudowy i przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego i części pomieszczeń Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim na pomieszczenia biurowe i gospodarcze na działce nr 126/6 obręb Radzyń Chełmiński, gmina Radzyń Chełmiński, na które Zamawiający uzyskał ostateczną decyzję pozwolenia na budowę.
Etap I obejmuje:
- rozbudowę budynku Urzędu o klatkę schodową z platformą dla osób niepełnosprawnych typu A5000,
- przebudowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej kolidującej z projektowaną dobudową,
- wykonanie fundamentów pośrednich - mikropale lub studnie wraz z opracowaniem i przedłożeniem do akceptacji przed rozpoczęciem robót projektu wykonawczego technologii wykonanego przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia,
- zapewnienie nadzoru geologa w trakcie fundamentowania,
- zapewnienie geodety do wytyczenia oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- nadanie numeru urządzenia transportu bliskiego oraz uzyskanie odbioru Urzędu Dozoru Technicznego platformy wraz z zapewnieniem obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie gwarancji,
- nieodpłatne wykonywanie przez Wykonawcę w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producenta urządzenia oraz zgodnie ze wszystkimi przepisami i wymaganiami dotyczącymi urządzeń podlegających kontroli przez Urząd Dozoru Technicznego,
- uzyskanie po zakończeniu robót częściowego pozwolenia na użytkowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją projektową, ograniczając zakres robót do I etapu, wykonując w pełnym zakresie następujące pozycje:
a) branża ogólnobudowlana: geodezyjne wytyczenie; roboty ziemne i fundamentowe, izolacje fundamentów; roboty murowe konstrukcji ścian nadziemnych, stropy i schody międzykondygnacyjne, stropodach ocieplenie i pokrycie; obróbki blacharskie; stolarka zewnętrzna i wewnętrzna - aluminiowa w kolorze RAL8024; przebudowa instalacji c.o. będących w kolizji z poszerzeniami otworów na drzwi do komunikacji; przeniesienie kolidujących jednostek zewnętrznych klimatyzacji w elewacji zachodniej; wykończenie zewnętrzne, elewacje rozbudowy budynku; wykończenie wewnętrzne, dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych; odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej przed budynkiem;
b) zewnętrzne instalacje sanitarne: przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z demontażem istniejącej;
c) instalacje elektryczne wewnętrzne: wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacji, rozbudowa rozdzielnicy, zasilanie platformy oraz kurtyny powietrznej;
d) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
Uwaga:
Załączona dokumentacja budowlana obejmuje kompleksowe wykonanie zadania pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego i części pomieszczeń Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim na pomieszczenia biurowe i gospodarcze na działce nr 126/6 obręb Radzyń Chełmiński, gmina Radzyń Chełmiński".
Do postępowania przyjęto wykonanie prac Etapu I.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Wizja lokalna może być dokonana tylko w dni robocze tj. poniedziałek - piątek w godz.ch pracy Urzedu. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o zamiarze przeprowadzenia wizji.
2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ:
1) Wzór umowy,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
3) Przedmiary robót,
4) Projekty budowlane.
Zamawiający załącza do SWZ przedmiary robót, które należy traktować jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji budowlanej. Wykonawca na podstawie załączonej dokumentacji projektowej w I etapie ma obowiązek w ofercie przewidzieć i wycenić cały zakres prac koniecznych dla kompleksowej realizacji zadania etapu I.
Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne", o ile zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania podobnych lub lepszych od założonych, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
Wykonawca sporządzi zestawienie rzeczowo - finansowe, które będzie załącznikiem do umowy i dostarczy je do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.

CPV: 45200000-9, 45100000-8,45111200-0,45300000-0,45310000-3,45330000-9-,45223200-8,45260000-7,45400000-1

Dokument nr: 2023/BZP 00144131, KD.271.2.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 13:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski. W
sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski, dopuszczalna jest komunikacja za pomocą poczty elektronicznej:
przetargi@radzynchelminski.eu, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platforma Zakupowa. Szczegółowe instrukcje dla wykonawców korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie, treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania
dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych
za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -
MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa z włączoną
obsługą JavaScript, d) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
e)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b)
zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za
pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do "Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf . W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: a) .zip , b) .7Z.. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego (elektronicznego).
Więcej informacji znajduje się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński,
z siedzibą w Radzyniu Chełmińskim przy Pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, tel. 56 6886001, e-mail: urzad@radzynchelminski.eu.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu
e-mail: iodo@radzynchelminski.eu lub pisemnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Rozbudowa, przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim" znak sprawy KD.271.2.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia
11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
12.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dalsze informacje dot. obowiązku informacyjnego RODO zamieszczone są w rozdziale 26 SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-06 13:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Wymagania:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 462).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński: Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 tytułem: ,,Wadium - Rozbudowa, przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim".
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego).
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia, z treści dokumentu gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą), zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Zatrzymanie i zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KD.271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa, przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim", które stanowi etap I realizacji inwestycji w zakresie: rozbudowy i przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego i części pomieszczeń Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim na pomieszczenia biurowe i gospodarcze na działce nr 126/6 obręb Radzyń Chełmiński, gmina Radzyń Chełmiński, na które Zamawiający uzyskał ostateczną decyzję pozwolenia na budowę.
Etap I obejmuje:
- rozbudowę budynku Urzędu o klatkę schodową z platformą dla osób niepełnosprawnych typu A5000,
- przebudowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej kolidującej z projektowaną dobudową,
- wykonanie fundamentów pośrednich - mikropale lub studnie wraz z opracowaniem
i przedłożeniem do akceptacji przed rozpoczęciem robót projektu wykonawczego technologii wykonanego przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia,
- zapewnienie nadzoru geologa w trakcie fundamentowania,
- zapewnienie geodety do wytyczenia oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- nadanie numeru urządzenia transportu bliskiego oraz uzyskanie odbioru Urzędu Dozoru Technicznego platformy wraz z zapewnieniem obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie gwarancji,
- nieodpłatne wykonywanie przez Wykonawcę w okresie gwarancji, zgodnie z wymaganiami producenta urządzenia oraz zgodnie ze wszystkimi przepisami i wymaganiami dotyczącymi urządzeń podlegających kontroli przez Urząd Dozoru Technicznego,
- uzyskanie po zakończeniu robót częściowego pozwolenia na użytkowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją projektową, ograniczając zakres robót do I etapu, wykonując w pełnym zakresie następujące pozycje:
a) branża ogólnobudowlana: geodezyjne wytyczenie; roboty ziemne i fundamentowe, izolacje fundamentów; roboty murowe konstrukcji ścian nadziemnych, stropy i schody międzykondygnacyjne, stropodach ocieplenie i pokrycie; obróbki blacharskie; stolarka zewnętrzna i wewnętrzna - aluminiowa w kolorze RAL8024; przebudowa instalacji c.o. będących w kolizji z poszerzeniami otworów na drzwi do komunikacji; przeniesienie kolidujących jednostek zewnętrznych klimatyzacji w elewacji zachodniej; wykończenie zewnętrzne, elewacje rozbudowy budynku; wykończenie wewnętrzne, dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych; odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej przed budynkiem;
b) zewnętrzne instalacje sanitarne: przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z demontażem istniejącej;
c) instalacje elektryczne wewnętrzne: wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacji, rozbudowa rozdzielnicy, zasilanie platformy oraz kurtyny powietrznej;
d) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
Uwaga:
Załączona dokumentacja budowlana obejmuje kompleksowe wykonanie zadania pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego i części pomieszczeń Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim na pomieszczenia biurowe i gospodarcze na działce nr 126/6 obręb Radzyń Chełmiński, gmina Radzyń Chełmiński".
Do postępowania przyjęto wykonanie prac Etapu I.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Wizja lokalna może być dokonana tylko w dni robocze tj. poniedziałek - piątek w godzinach pracy Urzedu. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o zamiarze przeprowadzenia wizji.
2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ:
1) Wzór umowy,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
3) Przedmiary robót,
4) Projekty budowlane.
Zamawiający załącza do SWZ przedmiary robót, które należy traktować jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji budowlanej. Wykonawca na podstawie załączonej dokumentacji projektowej w I etapie ma obowiązek w ofercie przewidzieć i wycenić cały zakres prac koniecznych dla kompleksowej realizacji zadania etapu I.
Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne", o ile zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania podobnych lub lepszych od założonych, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
Wykonawca sporządzi zestawienie rzeczowo - finansowe, które będzie załącznikiem do umowy i dostarczy je do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria szczegółowo
opisane w rozdziale 21 SWZ. O wyborze zadecyduje największa ilość punktów w oparciu o podane kryteria.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy rozbudowy lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00zł brutto.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do SWZ winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do ich treści. Oferta musi odpowiadać treści SWZ. 2. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę. 3. Ofertę składa się na Formularzu
ofertowym - Załącznik nr 1 do SWZ. 4. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -Załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ; Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na
dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem własnym, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 6. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia
oferty i podpisania umowy. 7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 462).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński: Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 tytułem: ,,Wadium - Rozbudowa, przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim".
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego).
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia, z treści dokumentu gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą), zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Zatrzymanie i zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem jako reprezentantem
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
4. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia, Zamawiający żąda złożenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie złożyć należy wg wymogów załącznika Nr 4 do SWZ.
7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych
Wykonawców należy załączyć do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający i wykonawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani są współdziałać przy wykonaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w celu należytej realizacji zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria szczegółowo
opisane w rozdziale 21 SWZ. O wyborze zadecyduje największa ilość punktów w oparciu o podane kryteria.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-05-05

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.