Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektu koncepcyjnego instalacji fotowoltaicznej wraz z PZT z układem paneli

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu koncepcyjnego instalacji fotowoltaicznej wraz z PZT z układem paneli

Data zamieszczenia: 2023-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-KALISZ" S.A
ul. Częstochowska 140
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
robert.bialkowski@wsk.kalisz.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-KALISZ" S.A. zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania polegającego na opracowaniu projektu koncepcyjnego instalacji fotowoltaicznej wraz z PZT z układem paneli na terenie Spółki, doborem urządzeń oraz przedstawieniem szacunkowej wyceny robót budowlanych.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na
opracowaniu projektu koncepcyjnego instalacji fotowoltaicznej
wraz z PZT z układem paneli na terenie Spółki, doborem urządzeń oraz przedstawieniem szacunkowej wyceny robót budowlanych.
3.2 Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem podzielony jest na dwa etapy:
1) Wykonanie dokumentacji technicznej, która obejmuje w szczególności
- uzyskanie niezbędnej mapy - jeżeli wymagane;
- przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia;
- opracowanie projektu koncepcyjnego instalacji fotowoltaicznej wraz z PZT z układem paneli na działce, doborem urządzeń oraz przedstawieniem szacunkowego kosztorysu,
- wykonanie projektu technicznego wraz z przedstawieniem kosztorysu inwestorskiego szczegółowego z zestawieniem materiałów, robocizny oraz sprzętu zgodnie przepisami i warunkami technicznymi;
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji - jeżeli wymagane;
UWAGI:
a) Oferent na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej (przed złożeniem oferty) zaproponuje najkorzystniejszą lokalizację instalacji fotowoltaicznej na podstawie oceny stanu technicznego budynków znajdujących się na terenie Spółki oraz lokalizacji gruntów niezabudowanych;
b) Oferent powinien dostosować zaproponowane rozwiązania projektowe do tzw. dobrych praktyk inżynierskich akceptowanych przez zakłady ubezpieczeniowe w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznej;
c) Oferent jest zobowiązany uzyskać od Zamawiającego na etapie koncepcji akceptację przedstawionego rozwiązania technicznego (wymagane falowniki z pełną optymalizacją mocy);
d) Projekt techniczny musi uwzględniać schemat elektryczny instalacji fotowoltaicznej, kalkulację efektywności systemu,
e) W przypadku wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji po stronie Oferenta jest m.in. pozyskanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, warunków przyłączeniowych do sieci elektroenergetycznej, pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia.
2) Wycenę robót budowlanych w tym:
zgłoszenie prac budowlanych do nadzoru budowalnego wraz wyznaczeniem właściwych kierowników budowy/ robót;
- wykonania niezbędnych pomiarów eklektycznych, w tym, pomiar rezystancji uziemień instalacji odgromowej;
- w przypadku dokonania w czasie robót zmian w prowadzeniu przewodów lub zastosowania zamiennych bądź dodatkowych rozwiązań technicznych, naniesienie ich przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikację na dokumentację techniczną;
- wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej;
- wykonanie Instrukcji Współpracy Ruchowej;
- zorganizowanie i uczestnictwo w odbiorach instalacji przez Operatora Sieci Dystrybucyjnej (OSD) wraz z wykonaniem sprawdzeń i testów zgodnie z wytycznymi OSD;
- zakup systemu OSD do raportowanie SOGL >200 kW;
- dokonanie wpisu do rejestru MIOZE w Urzędzie Regulacji Energetyki;
- przygotowanie dokumentacji projektowej powykonawczej podpisanej przez kierownika budowy/robót wraz zestawieniem użytych materiałów oraz z przeprowadzonymi pomiarami elektrycznymi;
- przygotowanie codziennych oraz kwartalnych raportów z pracy instalacji fotowoltaicznej i przekazywanie ich do OSD;
- raportowanie, w tym kwartalne do URE;
- roczny koszt serwisu pogwarancyjnego paneli oraz instalacji wraz z wyceną;
- przygotowanie dokumentacji m.in. BIOZ i PPOŻ;
- wdrożenie systemu SCADA do monitorowania pracy układu pracy paneli fotowoltaicznych ze wszystkimi parametrami i możliwością wykonywania raportów
- w razie potrzeby budowa nowej trafostacji wraz niezbędnym osprzętem i zabezpieczeniem.
UWAGI:
Ponadto wycena powinna zawierać:
a) W okresie gwarancyjnym wymagana jest reakcja serwisowa w 24 h od zgłoszenia usterki telefonicznie lub za pomocą wiadomości e-mail;
b) W okresie gwarancyjnym wymagany jest raz na rok przegląd instalacji fotowoltaicznej z szczególnym zwróceniem uwagi na mocowanie elementów konstrukcyjnych. Z przeprowadzonego przeglądu należy przygotować protokół podpisane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia techniczne;
Koszt zakresu o którym mowa w pkt 3.2 1) nie może przekroczyć 5-10% kwoty całego przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: 22/NA/WSK/2023

Otwarcie ofert: 4.3. Komisyjne otwarcie prawidłowo złożonych ofert nastąpi w dniu 25.04.2023r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego w Kaliszu
(Budynek 34 Z) Ul. Częstochowska 140, 62-800 Kalisz, I piętro, pok. nr 1/15.

Składanie ofert:
4. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
4.1 Oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia należy składać w Sekretariacie Prezesa Zarządu, mieszczącym się w siedzibie Spółki przy ulicy Częstochowskiej 140, 62-800 Kalisz, budynek 34 Z, pok. nr 1/6, I piętro, w zamkniętych kopertach z napisem ,,Opracowanie projektu koncepcyjnego instalacji fotowoltaicznej wraz z PZT z układem paneli na terenie Spółki, doborem urządzeń oraz przedstawieniem szacunkowej wyceny robót budowlanych ", w terminie do dnia 25.04.2023 r. do godz. 9:00
- osobiście, lub
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub firm kurierskich (przy czym dla uniknięcia wątpliwości za moment skutecznego złożenia oferty uznaje się moment jej skutecznego doręczenia na w/w adres zamawiającego przez pocztę tradycyjną lub kuriera).
4.2. Oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia, prócz form, o których mowa w pkt. 4.1 można też składać za pośrednictwem wiadomości e-mail opisanej jako ,,Opracowanie projektu koncepcyjnego instalacji fotowoltaicznej wraz z PZT z układem paneli na terenie Spółki, doborem urządzeń oraz przedstawieniem szacunkowej wyceny robót budowlanych" do której załączony zostanie zaszyfrowany plik w formacie pdf zawierający ofertę, opatrzony podpisem elektronicznym osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania oferenta na adres e-mail Zamawiającego: robert.bialkowski@wsk.kalisz.pl

Wymagania:
2. TRYB ZAMÓWIENIA:
1. Niniejsze zapytanie ofertowe nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r., póz. 1710 z późn. zm.).
2. Niniejsze zapytanie ofertowe zostaje przeprowadzone zgodnie z zachowaniem zasady konkurencyjności, efektywności, jawności, przejrzystości i równego dostępu.
3. Zamawiający dołoży wszelkich starań w celu uniknięcia konfliktu interesów rozumianego jako brak bezstronności i obiektywności.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania
na każdym jego etapie, bez podania przyczyn a oferentom nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
6. W sytuacji dokonania wyboru lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru lub dokonania zmian w postępowaniu lub unieważnienia postępowania, Zamawiający niezwłocznie powiadomi oferentów (dopuszczalna droga e-mail), którzy złożyli oferty oraz zamieści stosowaną informację na swojej stronie internetowej.
7. Niniejsze zapytanie ofertowe ani złożone w jego toku oferty nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy/ zamówienia z oferentami.
8. W ramach niniejszego zapytania Zamawiający nie dopuszcza możliwości przyjmowania ofert wariantowych.
9. W ramach niniejszego zapytania Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzjelenia zamówień częściowych.
3.3 Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej na terenie nieruchomości, celem przedstawienia optymalnego rozwiązania technicznego oraz dokonania szczegółowych pomiarów zakresu inwestycji, przed złożeniem oferty:
a. Zgłoszenia udziału w wizji lokalnej należy dokonać na adres mailowy:
ewelina.malecka@wsk.kalisz.pl i do wiadomości
robert.bialkowski@wsk.kalisz.pl (brak zgłoszenia wyklucza Oferenta w udziale w wizji lokalnej). Wizje lokalne odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 13:00;
b. Zamawiający udzieli wyjaśnień dotyczących treści zapytania ofertowego i opisu przedmiotu zamówienia, zamieszczając informacje na stronie Spółki;
c. Wizja lokalna nie wpływa na termin składania ofert;
3.4 Oferent w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, przywrócenia terenu oraz nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania zamówienia.
3.5 Przy realizacji przedmiotu zamówienia Oferent zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów fabrycznie nowych, nieużywanych i posiadających niezbędne atesty, certyfikaty zgodności CE (zgodnie z art. 4 ustawy z 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów - Dz. U. z 2016 r. póz. 2047 z późn. zm).
Ponadto oferta musi określać termin realizacji Przedmiot zamówienia oraz czas udzielonej gwarancji.
W przypadku skorzystania z e-mailowej formy złożenia oferty, aby oferta została uznana za skutecznie doręczoną Zamawiającemu, należy przesłać hasło do otwarcia pliku zawierającego ofertę na w/w adres e-mail Zamawiającego w dniu 25.04.2023r. w godzinach pomiędzy 9:00 a 9:15.
4.4. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt. 4.1. i 4.2. oraz oferty do których hasło do zaszyfrowanego pliku zawierającego ofertę nie zostanie przesłane Zamawiającemu w terminie wskazanym w pkt. 4.3. zostaną uznane za niezłożone skutecznie i nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego
5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTA:
5.1 Termin związania ofertą wynosi 90 dni, licząc od dnia otwarcia kopert.
5.2 Zamawiający może zwrócić się do Oferenta w formie pisemnej o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
6.1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia. Złożenie przez tego samego oferenta więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich złożonych przez niego ofert.
6.2. Oferta zostanie sporządzona w języku polskim.
6.3. Załączniki do oferty stanowią integralną część oferty.
6.4. Oferta musi być podpisana przez oferenta lub upoważnionego do tego pełnomocnika oferenta (który będzie posiadał pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta, w tym do składania ofert, a oryginał lub notarialne poświadczony za zgodność z oryginałem odpis tego pełnomocnictwa zostanie załączony do oferty).
6.5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.6. Oferent przyjmie wszelkie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym i nie wnosi do nich uwag.

7.3 Oferta która uzyskała największą liczbę punktów, będąca sumą punktów uzyskanych z dwóch powyżej wskazanych kryteriów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty pozostaną sklasyfikowane w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty.
7.4 Oferta ze wszystkich kryteriów oceny łącznie, może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
7.5 Po komisarycznym otwarciu ofert i w toku ich weryfikacji, Zamawiający może żądać od oferenta udzjelenia dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonej przez niego oferty oraz załączników do oferty oraz wezwać oferenta do uzupełnienia dokumentów w terminie określonym przez Zamawiającego.
7.6 Oferenci, którzy skutecznie złożyli 3 kolejno najkorzystniejsze oferty zostaną zaproszeni do ustnego etapu postępowania.
7.7 Zamawiający dopuszcza możliwość wyboru oferenta, którego oferta według kryteriów określonych w pkt 7.2. nie uzyskała najwyższej sumy punktów w postępowaniu.
7.8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia z wybranym oferentem dodatkowych negocjacji, w tym dotyczących ceny, przed zawarciem z oferentem umowy/zamówienia na realizacje przedmiotu zamówienia.
8. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO W STOSUNKU DO OFERENTA:
8.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się oferent, który:
- jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,
- posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- dysponuje potencjałem technicznym i zasobami ludzkimi niezbędnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
- spełnia warunki niniejszego zapytania ofertowego,
- przejdzie pozytywną weryfikację Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi procedurami w grupie PGZ S.A.
8.2. Ponadto oferent jest zobowiązany do współdziałania z Zamawiającym (przedstawicielem Zamawiającego).
9. DODATKOWE INFORMACJE:
9.1. Zamawiający oświadcza, iż posiada status Dużego Przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 ust. 6 ustawy z dnia 8 marca 2013 roku o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. z 2021 roku, póz. 424 z późn. zm.),
9.2. Oferent uzyska szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych od poniedziałku do piątku, jeżeli wystąpi drogą e-mail do Zamawiającego pod adresem: ewelina.malecka@wsk.kalisz.pl
do wiadomości robert.bialkowski@wsk.kalisz.pl
9.3. Po otwarciu ofert i w toku ich weryfikacji, Zamawiający może zażądać udzjelenia przez Oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert i załączników oraz wezwać do uzupełnienia dokumentów w terminie określonym przez Zamawiającego.
9.4. Zamawiający ma prawo nanieść poprawki w ofercie: tj. m. in.: omyłki
pisarskie, omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, które nie mają wpływu
na przedmiot zamówienia, zawiadamiając, o tym fakcie Oferenta, którego oferta została poprawiona.
9.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia z wybranym Oferentem dodatkowych negocjacji, na etapie podpisywania
Umowy/zamówienia na realizację przedmiotowego zamówienia.
9.6. Przed podpisaniem umowy Oferent przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram prac.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.