Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana balustrad na parterze budynku wielorodzinnego |
Data zamieszczenia: | 2023-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rawicka Spółdzielnia Mieszkaniowa w Rawiczu ul .Sucharskiego 15 63-900 Rawicz powiat: rawicki tel.65-546-22-41 biuro@rsmrawicz.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Rawicz |
Wadium: | 1.000,00 zł |
Nr telefonu: | tel.65-546-22-41 |
Termin składania ofert: | 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Opis przedmiotu zamówienia : Wymiana balustrad na parterze budynku wielorodzinnego przy Ul. Kopernika 2 w Rawiczu od strony zachodniej. Zakres prac do wykonania: Rozbiórka istniejących balustrad i słupków. Wykonanie i montaż nowych słupków z kształtowników stalowych 60x60x2,9 z wykorzystaniem zamocowania istniejących słupków w murze, Wykonanie i montaż nowych balustrad, konstrukcja pozioma wykonana z kształtowników stalowych 60x60x2,9, pionowo tralki z płaskownika 40x5 lub z profili 10x40 co 12 cm, Wykonanie i montaż dwóch poręczy z rury 0 40 przy podjeździe dla osób niepełnosprawnych, Elementy stalowe cynkowane i malowane proszkowo (kolor do uzgodnienia z RSM), Przed wykonaniem konstrukcji należy dokonać pomiarów z natury dla poszczególnych segmentów. Balustrady - wymiary: Podjazd dla niepełnosprawnych: 1. 1470x 1000 2. 1410x1000 3. 1400x 1000 4. 1570x 1000 5. 1520x 1000 6. 1330x 1000 7. 540x 1000 8. 1640x 1000 Podjazd: 1. 1880x 1000 2. 1880x 1000 3. 1840x 1000 4. 1870x 1000 5. 1800x 1000 6. 1930x 1000 7. 1780x 1000 8. 1300x 1000 Podest + stopnie schodowe: 1. 1720x 1000 2. 1590x 1000 3. 1370x 1000 4. 1670x 1000 Materiały dostarcza Wykonawca. Muszą one odpowiadać stosownym przepisom i normom oraz być dopuszczone do stosowania. Należy dokonać wizji lokalnej budynków. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania we własnym zakresie wszystkich odpadów budowlanych powstałych w wyniku realizacji zamówienia i złożenia Zamawiającej pisemnego oświadczenia lub wywozu odpadów do miejsca składowania (PSZOK) i dostarczenia Zamawiającej karty przekazania odpadów. Dokument nr: 14\\\\ 2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.04.2023 r. godz. 1115 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 04.04.2023 r. do godz. 10.45 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia : Preferowany termin realizacji wszystkich zadań do 30.09.2023 r. Wymagania: 4. Warunki udziału w postępowaniu: Podmioty gospodarcze posiadające potencjał techniczny i ludzki do realizacji tego rodzaju prac. 6. Wadium: Wadium w wysokości: 1.000,00 zł płatne na konto Spółdzielni w PKO R-cz nr 15 1020 3121 0000 6102 0003 9768. Wygrywający otrzymuje zwrot wadium po podpisaniu umowy. Wadium przepada w sytuacji, gdy wygrywający w terminie 30 dni od powiadomienia o wygranym przetargu nie podpisze umowy. Pozostałym oferentom wpłacone przez nich wadium zostanie zwrócone najpóźniej po 3 tygodniach licząc od daty otwarcia oferty. 7.Termin związania ofertą: 30 dni licząc od daty otwarcia oferty 8. Oferta powinna zawierać : - nazwę i dane adresowe oferenta - cenę brutto oddzielnie dla przedmiotu zamówienia - wartość podatku VAT dla przedmiotu zamówienia - proponowane warunki płatności - akceptację preferowanego terminu realizacji zamówienia lub podanie innego - składniki cenotwórcze roboczogodziny przyjętej do wyceny zadania, które będą podstawą do wyceny ewentualnych robót dodatkowych powstałych w ramach zamówienia Do oferty należy dołączyć: - zaświadczenie z właściwego US o braku zaległości podatkowych - zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z płatnościami - dokument potwierdzający wpis do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty potwierdzające uprawnienia do realizacji tego rodzaju usługi - zaświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia od OC w związku z prowadzona działalnością gospodarczą oraz kontynuowanie tego ubezpieczenia w okresie realizacji zadania umownego - informację o zatrudnieniu i środkach technicznych zakładu. - informację o wykonanych pracach w ostatnich latach - inne dokumenty uwiarygodniające Niekompletna oferta oraz brak załączników może skutkować wykluczeniem oferenta z udziału w postępowaniu. Roboty budowlane , na mocy przepisów Kodeksu Cywilnego objęte są 5-letnią rękojmią za wady fizyczne. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającej (sekretariat ,pok. 13), w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Przetarg nr 14/2023", nazwą i adresem oferenta. 10. Kryteria wyboru: O wyborze decyduje cena, wiarygodność i termin realizacji. Zastrzegamy sobie prawo do unieważnienie przetargu bez podania przyczyny, w terminie 30 dni licząc od daty otwarcia ofert. Kontakt: 5. Sposób porozumiewania się z oferentami: Uprawnionym do konsultowania się z oferentami jest Pan Mirosław Marczyński lub Pan Marcin Kempa. |
© eurobudowa.pl 2004-2023