Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa dostępności architektonicznej oraz dostępności komunikacyjno-informacyjnych w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa dostępności architektonicznej oraz dostępności komunikacyjno-informacyjnych w związku z realizacją przedsięwzięcia grantowego

Data zamieszczenia: 2023-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Słupia
Słupia 136
96-128 Słupia
powiat: skierniewicki
tel. 46 831 55 91 / fax. 46 831 55 14
gmina@slupia.com.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Słupia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 46 831 55 91 /
Termin składania ofert: 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE na realizację zamówienia w zakresie poprawy dostępności architektonicznej oraz dostępności komunikacyjno-informacyjnych w związku z realizacją przedsięwzięcia grantowego pn: ,,Dostępna Gmina Słupia"
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa dostępności architektonicznej oraz dostępności komunikacyjno-informacyjnych w związku z realizacją przedsięwzięcia grantowego pn: ,,Dostępna Gmina Słupia".
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części (zadania). Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia), przy czym każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sam lub jako partner w konsorcjum.
1) Zadanie 1 - Kontrastowe oznaczenia stopni na schodach
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
- elastyczna taśma tworzywowa z powłoką mineralną zapewniającą odporność na poślizg.
- o parametrach grubość 0,9 mm, szerokość 50mm
- odporność na ścieranie, czynniki atmosferyczne, chemiczne, promieniowanie UV. Powierzchnia mineralna zapewnia
- wymóg zgodności z normą DIN 51130: R13
- Kolor RAL - 1023
- montaż przy krawędziach stopni zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
- ilość - 78 metrów bieżących
2) Zadanie 2 - dostawa i montaż dotykowych pasów ostrzegawczych przed schodami i innymi niebezpiecznymi miejscami
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
- płytki wykonane z wulkanizowanej, kolorowej gumy o wysokiej wytrzymałości
- kolor płytek należy dostosować kontrastowo do podłogi, Uzyskany kontrast nie może być mniejszy niż 60 stopni w skali RV
- Płytki muszą spełniać wysokie właściwościach użytkowych (odporności na ścieranie, na czynniki atmosferyczne, na działanie związków zasadowych i kwasowych, na promieniowanie UV, zachowanie koloru itp.)
- montowane w sposób trwały za pomogę kleju polimerowego.
- dopuszczalne rozstawienie pól ostrzegawczych: punktów
12 mm górna średnica 42-61 mm odległość pomiędzy osiami, dolna średnica punktów + 10 mm +/- 1 mm do górnej średnicy
15 mm górna średnica 45-63 mm odległość pomiędzy osiami, dolna średnica punktów + 10 mm +/- 1 mm do górnej średnicy
18 mm górna średnica 48-65 mm odległość pomiędzy osiami, dolna średnica punktów + 10 mm +/- 1 mm do górnej średnicy
20 mm górna średnica 50-68 mm odległość pomiędzy osiami, dolna średnica punktów + 10 mm +/- 1 mm do górnej średnicy
25 mm górna średnica 55-70 mm odległość pomiędzy osiami, dolna średnica punktów + 10 mm +/- 1 mm do górnej średnicy
- ilość - 8,40 metrów bieżących w budynku urzędu, 10,20 metrów bieżących na zewnątrz budynku
3) Zadanie 3 - dostawa krzesła do wypoczynku
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
- szerokość 500 mm
- wysokość 830 mm
- wysokość do siedziska 480 mm
- podłokietniki po obu stronach siedziska
- stelaż metalowy kolor czarny
- siedzisko i oparcie tapicerowane w kolorze szarym.
- ilość - 1 sztuka
4) Zadanie 4 - Oznakowanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z malowaniem powierzchni miejsca postojowego
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
- miejsce oznakowane zgodnie z wymogami specjalistyczną farbą drogową (powierzchnia kolor niebieski, koperta kolor biały) wraz ze znakiem poziomym P-20 z symbolem P-24 oraz znakiem pionowym D-18a i tabliczką informacyjną T-29,
- montaż może się odbyć tylko w suchy dzień z temperaturą powyżej 10 0 C.
- wymiary stanowiska: 360 x 500 cm
- ilość miejsc postojowych - 1 sztuka
5) Zadanie 5 - dostawa i montaż otwieracza do drzwi bez użycia dłoni montowany na klamkach
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
- minimalne parametry:
- wymiary: S x W x G 71 x 105 x 78 mm
- waga: 64 g
- kolor: szary
- materiał poliamid
- Zamawiający wymaga, aby wraz z otwieraczem zostały dostarczone:
- materiał montażowy
- instrukcje
- ilość- 3 sztuki
6) Zadanie 6 - zakup i montaż pochwytów oraz balustrad przy schodach wewnętrznych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż
a) pochwytu ściennego do schodów spełniającego poniższe parametry:
- poręcz ścienna wykonana ze stali szczotkowanej - montaż na wysokości 100 cm góra poręczy,
- długość poręczy należy ustalić na miejscu po przeprowadzeniu pomiarów z rzeczywistości.
- poręcze przy schodach przed ich początkiem i za końcem należy przedłużyć o min. 30 cm w poziomie oraz zakończyć w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie,
- poręcze przy schodach powinny być oddalone od ścian, do których są mocowane, co najmniej 5 cm
- część chwytna poręczy powinna mieć średnicę w zakresie 3,5 cm - 4,5 cm
- na końcach poręczy należy montować oznaczenia dotykowe (pismo wypukłe lub piktogramy dotykowe) i w alfabecie Braille'a, które są dodatkową informacją dla osób niewidomych. Jeżeli informacja jest wykonana alfabetem Braille'a powinna być krótka i zawierać podstawowe informacje o punkcie orientacji, np. numerze kondygnacji lub kierunku do wyjścia,
- końce poręczy powinny być zawinięte w dół lub zamontowane do ściany, tak aby nie można było zaczepić się fragmentami ubrania,
- należy zapewnić ciągłość prowadzenia poręczy na schodach wielobiegowych. Dopuszcza się przerwanie ciągłości poręczy w przypadku spoczników o długości większej niż 3 m,
- poręcze powinny być w kolorze kontrastującym z tłem ściany oraz biec nieprzerwanie przez cały ciąg schodów (w tym spoczniki),
- linia poręczy powinna wiernie odzwierciedlać bieg schodów
- ilość- 22 metry bieżące
b) poręczy przy schodach spełniające poniższe parametry:
- schody zewnętrzne i wewnętrzne, służące do pokonania wysokości przekraczającej 50 cm, powinny być zaopatrzone w balustrady lub inne zabezpieczenia od strony przestrzeni otwartej, o wysokości 110 cm,
- schody zewnętrzne i wewnętrzne w budynku użyteczności publicznej powinny mieć balustrady lub poręcze przyścienne umożliwiające lewo- i prawostronne ich użytkowanie,
- przy szerokości biegu schodów większej niż 4 m należy zastosować dodatkową balustradę pośrednią,
- maksymalny prześwit lub wymiar otworu pomiędzy elementami wypełnienia balustrady nie może być większy niż 12 cm,
- zaleca się stosowanie poręczy na wysokości 85 - 100 cm pierwszą poręcz oraz dodatkowo na wysokości 60 - 75 cm drugą poręcz,
- poręcze przy schodach przed ich początkiem i za końcem należy przedłużyć o min. 30 cm w poziomie oraz zakończyć w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie,
- poręcze przy schodach powinny być oddalone od ścian, do których są mocowane, co najmniej 5 cm
- część chwytna poręczy powinna mieć średnicę w zakresie 3,5 cm - 4,5 cm
- na końcach poręczy należy montować oznaczenia dotykowe (pismo wypukłe
lub piktogramy dotykowe) i w alfabecie Braille'a, które są dodatkową informacją dla osób niewidomych. Jeżeli informacja jest wykonana alfabetem Braille'a powinna być krótka i zawierać podstawowe informacje o punkcie orientacji, np. numerze peronu lub kierunku do wyjścia,
- końce poręczy powinny być zawinięte w dół lub zamontowane do ściany, tak aby nie można było zaczepić się fragmentami ubrania,
- należy zapewnić ciągłość prowadzenia poręczy na schodach wielobiegowych. Dopuszcza się przerwanie ciągłości poręczy w przypadku spoczników o długości większej niż 3 m,
- poręcze powinny być w kolorze kontrastującym z tłem ściany oraz biec nieprzerwanie przez cały ciąg schodów (w tym spoczniki),
- linia poręczy powinna wiernie odzwierciedlać bieg schodów
- ilość- 17 metrów bieżących
3. Ceny w złożonych ofertach muszą obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

Dokument nr: RIGKiOS.271.16.2023.JJ

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Słupi, Słupia 136, 96-128 Słupia pokój Nr 1 (sekretariat) do dnia 29 marca 2023r. do godz. 11:00 osobiście, kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego lub e-mail na adres gmina@slupia.com.pl lub za pośrednictwem skrzynki podawczej na platformie E-PUAP.

Miejsce i termin realizacji:
miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy w Słupi, Słupia 136, 96-128 Słupia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 30 dni od dnia udzjelenia zamówienia.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie Zapytania Ofertowego na podstawie Regulaminu naboru wniosków o udzielenie grantu dla jednostek samorządu terytorialnego i załącznikach do tego Regulaminu przyjętego w ramach Projektu pt. Dostępny samorząd - granty, realizowanego w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.).
V. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczona się Wykonawców powiązanych z Gminą Słupia osobowo lub kapitałowo. Powiązania osobowe lub kapitałowe oznaczają wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Gminy Słupia czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile najniższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 zapytania ofertowego.
2.Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowe (t.j. Dz. U.
z 2023 r. poz. 129), tj.:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
0 zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
2. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do zapytania.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, w sposób czytelny, na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym.
4. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia wzoru umowy do składanej oferty.
5. Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż język polski zobowiązany jest do złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
7. Oferta wraz z Załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie
pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8. W przypadku gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9. Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę, w jednym egzemplarzu.
10. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
2) Oświadczenie, że Wykonawca nie jest powiązany osobowo i kapitałowo z Gminą Słupia - wg Załącznika Nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - wg Załącznika Nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Klauzulę informacyjna RODO, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiającego /x52urx05pw/SkrytkaESP,. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy złożyć skan podpisanego dokumentu lub dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu opatrzonym napisem: Oferta na wykonanie zadania pn. ,,,,Dostępna Gmina Słupia", jeżeli będzie składana w formie innej niż drogą elektroniczną. Poza oznaczeniami powyżej na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy - opuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy.
4. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1.Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena - 100%
2. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferent za kryterium cena wynosi
100 pkt.
3. Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:
cena najniższa spośród badanych ofert C =--------------------------------------------x 100
cena badanej oferty
C - liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium cena brutto przedmiotu zamówienia
4. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
5. Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w zł) wraz z należnym podatkiem VAT (cena
brutto).
6. Cena oferty zgodnie art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o cenach winna zawierać wszystkie koszty związane z obowiązkami przyszłego wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
7. Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Przyjętą przez Zamawiającego formą wynagrodzenia Wykonawcy jest wynagrodzenie ryczałtowe.
9. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towaru i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej cenie podatek od towarów i usług , który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usług, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
11. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie (na adres: Urząd Gminy w Słupi, Słupia 136, 96-128 Słupia) lub środków komunikacji elektronicznej (gmina@slupia.com.pl, /x52urx05pw/SkrytkaESP w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.
Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w Zapytaniu Ofertowym.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą środków komunikacji elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata tj. na serwer Zamawiającego, przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść Zapytania Ofertowego. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia.
6. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią Zapytania Ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert.
7. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień otwarcia ofert.
2. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą na czas niezbędny do zawarcia umowy, samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego.
XI. ZASTRZEŻENIA ZAMAWIAJĄCEGO
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
XII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiły okoliczności powodujące, że prowadzenie Zapytania Ofertowego lub jego rozstrzygnięcie zakończone wyborem oferty nie leży w interesie Zamawiającego,
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn na każdym jego etapie.
3. Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia względem Zmawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z uprawnień wskazanych w zdaniu poprzednim.

Uwagi:
XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Słupia mająca siedzibę w Słupia 136, 96-128 Słupia. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: nr 46 831-55-91 lub pisemnie na adres siedziby, e-mail gmina@slupia.com.pl, bądź pod wskazanym wyżej adresem siedziby.
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail: iod@slupia.com.pl
3. Administrator będzie przetwarzał Pana/Pani dane osobowe w celu realizacji obowiązku prawnego nałożonego na administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości przeprowadzenia zapytania ofertowego.
5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są lub mogą być:
a) właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
b) podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, informatyczne oraz prawne na rzecz Urzędu.
6. Administrator będzie przechowywać Pana/Pani dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następnie przez okres wynikający z zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Ma Pan/Pani prawo:
a) otrzymać od administratora kopię swoich danych osobowych oraz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania tych danych osobowych;
b) zażądać zmiany lub uzupełnienia swoich danych osobowych, które są niepoprawne, nie-kompletne lub nieaktualne;
c) zażądać usunięcia swoich danych osobowych, jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie oko-liczności;
d) zażądać we wskazanym zakresie ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
e) zażądać przesłania swoich danych osobowych przez administratora do innego wskazanego administratora, jeżeli jest to technicznie możliwe i jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
f) wnieść sprzeciw w stosunku do przetwarzania jej danych, jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
g) wnieść skargę do organu nadzorczego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Kontakt:
8. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Małgorzata Bachura
tel. 46 831-55-91, e-mail gmina@slupia.com.pl, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.