Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa konstrukcji narzędzi robota

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa konstrukcji narzędzi robota

Data zamieszczenia: 2023-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sant-Tech sp. z o.o
Półłanki 31g
30-740 Kraków
powiat: Kraków
123502455, 531206276
zamowienia@sant-tech.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151081
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: 123502455, 531206276
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA konstrukcji narzędzi robota
Powstaje w kontekście projektu
POIR.04.01.04-00-0083/20 - Prace badawczo - rozwojowe zmierzające do opracowania linii do automatycznej identyfikacji wad na elementach obrabianych z opracowaniem technologii ich usuwania strumieniową obróbką ścierną

Część 1
DOSTAWA konstrukcji narzędzi robota

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Celem zamówienia jest wybór dostawcy konstrukcji narzędzi robota do projektu pt. "Prace badawczo - rozwojowe zmierzające do opracowania linii do automatycznej identyfikacji wad na elementach obrabianych z opracowaniem technologii ich usuwania strumieniową obróbką ścierną na stanowiskach zrobotyzowanych w warunkach przemysłowych" realizowanego w ramach działania Badania naukowe i prace rozwojowe, konkurs 1/4.1.4/2020 - Projekty Aplikacyjne w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
DOSTAWA dotyczy:
o 1 zespołu spawanego z blach, profili oraz elementu frezowanego, łączna masa ok 3,4 kg,
Szczegółowa specyfikacja w załączniku nr 1.
Informacje dodatkowe - dokumentacja techniczna dostępna po wypełnieniu i odesłaniu oświadczenia o zachowaniu poufności (wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszego zapytania). Oświadczenie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (ul. Półłanki 31G, 30-740 Kraków) w oryginale lub przesłać skan na adres mailowy: zamowienia@sant-tech.pl.
W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw producenta znaków towarowych lub norm, produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uznaje takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywalnych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych lub norm Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.

CPV: 45262680-1

Dokument nr: 2023-14554-151081

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-30
MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1. Oferty należy składać poprzez portal Baza Konkurencyjności, drogą mailową na adres: zamowienia@sant-tech.pl, drogą pocztową lub osobiście do firmy Ul. Półłanki 31G, 30-740 Kraków. Dni i godz. pracy Zamawiającego: poniedziałek-piątek 8.00-16.00.
2. Ocena ofert nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia postępowania ofertowego. Wyniki zapytania ofertowego zostaną ogłoszone na bazie konkurencyjności w okresie do 5 dni roboczych od terminu oceny ofert.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-04
Przewidywany termin realizacji: do 20 dni od podpisania umowy.

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków-Podgórze
Miejscowość
Kraków

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w umowie (zamówienie uzupełniające lub dodatkowe) w przypadku zaistnienia przyczyn technicznych lub gospodarczych
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy wyłącznie w formie pisemnego aneks z następujących powodów:
a) Obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili uruchamiania procedury
b) Okoliczności siły wyższej
c) Zmian regulacji prawnych w stosunku do rozwiązań obowiązujących w dniu podpisania umowy
d) Otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, kosztorysów, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.
e) Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych
przez Zamawiającego lub Dostawcę/Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
Zmiana umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego ze Zleceniobiorcą jest dopuszczalna w zakresie zmiany terminów realizacji usług w przypadku:
odziałania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie,
ogdy termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest niemożliwy do zrealizowania z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
okonieczności uzyskania dodatkowej dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych decyzji, pozwoleń/zezwoleń.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres:
oNiezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej,
oNiezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób należyty
oNiezbędny do uzyskania przedmiotowej dokumentacji
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z zapisami zapytania ofertowego. Każdorazowo, zmiana terminu wykonania zamówienia uzależniona jest od jej akceptacji przez Zamawiającego oraz ewentualnie Instytucję Pośredniczącą w finansowaniu projektu (zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie).
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w umowie (zamówienie uzupełniające lub dodatkowe) w przypadku zaistnienia przyczyn technicznych lub gospodarczych.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oświadczenie dopuszczające do informacji poufnych (w celu uzyskania szczegółowej dokumentacji). W celu uzyskania dokumentacji dodatkowej oświadczenie należy dostarczyć przed złożeniem oferty.
-Załącznik 2- Formularz Oferty
-Załącznik 3 - Specyfikacja cenowa i techniczna
-Załącznik 4 - Oświadczenie o braku powiązań
-Załącznik 5 - Klauzula RODO
Ponadto, można dostarczyć dodatkową dokumentację.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty lub unieważnienia postępowania. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższych uprawnień.
2. Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym kapitałowo i osobowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy
Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykluczone z udziału w postępowaniu są podmioty, które w okresie udzielania zamówienia pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Zamawiającego przy udzielaniu zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów i dodatkowych informacji, potwierdzających dane zawarte w ofercie oraz odrzucenia oferty, w przypadku ich nieotrzymania w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość odrzucenia ofert, których zakres merytoryczny budzi
uzasadnione wątpliwości.
5. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem wszystkich zawartych w zapytaniu zasad.
6. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie
kryteriów oceny oferty, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań lub telekonferencji
(dokumentowane protokołem) lub drogą elektroniczną. Zamawiający zastrzega brak możliwości
uzgodnienia w trakcie negocjacji gorszych warunków w stosunku do pierwotnie zawartych w otrzymanej ofercie.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert.
8. Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść dokumentów składających się na zapytanie ofertowe. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się integralną częścią zapytania ofertowego oraz zostanie doręczona do wszystkich Oferentów.
9. Zapytanie nie jest realizowane w ramach prawa zamówień publicznych. Ocena ofert dokonana przez Zamawiającego jest ostateczna.
10. Opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia skutkować będzie karami umownymi o wartości odpowiadającej 0,1% wartości brutto całkowitego wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją tego warunku. Warunek ten zostanie zapisany w umowie z wybranym wykonawcą.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w przypadku, gdy wszystkie otrzymane oferty przekraczają wyznaczony w zapytaniu termin dostawy, a wydłużenie terminu dostawy nie wpływa na prawidłową realizację zamówienia
12. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia na warunkach nieznacznie odbiegających od określonych w zapytaniu ofertowym w przypadku, gdy zmiany te są mało istotne i nie wpływają na prawidłowy przebieg realizacji zamówienia, tj.:
o występuje niepełna zgodność produktu z opisem przedmiotu zamówienia

4. Termin związania ofertą wynosi minimum 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
OCENA OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która zdobędzie łącznie najwięcej punktów zgodnie z punktacją wskazaną w zapytaniu ofertowym i złoży pełny zakres wymaganej dokumentacji obejmującej wszystkie określone w zapytaniu załączniki
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych ani cząstkowych.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. Koszty przygotowania oferty obciążają Oferenta.
5. Oferta powinna być przygotowana wg wzorów przedstawionych w zapytaniu. Ponadto, można dostarczyć dodatkową dokumentację.
6. Oferty wystawione w walutach obcych zostaną przeliczone według kursu średniego NBP danej waluty z dnia poprzedzającego dzień sporządzenia protokołu wyboru. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty i wydatki związane z realizacją przedmiotowego zamówienia.
Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z treścią niniejszego zapytania ofertowego, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje pytania do Zamawiającego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem.
Pytania w formie pisemnej ( publikowane na Bazie Konkurencyjności lub w formie wiadomości e-mail) prosimy zadawać maksymalnie do godziny 12:00 ostatniego dnia składania ofert.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-22
Data ostatniej zmiany
2023-03-22 09:08:39

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto - waga punktowa 100 pkt
Sposób oceny:
Najwyższą liczbę punktów (100 pkt) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę netto a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem:
Liczba punktów = (najniższa cena netto / cena netto oferty ocenianej) x 100 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Cyprian Marcisz
tel.: 123502455
e-mail: sant-tech@sant-tech.pl
Nikodem Bałaziński
tel.: 531206276
e-mail: n.balazinski@sant-tech.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.