Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
368z dziś
6460z ostatnich 7 dni
24917z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa kruszywa drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa kruszywa drogowego

Data zamieszczenia: 2023-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wyśmierzyce
A. Mickiewicza 75
26-811 Wyśmierzyce
powiat: białobrzeski
tel. (48) 615 70 03 wew. 107
j.wisniewska@wysmierzyce.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wyśmierzyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (48) 615 70 03
Termin składania ofert: 2023-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 520 ton kruszywa drogowego dolomitowego/ kliniec dolomitowy (20 wywrotek), o frakcji 4-31,5 mm, spełniającego wymagania norm: PN-EN 13043 na potrzeby remontu dróg stanowiących własność Gminy Wyśmierzyce.
IV. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: załadunek, ważenie, transport i rozładunek kruszywa drogowego na wskazanych przez Zamawiającego drogach gminnych na terenie Gminy Wyśmierzyce przy użyciu samochodu samowyładowczego.
2. Kruszywo drogowe nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły, itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe itp.).
3. Odbiór zamówionego kruszywa odbywać się będzie w godz.ch pracy Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach, tj. od poniedziałku do piątku od 7:30 - 15:30, na wskazanych drogach, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówienia składanego z min. tygodniowym wyprzedzeniem.

Dokument nr: ROA.271.02.05.2023.JW

Składanie ofert:
X. Termin i miejsce składania ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 03.04.2023 r. do godz. 12.00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach.
Ofertę należy złożyć:
? w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach Ul. Adama Mickiewicza 75, 26-811 Wyśmierzyce, pokój 200 (II piętro) ,
? za pośrednictwem poczty,
? wysłać na adres poczty elektronicznej

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2023 r.
Termin wykonania zamówienia określa maksymalny termin realizacji dostaw.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Zarządzenia nr 80/2020 Burmistrza Wyśmierzyc z dnia 29 grudnia 2020 roku w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach Regulaminu zamówień publicznych, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.

4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega, że podana ilość kruszywa drogowego jest szacunkowa, orientacyjna, podana w celu określenia wartości przedmiotu zamówienia. Z uwagi na powyższe, ilość faktycznie dostarczonego kruszywa może ulec zmianie, a wynagrodzenie będzie płatne za rzeczywiste ilości dostarczonego produktu.
6. Zamawiający, w przypadku wątpliwości, co do jakości dostarczonego kruszywa zastrzega sobie prawo pobrania próbek i skierowanie ich do badania przez wybrane przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy.
7. Zamawiający na każdym etapie może wezwać Wykonawcę do przedstawienia dokumentów potwierdzających pochodzenie kruszywa.
VI. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy :
1. Posiadają doświadczenie w wykonywaniu podobnego zamówienia, tj. należycie wykonał co najmniej dwie dostawy kruszywa drogowego w ilości minimalnej 100 ton w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
1. Posiadają opłaconą polisę (obejmującą termin realizacji przedmiotowego zamówienia), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
2. Zamawiający dokona wyboru Oferenta, którego oferta nie została odrzucona oraz uzyskała najwięcej punktów. Maksymalna ilość punktów do uzyskania wynosi 100 punktów. W przypadku, gdy dwie oferty uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający może wezwać Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w pierwotnie złożonej ofercie.
3. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
4. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu wymaganych od Wykonawców
1. Do oferty pod rygorem jej odrzucenia należy załączyć:
1.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1,
1.2 Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań o podobnym zakresie (dostawa kruszywa drogowego w ilości minimalnej 100 ton) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących, określających, czy prace te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone (wykaz ma potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków (załącznik nr 3),
1.3 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

IX. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta wraz z wszystkimi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim oraz musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.
2. Oferty niekompletne nie będą brane pod uwagę przy wyborze wykonawcy.
3. Podane w ofercie ceny muszą być cenami jednostkowymi brutto, muszą być wyrażone w walucie polskiej (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ceny jednostkowe określone w Formularzu ofert nie mogą podlegać jakimkolwiek podwyżkom, czy negocjacjom na etapie podpisania umowy i realizacji.
5. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
6. Pozostałe istotne elementy zamówienia zostały zawarte w treści umowy, której projekt jest załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie stanowi podstawy do roszczenia praw ze strony wykonawcy do zawarcia umowy.

Uwagi:
VII. Kryteria wyboru:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował będzie się kryterium Cena - waga 100%:
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Wyśmierzyce, ul. Adama Mickiewicza 75, 26-811 Wyśmierzyce;
? Administrator - Burmistrz Wyśmierzyc wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres email: lub pisemnie na adres siedziby administratora;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ROA.271.02.05.2023.JW prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp'
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
XI. Informacje ogólne:

Osoba do kontaktu:
Justyna Wiśniewska - Główny Specjalista w Referacie Organizacyjno - Administracyjnym Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach, tel. (48) 615 70 03 wew. 107, e-mail: j.wisniewska@wysmierzyce.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.