Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wynajem sceny, nagłośnienia i oświetlenia wraz z obsługą, montażem i demontażem...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem sceny, nagłośnienia i oświetlenia wraz z obsługą, montażem i demontażem urządzeń oraz realizacją koncertów, agregatem prądotwórczym wraz z obsługą i telebimem wraz z obsługą

Data zamieszczenia: 2023-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Turystki w Rudkach
ul. St. Staszica 8
26-006 Nowa Słupia
powiat: kielecki
tel. 534 027 707
gok@dymarki.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Nowa Słupia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 534 027 707
Termin składania ofert: 2023-04-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wynajem sceny (kompletna scena z zadaszeniem), nagłośnienia i oświetlenia wraz z obsługą, montażem i demontażem urządzeń oraz realizacją koncertów, agregatem prądotwórczym wraz z obsługą i telebimem wraz z obsługą.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Udostępnienie, rozstawienie i złożenie profesjonalnej sceny opartej na konstrukcji layher o wymiarach 12x10. Zbudowana Estrada musi posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa, zadaszenie, boczne okotarowanie oraz horyzont - np. gęsta siatka lub materiał, szczególnie przy niesprzyjającej i problematycznej pogodzie woda nie może dostawać się na scenę. Schody po dwóch stronach sceny oraz wybieg w stronę publiczności - musi spełniać Ridery zespołów (w załączniku). Nie może być niższa niż 1,5m w najniższym punkcie - bardzo ważne) . Pochył terenu wynosi ok 1,5m /12m sceny.
b) Zapewnienie oraz rozstawienie barierek ochronnych przed scenę: 140m lekkich + 30m policyjnych ciężkich (anty tłumowych ) oraz płotów ażurowych 60m z czarnym wypełnieniem zasłaniającym backstage.
c) Zapewnienie oraz rozstawienie czterech garderób dla wykonawców - domki drewniane z podłogą, (teren pochyły) (wymiary minimum 6x3 każdy)
d) Zapewnienie nagłośnienia frontowego renomowanych marek tj. L-Acoustic, Meyer Sound, B&D, Adamson lub podobnie dobrze brzmiący system zdolny do wytworzenia średniego ciśnienia HOdB A Slow na stanowisku realizatora oraz mocą nie mniejszą niż 60 kW na stronę, podwieszone na wieżach Leyher o wysokości 10m oraz nagłośnienia monitorowego w/w marek sprzętu wraz z obsługą zgodnie z Riderem technicznym zespołów : Sylwia Grzeszczak, Czerwone Gitary oraz pozostałych koncertów zespołów z prostym riderem technicznym (perkusja, bas, gitary, wokale etc.) dostarczonym na miesiąc przed realizacją przez organizatora.
e) Zapewnienie oświetlenia wraz z obsługą zgodnie z Riderem technicznym zespołów: Sylwia Grzeszczak i Czerwone Gitary oraz pozostałych koncertów zespołów z prostym liderem technicznym dostarczonym na miesiąc przed realizacją przez organizatora.
I) Zapewnienie oświetlenia wokół sceny według wytycznych organizatora (naświetlacze LED lub PAR LED - schody na scenę, backstage)
g) Zapewnienie telebimu zgodnie z Riderem Sylwii Grzeszczak (tylko koncert)
li) Zapewnienie Telebimu o minimalnej pow. 18-20 nr oraz rozdzielczością nie mniejszą niż P7 zainstalowanym na oddzielnej konstrukcji na wysokości
minimum 3 m do dolnej krawędzi z dwudniową obsługą dwóch kamer w tym jedna mobilna oraz ramie kram z możliwością rejestracji koncertów oraz zapewnienie możliwości połączenia z innymi rejestratorami wskazanymi przez organizatora ( np. realizacja z drona itp.). Telebim w odległości ok 10m od sceny oraz 50 m od agregatu (organizator nie zapewnia kabli siłowych do podłączenia).
i) Zapewnienie cichego agregatu prądotwórczego (Moc Agregatu zgodna z zapotrzebowaniem systemów nagłośnieniowych, oświetleniowych oraz występujących zespołów i telebimu, z zapasem 10kW(nie mniejszy niż 170-200kW) z dwudniową obsługą oraz zapewnieniem paliwa w godz.ch 10:00 -16:00-próby, 16:00-23:00 Koncerty.
j) Zawieszenie banerów organizatora oraz sponsorów' na scenie oraz w jej obrębie.
k) Wszystkie zbudowane konstrukcje sceniczne oraz techniczne muszą posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa, do wyglądu na żądanie organizatora.
l) Umiejscowienie (scena, barierki, telebim, garderoby) każdorazowo musi zatwierdzić organizator.

Dokument nr: 1/2023

Otwarcie ofert: 2. Oferty zostaną otwarte w ciągu trzech dni roboczych licząc od następnego dnia po zakończeniu przyjmowania ofert w siedzibie Zamawiającego Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Turystyki w Rudkach, Ul. St. Staszica 8, 26-006 Nowa Słupia

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 14.04.2023r do godz. 16:00 w jednej z następujących form:
a) Osobiście (w sekretariacie) bądź listownie na adres: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Turystki w Rudkach, Ul. St. Staszica 8, 26-006 Nowa Słupia,
b) mailowo na adres gok@dymarki.pl

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: 12-13 sierpnia 2023

Wymagania:
Na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.
3. Kryteria oceny ofert: Cena 50%, opinia zespołu głównego 20% (o opinię zwraca się organizator) , rekomendacje w realizacji imprez masowych (3 sztuki) 30%. Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
4. Inne istotne warunki zamówienia:
a) Teren, na którym odbywa się impreza jest pochyły, a w przypadku deszczu grząski co wymaga indywidualnego podejścia,
5. Warunki udziału w postępowaniu: brak
Ofertę należy oznaczyć tytułem:
,,Oferta na kompleksową realizację koncertów' - Dymarki 2023"
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztowy czy kurierską, lub data zarejestrowania wpływu wiadomości na skrzynce e-mail. Oferty złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
7. Sposób przygotowania oferty:
1. ofertę należy sporządzić na załączonym druku - załącznik nr 1 (Formularz ofertowy);
2. do oferty należy dołączyć:
a) rekomendacje od organizatorów imprez masowych - 3 sztuki
b) wykaz sprzętu wykorzystywanego podczas realizacji zamówienia
c) pełnomocnictwo do reprezentowania jeśli dotyczy
3. oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu w języku polskim, pismem czytelnym lub komputerowo oraz podpisana przez osobę/y uprawnioą/ne do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa, ewentualne poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy. Wszystkie kartki oferty winny być trwale spięte w jedną całość.
4. oferta winna być podpisana przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu prawnego) lub jego upełnomocnionego przedstawiciela na podstawie pełnomocnictwa posiadającego zakres i podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo winno zostać złożone wraz ofertą - w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
5. wykonawca związany jest ofertą przez 7 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
9. Postanowienia końcowe:
1. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy pzp,
2. W przypadku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert, na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł.

Kontakt:
8. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami: w sprawach formalnych i merytorycznych:
Wojciech Janus tel. 534 027 707 e-mail; wojciech.janus@dymarki.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.