warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
łódzkie (Tomaszów Mazowiecki)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Gliwice)
świętokrzyskie (Włoszczowa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa namiotów pneumatycznych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PERN Spółka Akcyjna z siedzibą w Płocku ul. Wyszogrodzka 133 09-410 Płock powiat: Płock Telefon, +48 24 266 23 00. Fax, +48 24 266 22 03, tel. 608 519 467 https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=2867 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon, +48 24 266 |
Termin składania ofert: | 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PERN Spółka Akcyjna z siedzibą w Płocku niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty na realizację Zadania pn. Zakup i dostawa namiotów pneumatycznych w liczbie 2 sztuk.(dalej: ,,Zakup") 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zakupu zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. Dokument nr: HZG.231.000017.2023 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=2867 6. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 30.03.2023 r. o godz. 11:00. Oferta Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej Zamawiającego na stronie internetowej https://platformazakupowa.pern.pl w zakładce przedmiotowego Postępowania, wraz z wymaganymi dokumentami opisanymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym (format ,,PDF") w języku polskim; Miejsce i termin realizacji: 14. Termin realizacji Zakupu: Przedmiot Zakupu zostanie dostarczony i wydany Zamawiającemu - w terminie do 8 miesięcy od daty otrzymania Zamówienia, lecz nie później niż do 29.12.2023 r. 15. Przedmiot Zakupu zostanie dostarczony przez Wykonawcę na warunkach DAP Incoterms 2020 do nw. lokalizacji PERN S.A.: 1) Baza Miszewko Strzałkowskie, 09-472 Słupno, Zespół ZSP Centrum; 2) Baza Gdańsk, Ul. Kępna 16, 80-635 Gdańsk, Zespół ZSP Pomorski. Wymagania: 3. Warunki realizacji Zakupu określone zostały w wzorze Umowy, które stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. 4. Postępowanie zostanie przeprowadzone z wyłączeniem przepisów aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, gdyż Zamawiający nie jest zobowiązany do jej stosowania. 5. Wykonawca składając ofertę winien zamieścić ją na stronie internetowej - (https://platformazakupowa.pern.pl) - Platforma Zakupowa wraz z wymaganymi dokumentami w formie elektronicznej (jako załącznik ,,PDF"). 7. Warunki udziału w Postępowaniu oraz dokumenty na ich potwierdzenie. 7.1 O udzielenie Zakupu będą mogli ubiegać się Wykonawcy, spełniający wskazane poniżej warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania Zakupu; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zakupu; 4) Nie pozostają, na dzień złożenia oferty, w sporze, w szczególności sądowym lub arbitrażowym z Zamawiającym; 5) Dają rękojmię należytego wykonania Zakupu, co będzie podlegało ocenie przez Zamawiającego w kontekście zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę do dnia ewentualnego zawarcia z nim Umowy; 6) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania stosownie do treści ust 26 pkt 4. 7.2 Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków nastąpi w szczególności na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS, bądź wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, bądź wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wypełniony i podpisany przez Osobę/Osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli (dalej: ,,Osoby Uprawnione") Formularz ofertowy w brzmieniu określonym przez Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 3) Podpisane przez Osoby Uprawnione oświadczenie w brzmieniu określonym przez Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. 4) Oferta powinna zawierać potwierdzenia spełnienia wymogów zawartych w Załączniku nr 1 tj. ,,Szczegółowym opisie przedmiotu Zakupu" w formie tabeli odnoszącej się do wszystkich punktów z dokładnym opisem oferowanych rozwiązań i parametrów technicznych. Do złożonej oferty należy dołączyć szczegółowe dane techniczne, zdjęcia, rysunki. 8. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert. 8.1 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowano najniższą cenę ofertową, podaną jako łączne wynagrodzenie ryczałtowe netto Wykonawcy za zrealizowanie całości przedmiotu Zakupu. 8.2 W przypadku oferty złożonej w innej niż PLN dopuszczalnej przez Zamawiającego walucie, tj. EURO, dla potrzeb porównania złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, ceny ofertowe zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu NBP, obowiązującego w dniu roboczym poprzedzającym dzień wyznaczony do składania ofert. 8.3 Uwaga: wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze. 9. Zamawiający nie przewiduje udziału Wykonawców przy otwarciu ofert. O wynikach postępowania Wykonawcy zostaną powiadomieni za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 10. Przy składaniu ofert w formie elektronicznej, termin składania ofert określa zegar platformy zakupowej. 2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca zobowiązuje się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego; 3) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelnie, pismem innym niż odręczne (z wyjątkiem Załącznika nr 3 i 4 do Zapytania, które należy wydrukować i wypełnić pismem odręcznym), zawierać datę sporządzenia oraz pełną nazwę i adres Wykonawcy. Wszystkie strony oferty powinny być zaparafowane (wymóg parafowania nie dotyczy formy elektronicznej) lub podpisane przez Osoby Uprawnione. Skany dokumentów muszą być poświadczone przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z oryginałem". Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny i parafowane przez Osoby Uprawnione; 4) Oferta lub dokumenty złożone w formie elektronicznej, mogą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisanym w formacie XAdES lub PAdES w celu umożliwienia weryfikacji wiarygodności dokumentu przez Zamawiającego. Dokument podpisany za pomocą innego formatu, niż wskazany w zdaniu poprzednim, uważa się za niezłożony. 5) W przypadku składania kopii dokumentów za równoważne z poświadczeniem ,,za zgodność z oryginałem" uważa się dokumenty lub oświadczenia potwierdzone przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, o którym mowa w pkt 4 powyżej. 6) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą oraz opatrzone stosownym zastrzeżeniem. Brak zastrzeżenia będzie traktowany jako zgoda na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa i regulacjach wewnętrznych Zamawiającego; 7) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert na stronie internetowej - (https://platformazakupowa.pern.pl)- Platforma Zakupowa. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji cenowych ofert złożonych w ramach przedmiotowego postępowania na stronie internetowej - (https://platformazakupowa.pern.pl)- Platforma Zakupowa. 16. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, zapytania itp. (dalej łącznie: ,,Korespondencja") Zamawiający i Wykonawcy przekazują na stronę internetową (https://platformazakupowa.pern.pl) - Platforma Zakupowa. 17. Wyjaśnienia dotyczące treści niniejszego Zapytania będą udzielane tym Wykonawcom, których prośba o udzielenie wyjaśnienia - złożona zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 11 - wpłynęła nie później niż 4 dni kalendarzowe przed terminem składania ofert. Treść wyjaśnienia zostanie niezwłocznie zamieszczona na platformie zakupowej. 18. W toku badania i oceny ofert Zamawiający: 1) może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń do nich załączonych. Wyjaśnienie Wykonawca winien udzielić w terminie wyznaczonym; 2) wzywa Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie składania ofert nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Dopuszcza się trzykrotne wezwanie Wykonawcy do uzupełnienia tych samych dokumentów lub oświadczeń. Złożone na wezwanie Kupca oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania uzupełnienia. 19. Kupiec poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, który złożył ofertę. 20. Do upływu terminu składania ofert, Kupiec może w każdym czasie dokonać zmiany treści Zapytania ofertowego. Dokonana zmiana przekazywana jest wszystkim Wykonawcom, którym doręczono Zapytanie ofertowe. 21. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert wariantowych; 2) złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty. 22. Termin związania ofertą. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 6 Zapytania. 23. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od dalszego prowadzenia postępowania bez podawania przyczyn. Kupiec zawiadamia Wykonawców o odstąpieniu od dalszego prowadzenia Postępowania. 24. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze. Wybór oferty zostanie potwierdzony przesłaniem przez Zamawiającego do Wykonawcy stosownego dokumentu Zamówienia. W przypadku otrzymania dokumentu Zamówienia, wybrany Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po jego otrzymaniu, potwierdzić na piśmie - w sposób wskazany w tym dokumencie - przyjęcie do realizacji. Pozostali Wykonawcy o wynikach postępowania zostaną powiadomieni za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 25. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym, stosuje się postanowienia Regulaminu w szczególności w zakresie: 1) Wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert - § 11 ust. 11 Regulaminu. 2) Korekty omyłek w ofercie - § 11 ust. 12 Regulaminu. 3) Uzupełnień złożonych ofert - § 11 ust. 13 Regulaminu. 4) Wykluczenia z Postępowania- § 21 Regulaminu. 5) Odrzucenia oferty - § 22 Regulaminu. 6) Unieważnienia postępowania i odstąpienia od Postępowania - § 23 i § 24 Regulaminu. Uwagi: 26. Klauzula informacyjna w związku z postępowaniami zakupowymi prowadzonymi przez PERN S.A. 1) Administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawcę jest PERN S.A. z siedzibą w Płocku, 09-410 Płock, ul. Wyszogrodzka 133 (dalej: PERN S.A. lub Zamawiający). 2) PERN S.A. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych poprzez następujący adres email: iod@pern.pl lub pisemnie na adres wskazany w pkt I, z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych". 3) Cele przetwarzania danych osobowych obejmują: a) przeprowadzenie postępowania zakupowego i wybór najkorzystniejszej oferty; b) zapewnienie kontaktu z osobami upoważnionymi do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę osób upoważnionych do działania w jego imieniu; c) realizację obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; d) weryfikację potencjału i doświadczenia Wykonawcy i możliwości wykorzystania informacji w innych postępowaniach (tworzenie bazy dostawców do kontaktu) prowadzonych przez Zamawiającego oraz weryfikacja Wykonawców w publicznych rejestrach (np. CEIDG); e) ewentualne ustalenie lub dochodzenie roszczeń lub obronę przed roszczeniami. f) funkcjonowanie wewnętrznej bazy kontaktowej Partnerów biznesowych Zamawiającego. 4) Dane osobowe przetwarzane będą w celach wskazanych w pkt 3 powyżej na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; b) art. 6 ust. 1 lit c) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającego, wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przepisów podatkowych i rachunkowych; c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Zamawiającego, w szczególności dochodzenie roszczeń. Prawnie uzasadnionym interesem Zamawiającego jest zapewnienie obrotu prawnego Zamawiającego poprzez utrzymanie kontaktów służbowych w związku z prowadzeniem postępowań zakupowych, których stroną jest PERN S.A. oraz poprzez ochronę ewentualnych roszczeń, a także zapewnienie kontaktów z Partnerami biznesowymi PERN S.A. 5) Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy, w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych (w przypadku zasadności wniosku), ograniczenia przetwarzania danych osobowych do ich przechowywania, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą. 6) Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie jej/jego danych osobowych narusza przepisy RODO. 7) Wykonawca lub osoba działająca w imieniu Wykonawcy ma możliwość zapoznania się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi przetwarzania jej/jego danych osobowych na Platformie Zakupowej PERN S.A., na stronie www.pern.pl w zakładce ,,RODO". Kontakt: 13. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Wiesław Łakomy, tel. 608 519 467. |
© eurobudowa.pl 2004-2024