Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
254z dziś
6452z ostatnich 7 dni
26820z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa namiotów pneumatycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa namiotów pneumatycznych

Data zamieszczenia: 2023-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: PERN Spółka Akcyjna z siedzibą w Płocku
ul. Wyszogrodzka 133
09-410 Płock
powiat: Płock
Telefon, +48 24 266 23 00. Fax, +48 24 266 22 03, tel. 608 519 467
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=2867
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon, +48 24 266
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PERN Spółka Akcyjna z siedzibą w Płocku
niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty na realizację Zadania pn. Zakup i dostawa namiotów
pneumatycznych w liczbie 2 sztuk.(dalej: ,,Zakup")
2. Szczegółowy opis przedmiotu Zakupu zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.

Dokument nr: HZG.231.000017.2023

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=2867
6. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 30.03.2023 r. o godz. 11:00.
Oferta Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej Zamawiającego na stronie internetowej
https://platformazakupowa.pern.pl w zakładce przedmiotowego Postępowania, wraz z
wymaganymi dokumentami opisanymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym (format ,,PDF") w języku
polskim;

Miejsce i termin realizacji:
14. Termin realizacji Zakupu: Przedmiot Zakupu zostanie dostarczony i wydany Zamawiającemu - w
terminie do 8 miesięcy od daty otrzymania Zamówienia, lecz nie później niż do 29.12.2023 r.
15. Przedmiot Zakupu zostanie dostarczony przez Wykonawcę na warunkach DAP Incoterms 2020 do nw.
lokalizacji PERN S.A.:
1) Baza Miszewko Strzałkowskie, 09-472 Słupno, Zespół ZSP Centrum;
2) Baza Gdańsk, Ul. Kępna 16, 80-635 Gdańsk, Zespół ZSP Pomorski.

Wymagania:
3. Warunki realizacji Zakupu określone zostały w wzorze Umowy, które stanowi Załącznik nr 2 do
niniejszego Zapytania.
4. Postępowanie zostanie przeprowadzone z wyłączeniem przepisów aktualnie obowiązującej ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, gdyż Zamawiający nie jest zobowiązany do
jej stosowania.
5. Wykonawca składając ofertę winien zamieścić ją na stronie internetowej -
(https://platformazakupowa.pern.pl) - Platforma Zakupowa wraz z wymaganymi dokumentami w
formie elektronicznej (jako załącznik ,,PDF").
7. Warunki udziału w Postępowaniu oraz dokumenty na ich potwierdzenie.
7.1 O udzielenie Zakupu będą mogli ubiegać się Wykonawcy, spełniający wskazane poniżej warunki:
1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania Zakupu;
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zakupu;
4) Nie pozostają, na dzień złożenia oferty, w sporze, w szczególności sądowym lub arbitrażowym
z Zamawiającym;
5) Dają rękojmię należytego wykonania Zakupu, co będzie podlegało ocenie przez Zamawiającego
w kontekście zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę do dnia ewentualnego zawarcia z
nim Umowy;
6) Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania stosownie do treści ust 26 pkt 4.
7.2 Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków nastąpi w szczególności na podstawie
następujących dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS, bądź wydruk z Centralnej Informacji Krajowego
Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, bądź wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert.
2) Wypełniony i podpisany przez Osobę/Osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i
składania w jego imieniu oświadczeń woli (dalej: ,,Osoby Uprawnione") Formularz ofertowy w
brzmieniu określonym przez Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
3) Podpisane przez Osoby Uprawnione oświadczenie w brzmieniu określonym przez Załącznik nr
4 do Zapytania ofertowego.
4) Oferta powinna zawierać potwierdzenia spełnienia wymogów zawartych w Załączniku nr 1
tj. ,,Szczegółowym opisie przedmiotu Zakupu" w formie tabeli odnoszącej się do wszystkich
punktów z dokładnym opisem oferowanych rozwiązań i parametrów technicznych. Do złożonej
oferty należy dołączyć szczegółowe dane techniczne, zdjęcia, rysunki.
8. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert.
8.1 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowano najniższą cenę
ofertową, podaną jako łączne wynagrodzenie ryczałtowe netto Wykonawcy za zrealizowanie całości
przedmiotu Zakupu.
8.2 W przypadku oferty złożonej w innej niż PLN dopuszczalnej przez Zamawiającego walucie, tj. EURO,
dla potrzeb porównania złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, ceny ofertowe zostaną
przeliczone na PLN według średniego kursu NBP, obowiązującego w dniu roboczym poprzedzającym
dzień wyznaczony do składania ofert.
8.3 Uwaga: wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki
odwoławcze.
9. Zamawiający nie przewiduje udziału Wykonawców przy otwarciu ofert. O wynikach postępowania
Wykonawcy zostaną powiadomieni za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
10. Przy składaniu ofert w formie elektronicznej, termin składania ofert określa zegar platformy zakupowej.
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty
poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca
zobowiązuje się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego;
3) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelnie, pismem innym niż odręczne (z
wyjątkiem Załącznika nr 3 i 4 do Zapytania, które należy wydrukować i wypełnić pismem odręcznym),
zawierać datę sporządzenia oraz pełną nazwę i adres Wykonawcy. Wszystkie strony oferty powinny
być zaparafowane (wymóg parafowania nie dotyczy formy elektronicznej) lub podpisane przez Osoby
Uprawnione. Skany dokumentów muszą być poświadczone przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność
z oryginałem". Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny
i parafowane przez Osoby Uprawnione;
4) Oferta lub dokumenty złożone w formie elektronicznej, mogą być opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisanym w formacie XAdES lub PAdES w celu umożliwienia
weryfikacji wiarygodności dokumentu przez Zamawiającego. Dokument podpisany za pomocą
innego formatu, niż wskazany w zdaniu poprzednim, uważa się za niezłożony.
5) W przypadku składania kopii dokumentów za równoważne z poświadczeniem ,,za zgodność z
oryginałem" uważa się dokumenty lub oświadczenia potwierdzone przy użyciu kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, o którym mowa w pkt 4 powyżej.
6) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, powinny zostać przekazane w taki
sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą oraz
opatrzone stosownym zastrzeżeniem. Brak zastrzeżenia będzie traktowany jako zgoda na włączenie
całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na
zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa i regulacjach wewnętrznych
Zamawiającego;
7) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni
to przed upływem terminu składania ofert na stronie internetowej -
(https://platformazakupowa.pern.pl)- Platforma Zakupowa.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji cenowych ofert złożonych w ramach
przedmiotowego postępowania na stronie internetowej - (https://platformazakupowa.pern.pl)-
Platforma Zakupowa.
16. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, zapytania itp. (dalej łącznie:
,,Korespondencja") Zamawiający i Wykonawcy przekazują na stronę internetową
(https://platformazakupowa.pern.pl) - Platforma Zakupowa.
17. Wyjaśnienia dotyczące treści niniejszego Zapytania będą udzielane tym Wykonawcom, których prośba
o udzielenie wyjaśnienia - złożona zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 11 - wpłynęła nie później
niż 4 dni kalendarzowe przed terminem składania ofert. Treść wyjaśnienia zostanie niezwłocznie
zamieszczona na platformie zakupowej.
18. W toku badania i oceny ofert Zamawiający:
1) może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym treści
dokumentów i oświadczeń do nich załączonych. Wyjaśnienie Wykonawca winien udzielić w terminie
wyznaczonym;
2) wzywa Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie składania ofert nie złożyli wymaganych
dokumentów lub oświadczeń lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia
w określonym terminie.
Dopuszcza się trzykrotne wezwanie Wykonawcy do uzupełnienia tych samych dokumentów lub
oświadczeń. Złożone na wezwanie Kupca oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie
przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin
składania uzupełnienia.
19. Kupiec poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o
tym Wykonawcę, który złożył ofertę.
20. Do upływu terminu składania ofert, Kupiec może w każdym czasie dokonać zmiany treści Zapytania
ofertowego. Dokonana zmiana przekazywana jest wszystkim Wykonawcom, którym doręczono
Zapytanie ofertowe.
21. Zamawiający nie dopuszcza:
1) składania ofert wariantowych;
2) złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty.
22. Termin związania ofertą.
Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 6 Zapytania.
23. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od dalszego prowadzenia postępowania bez
podawania przyczyn. Kupiec zawiadamia Wykonawców o odstąpieniu od dalszego prowadzenia
Postępowania.
24. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze. Wybór
oferty zostanie potwierdzony przesłaniem przez Zamawiającego do Wykonawcy stosownego
dokumentu Zamówienia. W przypadku otrzymania dokumentu Zamówienia, wybrany Wykonawca
zobowiązany jest niezwłocznie po jego otrzymaniu, potwierdzić na piśmie - w sposób wskazany w tym
dokumencie - przyjęcie do realizacji. Pozostali Wykonawcy o wynikach postępowania zostaną
powiadomieni za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
25. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym, stosuje się postanowienia
Regulaminu w szczególności w zakresie:
1) Wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert - § 11 ust. 11 Regulaminu.
2) Korekty omyłek w ofercie - § 11 ust. 12 Regulaminu.
3) Uzupełnień złożonych ofert - § 11 ust. 13 Regulaminu.
4) Wykluczenia z Postępowania- § 21 Regulaminu.
5) Odrzucenia oferty - § 22 Regulaminu.
6) Unieważnienia postępowania i odstąpienia od Postępowania - § 23 i § 24 Regulaminu.

Uwagi:
26. Klauzula informacyjna w związku z postępowaniami zakupowymi prowadzonymi przez PERN S.A.
1) Administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawcę jest PERN S.A.
z siedzibą w Płocku, 09-410 Płock, ul. Wyszogrodzka 133 (dalej: PERN S.A. lub Zamawiający).
2) PERN S.A. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w każdej sprawie
dotyczącej przetwarzania danych osobowych poprzez następujący adres email: iod@pern.pl lub
pisemnie na adres wskazany w pkt I, z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych".
3) Cele przetwarzania danych osobowych obejmują:
a) przeprowadzenie postępowania zakupowego i wybór najkorzystniejszej oferty;
b) zapewnienie kontaktu z osobami upoważnionymi do działania w imieniu Wykonawcy
w przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę osób upoważnionych do działania w jego imieniu;
c) realizację obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym na podstawie powszechnie
obowiązujących przepisów prawa;
d) weryfikację potencjału i doświadczenia Wykonawcy i możliwości wykorzystania informacji
w innych postępowaniach (tworzenie bazy dostawców do kontaktu) prowadzonych przez
Zamawiającego oraz weryfikacja Wykonawców w publicznych rejestrach (np. CEIDG);
e) ewentualne ustalenie lub dochodzenie roszczeń lub obronę przed roszczeniami.
f) funkcjonowanie wewnętrznej bazy kontaktowej Partnerów biznesowych Zamawiającego.
4) Dane osobowe przetwarzane będą w celach wskazanych w pkt 3 powyżej na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną
jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowy;
b) art. 6 ust. 1 lit c) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na Zamawiającego, wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
przepisów podatkowych i rachunkowych;
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających
z prawnie uzasadnionych interesów Zamawiającego, w szczególności dochodzenie roszczeń.
Prawnie uzasadnionym interesem Zamawiającego jest zapewnienie obrotu prawnego
Zamawiającego poprzez utrzymanie kontaktów służbowych w związku z prowadzeniem
postępowań zakupowych, których stroną jest PERN S.A. oraz poprzez ochronę ewentualnych
roszczeń, a także zapewnienie kontaktów z Partnerami biznesowymi PERN S.A.
5) Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy, w związku z przetwarzaniem danych
osobowych przysługuje prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych,
usunięcia danych osobowych (w przypadku zasadności wniosku), ograniczenia przetwarzania danych
osobowych do ich przechowywania, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w związku
ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą.
6) Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie jej/jego danych
osobowych narusza przepisy RODO.
7) Wykonawca lub osoba działająca w imieniu Wykonawcy ma możliwość zapoznania się ze
szczegółowymi informacjami dotyczącymi przetwarzania jej/jego danych osobowych na Platformie
Zakupowej PERN S.A., na stronie www.pern.pl w zakładce ,,RODO".

Kontakt:
13. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Wiesław Łakomy, tel. 608 519 467.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.