Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
24388z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Barczewie
Placu Ratuszowy 1
11-010 Barczewo
powiat: olsztyński
https://platformazakupowa.pl/transakcja/744474
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Barczewo
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
BI.271.37.2023.JS ,,Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Przebudowa drogi gminnej nr 164031 N w Tumianach na działkach nr 30/2; 20/21; 28/2 obr. Ramsowo, gm. Barczewo"
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ,,Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Przebudowa drogi gminnej nr 164031 N w Tumianach na działkach nr 30/2; 20/21; 28/2 obr. Ramsowo, gm. Barczewo" Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie drogi gminnej nr 164031 N w Tumianach obr. Ramsowo - (decyzja Starosty Olsztyńskiego BI-II.6743.4.235.2021.ET6 z dnia 01.02.2022r. na działkach nr 30/2; 20/21; 28/2 obr. Obr. Ramsowo, gm. Barczewo. 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Dokument nr: ID 744474, BI.271.37.2023.JS

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/744474
Składania : 31-03-2023 09:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Znak sprawy:BI.271.37.2023.JS
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 - 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46 wew. 27
Adres e - mail: janusz.sturlis@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 - 1600 , Wtorek - Piątek 700 - 1500
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie drogi gminnej nr 164031 N w Tumianach obr. Ramsowo - (decyzja Starosty Olsztyńskiego BI-II.6743.4.235.2021.ET6 z dnia 01.02.2022r. na działkach nr 30/2; 20/21; 28/2 obr. Obr. Ramsowo, gm. Barczewo.
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót ziemnych- wykopy i nasypy,
2) wykonanie robót związanych z korytowaniem pod warstwy konstrukcyjne jezdni,
3) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni,
4) wykonanie poboczy umocnionych tłuczniem,
5) wykonanie ścianek oporowych typu L,
6) ustawienie krawężników betonowych,
7) ustawienie barier U-14a,
8) wykonanie nasadzeń zastępczych.
2.3 Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi w sposób określony w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca wykona usługi z najwyższą starannością, w ścisłej współpracy z Zamawiającym.
2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej zatwierdzonej decyzją Starosty Olsztyńskiego BI-II.6743.4.235.2021.ET6 z dnia 01.02.2022r. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), specyfikacją warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postepowania o udzielenia zamówienia publicznego.
2.5 Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją projektową, a także uznaje tę dokumentację za wystarczającą podstawę do realizacji niniejszej umowy. Jednocześnie Wykonawca oświadcza, że nie wnosi uwag do dokumentacji projektowej oraz do zakresu świadczeń usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie drogi gminnej.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się wraz z datą zawarcia Umowy i trwa do dnia 28.12.2023 r., z zastrzeżeniem czynności wskazanych w § 3 ust. 2 i 3 umowy, stanowiący Załącznik nr 1 do treści Zapytania ofertowego .
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
1) Kryterium oceny ofert - cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2) W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3) Oferty będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb) x 100
gdzie:
Pc - liczba punktów;
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb - cena brutto badanej oferty;
100 - waga kryterium cena (100%)
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
5.1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem drogi wraz z budową, przebudową lub remontem infrastruktury technicznej, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każde świadczenie.
b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zmówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia:
Inspektor nadzoru - branża drogowa - (jedna osoba) posiadający:
? uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) oraz posiada uprawnione do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych w rozumieniu ustawy o Ochronie Zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.840 t.j. - art. 37c)
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego musi posiadać, co najmniej 3 letnie doświadczenie, jako inspektor nadzoru swojej branży przy budowie lub przebudowie lub remoncie drogi wraz z budową, przebudową lub remontem infrastruktury technicznej.
Wymieniona wyżej osoba nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i powinna być traktowana, jako minimalne wymagania Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy. Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. Wykonawca oświadcza, że dokonał oględzin i zapoznał się z terenem i zakresem realizacji inwestycji.
5.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) wykaz usług, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem drogi wraz z budową, przebudową lub remontem infrastruktury technicznej, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każde świadczenie - Załącznik nr 2
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3;
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 4;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu 31.03.2023 r. godz. 900
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 Termin realizacji - Termin wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się wraz z datą zawarcia Umowy i trwa do dnia 28.12.2023 r., z zastrzeżeniem czynności wskazanych w § 3 ust. 2 i 3 umowy, stanowiący Załącznik nr 1 do treści Zapytania ofertowego .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
6 Wymagania stawiane Wykonawcy - Doświadczenie a) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem drogi wraz z budową, przebudową lub remontem infrastruktury technicznej, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każde świadczenie. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1) wykaz usług, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem drogi wraz z budową, przebudową lub remontem infrastruktury technicznej, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każde świadczenie - Załącznik nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
Załącznik nr 2 - Wyk [...].doc
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
7 Potencjał techniczny i osobowy - b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zmówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: Inspektor nadzoru - branża drogowa - (jedna osoba) posiadający: ? uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) oraz posiada uprawnione do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych w rozumieniu ustawy o Ochronie Zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.840 t.j. - art. 37c) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
Załącznik nr 3 - Wyk [...].doc
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
8 Warunki udziału w postępowaniu - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 4 ; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
Załącznik nr 4 - Ośw [...].doc
(0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Urząd Miejski w Barczewie
Placu Ratuszowy 1
11-010 Barczewo
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.