Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest

Data zamieszczenia: 2023-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mierzęcice
ul. Wolności 95
42-460 Mierzęcice
powiat: będziński
tel. 32 288 79 00 w.221, w.227
gmina@mierzecice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Mierzęcice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 288 79 00 w.
Termin składania ofert: 2023-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice".
III. Przedmiot Zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji azbestu i wyrobów zawierających azbest wraz z oceną stanu technicznego każdego obiektu pokrytego azbestem, w tym:
a) przeprowadzenie kompleksowej inwentaryzacji nieruchomości na terenie Gminy Mierzęcice, pod względem wyrobów zawierających azbest występujących na terenie nieruchomości obejmujących osoby fizyczne, prawne, wspólnoty mieszkaniowe oraz obiekty będące własnością Gminy z uwzględnieniem numerów ewidencyjnych działek i ich obrębu ewidencyjnego, a także z uwzględnieniem szacunkowej ilości materiałów do usunięcia w [m2] oraz w [kg], metodą spisu z natury;
b) sporządzenie ,,Oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest" zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., Nr 71, poz. 649, ze zm.) oddzielnie dla każdej nieruchomości, na której stwierdzono obecność wyrobów zawierających azbest. Kartę Oceny należy sporządzić w dwóch egzemplarzach- jeden dla właściciela/zarządcy nieruchomości, drugi dla Zamawiającego. Każdy egzemplarz winien być podpisany przez właściciela/zarządcę nieruchomości, bądź też osobę upoważnioną;
c) sporządzenie wykazu zinwentaryzowanych nieruchomości w formacie EXCEL *xls, zawierającego poniższe dane:
- wykorzystujący wyroby zawierające azbest, z podziałem na osoby fizyczne i osoby prawne (w przypadku osób prawnych należy
podać nazwę i adres siedziby);
- adres nieruchomości;
- dane ewidencyjne (nr działki, obręb ewidencyjny);
- rodzaj zabudowy (budynek mieszkalny, budynek gospodarczy, budynek mieskalno-gospodarczy, inny);
- nazwa, rodzaj wyrobu zgodnie z tabelą kodów zamieszczoną na stronie internetowej Bazy Azbestowej;
- ilość wyrobów (metry bieżące, m2 oraz ilość przeliczona na kg lub Mg);
- umiejscowienie wyrobów;
- stopień pilności zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia
2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z
2004r., Nr 71, poz. 649 ze zm.).
d) wykonanie opisu przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniającego metodykę przeprowadzonej inwentaryzacji oraz łączną
ilość zinwentaryzowanych wyrobów zawierających azbest (w Mg), określenia stopnia ilości, uwzględniając podział na wyroby zawierające azbest znajdujące się na terenie nieruchomości będących własnością osób fizycznych oraz osób prawnych, w tym Gminy Mierzęcice;
e) przygotowanie opracowania graficznego wyników inwentaryzacji w postaci warstwy obrysów obiektów/budynków w formacie *.shp, oraz *.pdf z przypisanymi do obiektu/budynków atrybutami: numer działki ewidencyjnej i numer obrębu w formacie WORD/EXCEL*doc, *xls;
f) wprowadzenie przez Wykonawcę wyników inwentaryzacji do Bazy Azbestowej (www.bazaazbestowa.gov.pl) prowadzonej przez Ministerstwo Rozwoju, uwierzytelniając wykonanie zadania stosownym oświadczeniem.
2. Przedłożenie Zamawiającemu opracowanego dokumentu w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz w 3 egzemplarzach w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (format pliku MS WORD*doc., *pdf, EXCEL *xls.)
3. Całkowite prawa autorskie do opracowanego dokumentu wraz z możliwością przetwarzania, powielania i modyfikowania będą należały do Zamawiającego.
4. Realizacja zamówienia uzależniona będzie od wyników postępowania konkursowego, które zostaną ogłoszone na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju w terminie do 28 kwietnia 2023 roku.
2. Planowany harmonogram prac:
a) wykonanie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice oraz dostarczenie jej wyników Zamawiającemu wraz z opisem metodyki przeprowadzonej inwentaryzacji - do dnia 31 sierpnia 2023 r.
b) wprowadzenie danych z przeprowadzonej inwentaryzacji do Bazy Azbestowej wraz z warstwą obrysów (po wcześniejszej weryfikacji wykonanej przez Zamawiającego) - do dnia 31 sierpnia 2023 r.

Dokument nr: GK.621.0001.2023

Składanie ofert:
IX. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć do dnia 28.03.2023 r. w jednym z trzech możliwych sposobów
określonych przez Zamawiającego:
a) listem/przesyłką kurierską na adres Zamawiającego: Gmina Mierzęcice Ul. Wolności 95, 42-460 Mierzęcice, z danymi Wykonawcy oraz z dopiskiem zawartym pod adresem Zamawiającego: ,,Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice".
b) osobiście, w sekretariacie Urzędu Gminy Mierzęcice, pokój nr 22;
c) drogą elektroniczną na adres: gmina@mierzecice.pl (w temacie wiadomości proszę wpisać: ,,Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice").

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin realizacji zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia do dnia 31 sierpnia 2023 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia Zamówienia
Postępowanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo
Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) - wartość zamówienia
nie przekracza kwoty 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy).
IV. Wytyczne dla Oferentów
1. Wykonawca winien dysponować odpowiednim wiedzą oraz doświadczeniem
niezbędnym do prawidłowego i terminowego realizowania przedmiotu umowy.
2. Wskazana w ofercie cena ryczałtowa obejmuje wszystkie elementy zarówno
przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia, jak również nie ujęte, zaś
niezbędne do należytego wykonania całości zadania.
3. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w momencie
zawarcia umowy nie przewidział rozmiaru lub kosztów prac.
4. Płatność nastąpi po zrealizowaniu całego zadania.
5. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru podpisany przez
Zamawiającego.
6. Płatność będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek
bankowy w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury wraz z podpisanym protokołem odbioru.
VI. Warunki udziału w postępowaniu ofertowym
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy:
1. Posiadają doświadczenie potwierdzone wykonaniem co najmniej 2 usług w
ciągu ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, polegających na
inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest wraz z opisem metodyki
przeprowadzonej inwentaryzacji.
2. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub
osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta.
Powiązania osobowe lub kapitałowe polegają w szczególności na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego,
prokurenta, pełnomocnika;
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub
powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli;
o pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub
faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do
bezstronności tych osób.
Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia
Wykonawcy dołączone do oferty wg wzorów stanowiących załączniki do Zapytania
ofertowego: Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3.
Brak dołączenia niniejszych oświadczeń do oferty skutkować będzie odrzuceniem
oferty.
VII. Kryteria oceny oferty
1. Ocenie przez Zamawiającego poddane zostaną wyłącznie oferty, które:
a) spełniają warunki dotyczące wzięcia udziału w postępowaniu opisane
w rozdziale. VI;
b) będą kompletne, podpisane przez osobę/osoby upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy oraz będą zawierały wszystkie załączniki
wymienione w rozdziale VIII pkt. 6 niniejszego Zapytania ofertowego.
2. Oferty, o których mowa w pkt.1 zostaną poddane ocenie wg następujących
kryteriów - Cena-100%.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zapytaniu
ofertowym.
4. Zamawiający ma prawo żądać od Oferenta dokumentacji potwierdzającej informacje
zawarte w załącznikach przedkładanych celem spełnienia warunków udziału
w postępowaniu oraz oceny poszczególnych kryteriów.
5. Jeżeli oferta składana będzie przez Oferenta w postaci elektronicznej, z uwagi na
konieczność opatrzenia jej niezbędnymi podpisami i pieczęciami, musi zostać złożona
w postaci skanu/skanów poszczególnych dokumentów wchodzących w jej skład.
Dokumenty powinny być załączone w formacie PDF- czytelny skan.
6. Kompletna oferta powinna zawierać:
a) Formularz ofertowy- zgodnie z załącznikiem nr 1;
b) Wykaz wykonanych usług - zgodnie z załącznikiem nr 2;
c) Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
z Zamawiającym- załącznik nr 3;
2. W każdym z trzech wymienionych w pkt. 1 sposobów, o przyjęciu oferty przez
Zamawiającego celem jej rozpatrzenia, decyduje data wpływu oferty do
Zamawiającego.
3. Oferty złożone po terminie określonym w pkt. 1nie będą rozpatrywane.
X. Przesłanki odrzucenia oferty:
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:
1. Jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego;
2. Jest niekompletna;
3. Została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu
w sprawie wyboru Wykonawcy przez Zamawiającego;
4. Została złożona na innych wzorach dokumentów niż określone jako załączniki do
niniejszego zapytania ofertowego;
5. Została złożona po terminie składania ofert.
XIII. Uwagi końcowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia postępowania
bez podania przyczyny.
2. Oferent, którego oferta zostanie wybrana w ramach niniejszego postępowania,
zostanie o tym fakcie poinformowany w sposób indywidualny.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych
ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się
od zawarcia umowy dot. realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, w terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego.
4. W sytuacji gdy zostaną złożone oferty z taką samą ceną Zamawiający zaprosi tych
Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
5. Wykonawca przystępując do zapytania ofertowego wyraża zgodę na przetwarzanie
danych osobowych oraz danych zawartych w ofercie (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja
2018 r. o Ochronie danych osobowych) na potrzeby związane z realizacją projektu
pn.: ,,Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy
Mierzęcice".

Uwagi:
XII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Mierzęcice ul. Wolności 95,
42- 460 Mierzęcice.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się
skontaktować w następujący sposób: adres poczty elektronicznej: iodo@mierzecice.pl
3. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja postępowania
administracyjnego zgodnie art. 6 ust. 1 lit a), lit c) lub lit. e) RODO, w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w
trybie zapytania ofertowego.
4. Dane mogą być przekazywane lub udostępniane podmiotom upoważnionym na
podstawie i w granicach prawa w celu prawidłowej realizacji zadań określonych w
przepisach prawa.
5. Dane nie będą przekazane do państwa trzeciego - poza Europejski Obszar
Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane będą przechowywane przez okres zgodny z terminami archiwizacji określonymi
przez ustawę o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
7. Informuję o prawie do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych
osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przenoszenia oraz wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
8. Złożenie oferty w niniejszym postępowaniu jest wyrażeniem zgody ma przetwarzanie
danych osobowych.
9. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, istnieje
prawo do cofnięcia zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie
danych do momentu jej wycofania.
10. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane.

Kontakt:
XI. Kontakt z Zamawiającym
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest:
Magdalena Adamczyk, e-mail: m.adamczyk@mierzecice.pl tel. 32 288 79 00 w. 221.
Dorota Kacprowicz, e- mail: d.kacprowicz@mierzecice.pl tel. 32 288 79 00 w. 227.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.