Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja, przebudowa i wyposażenie Kliniki

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja, przebudowa i wyposażenie Kliniki

Data zamieszczenia: 2023-03-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ONKOLOGII IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ODDZIAŁ W GLIWICACH
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44-102 Gliwice
powiat: Gliwice
przetargi@io.gliwice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja, przebudowa i wyposażenie KChOiRoraz III KRiCh odcinek A dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach, w celu poprawy jakości i usprawnienia procesu leczenia onkologicznego
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja, przebudowa i wyposażenie Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Rekonstrukcyjnej oraz III Kliniki Radioterapii i Chemioterapii Odcinek A Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach, w celu poprawy jakości i usprawnienia procesu leczenia onkologicznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są
w załącznikach:
1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z uzupełnieniem - załącznik nr 1 do SWZ,
2) Specyfikacjach asortymentowo-cenowych - załączniki nr 2.1-2.2 do SWZ,
3) Opisie przedmiotu zamówienia w zakresie wyposażenia - załącznik nr 2.3 do SWZ,
4) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy - załącznik nr 10 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45232000-2,45300000-0,45311000-0,45311200-2,45312100-8,45312200-9,45314300-4,45314310-7,45315300-1

Dokument nr: 2023/BZP 00146982, DO/DZ-TPbn-381-2-1/23

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a990359-c88e-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2) poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@io.gliwice.pl (z wyłączeniem ofert).
Wielkość jednej wiadomości nie może przekraczać 100 megabajtów.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" na Platformie e-Zamówienia w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu: +48 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
6. Pozostałe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem przez Narodowy Instytut Onkologii im. Marii
Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział Gliwice, Ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz następnie zawarciem i realizacją umów w sprawie zamówień publicznych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy Ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa Oddział Gliwice, Ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice
2) Dane Kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział Gliwice, Ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice, tel. 32 278 91 85.
3) Wyżej określone dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 6 ust. 1b RODO).
4) Odbiorcy danych: dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.
5) Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz
realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie krócej niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy.
6) Osoby, których dane podlegają przetwarzaniu, posiadają prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, w przypadku udzielenie zgody na przetwarzanie przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, a także wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych (PUODO) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
7) Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz następnie w celu zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Konsekwencją nie podania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu oraz zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-06 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami zgodnie ze sposobem przygotowania i składania ofert opisanym w rozdziale XIII SWZ, wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia. Próbki należy dostarczyć zgodnie z wytycznymi zawartymi w SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

Wymagania:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 158 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100),
2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, tj.: DO/DZ-TPbn-381-2-1/23.
3. Pozostałe informacje dot. wadium zawiera rozdz. XI SWZ
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO/DZ-TPbn-381-2-1/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja, przebudowa i wyposażenie Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Rekonstrukcyjnej oraz III Kliniki Radioterapii i Chemioterapii Odcinek A Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach, w celu poprawy jakości i usprawnienia procesu leczenia onkologicznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są
w załącznikach:
1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z uzupełnieniem - załącznik nr 1 do SWZ,
2) Specyfikacjach asortymentowo-cenowych - załączniki nr 2.1-2.2 do SWZ,
3) Opisie przedmiotu zamówienia w zakresie wyposażenia - załącznik nr 2.3 do SWZ,
4) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy - załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39100000-3 - Meble
39130000-2 - Meble biurowe
98300000-6 - Różne usługi
98395000-8 - Usługi ślusarskie
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się
kryteriami określonymi w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej na wartość nie mniejszą niż 6 000 000,00 zł brutto.
Jako budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny /zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225/.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski (PLN), ma obowiązek przeliczyć je na PLN, do przeliczenia należy zastosować średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej następującymi osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia:
1) kierownikiem budowy spełniającym łącznie następujące wymagania:
posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.),
posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy
co najmniej 1 robocie budowalnej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej,
2) kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych spełniającym łącznie następujące wymagania:
posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.),
posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
posiadającym ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych,
posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót instalacyjnych (instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy co najmniej 1 robocie budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej,
3) kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych spełniającym łącznie następujące wymagania:
posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.),
posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy co najmniej 1 robocie budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej
4) projektantem w specjalności architektonicznej spełniającym łącznie następujące wymagania:
posiadającym wykształcenie wyższe o kierunku technicznym,
posiadającym doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji projektanta w specjalności architektonicznej w co najmniej 1 projekcie dotyczącym budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu użyteczności publicznej
posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane),
posiadającym aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (IARP), potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa,
5) projektantem w specjalności sanitarnej spełniającym łącznie następujące wymagania:
posiadającym wykształcenie wyższe o kierunku technicznym,
posiadającym doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji projektanta w specjalności sanitarnej w co najmniej 1 projekcie dotyczącym budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu użyteczności publicznej
posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane),
posiadającym aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (IARP lub PIIB), potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę, zgodnie
z przepisami prawa,
6) projektantem w specjalności elektrycznej spełniającym łącznie następujące wymagania:
posiadającym wykształcenie wyższe o kierunku technicznym,
posiadającym doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji projektanta w specjalności elektrycznej w co najmniej 1 projekcie dotyczącym budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektu użyteczności publicznej,
posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane),
posiadającym aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (IARP lub PIIB), potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę, zgodnie
z przepisami prawa.
Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania warunków określonych w pkt 1. - 2. powyżej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Powyższe zasady dotyczą również sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ,,OFERTA" - załącznik nr 3 do SWZ,
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp) - załącznik nr 4.1 do SWZ,
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp) - załącznik nr 5.1 do SWZ,
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp) - załącznik nr 6 do SWZ,
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ,
8) dowód wniesienia wadium
a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej do oferty należy dołączyć (w wyodrębnionym pliku) elektroniczny dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia;
b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu;
oraz zgodnie z zapisami rozdziału VII ust. 1 pkt 5) niniejszej SWZ - Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzający, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której
umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w zdaniu 1 powyżej, Zamawiający oprócz dokumentu, o którym mowa w zdaniu 1 powyżej wymaga od Wykonawcy złożenia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Powyższe dotyczy również:
- osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
- osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 158 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100),
2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, tj.: DO/DZ-TPbn-381-2-1/23.
3. Pozostałe informacje dot. wadium zawiera rozdz. XI SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane
w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1 oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5.2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego rozdziału SWZ.
7. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w przypadkach przewidzianych ustawą - Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umownych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w §17 załącznika nr 10 do SWZ, tj. Projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie zmiany terminu realizacji z zastrzeżeniem, iż z uwagi na fakt, iż realizacja zamówienia objętego treścią niniejszej umowy finansowana jest ze środków w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 oś priorytetowa: XI REACT-EU Działanie: 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia w ramach zadania pn. "Modernizacja, przebudowa i wyposażenie Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Rekonstrukcyjnej oraz III Kliniki Radioterapii i Chemioterapii odcinek A Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału
w Gliwicach, w celu poprawy jakości i usprawnienia procesu leczenia onkologicznego", termin realizacji określony w § 4 ust. 2 jest terminem nieprzekraczalnym, zatem w przypadku niewykonania umowy w wymaganym terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od niej w terminie określonym w § 16 ust. 2 umowy, a wszelkie koszty związane z ewentualnymi zamówieniami, zaliczkami lub płatnościami dokonanymi przez Wykonawcę nie będą obciążać Zamawiającego.
Możliwa jest również zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiana osób, zmiana wysokości wynagrodzenia, w tym w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy. Pozostałe zmiany są możliwe 1) w razie zmian sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu,
2) w razie zmiany w organizacji wykonania przedmiotu umowy,
3) w razie zmian zasad dokonywania odbiorów robót budowlanych jeżeli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego,
4) w przypadku zmiany treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy, przy czym zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
Warunki wprowadzenia zmiany do Umowy:
1) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej Umowy zobowiązana jest do pisemnego wystąpienia do drugiej Strony i udokumentowania zaistnienia uzasadniających zmianę okoliczności,
2) zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności na zasadach określonych w art. 454 ustawy - Prawo zamówień publicznych, za wyjątkiem zmian określonych w umowie.
Szczegółowe informacje dot. zmian umowy oraz sposobu ich wprowadzania zawiera §17 załącznika nr 10 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się
kryteriami określonymi w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-05-05

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.